Dirka Po Sloveniji 2019

Etapa s ciljem na Vršiču, kaj šele na Mangrtskem sedlu, če bi ga bilo tam gori mogoče organizirati za dirko takšnih gabaritov kot je slovenski Tour, bi res dala svoj čar, ne bi pa bila zanimiva. Morda, če bi organizirali tri gorske etape, kar pa spet ne bi bilo primerno za petdnevno dirko, če naj bi privabila tudi sprinetrske zvezdnike. Ne, letošnji format je pokazal, da so etape z nekoliko krajšimi klanci dosti bolj spektakularne že zato, ker razširijo krog favoritov. To je toliko bolj pomembno za dirko, ki se terminsko pokriva z Dirko po Švici in na svoj način tudi z Dirko po Dofineji.

Puncheur nabriše hribolazce

S traso so organizatorji ustrelili v črno in z vidika napetosti skozi dirko je bilo problematično le to, da je bil Diego Ulissi daleč najmočnejši in še najhrabrejši. Kdo bi si mislil, da se bo odpeljal že v prvi, sprinterski etapi, na klancu, ki ga nihče ni jemal resno. Dirka je eksplodirala in sprva sploh nisem razumel kaj jim je tega treba, dokler nisem izvedel, da je možakar na letečem cilju pobral bonifikacijske sekunde in pridobil prednost, ki mu je noben konkurent do konca ni mogel več vzeti.

S tem je Ulissi dirko po eni strani zaprl a kot puncheur ni mogel mirno čakati na Predmejo. Ne, v vsaki etapi znova je dokazoval, da je prišel v Slovenijo zmagat. Z Aleksandrom Vlasovom in Giovannijem Viscontijem se je Tadej Pogačar na Predmeji znašel v pat položaju in bi moral Ulissija čakati, tudi če bi ta odpadel. Pa ni.

Kdor je mislil, da bo Tadeju Pogačarju za vsako ceno pripadla vloga vodje, se je seveda zmotil. Pri UAE Team ne razmišljajo lokalno, ker je to globalna ekipa. Tadej Pogačar tokrat enostavno ni bil dovolj dober za zmago, še vedno pa mislim, da je bil dovolj dober za drugo mesto. Tretja bela majica zaporedoma sploh ni od muh, obenem pa si je ustvaril renome predanega pomočnika, ko je to potrebno.

Razburljivi sprinti

Dober dokaz za to, kako odprta je bila dirka, je peto mesto Andree Vendrameja, ki ni ravno specialist za etapne dirke, premagal pa je na primer Estebana Chavesa in Jana Polanca. Grega Bole, ki je bil v Sloveniji očitno izjemno motiviran, je bil s 13. mestom celo tretji najboljši Slovenec.

Sicer pa nas je navdušil predvsem Luka Mezgec. Človek mora imeti rad tega fanta! Tudi on je naredil dirko. Pascala Ackermanna je težko premagati v sprintu, ga je pa Luka s prezgodnjim pospeškom v prvi etapi lepo namučil in v drugi etapi zasluženo oblekel zeleno in rdečo majico. Ob tem ne bomo pozabili, da je bil Grega Bole po drugi etapi v obeh razvrstitvah drugi.

Da misli Luka Mezgec resno, je pokazal v četrti etapi, ko je na Predmejo morda res počival, kolikor je tja gor mogoče počivati, je pa garal v prvem delu in pobral leteče cilje, tako da je iz Novega mesta odnesel rdečo majico … bil je pa tudi blizu drugi zmagi, a je Giacomu Nizzolu z dolgim sprintom uspelo tisto, kar Mezgecu ni v Rogaški Slatini. Kakorkoli, za Luko bi si res želel, da bi v Mitchelton Scottu večkrat dobil priložnost za rezultat. Bo pa imel letos gotovo pomembno vlogo na svetovnem prvenstvu v Yorkshireu.

Seveda ne smem pozabiti na presenečenje: Mark Cavendish je končal dirko. Od zime, ko je bil, milo rečeno, zavaljen, je torej kar solidno napredoval, vseeno pa si ga pa ne znam predstavljati na Touru.

Pogakar, zvezda Eurosporta

Težko si predstavljam, da bi lahko Dirka Po Slovenija nekoč postala del World Toura, ampak verjetno si pred desetimi leti nihče ni predstavljal, da lahko postane dirka ekstra kategorije. Lokalni kolesarji imajo zaradi tega manj možnosti za rezultat, a po drugi strani se vrhunski talenti vseeno izstrelijo: poglejte Tadeja Pogačarja. Tudi letos sta Adria Mobil in Ljubljana Gusto Santic dirkali odlično, vsak dan je bil kdo v begu, kar na takih dirkah ni šala. Vsekakor je bolj perspektivno sodelovati v močni konkurenci kakor blesteti na malih dirkah nekje v Bolgariji ali nabirati denarne nagrade na Kitajskem.

Nekateri se pritožujejo, da v ključnih trenutkih prenosa gledamo panoramske posnetke, ampak to se mi zdi precej bolje kot sploh ne imeti prenosa, ki je vendarle svinjsko draga storitev. Bolj me moti, da se tako zelo dobro vidi, kako slabe so slovenske ceste. Križana gora! Tisti, ki smo vajeni posnetkov z velikih dirk, smo lahko res šokirani.

Kaj pa Carlton Kirby s kompanijo? Angleško imperialno nadutost jim lahko še nekako oprostim, ne pa tudi tega, da profesionalni komentator ne televiziji, ki jo plačujem, ne zna izgovoriti priimka Pogačar.

AVP in KZS za varnost kolesarjev?

Da je cestno kolesarstvo postalo v Sloveniji mainstream, dokazuje tudi prisotnost vseprisotnega veseljaka, ki iz sebe dela budalo z nekakšno Brozovo uniformo v slovenskih navijaških barvah. Samo še to manjka, da bodo Slovenci začeli ob cestah poskakovati, vpijoč: »Kdor ne skače, ni Slovenc.« Ampak, dobro … bolje zeleni Broz kot sploh nič.

V naslednji fazi pričakujem tudi kake oprijemljive akcije za izboljševanje varnosti na cesti in promocijo vsakodnevnega kolesarjenja, pri čemer bi lahko moči združili Agencija za varnost prometa in Kolesarska zveza Slovenije, ki bi verjetno zlahka mobilizirala naše kolesarske zvezdnike.

Prejšnja objava Naslednja objava

47 komentarjev

  • Odgovori kv_mozart 24. 6. 2019 at 21:27

    “To je toliko bolj pomembno za dirko, ki se terminsko pokriva z Dirko po Švici in na svoj način tudi z Dirko po Dofineji.”
    Rad bi opozoril na pravilni prevod Dirke Le Dauphiné libéré. Istoimensko dirko je leta 1947 začel organizirati občasnik Le Dauphiné libéré iz Grenobla, po katerem je dirka tudi prevzela ime. Dauphiné je bivša provinca v Franciji, ki pokriva sedajšnje departmaje Isère, Drôme, in Hautes-Alpes. Ker Dauphiné v francoščini pomeni delfin, bi dirko lahko preimenovali prosto po Prešernu v “Delfinovo dirko”.

  • Odgovori OM 24. 6. 2019 at 21:55

    Dauphin je bil najprej plemiški naslov, ki ga je nosil francoski prestolonaslednik. Naslov dauphiné je pripadal njegovi ženi, tako da bi dirko prosto po Prešernu lahko imenovai Delfinkina dirka.

  • Odgovori Disguy 25. 6. 2019 at 0:47

    Kaj pa, da bi organizirali kaksno vsakoletno enodnevno dirko, ki bi bila osredotocena prav na konce okoli Gorenjske in bi sla tudi cez Vrsič? Misljeno v stilu Evansove dirke po Avstraliji, ki sledi Tour Down Under, in je sicer bolj ravninska, ampak princip bi lahko bil podoben? Glede na to, da je poleg Primorske to verjetno eden najbolj prepoznavnih delov Slovenije, bi verjetno tudi dobila nekaj pozornosti, kot ce bi jo organizirali na neki random trasi.

  • Odgovori Anonimno 25. 6. 2019 at 5:43

    Saj je lepo videti množico navijačev ampak pravi kolesarski navijači bi pa ja lahko vedeli kaj pomeni kolesariti skozi dimno zaveso, ki so jo eni kreteni naredili ob klancu, debilno

  • Odgovori Stane Debevec 25. 6. 2019 at 8:02

    Dobro jutro,
    za vsakodnevno kolesarjenje ni velikega zanimanja. Za treninge v živih barvah na specialkah še, za pot v službo pa ne.
    Za vsak dan bi rabili kolesarske pasove na cesti, tega pa nočemo narediti. Ker potem bi pa ljudje mogoče res začeli kolesariti, kdo bo pa potem kupoval bencin? Bolje je odrivat kolesarje na pločnike in jim malo zagreniti življenje s poskakovanjem čez klančke na uvozih. Ali pa narediti tako kot na začetku vrhniškega klanca. Prej sem imel vsaj pol metra asfalta ob voznem pasu za avte in sem lahko še kar normalno vozil. Sedaj imam ob voznem pasu jarek in visok robnik in jekleno ograjo in zelo beden občutek. Pri cestnem otoku je pa še manj prostora za kolo. Vse skupaj mi deluje kot da je bilo potrebno porabiti čim več denarja in ko ga niso dovolj na cesti, so naredili še razsvetljavo. Pa ni nobenega pločnika in ne pešcev.
    Mislim da sem samo v Šentjerneju na Dolenjskem videl ob obnovljeni cesti še kolikor toliko normalen kolesarski pas.
    Sicer pa se tudi kolesarji ne strinjamo kaj bi želeli. Eni bi samo ločene kolesarske steze, drugi furajo po kolovozih, tretji po pločnikih…..nekateri ne rabijo nič….v glavnem pa se vozimo z avti.
    Pozdrav Stane.

    • Odgovori Anonimno 25. 6. 2019 at 8:48

      Res, tele z dimnimi zavesami ne rabimo, naj gredo na fuzbal tekmo. Delajo škodo.

      • Odgovori krizaPlačevanjaRTV 25. 6. 2019 at 12:32

        Bi se strinjal s tem. Pri načrtovanju cest ali pri popravilu pozabljajo na prostor za kolesarje in to ni dobro. Potrebovali bi politične stranke, ki bi pritistale tudi na to. Ter volilce kolesarje.

  • Odgovori Anonimno 25. 6. 2019 at 11:55

    A ni Pogačar belo majico osvojil 3x zapored (’17,’ 18, ’19)

  • Odgovori UrošO 25. 6. 2019 at 12:34

    Meni se zdi napredovanje v svetovno serijo slaba ideja.
    Imamo dva kluba s kontinentalno licenco. Kontinentalni klubi na dirki svetovne serije ne smejo nastopati, nastopila bi lahko le reprezentanca.
    V extra kategoriji imamo tako lahko na šatartu 3 ekipe (dve klubski in reprezentanco, ki jo sestavljajo kolesarji iz ostalih klubov), kar se mi zdi zelo dobra opcija za razvoj naše mladine. Tako jih lahko največ pride na dirko, kjer vozijo skupaj s svetovnimi asi.

  • Odgovori Gregor 25. 6. 2019 at 13:51

    Zanimiva bi bila etapa Kranjska Gora -Planica. In sicer iz Kranjska Gora – Bled – Pokljuka – Bohinj – Soriška planina – Most na Soči – Kobarid – Bovec – Vršič – Kranjska Gora – Planica. Samo imam občutek, da je za to raven dirke pretežka, oziroma bi odločala o vsem samo ta etapa.
    Drugače je pa bila letos super dirka, je bilo pa zanimivo videti kako je bil Ulissi neverjetno motiviran od prve etape dalje.

  • Odgovori Matej Zalar 26. 6. 2019 at 8:40

    @KV_Mozart, @OM: Jap, ampak dirka se ne imenuje več Le Dauphiné libéré, ampak Critérium du Dauphiné.

    @Disguy: Tako težkih enodnevnih dirk je bolj malo …

    @Anonimno: Ja, na te osle sem pozabil. Ampak tako je, če gredo ljudje s fuzbala naravnost ob cesto.

    @Stane, @krizaPlačevanjaRTV: No, to. 3 kilometre daleč do službe se pelje z avtom, popoldne gre pa na “razpeljavo”. Vzporedno bi morali promovirati komjuting s kolesi, ampak to lahko naredimo samo z ustrezno infrastrukturo in s pristojnimi organizacijami, ki kolesarjenje spodbujajo in sodelujejo tudi pri oblikovanju korektne zakonodaje, ne pa da javno v medijih kar naprej izpostavljajo prekrške in objestnost kolesarjev, kot da je to največji varnostni problem na cesti. Ker ni največji. Pravzaprav je minimalen.
    Danes sem bral, da bodo zrihtali tudi cesto skozi Črno vas in že me je strah kako bodo uredili kolesarsko stezo. Cesto pa seveda morajo urediti, ker zdaj je taka, da se s specialko ne moreš voziti drugače kot meter do meter in pol od roba ceste.
    Mimogrede, so države v Evropi, kjer kolesarjem ni treba po nekem butastem pravilniku voziti 50 cm od roba ceste (ali koliko že).

    @Anonimno: Da, seveda. Hvala.

    @UrošO: Pomisleki so bili enaki, ko je dirka napredovala v prvo kategorijo, ampak vseeno mislim, da imaš prav. To bi šlo, če bi imeli naši mladi kolesarji vendarle več priložnosti na več drugih dirkah. Če je namen dirke – tudi – promocija dežele, pa seveda s kategorijo WT stopimo še nekaj šteng više.

    @Gregor: Bila bi zanimiva, ampak, kot praviš … ne za ta nivo. Navsezadnje bi se do Bovca vsi šparali in potem bi bil raztur na Vršič. Kaj smo naredili? Prav nič, razen da so bili posnetki iz helikopterja krasni. Ampak to so bili že zdaj. Dejansko je pokrajina lepa, spšloh če recimo primerjaš s prvimi etapami Vuelte, kjer se vozijo po nekih avtocestah, industrijskih conah in po taki ciganariji, da se bog usmili. Le ceste so res zanič in to se vidi iz helikopterja. Ampak resnici na ljubo to ne moti nekega kolesarskega turista, ki pride sem za teden dni in pač stisne zobe, ker je sicer (recimo) vse OK. To moti nas, ker se vsak dan že deset let vozimo po istih, čedalje bolj razbitih cestah.

  • Odgovori jani 26. 6. 2019 at 11:29

    Deklarirani “bolniki” nimajo kaj iskati na vrhunskih tekmovanjih….my opinion 🙂

    https://www.velonews.com/2018/01/news/ulissis-salbutamol-ruling-kept-secret-froomes-might_454257

  • Odgovori krizaPlačevanjaRTV 26. 6. 2019 at 11:32

    Jaz se ne strinjam z vožnjo kolesarjev po sredini pasu, niti z vzporedno vožnjo kolesarjev, tudi zato, ker po nepotrebnem tako ovirajo promet. Meni to pač dvigne pritisk, čeprav verjetno tudi kolesarjem dvigne pritisk, da so preveč ogroženi.

    Bi pa še dodatno oglobil voznike, ki kolesarja prehitevajo z veliko hitrostjo tik ob njem.

    In še enkrat, le kakšna je država, ki ne skrbi, da se naredijo kolesarske steze.

  • Odgovori Matej Zalar 26. 6. 2019 at 13:25

    @krizaPlačevanjaRTV: Saj o tem trobim že precej dolgo, ampak vožnja tik ob robu pogosto enostavno ni mogoča, ni mi pa niti jasno kako sta lahko dva kolesarja vštric večja ovira od enega, če upoštevamo, da mora biti prehitevanje varno. In kako je mogoče, da dva kolesarja vštric nista ovira v UK, pri nas pa sta. In zakaj bi kolesarja sploh smatrali kot oviro? Kaj vse mene ovira na cesti, od traktorjev, tovornjakov in motoristov pa do 75 odstotkov voznikov avtomobilov, ki mečkajo za znoret in jih ni mogoče prehiteti. Ker to pa moramo tolerirati. Samo kolesar je pa … ovira. Zelo slabo sporočilo in dokaz, da kolesarjenje še dolgo ne bo moglo postati zares popularna oblika prevoza.

    Sem pa skozi leta že obupal. Trde glave ne boš prepričal, ker je logika kolesarja kot ovire tako brutalno zacementirana, da bomo prej pocrkali od izpušnih plinov kot pa ugotovili, da so avtomobili precej večja ovira kot karkoli drugega.

    • Odgovori krizaPlačevanjaRTV 26. 6. 2019 at 15:14

      Če enega kolesarja prehitevaš tako, da delno prideš na nasprotni pas, potem v primeru kritične situacije nasprotni voznik ustavi in zapelje skrajno desno. Če to narediš pri dveh vzporednih kolesarjih, je pri kritični situaciji edina rešitev, da se ustavi tudi prehitevalec, kar pa je že en nivo više v stopnji nevarnosti.

      Vseeno so tudi sedaj avtomobilisti v večini in njim naj bi se prilagodila pravila.

      Saj se zgodi, da naletimo tudi na traktor, ali kakšen nakladač ali, vendar to je bolj redko in voznik poskuša sodelovati, kolikor se le da in nekje zapelje s ceste, da sprosti promet. Kolesar pa bi sodeloval le tako, da da bi vozil ob robu in ne vzpredno s še enim kolesarjem.

      Zgodi se tudi, da avto vozi bolan voznik, ki mora priti nekako do bolnišnice, tudi tega se je treba zavedati. Rešilec ni vedno na razpolago.

      Poleg tega, enostavno v želodcu čutim, da to vožnja vštric ni dobra. Čeprav seveda podpiram dosti večji delež prevoza s kolesi.

      Bi pa lahko spremenili zakonodajo in bi kamere v avtih in na kolesih pomagale umiriti razne psihopate v avtih.

  • Odgovori Jani 26. 6. 2019 at 14:58

    Pust Angleže in italjane na mir.. Oni imajo vsak teden vsaj 50 moto dirk na sporedu.. Tam se naučijo, btw, tud prehitevat… Mi imamo Poček za katerega se je NikoM leta boril, da bi bila raceland… In imamo, usrano vodo 🙂

  • Odgovori Matej Zalar 26. 6. 2019 at 15:42

    @krizaPlačevanjaRTV: Ko pride do kritične situacije med prehitevanjem, je voznik že naredil nedopustno – ponavljam, nedopustno! – napako.

    Mogoče tebe stiska v želodcu, sam pa s svojimi ne ravno pomanjkljivimi izkušnjami prav dobro vem, da je teh napak bistveno manj, če vozimo vštric. Tako pač je. Malo je tako norih, da se bodo kar zaleteli v kolesarja, ne glede na to ali vozijo vštric ali drug za drugim. So pa tudi taki idioti, ki nabašejo kolesarja, ko vozi po vseh predpisih. Ko so enkrat v škarjah ali celo vštric dva avtomobila in kolesar, je to že absolutno nedopustno. Pika. Je pa res, da se dogaja kar naprej in mene predvsem čudi, da ni več žrtev.

    In kakšen je to argument z bolnim voznikom, ki se mu mudi v bolnišnico? Pa saj to je noro! A zdaj bo pa umrl zaradi štirih kolesarjev, ki jih je celo laže prehiteti, ko vozijo po dva in dva, kot drug za drugim?

    Prilagajanje pravil – neekološki – večini? Tudi ta argument je naravnost bizaren. Včasih so bili v večini kolesarji pa se jim nihče ni prilagajal, ampak so jih avtomobili gladko zrinili ob rob ceste pa na pločnike ali kamorkoli že. Zmagal je močnejši-hitrejši in to je pač obveljalo.

    Ampak, seveda: ne pričakujem, da te bom prepričal. Lahko še stotič nalimam filmček, kjer svetovni rekorder razlaga, zakaj je bolje voziti vštric, kot dovoljuje UK (in še marsikatera) zakonodaja, pa še vedno ne bom ničesar dosegel, ker ti nekaj misliš. Pričakujem pa, da boš morda malo razmišljal o tem.

    Tako kot morajo vsi bedaki, ki se vozijo po cesti po trije vštric ali pa naprej ne spustijo kolone avtomobilov, tudi malo razmisliti o tem, da so v bistvu res bedaki in da škodijo ugledu kolesarjev.

    • Odgovori Jani 26. 6. 2019 at 21:54

      Bojda imamo v slo 750 vozmikov ki še vedno vozojo.. in imajo več kot 90 let… Zato nis več na cetnem 🙂
      .

      • Odgovori krizaPlačevanjaRTV 27. 6. 2019 at 8:55

        Kaj je to “cetnem”?

        • Odgovori jani 27. 6. 2019 at 12:07

          Kriza debelh prstov…. 🙂
          Cestno kolo ali po domače specialka.
          Ni ga pa lepšega , če imaš kompanjona, ki se zna vozit vštric…včasih lahko še mal počiješ, če se oba znata nasloniti en na drucga….mal moraš merkat na balance…. 🙂
          Ampak to se naučiš od malega…stari junci al pa mamilsi pa bolš da se vozijo en za drugim, pa še to v primerni varnostni, da ne zapnejo. 🙂

  • Odgovori krizaPlačevanjaRTV 26. 6. 2019 at 16:21

    Zalar, ne ni pika. Situacija mora biti tudi takšna, da se napake da popravljati. In pri prehitevanju mora prevečkrat tisti nasproti popravljati napake. Tudi jaz sem jih že dostikrat. Ne padam na piko. NI PIKE.

    Glede bolnega voznika, misil sem na tiste, ki vozijo počasi in ovirajo promet. Zato je dobro biti potrpežljiv voznik.

    “Prilagajanje pravil – neekološki – večini?” Ne, prilagajanje zdravi pameti. In to vožnja vštric po mejem ni.

    • Odgovori UrošO 26. 6. 2019 at 23:20

      Napaka je, če zapelješ na nasprotni pas in le ta ni prost. To je napaka, pa čeprav zapelješ le delno. In če prehitevaš kolesarja moraš zapeljati (vsaj delno) na nasprotni pas. Še enkrat, to je napaka. Če torej MORAM, kot voznik, zapeljati na nasprotni pas in mora le-ta biti prost (kar mi pravi moja zdrava pamet), raje vidim, da kolesarji vozijo vštric in s tem zmanjšajo razdaljo prehitevanja. To je zdrava pamet.

  • Odgovori krizaPlačevanjaRTV 27. 6. 2019 at 9:10

    Kaj pomeni, da ni prost. Nikoli ni prost, vedno je neko vozilo z nasprotne smeri na neki oddaljenosti. Če je ovinkasta cesta, ter je pot zakrita z drevesi, (čeprav je prekinjena črta,) je včasih treba začeti prehitevati, in če se nekdo pojavi, se umakneš nazaj, ali pa prehitiš do konca. In to dvoje je lažje narediti, če si manj čez pas.

    Seveda je jasno, da ne bom šel prehitevati, če je nekdo blizu nasproti. Vendar, so tudi takšni, ki avtomobile prehitevajo tudi tako.

    In če imaš nestrpneže, ki gredo prehitevati avto, ki vozi z 80 km/h, kako nekdo ne bi bil nestrpen, če vštric vozita dva kolesarja s 25 km/h. Vsaj vem, da se pri delovnem stroju lahko naredi kar dolga vrsta, in traja kar nekaj časa, da ga je možno prehiteti.

    Pa oboji vedo, da je na srečo to pri nas prepovedano. Kolesarje pa itak včasih zadanejo, tudi do smrti, pa če kolesarji vozijo pravilno ali proti pravilom.

  • Odgovori Bobi 27. 6. 2019 at 9:17

    Ja, commuting. V službo se včasih pripeljem s kolesom slabih 35km. Tudi s cesto imam srečo (Litija-LJ). Ampak mi gre pa na organ, da je v enem izmed največjih podjetij v Sloveniji nemogoče najti tuš, da se ne bi na skretu umival s papirnatimi brisačkami ali smrdel v pisarni cel dan.

    Kaj podobnega temu pa je pri nas po vsej verjetnosti utopija
    https://movehappy.sg/tanah-merah-coast-road-cycling-lane/

    • Odgovori Gregor 27. 6. 2019 at 14:14

      Če ne vidiš dovolj daleč naprej za varno prehitevanje pač počakaš na primeren trenutek. Kot so že napisali zgoraj, če se moraš umikati nazaj na pas ali nadaljevati s prehitevanjem (na silo) je že tvoja napaka. V tem primeru boš prehiteval v škarje in spravil v nevarnost kolesarja, sebe in nasproti vozečega. Včasih se res vprašam če je tako težko počakati trenutek ali dva in prehiteti varno? In če hočeš kolesarja prehiteti varno (1, 5 m bočne razdalje) je dejansko potrebno zapeljati na nasprotni pas.

  • Odgovori Gregor 27. 6. 2019 at 14:16

    Gornji komentar bi moral biti pod komentarjem krizaplačevanjartv in ne pod bobijevim.

    • Odgovori krizaPlačevanjaRTV 27. 6. 2019 at 15:05

      Slepo zagovarjate svojo vožnjo. Nihče ne prebere, kaj sem sploh napisal. Ko bom naslednič pripeljal do kolesarjev, ki bosta vozila vštric, bom toliko časa vozil za njima in trobil, dokler se ne razporedita. Če bo nekdo zraven, ju bo še fotografiral. Za to imam pravico.

      Če bi se ravnal po vaših pravilih, kaj je napaka, potem bi bilo treba kolesarja včasih slediti tudi več kilometrov, da bi bilo res pravilno prehiteti, ne govorim o varnem prehitevanju, ampak o pravilnem prehitevanju, po vaše. Ter govorim o prehitevanju enega kolesarja.

      • Odgovori Anonimno 28. 6. 2019 at 0:04

        Prvo si preberi 70.člen. Ne moreš ti trobit samo zato,ker ti misliš da imaš to pravico. Pa veš kako se kolesar počuti, ko mu pripelješ za rit in hinavsko potrobiš bo še kdo infarkt fasal.

        https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/2013-01-3031/zakon-o-pravilih-cestnega-prometa-uradno-precisceno-besedilo-zprcp-upb2?h=Zakon%20o%20pravilih%20cestnega%20prometa

        • Odgovori krizaPlačevanjaRTV 28. 6. 2019 at 7:11

          Pa dajmo drugače. Recimo, da moraš od kolesarja zapeljati 1,5 m stran.
          Koliko boš zapeljal, ko vozi tik ob črti. Saj ne bo skoraj več prostora na cesti.
          Potem, prehitevalna pot se občutno podaljša, tako se možnost za prehiteanje časovno podaljša.

          Glede delovnega stroja na cesti je jasno, pri tem ni možno drugače, kolesarji vzporedno pa izsiljujejo, z dogmo v glavi, da ne delajo škode, to se pa medsebojno prepričujete.

          • UrošO 28. 6. 2019 at 7:52

            No, pa si predstavljaj štiri kolesarje (družina pač). Katera prehitevalna pot je krajša, če vozijo vzporedno ali drug za drugim?

          • krizaPlačevanjaRTV 28. 6. 2019 at 10:59

            Treba je gledati najpogostejši primer, ko sta samo dva kolesarja. Sicer pa bi lahko peljali v takšni razdalji, da se jih prehiti po stopnjah.

            Daj nek drug primer: kako bo neka družina šla na prometno cesto, ter zraven še vozila proti predpisom. Ni dober primer.

            Opazil pa sem še nekaj: kolesarje redno prehitevajo čez polno črto, ali je to proti predpisom? Ni se še zgodilo, da bi nekdo vozil za kolesarjem 500 m, dokler je polna črta.

          • Jani 28. 6. 2019 at 12:43

            A ti nimaš vinjete? 🙂

  • Odgovori Matic 27. 6. 2019 at 22:20

    A če bi bil pa kombajn, pa ne bi trobil? Če sta dva kolesarja vzporedno se jih gre prehitevat, če pa kombajn pa ne?
    Fora je samo v tem, da ti kombajna zdrava pamet ne pusti prehitevat, ker v primeru nesreče nimaš šanse…kolesarje pa še napizdiš zakaj se ne pelje drugače…

    • Odgovori krizaPlačevanjaRTV 28. 6. 2019 at 11:04

      Ukvarjaš se z nebistvenimi stvarmi. Le zakaj bi zmerjal voznika delovnega stroja, če dela vse po predpisih, ter je fair. Če mi pa kaj ne bi bilo všeč, bi napadel zakonodajalca.

      Vi pa ste nekakšni zakonodajalci, ker hočete uvesti takšno vožnjo. Poleg tega pa še kršite zakon! Pri zdravi pameti ne bi hotel imeti na vesti kolesarja. Veliko pa jih je, ki jim je to vseeno, in mimo kolesarja peljejo hitro in blizu.

      Bistveno je, kar sem napisal zgoraj: pri zaporedni vožnji dveh kolesarjev je prehitevalna pot krajša, kot pri vzporedni vožnji, to pa pomeni bolj varno vožnjo. Tudi če upoštevam 1,5 meterski odmik.

  • Odgovori katarina 28. 6. 2019 at 10:36

    No, Jaz sem pa Danes ugotovila, da se prvi kronometer tour de france pelje mimo moje bajte….

  • Odgovori Matej Zalar 28. 6. 2019 at 11:08

    @krizaPlačevanjaRTV: Saj je brezveze, zdaj si pač dokazal, da si res kreten na cesti.

    @Katarina: Pa to je imenitno! Seveda boš imela pa zaradi tega same probleme 🙂

    • Odgovori katarina 28. 6. 2019 at 16:56

      Ni posebne groze, je pa nov asfalt

  • Odgovori krizaPlačevanjaRTV 28. 6. 2019 at 11:18

    Kreten si ti. Kar uvedite vožnjo v štric.

  • Odgovori UrošO 28. 6. 2019 at 11:32

    Pametnejši odneha. Danes bom za spremembo to jaz. Kar je sicer redek pojav 🙂

    • Odgovori krizaPlačevanjaRTV 28. 6. 2019 at 11:39

      Pameten boš takrat, ko boš prenehal voziti vštric.

  • Odgovori krizaPlačevanjaRTV 28. 6. 2019 at 11:33

    Pa še zaradi takšnih tvojih izpadov. Poglej se malo.

    Med nje spada tudi norčevanje iz ljudi, ki se bojijo tvojega psa. Kretenizem, značilen za lastnike psov.

    • Odgovori Jani 28. 6. 2019 at 12:47

      A ti nimaš pesa? 🙂

      • Odgovori krizaPlačevanjaRTV 28. 6. 2019 at 13:32

        Pametna ugotovitev.

        Sedaj pa še razumi, da če je razdalja avta od kolesarja 1,5 m, mora takšna razdalja biti tudi, če kolesarja vozita vštric. Tako pa vaš sistem logike razpade.

  • Odgovori Jani 28. 6. 2019 at 16:06

    Če bi bil več na kolesu.. bi zastopil.. 🙂

  • Odgovori Matej Zalar 28. 6. 2019 at 17:01

    @Katarina: Ko pride Tour v mesto, je kot takrat, ko je prišel Tito na vas! Nov asfalt.

    • Odgovori katarina 29. 6. 2019 at 10:26

      ja, tle je nov asfalt, bolj gladek ko parket, bojo pa boge reveže peljali tudi čez en del, ki je tlakovan s kockami, v čast večnemu Merckxu,

  • Odgovori Francl 28. 6. 2019 at 21:04

    Če že na Eurosportu ne znajo, zna vsaj en Američan izgovarjati pravilno. Sokomentator (Podžakar) je pa še hujši kot na Eurosportu. Ni sicer dirka po Sloveniji ampak vseeno nepozabno: https://youtu.be/221pwXkeHxQ?t=625

  • Komentiraj