Gimnastični center Zoran Janković

Seveda moramo biti veseli, da so telovadci končno dobili gimnastični center, sploh zato, ker bo ponudba namenjena tudi širši javnosti in z nekaj sreče ne bo samo strošek, kot na primer objekti v Stožicah. Prav lahko se zgodi, da se bom spet lotil telovadbe v fitnesu in znojenja v savni. A ne morem ne omeniti, da je zgradba pošastno grda.

IMG_20151030_171023

Ne razumem, kako uspeva arhitektom vhode vedno postaviti na najmanj logična mesta, torej za vogale, tako, da se jih ne vidi z glavne ceste. Vhoda v blok, kjer živim, ne najde praktično nihče, saj je na popolnoma nelogičnem mestu, kjer sploh ne živim, skrit za dvema vogaloma. Za gimnastični center bi bilo logično, da je vhod obrnjen proti Koprski ulici ali proti Gerbičevi, tako pa je tam, kjer sploh ni ulice. Je pa parkirišče. Jasno, v skladu z urbano zagovednostjo mora biti vse podrejeno avtomobilom.

In kaj je ostalo od imena Nacionalni gimnastični center Cerar-Pegan-Petkovšek? To:

IMG_20151127_155227

Od jeze sem se napihnil kot žaba.

Razumem, da Gimnastična zveza Slovenije ni zbrala sredstev in da je denar navsezadnje prispevala MOL, ampak z imenom naj bi počastili tri naše velike telovadce, zdaj pa spominja na balkanske napise spomenik podigli … Kdo? Mestna občina Ljubljana? S čigavim denarjem? Našim, seveda.

Za vrhunec pa preberem, da se kot najverjetnejšo kandidatko za vodjo objekta neuradno omenja … Alenko Bikar, nekdanjo poslanko Pozitivne Slovenije. Ne vem zakaj objekta ne bi poimenovali kar Gimnastični center Zoran Janković?

Prejšnja objava Naslednja objava

14 komentarjev

  • Odgovori matej karahodzic 29. 11. 2015 at 19:18

    3 x Gašpar se pa ni javil za direktorja?

  • Odgovori Trilc Vanilc 29. 11. 2015 at 19:38

    Mene je presenetilo pojasnilo zakaj ni center poimenovan Cerar-Pegan-Petkovšek. Menda so imeli pomisleke (ne vem sicer kdo je bil nosilec teh pomislekov), glede poimenovanja po še živečih osebah. Wtf? Nisem vedela da moraš biti pod rušo preden ti je lahko izkazana čast.

  • Odgovori Matej Zalar 29. 11. 2015 at 20:15

    @Matej: Pa res!

    @Trilc Vanilc: Mislim, da so to vprašanje, ki sploh ne bi smelo biti vprašanje, razčistili že preden so projekt prijavili na razpis EU. Takrat je bil namreč uradno poimenovan po telovadcih. Ampak od občine, ki si skuša uzurpirat vse (najhujša svinjarija je Hospic), ne moreš pričakovat drugega. Groza me je predvsem tega, da bodo moji someščani Jankovića za župana izvolili tudi naslednjič.

  • Odgovori Mietzsche 29. 11. 2015 at 21:11

    Če jaz tole prav vidim, je vhod pred javnim prostorom, ki stoji med zunanjimi športnimi površinami in avtobusnim obračališčem. Verjetno se je predpostavljalo, da bo iz te smeri prišlo največ folka, ampak šit, no, mogoče bi pa res bil potreben tudi kakšen kakšen veličasten portal ob Gerbičevi ulici, ki je nedvomno skrajno pomembna mestna vpadnica in ne kolovoz skozi spalno naselje, in vsekakor se ne spodobi, da stoji parkirišče nasproti najlepše transformatorske postaje, kar jih je kdaj videla zahodna civilizacija, mar bi jih stlačili med gimnastični center in igrišča ali jih vkopali v močvirnata tla, kot se to počne v civiliziranem svetu. Vem, da ni vsem dano, da bi razumeli urbanizem, vendar ni razloga za sramovanje. Obstajajo skupine za pomoč z dobrimi programi.

  • Odgovori Matej Zalar 29. 11. 2015 at 21:37

    Če prav razumem, mi skušaš dopovedat, da v Ljubljani (in v Sloveniji na splošno) obstaja nekaj, čemur pravimo urbanizem? Ker to bi bila res smešna trditev, prav vredna arhitektov, ki objekte načrtujejo tako, da je v njih nemogoče živeti, za kar si potem med seboj podeljujejo nagrade, neuki javnosti pa razlagajo, da nimamo pojma, kako je treba živet, da so ogromne steklene površine za garsonjere dobra rešitev, da so zvonci, namšečeni na napačnem vhodu praktična rešitev in da je premajhen prostor za kontejnerje glede na velikost bloka stvar estetike, ki mora biti pred uporabnostjo.

  • Odgovori Mietzsche 29. 11. 2015 at 22:43

    Se to spet pritožuješ čez svoj blok? Koliko si plačal za ta šit od stanovanja? Lahko ti potem, koliko je stala gradnja: maksimalno 700€ na kvadratni meter. Če ne bi bilo normativov, ti investitor ne bi privoščil niti notranjega stranišča. Postavil bi opeke na parcelo in cena produkta bi bila še vedno ista kot na Champs-Élysées. Koga briga arhitekt in njegova fensi arhitektura? Rabimo samo izris mape za na občino, da jo poštemplja birokrat. Koga briga izvedbeni načrt? Gradbeni nadzor? Koga briga, kaj vgradijo izvajalci, saj ne bodo upravičeni do sredstev iz stečajne mase. Zblojeno ljudstvo bo pokupilo vse in na koncu udrihalo po arhitektu na povsem isti način, kot je to med načrtovanjem počel investitor. Kaj bo on ljudem razlagal, da drevesa mečejo sence in čistijo zrak, kdo bo vendar plačal za ta šit, ne živimo več v socializmu.

  • Odgovori Matej Zalar 29. 11. 2015 at 22:59

    Ja, točno o tem govorim.

    AMpak tukaj nimaš šans. Plačuješ tudi za zdravstvo, pa te zdravnik kljub temu ne bo s potekom zdravljenja seznanil tako, kot da gre v resnici za tvoje telo, ampak boš moral biti vesel, ker se sistem s teboj sploh ukvarja.

  • Odgovori Mietzsche 29. 11. 2015 at 23:22

    Človek plačuje za zdravstvo, potem pa žre germanij, organsko belilo za wc in homeopatski arzenik. Hrani dojenčka s tofujem, dokler ne umre. Vpiše svoje otroke v isto šolo kot vsi drugi anticepilci. Katastrofa je neizbežna, a vodstvo šole ne bo ničesar reklo, ker nočejo izgubljati strank in ker če starši ne poslušajo dohtarjev, zakaj bi njih? Da, nimaš šans kot kvalificirani strokovnjak.

  • Odgovori Oskar Sever 30. 11. 2015 at 11:20

    Tvoje kritike so povsem neutemljene. Kaj bi šele bilo, če bi se vrnili v čas Danice in Vike. Krasni časi. Ni bilo kritik, ker je bilo nič ali zelo malo stvari narejenih.

  • Odgovori Tomaž 30. 11. 2015 at 13:20

    Šit, jaz sem ob pogledu na sliko najprej pomislil, da gre za sliko med gradnjo in da je ta zelen dekor samo plahta za fasaderje.

  • Odgovori Matej Zalar 30. 11. 2015 at 13:38

    @Oskar Sever: Povsem neutemljene? Prosim, še enkrat preberi kaj si napisal. Če torej nekdo nekaj dela, lahko dela kar hoče? Čestitam.

    @Tomaž: To je dekor. Ampak moramo biti veseli. Tudi, če je grdo. In tudi, če se je župan odločil, da se center ne bo imenoval tako, kot naj bi se. Z vsem se moramo strinjat.

    • Odgovori Oskar Sever 1. 12. 2015 at 11:10

      Ne. To si ti prebral, jaz pa sem napisal, da neutemeljeno kritiziraš nekaj na kar se ne spoznaš in vse skupaj kritiziraš iz svojega neznanja in subjektivnega mnenja.

      • Odgovori Matej Zalar 1. 12. 2015 at 14:50

        Ne, nisi napisal, da neutemeljeno kritiziram nekaj, na kar se ne spoznam, ampak samo, da neuztemeljeno kritiziram. Pa se tudi s tem ne strinjam. Večina pravi, da je objekt grd – ampak, seveda, kaj pa mi vemo o estetiki. To vedo samo strokovnjaki,. ki lahko krajino poserjejo kakorkoli želijo. Preimenovanje centra je pa svinjarija in da ti je to jasno, ni treba biti strokovnjak.

        • Odgovori Oskar Sever 2. 12. 2015 at 8:43

          Napisal sem kratko, potem pa na tvojo pobudo dodal še podnapise. Če večina nekaj pravi, še ne pomeni, da je res. To boš pa ja vedel. Meni je marsikaj jasno, veliko stvari pa tudi ne, vendar je preimenovanje posledica, ko se nekdo ne drži dogovorjenega. Lahko pa bi preprosto rešili in napisali Leona Štuklja. To je pa čista legenda, ki bi lahko imela dvorano tudi v Ljubljani.
          Ostalo jamranje in nerganje pa je posledica OPPN-ja.

    Komentiraj