Bicikel: Na Primorsko po cesti starih Rimljanov

Po sobotnem gnitju v zavetju toplega doma mi je včeraj grozila enaka usoda. A ker je vsak svoje usode krojač, sem si nedeljo ukrojil po svoje in vseeno skočil na kolo. Le kam, v takem vremenu? Jasno, na Primorsko, tam je toplo in sončno. Sončno up my ass, kot se je izkazalo!

Čez pol ure sem že motal kar po glavni cesti na Vrhniko in naprej v Logatec. Izkazalo se je, da bo današnji dan v znamenju drevoredov. Tule je že prvi, 290 lip na 1900 metrih Napoleonovega drevoreda.

Napoleonov drevored

Vožnja skozenj je obupna, saj je cesta še vedno betonska. Razpoke med betonskimi ploščami in 8-9 barov napumpane gume namreč niso najboljša kombinacija. Tudi Logatec je že celo leto eno samo gradbišče. Mahnil sem jo dalje v Kalce, kjer se odcepi cesta za Podkraj. To je tudi najlepši del poti.

Proti Podkraju

Morda se vam ne bo zdelo nič posebnega, ampak je res lepo, mir in avantgardni ovinki, čeprav bi šla cesta lahko kar naravnost. Res je pa tudi, da se klanec vleče kot čreva in da je bila cesta nagravžno mokra! Ko pridete do Stare pošte, sicer mislite, da ste že na koncu, ampak se še kar vleče in vleče. O bogati zgodovini Stare pošte lahko več preberete tukaj. Po tej cesti sopotovali že stari Rimljani, pošta pa je delovala od 1. stoletja naprej! Danes iz gostilna prav nesramno diši.

Stara pošta

Tole je računalnik v trenutku, ko sem prišel do Stare pošte. Zgoraj je čas vožnje, velike številke pomenijo nadmorsko višino (danes moja najvišja točka), spodnja številka pomeni, da sem se kar pošteno matral. Spodaj desno je temperatura. Brrrrrr …

Vrh

Pravi spust se začne šele v Podkraju. Tam res noro leti in danes se je še ulilo! Ampak res ulilo, če veste, kaj mislim. Spuščanje s prek 70 km/h je v takih pogojih pravi adrenalinski šok. Na Colu je dež k sreči že ponehal in do Ajdovščine se je prijetno otoplilo na petnajst stopinj, zato sem si na pumpi privoščil malico. Med vožnjo skozi Vipavsko dolino sem se kar prijetno osušil in napadel klanec proti Razdrtemu. Kako se šele ta vleče! K sreči so se našli eni mulci, ki so se z avtom kar lep čas peljali ob meni in noro navijali. Super občutek, kot da bi bil v Italiji ali Španiji!V Razdrtem se je spet ulilo, zato je bila vožnja skozi Postojno, spust po Kačjih ridah na Planino in vožnja ob Planinskem polju do Logatca eno samo jebanje ježa. Ob temperaturi pod desetimi stopinjami se je izkazalo, da je bila odločitev, da galoše1 pustim doma, napaka in neumnost tedna. Doma nisem čutil podplatov. Deževat je nehalo šele malo pred Vrhniko, zato sem pičil po domači trasi prek Velike Ligojne, Horjula in Dobrove naravnost domov, kjer me je pričakalo tole:

Kosilo

Kaj bi brez mame?

Tole so še ostali drevoredi na poti! Mislim, da sem enega izpustil, ker sem imel preveč dela s preklinjanjem dežja in izmikanjem lužam na eni in avtomobilom na drugi strani. Pa še luknjam po cesti, ki so bile na vseh straneh.

Drevored 2

Drevored 3

Drevored 4

Drevored 5

Drevored 6

Namotal sem skoraj 160 km in preplezal 1500 višinskih metrov, za kar sem porabil 5 ur in 10 minut.

Trasa: LJ-Vrhnika-Logatec-Kalce-Podkraj-Col-Ajdovščina-Podnanos-Razdrto-Postojna-Logatec-Vrhnika-Ligojna-Horjul-LJ

Profil:

Profil trase LJ-Ajdovščina-LJ

  1. To so taki fletni copatki, ki jih z veliko težavo nataknemo čez kolesarske šprinterice. Prisegam na neoprenske, ki se odlično obnesejo v mokrem vremenu. []
Prejšnja objava Naslednja objava

Brez komentarjev

  • Odgovori prodigy 2. 4. 2007 at 8:39

    Dobra tura, vidim da je bla tud povprecna 31 km/h, posteno. 🙂

  • Odgovori Grampy 2. 4. 2007 at 8:51

    Ko sem prvič peljal po tej trasi, mi je moral na pomoč priskočiti “Rescue Team”, ki ga je poosebljala moja ženka. Pobrala me je na drugem kilometru klanca proti Razdrtem, popolnoma dehidriranega.

    Vidim, da pri tebi dehidracija ni bila problem, vsaj ne od Razdrtega do Vrhnike!

  • Odgovori Miran 2. 4. 2007 at 8:52

    Zavidanja vredno! Kar tako naprej!
    LP
    Miran

  • Odgovori QWERTZ 2. 4. 2007 at 9:00

    Drugič ko greš čez Ligojno nazaj se ustavi na eni pijači.

  • Odgovori kr1 2. 4. 2007 at 9:12

    Vsa čast! Sploh pa, ker dobro vem kako zgledajo vzpetine na cesti Podkraj-Col in Podnanos-Razdrto 🙂

  • Odgovori gricko 2. 4. 2007 at 10:10

    Naslednji ko greš tole turco da jo na bicikel.com napoveš vsaj kakšen dan ali dva prej, verjemi mi, da se nas bo za tole turo nabralo kar lepo število kandidatov, kar se pa tiče Logatca … brez komentarja, vsaj čez Logatec (kjer je bila oziroma je še prava poljska pot), bo letos cesta nared, verjetno še pred Franjo.

  • Odgovori pet-in-g-seks 2. 4. 2007 at 11:02

    uh, me je kar sram. zame je šport, če grem že peš do trgovine. čestitke, šef.

  • Odgovori Tomaz 2. 4. 2007 at 11:19

    A greš večkrat na takšnole turco? Al je pri vam v LJ navada, samo rundat? 🙂 Zgleda, da si bom mogu specijalko pripeljat v ljubljano in prefurat tole turco, ki si jo zarezal. Mrbit se celo zmenma da grema skup.

  • Odgovori chef 2. 4. 2007 at 12:38

    @prodigy: povprečna je bila genau 30,6 km/h

    @Grampy: hidracija je bila obogatena z motornim oljem in prahom na cesti

    @QWERTZ: boš povedal natančno, pa se z veseljem ustavim 😛

    @gricko: sem mož hitrih odločitev (oziroma slabo organiziran, oziroma len)

    @pet-in-g-seks: nikoli nisem razumel tistih, ki se zapeljejo 15 km in govorijo, da je njihov hobi kolesarstvo 😆

  • Odgovori pantanifan 2. 4. 2007 at 13:50

    No vidiš na gorenskem smo mel pa prav lepo vreme, mal dežnih kapel je občasno padlo ampak niti ne tok da bi omočil cesto.
    Sam sem jih naklepal 119 ob 31,3 povprečju ter 920 višincih.

  • Odgovori seamus 2. 4. 2007 at 13:58

    uni ovinki so bolši z avtom 😉
    z biciklom grem raj čez črni vrh

  • Odgovori crnamamba 2. 4. 2007 at 14:34

    sploh nism prebrau useh komentarjew… dokaj iskren članek samo po tem sodeč bi človek dobil občutek da ste kolesarji pravi angelčki v belih pajkicah… Ni čisto tako! Vedno po predpisih… Ne bom našteval primerov ko se mi je kolesar zapeljal pred haubo avtomobila na prehodu kolesrske proge čez cesto pa čeprav je gorela rdeča ne semaforju že kar nekaj sekund! Še dobro da si nočem mazati haube s temi primerki kolesarjev… Pa niso bili to samo amaterji s torbami in vrečkami iz trgovine, so bili tudi taki v dresih in pajkicah! Bom povedal za primere ko se kolesarji (to uni tapravi z 200 pulza) vozijo vštric po regionalkah! Tega je bilo ogromno… Pa dobr zabremzaš auto počakaš da se postroijo v račjo vrsto, leva utripalka, prazn nasprotni vozni pas in se odpelješ mimo… Pač oni to lahko ker so kolesarji in so itak ogroženi… No se mi je pa pripetilo da sm se pripeljal za te “wštricarje” (bili so 3!!!) ki so se lepo peljali po glavji cesti in se pogovarjali med seboj kot da so na neki zabavni prireditvi! Bilo je okoli konca maja na izredno lep sončen sobotni dan, ko že itak trume avtomobilov prplavijo cesto proti in iz logarske doline! No vendar ti nedotkljiveži še kar eden obdrugim meni nič tebi nič! In sm POTROBIL. Da vidite njihove reakcije???? Bi me dali iz kože da me dobijo (hvala bogu sm peljal BMW) No po kakšni minuti se je nasprotni vozni pas le toliko izpraznil da sem lahko odpeljal mimo… Vendar sledili so dvignjeni mezinci in podobne zadeve, tudi stisnjene pesti (ne one v čast zmage, one, ki nazorno pokažejo da dobiš batine)! Takrat je pa tud meni že kar pošteno prekipelo, in sm tudi jaz zaprmzu “na črto” rukno šalthebl u rikwerc in gasa… da bi lahko posnel njihove izraze na facah in kako so se vsi kar naenkrat oprimili belanc in zapeljali proti robu cestišča…:))) je bilo wredno tega vratolomnega manevra… ni bilo več časa za uzdignjene mezince… No epilog tega je biu da sm izreku sam pr seb par krepkih in se odpeljal naprej proti Celju. Poskušam bit tolerantn sam kar je preveč je pa preveč! In za moje pojme je kolesarjev že itak preveč na cestah da se ti pa še vštric vozjo in potem niti ne umaknejo… Presodite sami lp

    sam mau za kolesrje

  • Odgovori chef 2. 4. 2007 at 15:23

    @pantanifan: kaj češ, noge so me zasrbele šele kasneje

    @crnamamba: si malo falil prispevek? O tem zakaj je bolj varno, če se kolesarji vozijo vštric, sem že pisal tu.
    Ti si seveda tisti tipičen frajer v BMWju, ki se ti ne da malo pobremzat za dvema kolesarjema, ki vozita vštric. Če imaš pred seboj traktor, pa pridno bremzaš, anede?
    Jaki frajer, v rikverc, pa gas. Jaz se takih ne ustrašim niti malo, ampak pridem zraven vprašat, če imajo kakšen problem.
    Če se vozijo trije vštric, je pa to res nedopustno, se strinjam.

  • Odgovori chef 2. 4. 2007 at 15:25

    Šele zdaj vidim… Kolesarjev je za tvoje pojme preveč na cesti?!?!?

    A je to naš problem, če nimaš razčiščenih pojmov??? Pomilujem te. Kaj se imaš sploh za vozit po Logarski dolini z avtom!!! Hočem povedat, da je ta cesta od vseh.

    Vidim, da si ti tisti običajni primitivec, ki jih vsi preziramo. Raje se ne oglašaj več, ali se pa vsaj oglasi v pravo temo, da se tu ne bomo kregali.

  • Odgovori maya 2. 4. 2007 at 15:55

    Uf, kak bicikel! Je t’ko nobel, da ne vem, ali bi ga sploh znala vozit, tudi bolje, da ne, ker po petih minutah na biciklu rok ne čutim več, in potem sem splošna javna nevarnost, tudi če ni fantkov z bemfli blizu.
    Fantje na biciklih, občudujem vas in podpiram. Vsako leto, ko na štartu Franje peljete po naši cesti, me kar mravljinci spreletavajo od vznemirjenja.
    Dejmo biciklisti!

    Crnamamba, srči, saj bo sčasoma bolje …,
    “Kad porasteš, kast če ti se samo. ”
    Če pa se to ne bo uresničilo, pride pa zagotovo v poštev tale:
    Ne spasi te ni padobran, a ni kožne gaće!

  • Odgovori blabe 2. 4. 2007 at 17:01

    Ja drugič razpiš tako trasco, tud jst se bi prdružu sicer šele na gradbiščnem Logatcu! lp

  • Odgovori cudo_ 2. 4. 2007 at 19:27

    Chef mam eno vprašanje? V kakšnem avtu so pa bli mulci k so se pelal zravn tebe pa navijal. K midva z Vrabčkom sva mela tut podoben pripetlaj glede navijanja. V najinem primeru so bili v srebrnem golfu IV zagreti navijači.

  • Odgovori krof 2. 4. 2007 at 21:45

    @crnamamba: sprašuješ zakaj vedno zgražanje nad BMW-i? Zato, ker ti iz lastnih izkušenj povem, da sem največkrat na cesti doživel konflikt z vozniki avtomobilov znamke BMW!!! Če bi dobro prebral od Chef-a komentar, bi videl, da te ni pošiljal iz ceste ampak ti je le rekel, da če bi ti kolesarje dol nagnal, potem se tudi ti ne bi imel kaj vozit tam. Naprej piše, da je cesta od vseh. Tako je navedel le primer. In dvomim, da ti voziš po “svoji” cesti po omejitvah. Če pa nikoli nisi v prekršku, se ti pa iz dna srca opravičujem. A ker v to močno dvomim, te sprašujem, kako si upaš najedat, če si sam praktično istočasno v prekršku??? Npr., pridrviš s 100, 110…km/h, kjer je recimo omejitev 80, 90…, kakor koli pač, zbremzaš, ker nepričakovano vidiš kolesarje, nato pa imaš še pogum in drznost, da besno robantiš, ker se ti ne umaknejo. Najprej se pomete pred svojim pragom. Ponavljam, če ti ne spadaš v to kategorijo, katero sem navedel v prejšnem stavku, se pa iskreno opravičujem.

  • Odgovori virenque 2. 4. 2007 at 22:04

    Ja, pogrešam te ture..dvomm da bom letos kej spackou skp.. 🙁

    @crnamamba: vidm da se spet o BMW govori. Če si tok ponosn nanga ga poslikej in odpri svoj blog ter objav fotke..ni ti treba na nek bedn posredn način povedat da maš BMW, kot si to naredu v chef-ovi prejšni kolesarski objavi..

  • Odgovori virenque 2. 4. 2007 at 22:06

    @Grampy: neboš verjeu ampak ne zgodi se poredko da dehidriraš ko vozš po dežju. Zarad vlage in vode na sebi ter povsod okol podzavestno nisi žejn in mn piješ in pol si tm..:D

  • Odgovori trmoglavka 2. 4. 2007 at 22:22

    chef, ti si caR!

  • Odgovori trmoglavka 2. 4. 2007 at 22:27

    @crnamamba: zaradi tistih kolesarjev, ki ne vozijo, kot “se spodobi”, se ti ni treba zdej spravljat tudi na vse ostale. a boš reku, da kakšen voznik avtomobila te pa nikoli ne spravi iz tira? pa čeprav je cesta “njegova”, plačuje nekaj zanjo itd. eni ne znajo vozit avta, eni ne kolesa… (eni pa ničesar).

  • Odgovori chef 3. 4. 2007 at 7:00

    @Tomaz: to turco sem šel drugič šele, grem pa dostikrat kaj podobno dolgega in s čimveč klanca 😉

    @maya: 😀

    @cudo: mislim, da je bil en sklumpan Clio.

    @crnamamba: skratka, ti divjaš z avtom, oziroma voziš prehitro, ker si frajer v avtu in se ti mudi domov, biciklisti naj se pa kot ovce umikajo, ker oni ne smejo delat prekrškov. Žalostno.

    Nasvet: če misliš trobit, to stori na kratko in ko si še daleč. Če bom presodil, da ne moreš mimo, se ti bomo umaknili. Če presodim, da bo šlo mimo brez težav, ali pa da bo potrebno samo malo sputit plin (kar ti ni noben problem, če si normalen voznik), se ne bom umaknil.
    Če mi pa misliš trobit ko si tik za ritjo, da bi mi kao nagnal strah v kosti (kar večina debilov počne), se pa ne čudi, če ti pokažem sredinec in te ob vožnji v rikberc vprašam, če si slučajno idiot.

    Ne razumem. Najprej se ti blazno mudi, potem si pa čas jemlješ in celo rikvercaš. Smešno.

    Smešno je tuidi, ko nekateri pametnjakoviči delajo red in trobijo ali prehitevajo na tesno, ko je pa cela leva špura frej, pa še pregledna.

    Konec debate, nehaj smetit tu, ker bom sicer vse pobrisal.

    P.S.: socjologist 😆

  • Odgovori kalbo 3. 4. 2007 at 9:20

    Pridigar, falil si temo. Dva prispevka nižje si pa daj duška. Kolesarja moraš obvozit približno tako, kot bi obvozil traktor, po nasprotnem voznem pasu. Torej te načeloma dva v štric ne bi smela motit nič bolj kot eden sam.

    Škoda, da takim bedakom talajo izpite. Jest bi vam jih vsem pobral in dal nazaj šele takrat, ko bi dobil dokaz, da ste začeli gledati enakovredno na vse udeležence v prometu. Dragi moj, kolesar ti je enakovreden , pa čeprav ti sediš v kupu pleha.

  • Odgovori kalbo 3. 4. 2007 at 9:22

    @Chef: Zgleda super tura. Vas res občudujem, ko vas vidim vozit pri 8 stopinjah. Jest obrišem prah z bicikla šele maja. Vsa čast, res.

  • Odgovori chef 3. 4. 2007 at 9:40

    @kalbo: prav imaš! Sicer je svojevrsten užitek v tem trpljenju, ampak je vseeno noro 😉

  • Odgovori kalbo 3. 4. 2007 at 12:09

    Ja, saj trpljenje poznam. Z razliko, da jest trpim pri precej nižji povprečni kot ti, ampak vseeno. Malo me baše lenoba, malo pa čas. Mam težavo v tem, da grem na kar nekaj maratonov na leto in takrat ponucam kolesarski bonus za celodnevne ture, pol mi pa ostenejo le vzponi na Pance po šihtu, pa kaka turica sem in tja. Pol pa jebem ježa na franji, sam je pa užitek…svojevrsten :). Tko je, če maš familijo.
    Tko da zase lahko rečem “Rad bi, da bi bil moj hobi kolesarstvo”, pa ni, ker nimam časa. Kolesarim pa zelo rad. Tam od 1500 do 2000 km na leto pa le naklepljem. To pa taki kot si ti nardijo pred sezono za ogrevanje.

  • Odgovori chef 3. 4. 2007 at 13:09

    Je pa tako, da jaz ločim dva načina matranja 😉 Če boš še naprej spremljal ta blog, me boš enkrat gotovo dobil, da bom zafilozofiral v to smer 😀

  • Odgovori Enolla 3. 4. 2007 at 14:58

    Čestitke za turo. Sicer pa dobrodošel danes – sončno, toplo pa še burja se nas je usmilila. A lahko neki vprašam – ali ni tako, da morajo kolesarji po cesti vedno vštric voziti ravno zaradi njihove varnosti?

  • Odgovori chef 3. 4. 2007 at 17:00

    @Enolla: Hvala. Danes sem po službi uspel samo očistit bicikel (še od nedelje), zdaj je pa že vse oblačno in nekam sumljivo kaže na dež, tako da ne grem nikamor.

    Kar se tiče varnosti, imaš prav. Bom še tu razložil, ker bi res rad, da to razume čim več ljudi. Gre za to, da so kolesarji tako bolj vidni, predvsem pa, da se vozniki ne odločajo prehitevat v škarje. Če vidijo samo enega kolesarja, si mislijo, da saj bo šlo in vseeno prehitijo.

    Druga stvar so pa velike grupe kolesarjev… Laže je prehitet 5 parov kakor 10 biciklistov v gosjem redu.

    Kolesarji smo seveda ovira in prava nadloga na cesti in tega se tudi zavedam. Ampak toliko kot jaz motim ostale voznike, prav toliko motijo tudi oni mene 😉

    Zanimivo, da v Španiji ali Italiji vozniki nikdar ne trobijo kolesarjem, pa če je še tako neorganizirana grupa 😉 Ampak tam se kolesarja spoštuje in ja, kolesar tam pomeni več!

  • Odgovori blitz 3. 4. 2007 at 19:44

    chef, ali si tam pri Logatcu kaj četnikov videl? Na tisti ravnini so nekoč ustavili Feliksa Langusa, ker ni vzel zdravil.

  • Odgovori virenque 3. 4. 2007 at 19:45

    Na tisti ravnini megleno vidš, tako te preštrudla od tiste predpotopne betonske ceste.. 😀

  • Odgovori pridigar 3. 4. 2007 at 22:02

    šefe pravi car si k se znaš it cenzuro… to samo kaže kako si brez argumentov in hrbtenice… lahko je nekoga zbrisati iz bloga, težje je pa stvari argumentirati kajneda. 🙂 lp

  • Odgovori pridigar 3. 4. 2007 at 22:06

    zakaj ne zbrišeš usega kar sm napisal? je pa ja najlažje to storiti… zakaj jemlješ stwari iz konteksta? so vas tako na socJologiji učili?… preberi si knjigo oziroma predavanja MOČ ARGUMENTA ti ne bi škodilo… drgače pa previdno na cesti. lp

  • Odgovori virenque 3. 4. 2007 at 23:09

    Včasih je pač potrebno tud cenzurirat…s tem ni nič narobe.

  • Odgovori chef 4. 4. 2007 at 6:48

    Zato, pridigar, ker si kreten, sem te cenzuriral in te bom pri tem prispevku tudi v prihodnje! Sem ti lepo povedal, da pljuvaj v prispevku “Kako se med norci na cesti počuti kolesar.”

    Primitivce pač pobrišem in ne, s tem res ni nič narobe.

  • Odgovori modras 4. 4. 2007 at 11:06

    šefe. šefe…. na kakšen način lahko rečeš primitivec? zopet neargumentirano… mogoče zaradi tega ker nisem najbolj vešč uporabe bblogov in sem se razpisal v dveh temah (čeprav tudi v tej temi opisuješ nekultivirane voznike), vendar si se igral cenzuro tudi v TVOJI predhodnji objavi na “nevem kako se že reče” temi. Virenque se strinjam da je cenzura včasih potrebna, vendar naj se jo igrajo tisti ki imajo zalogo znanja in razgledanosti, ter so nenazadnje “poklicani” za ta posel. Pa še nekaj dragi šefe: svoj blog pišeš na svetovnem spletu in je dostopen vsakomur, zato je cenzura še toliko bolj “pobalinska” in nedorasla! Mogoče sem imel majceno željo “podebatirati” z nekom ki se ima za socJologa in je študiral socJologijo… sm mislu da bo lažje kt kje u vaških gostilnah, sam vidim da je to praktično nemogoče. In še enkrat šefe, če se hočeš igrat cenzuro si odpri blog zaprtega tipa, tja kamor morajo sodelujoči imeti TVOJE dovolenje za vpolgled, dokler pa pišeš na javnih straneh se pa cenzure raje izogibaj, kajti vsak malo bolj razgledan in izobražen človek nekak ve, da je stvari potrebno argumentirati in nato ukrepati. Sicer pa vem da boš ta moj post seveda izbrisal, vendar mi je vseeno, ker vem da ga boš prebbral. lp in previdno na cesti

  • Odgovori chef 4. 4. 2007 at 12:06

    Zjokal se bom, ker mi en revež tukaj cvili. Dobra lastnost blogov je, da se na tiste, ki ti niso všeč, ne vračaš.

  • Odgovori pantanifan 4. 4. 2007 at 12:54

    No da še malo o temi, dosti lepša tura je če se v Ajdovščini zavije na Predmejo ter čez Godovič domov. Glede kilometrov pa ni bistvene razlike, ni pa prometnih Rebrnic.

  • Odgovori virenque 4. 4. 2007 at 17:22

    Se strinjam. Dokler ne dokončajo viadukta se po Rebrnicah ne splača vozt..še posebi ne gor, za dol ni tak problem. Ko bo enkrat narejen viadukt, upam, da stara cesta postane podobna kot je sedaj črnokalska..

  • Odgovori virenque 4. 4. 2007 at 17:27

    @modras: funkcija upravljanja s komentarji je avtorju bloga dovoljena in zato lahko tudi cenzurira. Kakih žaljivk na svoj račun in podobnega sranja, ki ne spada v dotično temo, nihče ne bo prav dolgo prenašal. Večina, ki vas objavlja sporne komentarje, ste malo preveč obsedeni s takoimenovanim “freedom of speech”. Ta že velja, vendar neka meja vseeno obstaja.

  • Odgovori laufar 4. 4. 2007 at 19:14

    Čifo, eno podvprašanje, tm na Polarju, 9 stopinj temp., dej mi povej, kako se to naštima! Mislm, da maš temperaturo na ekranu, to mi povej, pa prosim natančno, ker sem tele!

  • Odgovori laufar 4. 4. 2007 at 19:15

    Aja, drgač pa super tura, fajn napisano, škoda k ne morem zravn!

  • Odgovori chef 4. 4. 2007 at 19:31

    @pantanifan: nekoč sem se zaklel, da me na Predmejo ne bo nikoli več 😀

    @virenque: ob nedeljah so Rebrnice, prav fletne, ker kamioni ne smejo vozit 😉 Lani mi je pa poleti kazal Polar na tem klancu 39 stopinj celzija 😆

    @laufar: nič ni treba nastavljat, ampak temperaturo ti pa res pokaže samo ko imaš na displeju prikazan višinomer (na velikih cifrah) 😉 Zraven greš pa ohka kadar češ!

  • Odgovori laufar 4. 4. 2007 at 19:43

    O. p…a, pa res! O, ne morm verjet, mater sm smotan! Hvala za povabilo, sam je zame kr mau dolga turo, pa gotovo prehud tempo!

  • Odgovori Tomaz - Smeha polna skleda 5. 4. 2007 at 0:08

    Bil je keks po imenu kolesar.

  • Odgovori verbatim 5. 4. 2007 at 15:33

    Tudi sam veliko kolesarim. In kolesarji smo nadloge na cestah, zaradi tega ker se h kolesarjenju v Sloveniji ne pristopa z zahodnoevropskega vidika. Pri nas še vedno čez naselja gradijo pločnike (ki so namenjeni samo pešcem, ki jih je iz leta v leto manj), čeprav jih v razvitih državah intenzivno mečejo ven in zamenjujejo z rekreacijskimi stezami, ki služijo tako pešcem, rolerjem kot kolesarjem. Seveda brez robnikov, ker ti so izredno nevarni za vse udeležence v prometu.

    S tem ko se kolesarje in ostale šibkejše udeležence umakne s ceste na k njim namenjene stezice, pride do bistvenega povečanja varnosti in posledično tudi do dviga omejitve za osebna vozila. Vsaj tako je v tujini… Samo v Sloveniji smo 100 let za opicami. Sem poskušal že v naši občini kaj doseči, pa ne gre. Oni naredijo pločnik (ki je 3x dražji kot steza), dnevni obisk pločnika je 5 pešcev. Kolesarji in oni, ki rolajo, pa se še dalje izpostavljamo….

  • Odgovori barbiblond 6. 4. 2007 at 10:49

    Zame je to ZF, sem bolj nedeljska kolesarka. Priden.

  • Odgovori Fetalij W. Tyschew » Blog Arhiv » Parodija! Bicikel: V Bistro proti cesti starih Rimljanov (original by Chef) 13. 4. 2007 at 18:37

    […] Malo bom parodiral Chefa in njegov prispevek o vožnji na primorsko. Pa brez zamere Chef, ampak zdela se mi je huda ideja […]

  • Odgovori frenk 16. 4. 2007 at 9:15

    Glede Logatca. So ga preimenovali v RAZDRTO pri Vrhniki.

  • Komentiraj