HCHF dieta

Veliko bolj redno, kot bi si želel, se srečujem z vprašanji o mnenju glede smotrnosti različnih prehranskih diet, ki izključujejo in vključujejo takšne in drugačne prehranske snovi. Poglejte, bilo je obdobje, ko sem se precej zredil na račun prekomernega vnosa maščob in ogljikovih hidratov in prihaja obdobje, ko me vztrajno pobira kljub še precej večjemu vnosu ogljikovih hidratov, tudi najbolj enostavnih.

Čeprav se nikdar ne ubranim treh četrtin kilograma z maščobo dobro obloženih rebrc, v posmeh novodobnim LCHF (Low Carb High Fat za neposvečene, ki še niste podlegli nutricionistični maniji), brezglutenskim, paleolitskim, veganskim in ketonskim dietam jem praktično vse, ob tem pa ugotavljam, da mi za dolgotrajne, a vseeno – za razliko od rekreativnega ultramaratonskega tempa – relativno intenzivne aktivnosti še vedno daleč najbolj koristi hitro kuhana velika porcija pašte z ribjim mesom in zelenjavo. Poleg tega sem spet ugotovil, kako preklemansko dober zna biti bel kruh.

13327657_794976600637655_7267199916191031553_n

Je pa res, da popolnoma zanemarjam nevarnost, da bom zaradi prehranjevanja z ogljikovimi hidrati na dolgi rok podlegel Alzheimerjevi in Parkinsonovi bolezni, verjetno pa še marsičemu, česar znanstveniki še niso ugotovili. Nekaj je res …

Sovražnik je bližje kot si mislite!

Prejšnja objava Naslednja objava

7 komentarjev

  • Odgovori bi al' ne bi 30. 5. 2016 at 0:48

    So to kalamari?

  • Odgovori Spam 30. 5. 2016 at 1:26

    Sem že parkrat imel namen vprašati. Uporabljaš samo vodo ali tudi kakšne praške za hidracijo. Poleg kakšne Frutabele še kaj drugega na daljših turah? Ostala morebitna dopolnila? In še zadnje. Kakšen imaš povprečen utrip na daljših turah?

    Hvala! 🙂

  • Odgovori anja 30. 5. 2016 at 9:35

    ooooh testenine z ribo, jaz si navržem čez še jajce, parmezan pa skinem 🙂 Jaz živim od testenin, čeravno polnozrnatih, me malo bolj nasitijo, rib, zelenjave, riž, kuskus. Moje osnovno gorivo :D…Nisem Matej in nimam tako dolgih prog kot on. Ampak jaz za hidracijo uporabljam Electroactive šumečke ali kaj podobnega. Namesto frutabele, ki je za moje pojme preveč sladka (čeprav teh novejših še nisem sprobala) pa raje vzamem kaj doma spacanega v obliki tablice.

  • Odgovori Matej Zalar 30. 5. 2016 at 9:39

    @Spam: Na manj intenzivnih vožnjah do 3 ure samo vodo, na daljših ali krajših intenzivnih dodam običajen izotonik, na daljših od pet ur vmes vedno skočim na nezdravi trikotni sendvič in pol litra kokakole.

    Srčnega utripa praviloma ne merim, zadnje dni pa izjemoma, ker testiram neko športno uro. Včeraj sem ga imel na slabih 220 km dolgi turi (5 ur in 45 minut) 129, v petek na regeneracijski 117, v četrtek pa na hitri skupinski rundi s samostojnim dodatkom 145.

  • Odgovori anja 30. 5. 2016 at 11:51

    Matej, a pa tudi poleti, ko je tudi ob večerih in jutrih vroče in si moker kot, da bi stopil pod tuš. Samo vodo? Jaz po teku vzamem to šumečko, da vnesem malo soli nazaj. Pa čeprav samo 10km tečem In enako pri kolesu-čeprav naredim samo 2-3 urno turo imam s sabo vodo + še za konec šumečo tableto z elektroliti. Drugače mam občutek, da sem prešvoh.

  • Odgovori Matej Zalar 30. 5. 2016 at 13:20

    @Anja: Za manj intenzivne vožnje skoraj brez izjeme samo vodo. Ja, frutabele so se mi res že zagabile, ampak enostavno ne dam toliko več denarja za druge proizvode. Poleg tega smo v testu po pregledu sestavin ugotovili, da je kolesarska Frutabela po sestavi med bolj kakovostnimi. Če bi se mi ljubilo, bi si pa ploščice tudi jaz delal sam.

  • Odgovori Harlock 30. 5. 2016 at 17:51

    btw tudi izotonične napitke si lahko sami pripravite.

  • Komentiraj