Dolžnik

V soboto zjutraj sem skušal preveriti vremensko prognozo za Katschberg. Internet je definitivno crknil, ker ni pomagalo niti, da sem resetiral modem. Če mi gre kaj na živce, so to vprašanja »a ste že probou resetirat modem«, zato tehnične pomoči sploh ne kličem več, dokler se zaradi nuje po internetu ne začnem tresti. Drugi razlog, zakaj sem šel raje na kofe je bil v tem, da sploh nisem vedel, kam klicati. V normalnem stanju bi pogledal na internet, tako sem bil pa pečen.

Kadar imamo ob sobotah dopoldne čas, se s starimi dobimo na kavi, da me mama vpraša, če zdravo in redno jem in podobne stvari, ki skrbijo mame in da mi prinesejo pošto, ki še vedno prihaja na domač naslov. Med njimi so tudi računi za internet, ker se mi do zdaj ni ljubilo sestaviti dopisa, to je namreč za razliko od ostalih podjetij, ki ponujajo telekomunikacijske storitve in komplicirajo kot da jim gre za obstoj, edini pogoj za spremembo naslova pošiljanja.

Domov grede sem odprl kuverto.

OPOMIN PRED ZAČASNO IZKLJUČITVIJO

V opominu z datumom 26.11. so zagrozili, da me bodo začasno izklopili v roku 8 dni. Hitro sem seštel ena in ena, šokiralo pa me je predvsem dejstvo, da sem s plačilom zamujal (do datuma opomina) že 194 dni. Kot da ne bi imel niti za internet, še posebej zato, ker sem dolgoval pičlih 11,40 evrov (naročnina za prvi mesec je stala proporcionalno manj).

Ker bi brez interneta crknil, sem zadevo že v naslednjih petih minutah rešil na pošti in odšel naravnost v službo, da bi T-2 hitro pomiril, da sem visoki dolg poravnal, se opravičil za svojo napako in jih ponižno prosil, da me spet priklopijo na svetovni splet. A mi je prijazna punca povedala, da me sploh niso odklopili, ampak je ob osmih T-2 crknil v celi četrti. Sreča v nesreči! Vseeno me je skrbelo, da me bodo odklopili, zato se je punca potrudila, nekaj minut je verjetno letala po celi firmi, in mi slednjič razložila, da ni panike, ker imajo v sistemu že zavedeno, da sem plačal (pičlih 20 minut nazaj) in da se lahko mirno priklopim.

Že po sklenitvni naročniškega razmerja sem jih hvalil, ampak T-2 me kot najboljši ponudnik telekomunikacijskih storitev navdušuje še naprej. Siol, kamor sem bil priklopljen še pri starših, je drag in ves čas pada dol. Amis v službi se zadnje čase s težavami srečuje vsak dan po uro do dve. Mobitel mi je nekoč ponesreči izklopil številko, potem se pa še opravičili niso. Vse kar slišim o Tušmobilu, so pritožbe, razen tistih, ki so zadovoljni z vsakim slabo delujočim sranjem, da je le poceni za povprečnega uporabnika, ki ves čas telefonira istim trem prijateljem, ki so naročniki istega ponudnika. Za Simobil pa še vedno trdim, da so najslabše podjetje v Sloveniji, ker se s svojimi prek študentskega servisa zaposlenimi tepci iz svojih naročnikov dobesedno delajo norca.

Pri T-2 pa vse štima. Prvič je sistem za pičle pol ure padel dol šele po sedmih mesecih intenzivne uporabe, nikoli ni bilo nobenih težav in čeprav sem kekec, ki bi si zaslužil, da ga odklopijo, se mi je punca za neprijetnost opravičila. Vse pohvale.

Dopis za spremembo naslova pošiljanja računov sem napisal še isto minuto.

Prejšnja objava Naslednja objava

Brez komentarjev

  • Odgovori kruhinmleko 7. 12. 2008 at 8:46

    hahahah , imel sem isto situacijo včeraj. a pri meni je šlo za založen račun od prejšnjega meseca.

    tudi sam sem letel na banko hitro plačat, ker pojma nimam kaj bi danes popoldan delal :p

  • Odgovori blitz 7. 12. 2008 at 9:31

    Haha, to je tipična slovenska bolezen – obdržati mamin naslov namreč 😉

    Ko smo šli iz Nemčije, smo na nemški pošti odprli enoletni nalog za preusmerjanje pošte v Slovenijo. Tako Deutsche Post vso pošto, ki pride na naš nemški naslov, nemudoma pošlje naprej.

    Najbolj zanimivo pa je, da so nam določena podjetja začela pošto pošiljati kar direktno na slovenski naslov. Ne vem, ali jih obvestijo s pošte, ali pa sami pobrskajo pri oblasteh.

    Drugače pa smo mi tudi šli na T-2. Po vrnitvi sem se en dopoldan usedel v avto in se zapeljal na UPC, T-2 in Siol. Na UPC me je sprejela ena referentka, ki mi je sicer razložila vse o ponudbi, tehnično pa ni vedela nič. Na Siolu je bila taka gneča, da sem se kar obrnil. Na T-2 pa me je sprejel mlad poba, zelo prijazen, ki mi je vse razložil in hitro smo se zmenili. In res, do včearj zjutraj nobenih težav. Božja pomoč? 😆

  • Odgovori Borut 7. 12. 2008 at 11:00

    Tudi sam sem zelo zadovoljen s T-2. Modem je prižgan non stop in se še ni zgodila, da ne bi deloval. Le televezija je na čase malo slabše, ampak se me na to opozorili, ker še ni optike.
    Po drugi strani pa sem Siol preklel v LJ, ko smo bili še na ADSL. Zdaj, ko je optika, vse dela normalno in brez problema. Najbolj pa sem bil presenečen nad tehniki, ki so prišli menjat modeme in priklopiti nove žice. Zelo prijazni! AMpak to se itak samostojni podjetniki in jih Siol le najame.

  • Odgovori chef 7. 12. 2008 at 18:42

    @kruhinmleko: Heeheeeee. Lump! Zioher si tudi meni kaj dolžan 🙂

    @blitz: Sem mislil, da je to bolj problem lenobe. Sicer pa ne morem verjet, da si za izbiro ponudnika interneta zapravil celo dopoldne!

  • Odgovori Vizo 7. 12. 2008 at 20:49

    Chefe, dej ti rajš povej kako je blo na Katschiju 😉

  • Odgovori kolinago 8. 12. 2008 at 8:11

    Ne vem kdo je zajebal, ali T2 ali Gratel, v glavnem že dve leti nam obljubljajo da bo T2 pri nas v kratkem. Skopali so mi luknjo skoraj na dvorišču, potem je prišla policija in so morali na hitro spokat. Po teženju 1 mesec so prišli pokrpat vsaj tolk da nisem vsakič zapeljal v drek in v luknjo. Jašek na katerem piše T2 imam že dve leti pred vrati, optike ali VDSL pa še danes ni.

    Siol mi zdaj cca. pol leta dela brez težav, mam pa mislim da že četrti modem. Pomoje vsakič ko mal bolj zaniha napetost tista kitajska jajca crknejo. Ko kličeš na suport te pa sprašuje za lučke, nastavitve, kam je UTP vtaknjen,….ja peesda če je včer delal pa vmes nisem nč šaril po nastavitvah ali napeljavi pol je menda jasno da je v škatli problem. Prvič in drugič sem se še pregovarjal s študenti na suportu, potem pa sem kar takoj zahteval menjavo, na vsako vprašanje pa sem v telefon zatulil da je škatla fuč.

  • Odgovori olna 8. 12. 2008 at 11:55

    Moje izkušnje s T-2 so tako slabe, da jih ne bom niti naštevala, ker se bom spet začela jeziti. Oni pa niso vredni moje jeze. Grrrr.

  • Odgovori sara g 8. 12. 2008 at 19:31

    T-2 optika rules 😀

  • Odgovori Vizo 8. 12. 2008 at 21:29

    @Olna: Prosim, vsaj prišepni nam par negativnih – se ravno odlogamo o zamenjavi in ne bi radi padli z Amisa pod T-2 🙂

  • Odgovori olna 8. 12. 2008 at 22:21

    T-2 trojčka smo dobili v začetku decembra. Od prvega dne so bile na treh nemških kanalih (od katerih jaz dva, tudi iz profesionalnih razlogov, gledam najpogosteje) tako močne motnje, da se jih sploh ni dalo gledati. Slika je “razpadala” na prasketajoče kvadrate. Še na treh nemških kanalih so bile enake motnje občasne.

    Po nekaj dneh sem poklicala na T-2. Prijazen mlad glas je začudeno komentiral “Pa pri vas to ne bi smelo biti, je tako dober signal, bomo javili tehnični službi.”

    Zgodilo se ni nič. Od tedaj, pa nekje do konca marca, sem klicala zaradi te motnje gotovo desetkrat. Poslušala sem o odličnem signalu, ki da ga imamo, o motnji, ki je ne bi smelo biti, o nadgradnji, ki je v teku, o problemih, ki bodo kmalu odpravljeni, pa bomo poskusili še tole, vi pa opazujte in spet pokličite, bomo najbrž morali priti do vas…

    Po treh mesecih sem jim napisala pripročeno pismo s sporočilom, naj v roku enega tedna odpravijo motnjo ali pa pridejo po svojo mašinerijo, ker imam njihovega nategovanja dovolj. In glej, naenkrat se je motnjo dalo odpraviti: v treh minutah, brez prihoda k nam.

    Ker je bilo njihovo vedenje enostavno nesramno, sem zahtevala, da mi za dotične tri mesece vrnejo TV-naročnino. Končno smo mi njim plačevali polno ceno za nepopolno storitev.

    Dobili smo odgovor, da smo motnjo prijavili šele v marcu (!!!), zato nam priznajo neke 3 (ne spomnim se več natančno) evre dobropisa.

    Občasnih motenj je bilo cel kup, v tem času smo se do sitega naresetirali modema, tudi prekinitev TV programa je bilo še in še, res da pozno zvečer, zaradi vzdrževalnih del ali nadgradnje ali česar koli že.

    Mogoče se komu vse to ne zdi vredno razburjanja, meni se je predvsem zdelo za malo, da so nas tri mesece imeli za norca.

    Ko smo njihove cenjene storitve odpovedali, so sporočili, da moramo njihovo opremo sami prinesti k njim, sicer nam jo bodo zaračunali.

    Morda se komu to ne zdi

  • Odgovori olna 8. 12. 2008 at 22:25

    Ups, par besed manjka, ampak saj je bilo dovolj povedano.

  • Odgovori Vizo 9. 12. 2008 at 8:32

    Olna, hvala. Bo res potrebno 2x razmislit…

  • Odgovori olna 9. 12. 2008 at 16:41

    Vizo, še nekaj k tej temi. Ko sem to zgodbo pripovedovala znancu, se je izkazalo, da njegov sin dela na telefonu pri t-2 kot operater. V glavnem je tam študentarija. Ko sem fantu rekla, da se firma vede neposlovno, je rekel, da oni to vejo, ampak da imajo tak priliv novih naročnikov, da “se jim še vedno splača, če jih 30 na mesec odpove, če jih 100 novih zraven pride” in se zato ne splača pretirano trudit. Pragmatično, ni kaj.

    Ampak kot vidiš, obstajao tudi zadovoljni t-2 naročniki. Morda si malo prebereš t- 2 forum.

  • Odgovori chef 9. 12. 2008 at 17:15

    @Olna: Jaz sem za nezadovoljne naročnike slišal v zgodnjem obdobju T-2, takrat je bilo menda res vse narobe.

    Za operaterje pa mularijo zaposlujejo vsi telekomunikacijski operaterji. Zadnjič je bil na firmi tip z Amisa, pravzaprav dva. Narobe je bilo vse, preden sta zadevo rešila, smo bili vsaj tri ure brez povezave.

    Ampak saj pravim, na T-2 so še v redu! Ko vidim Simobilovce, ki mi, ko znorim, zajokajo, da so “samo študenti”, me prime, da bi jim tiste penale za predčasno prekinitev razmerja zabrisal v glavo.

  • Odgovori Hana 13. 12. 2008 at 11:09

    Amis so res za en k. Ja, sem resetirala modem, ja sem čakala, da se prižgejo lučke, lučke niso gorele, šele nato sem jih poklicala. Kot s že omenil zgoraj, sem tudi jaz dobila tisto o resetiranju modema. Ja, sem že. No, reče sicer prijazni mladenič, bomo sporočili napako naprej. Naslednji dan interneta še vedno od nikoder, lučka za DSL (to sem se sedaj naučila zelo dobro) je utripala, torej je bila motnja v povezavi. In dobim klic, da je težava na Telekomu, da bodo odpravlili težavo v naslednjih 72 urah. Se pravi je bil že tretji dan brez interneta. Potem pa včeraj, torej četrti dan, dobim sms, da je težava odpravljena. In glej ga zlomka, internet še vedno ne dela. Potem, ko sem poklicala še ekrat na njihovo številko za pomoč uporabnikom in slišala, da “ste pe-ti v vrs-ti” me je kar minilo. Ne bom se dajala več z njimi!

  • Odgovori chef 15. 12. 2008 at 8:37

    @Hana: Če bi meni rekli, da bodo težavo odpravili v 72 urah, bi jih natulil in še isti trenutek zahteval prekinitev razmerja.

  • Komentiraj