A smo se za to boril?

Prostodušno priznam, da mi dol visi, kaj se dogaja z RTV. Nimam niti televizije niti ne plačujem priključka, Val 202, ki ga občasno poslušam v avtu, je še vedno vzdržen. Seveda sem bil prepričan, da je novi zakon bistveno boljši od Grimsovega skrpucala. Pravzaprav bi si uspeh koalicije na referendumu želel že zato, da bi temu ogabnemu sluzavemu Janševemu prvoborcu za umazane posle, končno zavezali jezik. Zaradi mene se lahko na RTV vrnejo sile kontinuitete ali karkoli, samo da bi Grims končno dobil svoje. Seveda pa to ni bil dovolj dober razlog, da bi šel iz Bohinja predčasno na volišče. Kje imam pa čas!

Seveda je bilo jasno, da bo koalicija izgubila. Če izključimo predlog zakona, je aktualna vlada s predsednikom na čelu popolnoma nesposobna obvladovanja politične in gospodarske situacije, ljudje so razočarani in referendum o zakonu, ki ga nihče ne pozna, so seveda izkoristili za glas proti Pahorju. Da to razumemo, ni treba biti Makarovič, Tomšič ali Miheljak. Ker volivci vikende praviloma raje izkoristimo za kaj pametnega, so šli na volitve samo tradicionalisti, ki se v nedeljo gibajo na relaciji sveta maša-volišče-domača juž’na ob govejih zvokih.

Verjetno bi bilo vseeno, če bi zakon potrdili. Čez dve do šest let bi se po zaslugi nove vlade, ki bo skoraj stoodstotno Janševa, še enkrat spremenil po meri aktualne oblasti. Ob slovenskem razumevanju demokracije se mi obrača želodec, tako kot se mi obrača ob pogledu na Luka Jurija ali Dejana Levaniča. V parlamentu sedijo mulci, ki v življenju niso počeli drugega kot da so se, nočem vedet na kakšne načine, vzpenjali po strankarski lestvici, in bodo najverjetneje do penziona ostali na naših plečih. Kontinuiteto razumem kot kontinuiteto vzorcev vladanja, ki se prenaša iz roda v rod, tako da se bomo čez trideset ali štirideset let, ko strankarski mulci še kar ne bodo v penzionu, še vedno pogovarjali o drugi svetovni vojni. In še naprej bomo vsake štiri leta potrjevali (ali ne) nove in nove zakone.

Volivci smo tokrat pokazali, da nam je malo mar. Problem je v tem, da se tako še naprej vzdržuje vzorec državljanov, ki politiko razumejo kot sovražno silo, ob politikih pa nam gre na kozlanje. Malo manj kot petnajstodstotna udeležba je sramota, za katero pa nismo krivi tisti, ki se referenduma nismo udeležili. Na volišču nas ni bilo z razlogom. Jaz v to državo ne zaupam več, ker ne deluje niti ena institucija, ki mi pade na pamet. Če zbolim, je sranje, če se tožim, je sranje, če mi nekdo poškoduje avto, se nič ne reši …

Na zadnjem referendumskem primeru sta bili poraženi tako koalicija kot opozicija, čeprav se vsaka po svoje vlečeta ven in svojim najbolj tupim volivcem interpretirata rezultat vsaka po svoje. V resnici je referendum popolnoma irelevanten. Vse, kar je pokazal, je nezadovoljstvo državljanov. Leta 1990 se je plebiscita udeležilo 93 % volivnih upravičencev. Skoraj točno dvajset let pozneje se ukvarjamo z referendumi o bizarnih zakonih, ki jih obišče 14,63 % volivnih upravičencev. Cepci iz parlamenta pa zvračajo krivdo drug na drugega.

Včeraj nismo šli na referendum. Kaj bo naslednje? Izgredi? Jaz bom takrat zraven. Dovolj nor sem, da si upam pod pendrek. Zlepa pri nas očitno ne gre več. Jih pa raje fašem po glavi kot da me latentno posiljuje politika.

Prejšnja objava Naslednja objava

61 komentarjev

  • Odgovori slavko 13. 12. 2010 at 18:19

    Najhujša je poleg tega da smo skozi okno vrgli več kot štiri milijončke tudi to, da večina tistih ki so šli, sploh niso vedeli zakaj se gre. Ena stara mamca, je prav smešno izpadla včeraj. Je rekla da je šla volit za boljši zakon, ni pa vedela povedati, zakaj se sploh gre.
    In sedaj bomo spet nekaj časa poslušali, tako od levih kot od desnih usranetov, kdo je zaslužen za to polomijo!

  • Odgovori Vizo 13. 12. 2010 at 18:31

    Naš narod rabi novo svetovno vojno 🙁 Zato da se bomo potem o njej zgovarjali in polarizirali in ne o drugi svetovni vojni. Kako bedno … 🙁

    PS: Naslednjič denar za organizacijo referenduma dajte meni. Ga bom bolje ponucal … Obljubim! 🙂

  • Odgovori Aljaz 13. 12. 2010 at 18:54

    Si navdih za naslov članka dobil v SDS-ovem PR shitu? 🙂

  • Odgovori Tomaž 13. 12. 2010 at 19:05

    Nima veze kje ga je dobil zato, ker je dobro napisano!

  • Odgovori nof 13. 12. 2010 at 19:11

    Točno tako, kot si napisal!

  • Odgovori chef 13. 12. 2010 at 19:52

    Meni za tiste 4 milijone dol visi. Če jih ne bi zapravili za zabavo ljudstva, bi jih pa pognali za kaj drugega. Brez skrbi, da vi tega denarja ne bi videli.

    PR šita od SDS pa seveda ne berem. Toliko se že imam rad.

  • Odgovori David 13. 12. 2010 at 21:38

    Se strinjam. Grozljivka na kubik pa je ta interpretacija volilne udeležbe in rezultata, tako iz ene, kot druge strani. Ali so tako pokvarjeni ali so pa res vsi na koki.

  • Odgovori lordwales 13. 12. 2010 at 21:51

    Definitivno nov nepotrjen rtv zakon je veliko boljši od Grimsovih pravljic. Se pravi da slabši ne more biti. Žal pa folku dol visi, in vključno z mano pač nismo šli na volišča.

    Je pa v Sloveniji veliko pomembnejših teh in problemov od usode tv nacinale se mi zdi

  • Odgovori seamus 13. 12. 2010 at 22:25

    Ravno zato, ker je toliko drugih problemov je nastal tale referendum. Da pa se omenja tistih 4mio je pa res bolano. Pocen mašilo za ovce, da se imajo potem za pogovarjat, kaj bi s temi 4 mio lahko počeli. Mirno se odvija kraja v obliki TEŠ, sedaj pa nekdo spodnaša 500X manjše zneske.

  • Odgovori seamus 13. 12. 2010 at 22:35

    😆 berem, da je Zidar Petrolu dolžan bencina za trikratnik zadnjega referenduma. In nekaj podobnega še Adria, pa še kj se bo našlo.

  • Odgovori Rafael 13. 12. 2010 at 22:48

    Produkt sedanje politike je avtor tega članka – nezrel za demokracijo – bo pač potrebno odrasti in odgovornost prevzeti.

  • Odgovori chef 13. 12. 2010 at 22:59

    @Rafael: A si ti nor? Kakšno odgovornost? Za kaj sem pa jaz odgovoren? Doslej sem bil na vseh prekletih volitvah, kjer sem volil vse sorte, bil sem celo na referendumu o nedeljskem delu in podobne neumnosti.
    In kakšni so rezultati?
    A se ti zdi normalno, da plačujemo nesposobneže, ki potem odločitve o tem sranju prenašajo na druge nesposobneže, recimo na tiste, ki itak ne razumejo, kaj je to javna televizija. A ti misliš, da so volivci vedeli, o čem dejansko odločajo?
    Pravzaprav: a ti sploh kapiraš, kaj hočem povedat?

  • Odgovori Rafael 13. 12. 2010 at 23:18

    chef: Hočeš reč, da bi ti bil veliko boljše vodil (vlado, stranko, politiko),pa se ti ne da. Dragi moj,imamo,kar imamo, oziroma nimamo nobenega ali zelo malo pravega politika in tudi zelo malo sposobnih – izšolanih pravih gospodarstvenikov, in zakaj ? Enostavno se niso imeli kje izšolati… Kučanova garnitura pa zna kar se je 20 – 30 let naučila v Beogradu, a to ni veliko, sploh pas ne razvojno. Potrebno bo točno še toliko let, da se bo staro izrodilo in novo rodilo – odraslo, medtem časom bo več ali manj stanje tako, kot je trenutno…nikakršno. Imamo pa svojo državo in to je res zgodovinsko v eri slovenstva.

  • Odgovori Blazz 13. 12. 2010 at 23:24

    Men se pa izjemno butasto zdi Chef (pa brez zamere) da si me, ker sem izrabil svojo pravico da odločam (in vse ostale ki so šli volit), označil za zapečkarskega tradicionalista ki gre po maši volit in nato južnat, vi kao liberalisti (oz vsi ki niste volil) ste pa kao kul in pametni. wtf? potem bi lahko rekel da trdiš da so vsi ki so šli volit neumni?
    Strinjam se z ostalim, ampak..
    🙂

  • Odgovori Blazz 13. 12. 2010 at 23:25

    mimogrede, a ni bla udeležba na plebiscitu 98%, ne 93?

  • Odgovori butec 13. 12. 2010 at 23:28

    Širca je fejst baba ! Pa tudi lepa je , ne samo pametna !

  • Odgovori blitz 13. 12. 2010 at 23:49

    Hej, že druga žalitev v dveh dneh – “ki se v nedeljo gibajo na relaciji sveta maša-volišče-domača juž’na ob govejih zvokih.” – že res, da grem k sveti maši, res sem včeraj šel tudi na volišče (ampak ne na poti od maše :wink:), ampak potem sem šel pa u rockere. Čeprav sem resnici na ljubo glih včeraj naprej in nazaj vrtel južnjaške Allman Brotherse, ki so tudi neke vrste goveji… 😆

    Drugače se pa precej strinjam – res je grozno gledat folk, ki ni v življenju še ničesar ustvaril ali izdelal, ampak so od rojstva do smrti na proračunu. Je pa tudi v tem pogledu ta vlada naredila korak naprej – mislim, da imamo prvič (ali pa vsaj to prvič vem) ministra, ki še vedno stanuje v otroški sobi…

    In ja – tokratni referendum je lekcija obojim – in prepričan sem, da tega ne bodo dojeli ne eni, ne drugi

  • Odgovori chef 14. 12. 2010 at 0:12

    @Rafael: Ne, nočem povedat tega. Ne samo, da se mi ne da, ampak za to tudi nisem usposobljen. Kot vidimo, pa niso usposobljeni niti tisti, ki bi morali biti. V parlamentu pa sedijo golobradi mulci, ki še niso dopolnili trideset let in so po mojem mnenju dosti manj sposobni od vrstnikov, ki zasedajo dosti manj pomembne položaje.
    Sicer pa imaš prav – imamo, kar imamo. Ampak to ne pomeni, da bom letel na vsak idiotski referendum, ki ga opozicije vedno izkoriščajo samo zato, da malo zajebavajo koalicijo. Pravilno je, da državljani enkrat rečemo “jebite se” in te neumnosti bojkotiramo. Samo, kot ugotavlja Blitz, se teh naših bebcev ne bo nič prijelo.

    @blazz: “Na vprašanje, ali naj Slovenija postane samostojna in neodvisna država, je od 93,2 odstotka udeleženih volivcev okoli 95 odstotkov odgovorilo pritrdilno, kar je 88,5 odstotka vseh volivcev.” VIR

    Ne, nisem te hotel označit za zapečkarskega tradicionalista, niti približno. Ampak po rezultatu pa lahko sklepamo, da so volili pretežno desnousmerjeni volivci. Menda ne misliš, da so se odločali na podlagi napisanega RTV zakona, o katerem nimajo blage veze? Ne, v večini so volili že odločeni lojalni volivci (ne glede na opcijo). Da ti je jasno, da so Janševi volivci bolj lojalni od levičarskih, ti pa ni treba biti Vlado Miheljak.

    @blitz: Zakaj bi bila to žalitev? Nekateri pač uživajo v tem, da doma srebajo mastno govejo župo in ob 19h gledajo Dnevnik (že v soboto so pa pokosili travo in opravli volkswagna). Jaz med njimi nisem. Je pa res, da sem si doslej vedno vzel čas za referendume … ampak zdaj bom nehal in grem politično participirat samo še v smislu državljanjske nepokorščine.

    Sporočilo bojkota (ki je bil spontan, kar je še huje!) je dosti močnejše od samega rezultata. Seveda tega ne bodo dojeli, ker oni niso v službi naroda, ampak pač udobno bremenijo proračun, tako zelo ga bremenijo, da so tisti štirje milijoni za referendum, sori izrazu, ampak paše, pičkin dim. Jaz se tega sranja več ne grem in ko bom šel naslednjič k maši, bom zavil na župo po najkrajši poti, ki ne bo vključevala moje nekdanje osnovne šole.

    In seveda me zanima, kateri minister še živi v otroški sobi 😆

  • Odgovori crazy D 14. 12. 2010 at 0:21

    jst bi pa samo to pripomnil – če nisi šel na volišče nimaš kaj komentirat – pa bodi še tako ”kul” in liberalen!

  • Odgovori chef 14. 12. 2010 at 0:40

    A slučajno komentiram rezultat, ti pametnjakovič?
    Če pa nočeš razumet, da je referendum, ki se ga udeleži 14 odstotkov volivcev eno navadno sranje, je pa to tvoj problem. A ti veš o čem si odločal? Prosim, razloži!
    Si zakon prebral?
    Jaz ga nisem, priznam. Nisem imel časa, ker ga porabim za delo, od katerega grejo davki izvoljenim politikom, ki naj bi odločali namesto mene. Zato pa tudi nisem volil. Ti pa si, čeprav ne veš, za kaj. Kdo je zdaj tukaj butelj?

  • Odgovori Matjaz 14. 12. 2010 at 0:54

    In zakaj ljudje niso šli na referendum, povedati pa imajo zelo veliko glede te teme?

  • Odgovori Maj 14. 12. 2010 at 2:19

    Sam bi pa prav rad doživel referendum s vprašanjem ali še hočemo javno RTV hišo ali ne 😉

    So si pa janševci s tem referendumom pljunili v lastno skledo saj bo sedaj lahko aktualna oblast na RTV mirno nastavila same svoje in, če ji bodo janševci karkoli očitali bodo lepo rekli, da so sami preprečili sprejem boljšega zakona.

  • Odgovori Rafael 14. 12. 2010 at 5:45

    chef – je pa iročno, če ne smešno,saj boste pa ravno taki leteli na državne zborske volitve in volil prav take, kakršne bomo potem imeli naslednje 4 leta in oni so vedno v demokraciji ogledalo ljudstva. Torej poglej se v ogledalo pa boš videl, kakšno oblast imamo – neodgovorno.

  • Odgovori Whiskey 14. 12. 2010 at 7:27

    @Chef: Težko se strinjam s tvojo trditvijo, da je referendum padel zaradi večje udeležbe tzv. “desne” volilne baze. Po moje ima folk poln kufr vsega sranja, laži, … katere nam tale manekenska oblast servira vsaj enkrat na teden. Predloga Zakona nisem videl niti od daleč. Verjetno je dvomljivo napisano skropucalo, da le koristi interesom trenutne oblasti. Zamenjali so itak že vse na mestih odločanja. Samo še “nevestno delo” je treba poiskat.

    Počasi nam bo lahko sosednja (nekoč mastno popljuvana) Hrvaška kmalu za vzgled. Njihov trud za vspostavitev pravne države je zelo obetajoč. Pri nas je v veljavi načelo “Snađi se”, kot je izustil ranjki diktator Tito.

  • Odgovori chef 14. 12. 2010 at 8:18

    @Rafael: Ti si ubrisan. Ampak moram vseeno priznat: prvič v življenju sem volil zmagovalce – SD in Türka. Oboji so me razočarali in odslej volim samo še autsajderje.
    Ti pa enkrat že nehaj verjet v tisto, kar so te naučili na faksu in zakapiraj, da kot posameznik v političnem sistemu ne moreš naredit absolutno nič, lahko samo upaš, da drugi volivci niso totalni kreteni. Ampak so.

  • Odgovori milan 14. 12. 2010 at 8:21

    Tako, kot pravi Chef. Naj mi eden od tistih, ki ste šli na referendum razloži, za kaj pri njem gre. In ko mi boste to razložili, mi lapajte o družbeni odgovornosti. Punce pa fantje, naj bo jasno, DRŽAVA JE V PRVI VRSTI SERVIS IN NATO VSE OSTALO. In kakšen je ta servis. Če se mi pokvari televizor in nisem zadovoljen s storitvijo, pač zamenjam serviserja. Kaj pa naj storim pri naši državi. Imam dva servisa, koalicijskega in opozicijskega. Naj mi kdo od vas pove, kateri je dober. Zame ne velja nobeden nič. In kar je najhuje, mi zaračunata oba storitve, ki jih nista opravila.

  • Odgovori Whiskey 14. 12. 2010 at 8:44

    @milan: Tako naj bi bilo. Realno stanje je obrnjeno na glavo – mi, navadni davkoplačevalci smo servis oblastnikom. Predvsem plačilni.

  • Odgovori Sonja 14. 12. 2010 at 8:45

    Ko bi volitve karkoli spremenile, bi jih že zdavnaj ukinili. (Mark Twain)

  • Odgovori kalbo 14. 12. 2010 at 9:08

    Jest mam tega počas poln kurac, dobesedno. Preveč se imam rad, da bom hodil na butaste referendume, ki so sami sebi namen. Da ne govorim o zapravljanju denarja.

    Še najbolj mi gre pa na jetra, ko desni politični pol trobi in ima tole skropucalo za svojo zmago. Katastrofa!!!

    Počasi bo moral priti čas, da vse stare face popušijo na volitvah in da dobimo nove. Janša trobi dol z vlado…se strinjam, Slovenija nujno potrebuje novo vlado, samo v tej niti blizu ne sme biti ne Janše, ne Pahorja ne Katarince in ne Golobiča. Sam to velikemu Janezu Ivanu ni jasno.

  • Odgovori OttoMann 14. 12. 2010 at 9:08

    @ Whiskey:
    Se strinjam s tabo, da je rezultat slika tega, da večini ljudi politiki in njihove igre že krepko presedajo; teh 14 odstotkov pa verjetno predstavlja zveste strankarske volivce tako leve in desne, ki bi se udeležili kakršnega koli referenduma (in seveda glasovali po priporočilu stranke, ki ji pač pripadajo).

    @seamus:
    Zdaj veš zakaj je gorivo danes držje! 🙁

  • Odgovori Igor 14. 12. 2010 at 9:33

    A ne bi moral za avtoradio tudi plačevati naročnino? Te bodo zahaklali za naročnino za nazaj.

  • Odgovori smoger 14. 12. 2010 at 9:44

    Da.

  • Odgovori internazionale 14. 12. 2010 at 10:27

    Zakon sem prebral – poklicna deformacija pravnika, jebiga. Na referendum sem tudi šel in bil proti. Iz preprostega razloga. Ker smatram, da je nemogoče iz takega mastodonta narediti politično nepristranski poročevalec, sploh v Sloveniji, kjer še čistilke morajo biti opredeljene za službo. In tudi ker smatram, da ima trenutna oblast vse vzvode, da trenutni sistem RTV obrne sebi v prid. Najbolj pa me je seveda zmotilo to, da bi se razbohotil vodstveni aparat, ki bi si lahko nagrade izboril podobno, kot si jo je Kramar – malo bi delali, nekaj prodali (Eutelsat), imeli dobiček in pobrali nagrado. Sicer včasih volim levo, včasih desno, mislim s svojo glavo, vse preberem in si ustvarim mnenje. Tudi jaz čakam na ulico, ki pa se po moje zaradi apatičnosti dela slovencev in prevelike politične polariziranosti drugega dela enostavno ne more zgoditi. Žal.

  • Odgovori chef 14. 12. 2010 at 12:59

    @internazionale: A nam, prosim, zaupaš, koliko časa ti je vzelo branje zakona? Kje si ga pridobil (mislim, že za to, da ga najdeš, moraš imet določeno znanje). Da ne govorim o tvojem pravniškem znanju, ki ga večina teh kričačev itak nima.
    Pametnih ljudi je pri nas enostavno premalo, kot pravilno ugotavljaš, pa je preveč apatikov, ki me učijo, da tako pač je, pa nam boh pomagej. Žalost.

  • Odgovori Nom 14. 12. 2010 at 13:05

    Chef, še vedno čakam na tvojo zgodbo iz McDonaldsa na Čopovi…

  • Odgovori Maj 14. 12. 2010 at 13:08

    Zakon smo vsi dobili v poštni nabiralnik.

    Cela knjižica tako obsežen je.

  • Odgovori marš na drini 14. 12. 2010 at 13:17

    @internazionala,

    ulica ne reši nič. saj smo jo imeli recimo leta 1989 ali kdaj že in? ja, dobili smo demokracijo in vse lepo in prav, ampak kaj je iz tega nastalo? samo pomisli na dva pomembna akterja tistega časa, janša in bavčar. potem se čudiš, da se taki ljudje kot se recimo france bučar počutijo nategnjene. revolucije so pri nas dobre le zato, da se nateguje ljudi. koga boš pa po “revoluciji” dal na oblast? janšo? ha ha! saj v tem je problem, nimamo alternative, tako da je na koncu koncev res vseeno kdo nas nateguje. razlika je le v tem, da je slovenija v taki ideološki ignoranci, da pač vsake štiri leta na rezultate volitev masturbirajo eni ali drugi.

    in ta referendum je bil jasna slika tega. kot pravi chef je vskemu cepcu lahko jasno, da 90% ljudi sploh nima pojma, za kaj je glasovalo, ker so pač glasovali po ključu naši vaši. tistih ostalih 10% pa se očitno iz samih sebe dela norca, ker so dosegli samo to, da se na račun tega spet politizira in kuha politične golaže. eni sedaj kličeju k odstopu ministrice, vlade, druge k spremembi zakonodaje o referendumih itd. tako da edini pozitiven vidik tega referenduma je v tem, da je z njim uspelo politiki nategnit samo tistih nekaj več kot 10% ljudi. čeprav pač že zdaleč nisem tako naiven, da bi verjel, da večina ostalih ni šla na volišča zato, ker se jim je ta namera zdela očitna.

  • Odgovori marš na drini 14. 12. 2010 at 13:22

    pa še to, glede tega referenduma se mi zdi še najbolj pametna izjava novinarja markeša, ki je vladi svetoval, da naj preprosto na nacionalki izvede kadrovski cunami, ker bi bilo to povsem v skladu z duhom zakona, ki so ga volilci z referendumom posredno podprili.

  • Odgovori Vizo 14. 12. 2010 at 13:30

    @Otto: propadel RTV zakon in referendum nimata prav nobene zveze z višjimi cenami goriv (tokrat so zaradi rekordno visokih ceno celo znižali trošarino – šli v svojo škodo). Tolk pa smo pametni, a ne, da razumemo, da se cene računajo vsakih štirinajst dni po modelu, ki ga je vlada sprejela leta 2006. Ali se motim?

  • Odgovori bzzzbz 14. 12. 2010 at 13:41

    Vizo – Napaka!!! “Tolk pa smo pametni, a ne, da razumemo, da se cene računajo vsakih štirinajst dni po modelu, ki ga je vlada sprejela leta 2006. Ali se motim?”
    Motiš se!!! Žal.
    Zraven vlada še po svojem razpoloženju viša ali niža trošarino. Tokrat so jo sicer znižali; a so jo poprej že kar pošteno tudi povišali (precej več kot sedaj znižali)

  • Odgovori internazionale 14. 12. 2010 at 13:45

    @chef
    dobil si ga po pošti

    @marš na drini
    Sej pravim, da se ulica ne more zgodit.

    Pahor že ne bo pozval ljudi na ulic, saj je na oblasti skupaj s svojo falango. Golobiča in Kresalko bi ljudstvo verjetno “linčalo”.

    Če bi pozval Janša na ulice, bi se jih zbralo recimo 2000, 3/4 od tega železničarjev, ki se jim tako ali tako predobro godi in ostalo “hokejistov”. Ostali bi rekli, ne ker pa on poziva, pa že ne grem.

    Če bi pozvali sindikati, se ne bo zgodilo nič, ker se jim predobro godi in bi vsaka sprememba avtomatsko pomenila njihov zmanjšan vpliv.

    Če bi pozvali upokojenci, jaz že ne bi šel Pokažite mi enega, ki je realno vplačeval toliko, kot sedaj dobi. Enako razmišljajo delavci, ki so v službi. nekdo ki se upokoji, dobi več, kot dobi delavec, ki ga na delovnem mestu nadomesti?!

    Edina rešitev je, da javno stavko napovedo delavci v javni upravi. Potem bi se na protidemonstracijah lahko zgodila “ulica”, ker birokracije in uradnikov pa res nihče ne mara.

    Voditelje bi tako ulica naredila. Ne izmed tistih, ki so že sedaj v politiki in ne izmed “kao” menedžerjev, ki se sami ponujajo. Ne vem, mogoče bi bil dober pa Bojan Križaj, ali pa Alfi Nipič… 😀

  • Odgovori Vizo 14. 12. 2010 at 13:48

    @bzzzbz: In kje je zveza s propadlim RTV zakonom in referendumom?

  • Odgovori bzzzbz 14. 12. 2010 at 13:52

    🙂 nikjer! A tvoj stavek, ki sem ga citiral, me je pač premamil 🙁

  • Odgovori slavko 14. 12. 2010 at 15:03

    @seamus, ne vem kako lahko podpiraš take referendume. Kaj sedaj bom oza vsak drek šli že na referendum! Tole je čista zloraba politikov, te referendumske demokracije. Zapravili smo več kot 4 milijone zato. Da sedaj lahko tako ena, kot druga stran, naklada, kako niso nič krivi. Pa še folk potem ne ve zakaj se gre, z menoj na čelu. Toda jaz vsaj nisem šel na tole sranje.

    Torej nesposobni političarji, prelagajo odgovornost na ljudstvu. Pa še nekaj v razmislek. Za košarko so dva tedna jokali kako ni tistih nekaj milijončkov, tu jim je pa čisto vseeno, koliko nas stane en jebeni referendum. Se prav vidi, da je ta referendum bil le zato, da bodo sedaj lahk oeden drugega napadali, kdo je zajebal.

    Tu gre pa že čisto zlorabo referenduma.

  • Odgovori seamus 14. 12. 2010 at 16:50

    @Vizo – glede bencina so ti že povedal. Davka je kar precej, če je nabavna cena 0,5€. Poslužili so se pač trgovskega štosa – najprej dvigneš ceno za 30%, nato pa za 10% znižaš in imaš razprodaje 😀 .

    @slavko – Zraven sem dal primer TEŠa, zakaj je tako kot je. Za referendum se je CHEF odlično izrazil – pičkin dim je tale denar. Inštanca referenduma je za 15% udeležbe itak zlorabljena. In je bila zlorabljena tudi v preteklosti.

  • Odgovori Otto 14. 12. 2010 at 16:55

    @vizo:
    Seveda smo/sem pameten toliko da vem, da vlada ne draži goriv zaradi stroškov referenduma.
    Kar sem imel povedati o referendumu sem odgovoril Whyskey-u, to o gorivu pa je bilo namenjeno, kot odgovor Seamusu, ki je z nasmeškom ugotovil, da imajo določena podjetja do Petrola krepke dolgove in ni bil mišljen ravno resno.

    Sicer pa, če je cena goriva danes takšna, ko je sod nafte okrog 90 USD, kaj bo (če bo), ko bo nafta spet spet okrog 130-140 USD, kot v “starih dobrih časih”?

  • Odgovori Whiskey 14. 12. 2010 at 18:11

    Re: Da se zgodi ulica kot npr. v Parizu ali Seulu ni nobenih šans. Študentje so pokazali kako bi vsaj približno morali reagirati njihovi fotri in mame. Bil sem med tistimi na Roški. Zgledalo je kot krajši sprehod. Bistvene spremembe so se zgodile drugje. Glede na svinje okrog korita pa tudi ni pričakovati, da bo Država zamenjala strune in naenkrat postala Servis svojim državljanom. Še najmanj slabega se je zgodilo pod partonatom SDS. Že Rop je pred 7 leti nakazal liberalne smernice, Pahor jih je nadgradil do nebeških višav. Kaj bi šele bilo, če bi bil Golobič prvi minister?

  • Odgovori direktni 14. 12. 2010 at 18:54

    “ULICA” se pri nas še ni zgodila, in se verjetno nikoli ne bo, kajti slovenčki smo pač potrpežljiv narod, ki o raznih zadevah najraje razpreda v bifejih, na protestih pa se gre domov takoj, ko zmanjka sendvičev in piva. In politiko to zeeeeloooo dobro vedo, zato pa lahko počnejo vse, kar se jim zljubi, saj se zavedajo, da imamo visok prag tolerance, zato študentje, zaposleni in upokojenci nikoli ne bmo stopili skupaj, šli v parlament, in jih bando vrgli v Ljubljanico. Pa bi jih morali, že pred desetimi leti, grabežljivce pokvarjene ….

  • Odgovori andee 14. 12. 2010 at 19:03

    Sam sem prebral zakon (mimogrede ga po mojem še vedno dobite na spletni strani ministrstva za kulturo), nisem pa bil na referendumu. Seveda prevzemam svoj del odgovornosti za to. Navijal sem za Širco, ker jo poznam in iz prve roke vem, da dela(jo) bistveno bolje (in več), kot so v prejšnjem mandatu. Tudi ta zakon niti približno ni bil tako slab, kot kažejo rezultati referenduma, zato se trditev, da so volivci glasovali proti vladi in ne zakonu zdi zelo verjetna. Predvsem pa je bilo veliko populizma, predvsem s strani desnice, češ da zakon prinaša politizacijo (ravno obratno je res), komercializacijo (recimo, da je malo res) in višje naročnine. Vsekakor pa po mojem tudi ‘strokovnjaki’ z desnice niso resno prebrali zakona, o tem sem po njihovih izraženih ‘stališčih’ skoraj prepričan.

    Kje je rešitev? Ali smo se za to borili? 🙂 Zakaj tudi sam, kljub temu, da sem kot eden očitno redkih zakon prebral, nisem šel volit? Ker se mi zdi pošteno, da vlada odstopi, ker je nesposobna ukvarjati se z reševanjem krize in ne sprejema skoraj nikakršnih, ključnih ukrepov za hitrejšo gospodarsko rast (govorim predvsem o boljših pogojih za delovanje zasebnega sektorja). Menda jih ima v načrtu, kar je dobesedno sramotno, glede na to da je že dve leti od nastanka gospodarske krize. Tisti, ki so reforme sprejemali pravočasno, so danes že bistveno dlje ven iz krize.

    Ne verjamem pa, da je nek Mesija, ki bo državo politično preporodil, kje na obzorju. Po mojem je tudi veliko bolje, da ga ni. Se bomo vsaj naučili sodelovati in politični prostor začeli uporabljati malo drugače kot doslej. Edino možnost pa vidim v sodelovanju levice in desnice, tistih torej, ki so pripravljeni res kaj narediti in niso obremenjeni z političnimi in predvsem ideološkimi delitvami. Ne vem, nisem pa prerok, ne vem torej kaj bo in kaj je najbolje, povedano je pač moj pogled.

  • Odgovori chef 14. 12. 2010 at 19:12

    No, takole je treba!
    Če nas bo enkrat 5 tisoč, oblast nima šans.

  • Odgovori Whiskey 14. 12. 2010 at 19:37

    Ene par dobrih fotk. Men je tista ušeč, k’ je mladenič polcaja u rt nasuvu 🙂

    @andee: Maltene iz dneva v dan pada zaupanje Vladi. Zato ker delajo dobro? Sigurno ne. S Širco lahko hodiš na kavo ali ji pa lezeš v rit, je vseeno. Tale RTV Zakon je tercialnega pomena. Potrebne so korenite spremembe čisto drugje. Še najbolj v zavesti ljudi in najprej pri tistih kateri krojijo usodo. Glede na trend, po moje to ne bo izvedljivo. Čedalje bolj prihaja do izraza “iznajdljivost”. Če si ne boš sam pomagal, ti ne bo nihče. Vsaj tako pravi en star pregovor.

  • Odgovori andee 14. 12. 2010 at 19:50

    @Whiskey:
    s Širco ne hodim na kavo, sem pa v eni delovnih skupin na njenem ministrstvu. Že sama ustanovitev in delovanje takšne skupine (za sodelovanje z nevladnimi organizacijami) je nekaj, kar prej ni bilo ravno običaj. Ne razumem čisto dobro preostanka tvojega odgovora, se pa strinjam, da bi bile dobre korenite spremembe. Mislim pa, da je bila “iznajdljivost” prisotna npr. v skoraj vseh tajkunskih zgodbah, zato mislim, da bo potrebno iskati še kje drugje, če hočemo res spremembe.

  • Odgovori Whiskey 14. 12. 2010 at 20:27

    Če si bil v pripravljalni ekipi, sigurno ne boš samemu sebi pljuval v skledo. Kot sem že predhodno napisal, Zakona nisem bral in tudi referenduma se nisem udeležil. Zame so ta trenutek pomembnejše teme obuditve gospodarske rasti in s tem povezana periferija. Npr. namesto tega se odgovorni raje ukvarjajo kdo in kolikšno provizijo bo dobil od enormnega projekta TEŠ-6, itd. Skratka za tiste poštene in z znanjem je pri nas čedalje manj prostora. V tem je glavni problem.

  • Odgovori chef 14. 12. 2010 at 20:54

    Pa to ni problem samo pri velikih. Jaz sem prav frustriran, ker moj letnik praktično nima možnosti zares uspeti, razen morda parih genialcev, pa še oni ne samostojno kot podjetniki, ampak v okviru institucij, kjer so praviloma slabo plačani uslužbenci s perspektivo, ki seže do lastne hiše na periferiji in spredaj parkiranega passata.

    Kup znancev imam, ki se trudijo in garajo, na svojem področju so odlični, ampak enostavno životarijo. Bolj ali manj zato, ker smo prišli na sceno deset do petnajst let prepozno. Kdor je znal leta 1995 zidat ali menjat gume, je danes car, čeprav je primitivec, drugi pa ne morejo zraven.

    Meni gre sicer čisto dobro, ampak grizem se zaradi perspektivne mularije, ki jim vsem po vrsti predlagam, naj grejo raje v tujino, mi pa bomo začeli spet okopavat krompir in prepevat ljudsko pesem o čudovitem kmečkem življenju. In, tako kot pred tridesetimi leti, bomo vsi veseli, ko nam bodo gastarbajterji prinesli kalkulatorje in kavbojke.

  • Odgovori Vanja 14. 12. 2010 at 21:20

    šefe, super napisano z vsemi tvojimi komentarji vred. in tudi z zadnjim, ki je resničen in v katerem dobro opišeš kaj je poglaviten problem v Sloveniji. edino nekaj bi še dodala…tudi če bi se naučil dobro menjati gume ali pleskati ali zdiati….če nisi tisti, ki mešetari s posli…ne bi mogledl zaslužiti. Mi je ravno govoril en slikopleskar…gara za cente, po cele denve, na svoje pa ne more, ker so vsi redni posli v rokah peščice, ki ne dela nič, daje od poslov, ki jih dobijo od znancev, provizije in po beraško plačuje (če sploh) ljudi ki zanj delajo. kemčka mafija pač, tale naša država na srečo imamo tudi kmečki hoillywood, če se ti zahoče tudi malo iger h kruhu. zato big brother rula.

  • Odgovori Whiskey 14. 12. 2010 at 21:35

    Ja, Chef, žalostno je, da smo tako nizko padli. Mladi bi morali biti motor razvoja. Ne pa tole životarjenje. Danes brez zvez in zadostne provizije ne prideš nikamor. Če bi bil toliko star kot ti, prodam vse imetje in spokam v tujino.

  • Odgovori Rafael 14. 12. 2010 at 23:16

    26.chef – a res, Pahorja in Turka si volil ?

  • Odgovori chef 15. 12. 2010 at 15:04

    Ja, in se grizem že dve leti. Ponavadi ne delam takih napak.

  • Odgovori Nergač » Dolgčas 19. 12. 2010 at 18:01

    […] me je v zadnjih letih ne samo razočarala, ampak sem se začel ob njej tudi dolgočasit. Vseeno mislim, da sem kot odgovoren državljan […]

  • Odgovori Nergač » Policija ne more nič 30. 12. 2010 at 18:02

    […] chef 30.12.2010 ob 18:00 ob 18:00 pod Natezalnica, miks V naši zafurani državi se počasi že počutim kot v getu ali v kakšni zakotni sicilijanski vasi, kjer nad vsemi zakoni […]

  • Komentiraj