Homofobi?

Do pred kratkim sem mislil, da se z dežurno sitnobo Svetlano Makarovič ne morem strinjat v ničemer. Ko sem si ogledal Sarkićev intervju, sem z grozo ugotovil, da vseeno imava skupno točko, in sicer mnenje o brezsmiselnosti homoseksualnih parad ponosa. Staro levičarko omenjam zato, da se ne bo kdo spravil name kot na homofoba, to namreč nisem, čeprav se mi njihove spolne prakse gabijo in nanje iz praktičnega razloga raje ne pomislim. Z vsemi znanci geji in lezbijkami se dobro razumem in konec koncev sem že prisostvoval roza žurki, kjer nisem nikomur z navijaško baklo vtisnil pečata na glavo. Če ljubezenska nagnjenja do istega spola še nekako skušam razumeti, pa mi ne bo nikoli jasno, kaj hočejo povedati s Parado ponosa, čeprav so mi že skušali razložiti. Menim, da ta zabava, zdaj, ko se je malo izrodila, služi predvsem ekshibicionizmu in da so višji cilji raznih homoseksualnih združenj in gibanj le pretveza – zavedno ali ne. Nimam pojma kako je videti ljubljanska Parada ponosa, ampak samo upam lahko, da ni podobno kot na fotografijah, ki jih ponudi google na podlagi ključnih besed berlin pride parade.

Fantje na fotografijah so pač videti kot kreteni, kot obične pederčine, namesto da bi se tam pokazali normalni in urejeni geji v nekoliko preozkih srajčkah.

Komu bi parada dejansko koristila, ne vem. Razen seveda politikom. Tako sta bila letos častna pokrovitelja župan Zoran Janković in minister za zunanje zadeve Samuel Žbogar. Častno pokroviteljstvo je fin piarovski nateg, ki pa slehernika zanima manj kot lanski sneg. Parada pride verjetno prav tudi Plemenitemu in njegovim pribočnikom, ki dobijo priložnost za razdiranje primitivnih štosov o pedrih, na primer, da nimamo nič proti njim, ker bo več bab ostalo za nas. Na vesti so celo takšni tepci, da intervju z Barovičem tudi objavijo, ne da bi se v svojem bebavem senzacionalizmu zavedali, da so prav oni tisti, ki distribuirajo sovražni govor. Jelinčič seveda blebeta, ampak če bi bili uredniki slovenskih medijev pametni in ne zgolj senzacionalisti, se take neumnosti ne bi znašle na televiziji in v časopisih. Zato naj gejevska in lezbična združenja za vstop sovražnega govora v javni diskurz raje krivijo medije, ki iz tega vedno napravijo témo številka ena, češ, poglejte nas, kako smo družbeno koristni, ker v skladu z novinarsko etiko opozarjamo na sovražni govor.

Po mojem je povsem normalno, da med parado vsako leto pride do incidenta. To seveda ni nekaj, kar bi podpiral, sem pa prepričan, da Parada ponosa učinkuje ravno obratno, kot bi si želeli organizatorji. Glede na odnos do prireditve po mojem obstajajo tri vrste ljudi:

1.) Tisti, ki jim je absolutno vseeno, na primer meni,

2.) tisti, ki Parado ponosa izkoristijo za lastno promocijo – to so politiki, desni in levi, salonski levičarji in ostali pozerji, ki sledijo trendom, in

3.) homofobi, med njimi tudi kreteni, ki jih srbijo pesti.

V primeru zadnjega incidenta po mojem ni šlo za homofobe, podžgane s sovražnim govorom »razno raznih poslancev«1, kot poudarjajo fatalisti iz različnih gibanj, ampak za brezdelno mularijo, ki se spravlja na vse povprek. Tokrat so se pač odločili, da gredo razbit kakšnega pedra, organizirali so se, naredili sranje in spizdili kot psi. Da zaradi zafrustriranih in nevzgojenih mulcev različna aktivistična gibanja sklepajo na homofobijo malodane celotne slovenske populacije, je seveda smešno, ampak prav to počnejo, ko podpisujejo peticijo o kaj jaz vem čem. V svojem fatalizmu in očitno zgolj navidezni želji po enakopravnosti so tako zaslepljeni, da ne razumejo in tudi nočejo razumeti, da je večini Slovencev zanje preklemansko vseeno, dokler jih pustijo pri miru. Toliko že poznam ljubljansko sceno, da vem, kakšna človeška podvrsta počne pizdarije, kot je bila zadnja. Pred isto sorto kretenov sem v dobrih starih časih bežal tudi jaz. Spravljajo se pač na vse šibkejše in buziji so med najbolj priljubljenimi. Podoben napad bi se lahko zgodil kjerkoli. Definitivno pa verjetnost nasilja narašča s stopnjo oglaševanja Parade ponosa. Če bi bili tiho, sploh nihče ne bi vedel, da v tistem lokalu berejo poezijo. Ravno tako bi se imeli fajn, samo eden manj bi bil tepen. Je pa res, da tako ne bi opozorili nase. Upam, da storilce najdejo in primerno kaznujejo. Hkrati bi si želel, da bi se policija tako hitro odzvala tudi v ostalih primerih, ko jih ne faše gej. V praksi je bilo v mojem primeru tako, da sem policiste najprej pol ure čakal, potem so me nahrulili, zakaj imam krvav gobec, mi dali za pihat, me peljali en krog z marico, da smo celo našli storilce … kaj je bilo potem, pa ne vem, ker se je na primer očitno raje pozabilo.

Kar se tiče homoseksualcev, bi bilo pa mogoče dobro, če bi spremenili taktiko in se s svojimi zahtevami z ulice preselili na parket, kjer bi ostali samo tisti, ki so pametni in ki jim pravice dejansko nekaj pomenijo, medtem ko se na Paradi pojavi vse sorte. Mislim, kako naj javnost sprejme posvojitev otroka gejevskega para, če jim delajo v Berlinu reklamo tepci z rokami v lisicah, usnjeno masko na obrazu in rdečo bunko v gobcu?

Naj bo to prisepevek k razmisleku o smotrnosti taktike boja za enakopravnost in ne nadiranje moje malenkosti, češ, ti itak nimaš pojma. Če se jaz trudim z empatijo do gejev, naj se tudi oni potrudijo z empatijo do ostalih, magar tistih mulcev, ki jih je oče v otroštvu natepaval, zato v svojih frustracijah napadajo nedolžne.

  1. Pisateljica Urša Sterle []
Prejšnja objava Naslednja objava

Brez komentarjev

  • Odgovori darjeeling 29. 6. 2009 at 8:41

    z grozo sem ugotovila, da se strinjam s tabo…
    ali sem pa samo strejt brez domišljije 🙂

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 8:56

    se čist podpišem

  • Odgovori Mare 29. 6. 2009 at 9:03

    Sam sem precej časa razmišljal podobno kot ti, a žal je to razmišljanje napačno, samo majhen korak naprej od bo-pa-za-nas-taprave-dedce-ostalo-več-babovja.

    Na nas ni, da probamo v organiziranem druženju neke skupine ljudi najti smisel. Naj se s tem ukvarja skupina sama – pa naj si bo to skupina homoseksualcev ali pa trop sindikalistov, ki se jim je zahotelo tacanja po snežni plundri. Da o pijanih maturantih v času četrvorke niti ne govorimo. To je pač njihova pravica in pravilno je, da jo uporabljajo. Pa če se cel svet postavi na glavo.

    Nam pa preostane le to, da se izogibamo prometnim zamaškom v času razno raznih aktivnosti po ulicah.

  • Odgovori kinkitone 29. 6. 2009 at 9:07

    Jaz sem za naše.

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 9:20

    meni so že pred časom dopovedovali (nesupešno) da smo vsi vsaj biseksualni, če ne že prikriti homoseksualci, pa bi jaz organizirala parado ponosa heteroseksualcev, ker tudi taki v resnici obstajamo. damn … čez nekaj let me bo že sram, da nisem bi ali homo, ampak hetero.

    sicer pa … vsak po svoje.

  • Odgovori alcessa 29. 6. 2009 at 9:26

    Res se sliši skoraj pametno, tvoje mnenje…. Potem pa pomislim na cel vagon nogometnih razgrajačev, ki mi je enkrat polepšal pot od Stuttgarta do Saarbrueckna… Smrdeli so, drlis so se in na njih ni bilo absolutno nič zanimivega.

    Pa vse te najstniške bande z njihovo smešno patetiko in preprosto moralo…

    Pa pijanci v gostilnah, z olesenelim obrazom in zmeraj istimi fintami.

    Pa kup žensk, ki si pravijo prijateljice in se v resnici le šimfajo, ena drugo, kakor hitro katera obrne hrbet.

    Pa zboroavnje obritoglavcev za bolj čisto deželo…

    Parado ponosa sm do sedaj res videla le na TV-ju in internetu. Tisto iz Berlina: Berlin je vsekakor mesto, kamor takšna parada paše! Ravno tako kot Love Parade in druge žurke.(BTW: parado ponosa imajo tudi v Tel Avivu, v Jeruzalemu pa ne, ker je mesto preveč biblično).

    Od vseh skupin, ki sem jih naštela zgoraj, me edino parada ponosa ne moti preveč. Zanjo mi je vseeno.

    Prijatelji z istospolnimi nagnjenji, ti pa so pomembni.

  • Odgovori alcessa 29. 6. 2009 at 9:28

    Katarina: ti si mogoče le predstavnik slovenske večine, ki ob vsakem družbenem pojavu najprej pomisli KAJ PA JAZ? A jaz pa nobenga ne zanimam? Pri tem ti je najbrž vseeno, da imaš po zakonu in v praksi zagotovljenih več pravic, kot marsikateri drugi. Čeprav na žalost tudi ne vseh, ne da.

  • Odgovori Vanja 29. 6. 2009 at 9:32

    Jaz se strinjam z Maretom, samo to bi še dodala, da so takšen parade (kot je v Berlinu)prav osvežilne, hedonistične in zabavne. In bi nam v tej mali vasi Ljubljana prav prišle. Da se malo razpihajo glave. prvič bodo šokirani, drugič se bodo zgražali, tretjič pizdili…potem pa jim bo že vseeno…in to vendarle je en napredek. V Torontu imajo poleg parade ponosa tudi karibsko parado na primer in jaz ne vidim razlike. Če bo pa en tepec iz rovt na podalgi tipa z masko na ksihtu in v lisicah zaključil, da geji ne bi smeli posvojiti otrok, je pa to njegov problem. itak on nikoli ne bo odločal kdo koga sme posvojiti, vsaj upam. Tako kot strejti tako tudi črnci in geji in čefurji niso ena velika gmota kolektivizma, ki se izraža v vseh individualcih, ki so pripadniki te grupe. So torej takšni in drugačni. Kdor pa posplošuje pa naj, Frizl je bil hetero.

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 9:45

    ALCESSA: sem napisala, da me že nekaj časa bombardirajo s trditvijo, da heteroseksualci ne obstajamo, da smo vsi vsaj biseksualci, če ne prikriti homoseksualci. dddddd…. se jim ne da dopovedat, da ja, da smo tudi 100% hetero, ki nas čist nič ne mika spolnost z istospolnimi ljudmi. zame je to v bistvu bljak. :)))) pa? naj grem na ulico protestirat zaradi tega?

    sicer pa .. a ni nekdo najprej Peter ta in ta in šele potem tam nekje proti drugi polovici podatkov o sebi pove, da je homoseksualec? imam občutek, da so vsi ti homoseksualci najprej in prvo homoseksualci, šele potem pa ljudje z imeni, priimki, hobiji, karakterejem, prijatelji, … itak sem pa na svojem blogu pisala kako moderno je med najstniki biti homič. dddd … moderno? to naj bi bila moda? sem mislila, da je to spolna naravnanost, ne pa moda. in kot zakleto se vsi homoseksualci – moški obnašajo kot … kot jih prikazujejo v raznih humorističnih oddajah. pa a res ni nobenega moškega homoseksualca? morajo res vsi bit požensščeni???

  • Odgovori Nataša 29. 6. 2009 at 9:51

    “kako naj javnost sprejme posvojitev otroka gejevskega para, če jim delajo v Berlinu reklamo tepci z rokami v lisicah, usnjeno masko na obrazu in rdečo bunko v gobcu?”

    Uboga javnost, če vidi na paradah samo “tepce”, ki jih omenjaš… Kako pa izgledajo povprečne hetero družine v Sloveniji?

    In kje piše, da bi bil “tepec”, ki ga zgoraj omenjaš, slabši oče od povprečnega hetero tipa – rahlo plešastega, razvampanega, na fuzbal udarjenega, v xxl posvaljkane srajce oblečenega?

  • Odgovori oseba, ki je tudi alcessa 29. 6. 2009 at 9:52

    Katarina, ja tudi jaz sem to napisala, pa me ženske odbijajo 🙂

    Glej, če bi obstajala Parada enostarševskih družin, bi se meni zdelo to pomembno, ne glede na to, kaj bi tam počeli.

    Problem je v tem, da ko neka skupina ogroženih opozori nase, takoj poskoči vsa javnost in reagira v smislu “A zdaj bi pa ti radi, da jih vsi gledamo!”

    Na ta način je tebe poskušal zatreti MC.

  • Odgovori kekec 29. 6. 2009 at 9:57

    Jaz sem bil dve leti nazaj na tej paradi in je blo prav zabavno. Mogoče zato ker sem na vse skupaj gledal kot na neke vrste pustni karneval. Piko na i pa je potem (dodalo?) še Salome s koncertom (oziroma bolj freakshowom). Na pogled precej neškodljivo. Bi pa rekel da tisti, ki bi mogoče kaj imeli od pravic, ki jih zahtevajo, so bili prejšnji teden doma.

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 9:58

    :))) ne ne, sej meni je čist vseeno kaj oni počnejo, sem distancirana od vseh teh stvari. mi je pa smešno, da se nekdo predstavi z “jaz sem Jože, homič”. WTF? koga pa briga tvoja spolna usmerjenost? in tko se mi je tip prav res predstavil. pa v resnci sploh ni homo, sam sej veš, tko je zdej tko in, pa punce palijo na take tipe. ddddd…

  • Odgovori oseba, ki je tudi alcessa 29. 6. 2009 at 10:02

    Ja no, mogoče ti je hotel kaj namigniti? Recimo: a greva kdaj skupaj v šoping?

  • Odgovori chef 29. 6. 2009 at 10:03

    @kinkitone: Jaz sem pa v tem primeru za sovražnike (beri: ženske)

    Sicer pa nikjer in nikoli nisem odrekal pravice do Parade.

    @Vanja: Govorim o zaključkih, ki ji delajo povprečneži. In ja, točno rovtar bo odločal. V našem parlamentu namreč sedijo osli tipa Jelinčič in Barovič. Le kako lahko misliš, da v Sloveniji odločajo pametni ljudje?!?

    @Nataša: Nikjer ne piše, da bi bil slabši oče. Ampak tudi ne, da bi bil boljši. Argument ZA gejevsko posvojitev otrok, češ, poglejte, kako so nekatere družine nesrečne, se mi zdi smešen. Namreč, kdo je rekel, da znotraj gejevske družine teror nad otroki odpade? In potem imaš, v končni fazi, dve mami, ki sta obe pijanki. Hvala lepa.

  • Odgovori AndyBaby 29. 6. 2009 at 10:05

    žal ni bilo nobenega perja na paradi. No, ena starejša gospa je imela mavrično boo, to je pa tudi vse 😉

  • Odgovori chef 29. 6. 2009 at 10:07

    @kekec: Seveda je zabavno. Tudi v K4 je blazno zabavno, rekel bi da bolj kot v lokalih, kjer ti na koncu gobec razbijejo. In seveda je res, da tapametni najverjetneje ostanejo doma.

  • Odgovori Nataša 29. 6. 2009 at 10:09

    Chef, ne trdim, da otrok ne more biti deležen slabe vzgoje v gejevski družini. Le obmetavanje s stereotipi me moti. Če nekomu paše, da paradira v lisicah in s kuglo v ustih, je to njegova stvar. Mar koga življenjsko ogroža? So procesije vernikov z velikim križem in nanj pribito figuro trpečega moškega potemtakem kaj manj bizarne? Hja, stvar zornega kota.

  • Odgovori AndyBaby 29. 6. 2009 at 10:12

    aja, pa dodala bi še, da boj za izenačenje pravic ni enako paradi ponosa. parada je samo manifestacija. dogodek. ko se zberemo in pokažemo, da to niso neki posamezniki, temveč vedno bolje organizirana skupnost.

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 10:13

    nataša: jaja procesije :)))) to je kul. lahko v miru opazuješ tipe, ki nosijo razpela. :))))

  • Odgovori kinkitone 29. 6. 2009 at 10:15

    Saj nisem rekel, kateri so naši.
    Odločal sem se med ‘sam’ na guob’c’ in ‘jaz sem za naše. Odločil sem se za slednje.
    Ah, teža odločitev.

  • Odgovori alcessa 29. 6. 2009 at 10:15

    Hm, a na Paradi pa ni prelestnih golih moških teles? Samo za pogledati, mislim.

    Katarina, sem se spomnila, da je tudi mene en tip enkrat opomnil, da je gej. Sva plesala na neki žurki in mi je bilo mal dolgčas, pa se mi je zazdel zanimiv sogovornik in sem ga kar malce izzvala z verbalno municijo, nakar zakrkne in reče: jaz sem pa gej. Sem bila kar malce žalostna, da me je takole spravil ob pogovor.

  • Odgovori Nataša 29. 6. 2009 at 10:25

    Katarina, a mi misliš vse tvoje fetiše razkriti?! Ok, zaenkrat vodijo dinaroidi z razpelom na rami. Zgoraj brez, absolutno.

  • Odgovori AndyBaby 29. 6. 2009 at 10:32

    ne, žal alcessa – tega si pri nas še nihče ne upa 🙁

  • Odgovori alcessa 29. 6. 2009 at 10:38

    Andy Baby: a se pravzaprav gibljem na tankem ledu, če kot hetero rečem, da je lepo moško telo užitek pogledati ne gled na spolno usmerjenost lastnika?

    Aja, tudi ženske kdaj pogledam, če so postavne. Velikokrat kar istočasno z mojim.

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 10:40

    jest pa nimam moških prijateljev, ker me preveč privlačijo. :))))) mam pa veliko ženskih prijateljic, ki me pa ne privlačijo. :)))) damn

  • Odgovori AndyBaby 29. 6. 2009 at 10:48

    alcessa – lep tip je pač lep tip. lepa ženska pa je lepa ženska. zakaj bi imela spolna usmerjenost kaj veze pri estetiki telesa?

  • Odgovori alcessa 29. 6. 2009 at 10:52

    Oh, teorijo že poznam. Sprašujem bolj po občutkih…

    Res me v prvi vrsti zanimajo ljudje in res je tudi, kar kritizira Katarina: če se kdo veliko preveč identificira s svojo spolno usmerjenostjo (velja tudi za heteroseksualce, ki vsake toliko časa pljunejo čez geje, da bi bili sami kao bolj prepričljivi), tako da so druge lastnosti kar preveč potisnjene v ozadje, stvar ni preveč zanimiva ali prijetna.

    Ampak prisegla bi, da obstaja kup drugih premočnih identifikacij, ki so veliko bolj zoprne!

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 11:04

    ja, recimo ta, da se ima belopolti človek za belca. :))))) in skladno s tem za nekaj več od npr. romuna, ki je bolj temne polti.

  • Odgovori alcessa 29. 6. 2009 at 11:11

    🙂

    Cel kup jih je, ja. Najbrž je ena od najstarejših tečnih identifikacij ta, na katero sem pri pisanju (iz določenih razlogov) mislila sama: mati otroka, ki z njim grdo ravna, vendar trdi, da je ona mama in da je njeno ravnanje povsem pravilno, ker je mama. In mame te stvari avtomatsko obvladajo in vse delajo prav. In vsakršen izostanek pametnih odločitev, smiselnega ravnanja, službe, kariere se opraviči s stavkom Jaz sem mama.

    Ali pa ljudje, ki se tako močno identificirajo s položajem zatrte manjšine (kakršne koli vrste), da ves svet vidijo skozi očala te zatrtosti in potem poskočijo v luft, ko se na sceni pojavi kaka druga manjšina….

  • Odgovori commonsense 29. 6. 2009 at 11:28

    dr.chef, spet ena točna diagnoza 🙂

    katarina, v 29 delaš pogosto storjeno napako- romuni so enako beli kot slovenci- kmet, ki je ves dan na polju, pa je seveda porjavel pri obeh narodih.najbrž si mislila rome ( z romunskimi potnimi listi), ki so iz romunije “preplavili” vso evropo in predvsem v italiji jih sploh ne ločijo.

  • Odgovori simple 29. 6. 2009 at 11:28

    Jaz sem bil enakega mnenja kot ti, samo sem spremenil svoj pogled na parado ponosa. Je pač posebnost gejevskih/lezbičnih parad to, da so bolj pisane, mavrične in v tujini tudi zelo “odkrite” (kar se seksualnosti tiče). Vem, da se omice doma na kavču sigurno za glavo držijo, ko vidijo napis “GOD IS GAY”, in si mislijo, kaj za vraga se dogaja z našim svetom. Ker je v državah, kot so Nemčija, ZDA in drugje, parada že postala neka posebna tradicija, so te s časoma postale tudi bolj karnevalske sorte, samo imajo vse isti namen, t. j. opozoriti na problem homofobije, pomanjkanje enakih pravic in na “ne-sramovanje” lastne identitete/spolne usmerjenosti.
    Slovencenlji bi najraje, da se homoseksualnost skriva, se ne kaže javnosti in če že hočejo imeti kaj z osebo istega spola, naj raje to počnejo kar doma. Samo, to je diskriminacija. Če pogledamo heteroseksualne pare v Sloveniji, najdeš tudi razduzdane primere, ki brez sramu spolno občujejo v Tivoliju, se dol dajejo v barih, itd. Tako da ne praviti, da to vidiš samo med istospolno usmerjenimi.
    S parado ponosa damo jasni NE skrivanju istospolne ljubezni. Družba to hoče, samo parada je upor temu. Morda si ti bolj odprt do tega kot preostali del družbe in ti je vseeno, kot si sam rekel, samo meni ni vseeeno, da nimam enakih pravic, in se bom zato udeleževal parad in poskušal na lep način pokazati, da se imamo tudi istospolno usmerjeni lahko tudi radi, tako kot hetereksualci.

  • Odgovori alancesst 29. 6. 2009 at 11:41

    🙂 oh, i love you so much, simple 😉

  • Odgovori alcessa 29. 6. 2009 at 11:43

    Simple: zahteva, da je vseeno, kaj počnete, če to počnete na skrivaj, dejansko spada v moderne kataloge diskriminacije. Velja tudi za črnce, za katere je vseeno, če obstajajo, samo da se njihovi otroci ne družijo z našimi, za Slovane v Nemčiji, ki so lahko tukaj, samo če nam n kradejo služb, socialnih prispevkov in če od nas ne pričakujejo, da jih povabimo na piknik ali se pogovarjamo z njimi na nivoju, ki je izven brezveznih klišejev…

    Moderno družboslovje vse to označuje za diskriminacijo.

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 11:45

    commonsense: ne ne, mislil kar romune in bolgare in srbe in še koga, ki ni kristalno bel. :)))

  • Odgovori daft 29. 6. 2009 at 13:14

    Strinjam se z alcesso. Če so (prekleto) vidne skupine razgrajačev, kot so Viole, Ultra te-in-one navijaške skupine, bebave politične stranke in njihove procesije – zakaj ne bi bila isto dovoljeno tudi gejem? Konec koncev imajo za razliko od navedenih dober razlog, da opozorijo nase.
    Strinjam pa se, da pametnih, izobraženih, “civiliziranih” in kultiviranih gejev ni ravno na spregled. Mogoče zato, ker so pametni. 😉 Časi, ko bo tudi v Ljubljani župan deklarirani gej (kot recimo v Berlinu), ali predsednik(ca) vlade (kot na Islandiji), se zdijo zaenkrat znanstvena fantastika.

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 13:34

    jaz mislim, da je “strah” pred homoseksualci povezan s spolnostjo. viole te lahko prebutajo, ne bodo pa ogrozile tvoje spolnosti. recimo. razmišljam.
    sej …. kaj je največje ponižanje, ki ga lahko doživi moški? posilstvo drugega moškega. filmi, ki so delani v moških zaporih, vedno pridejo do te točke, točke ponižanja, razvrednotenja moškega kot moškega, mačota. mogoče zato ženske nismo v tej homofobičnosti tko glasne, ker nas toliko ne zadeva (in v porničih je seks v rit moškega z žensko samoposebi umeven, čeprav v resničnosti ni).

    se mi zdi, da se vsa homofobičnost vrti okoli ritne luknje. če grem v čisti temelj razloga homofobičnosti.

  • Odgovori Olna 29. 6. 2009 at 13:42

    Jojmene, Katarina. A si malo farbenblind? Ne vem sicer, kaj si predstavljaš pod kristalno belimi ljudmi (morda skandinavce?), vendar so Romuni, Bolgari in Srbi BELI enako kot Avstrijci ali Poljaki ali ti. Razen seveda tistih, ki so veliko na prostem in zato temnejše polti.

  • Odgovori Olna 29. 6. 2009 at 13:46

    (Katarina # 37, moj komentar # 38 se je nanašal na tvoj komentar # 35).

    Tvoj # 37 je pa zanimiv. Bi utegnilo držati. No, da malo slišimo še fante na to temo?

  • Odgovori alcessa 29. 6. 2009 at 13:51

    Hm. Moram priznati, da bi bilo mene “spolno strah” tako kopice Viol kot vseh drugih pretirano mačističnih situacij z večjo množico nenadzorovanih hormonov in adrenalina.

    Ravno tako na splošno ne maram res pretiranih telesnih stikov (iz “nespolnih razlogov”): trikratnega cmokanja na lica, polaganja rok na noseč trebuh (ne moj, vseeno) in drugih zadev, ne glede na to, ali gre za prijateljice, sorodnice ali lezbijke.

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 13:53

    glede na to, da delam na gradbiščih, da se tudi sicer veliko družim z “južnimi” sosedi, da je celo moj partner srb kakšne štiri odtenke bolj temen od meje … bom ja vedla kaj govorim. 🙂 jaz sem bela bela, kot jogurt :)))) sem zato večvredna?

    sicer sem pa tole okoli polti omenila zgolj zato, ker smo slovenci prepričani, da so enkrat ali dvakrat žgani (to je tudi zelo grdo rečeno) samo cigani. in potem so cigani vsi, ki niso jogurtno beli. :))))

  • Odgovori alcessa 29. 6. 2009 at 13:54

    Olna, a veš, da tudi moj rodilnik kaže na kristalno belega človeka, moja pojava pa na splošno na ciganko ali mulatko? Kdo bi vedel, zakaj. Vsekakor priročna zadeva za zajebavanje v šoli.

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 13:56

    alcessa: mene bi bilo tudi kot žensko strah viol, ampak kot moškega pa bi bile viole kvečjemu priložnost sproščanja energije – da se zmlatimo, da se zgarbamo tko, po moško. in smo frajerji. pri gejih pa ne bi bilo ravno tko, a ne. tam pa … če bi geja stepla sem moški, če ga pa ne bi, bi bila pa … kaj? govorim z vidika moškega mačota. kot ženska mi geji niso verani ne tko ne drugače, če bi bila pa moški so pa … mogoče sramota moškosi? razmišljam …

  • Odgovori daft 29. 6. 2009 at 13:58

    Sem prepričan, da gre pri homofobiji gre vedno za izraz lastne negotovost v zvezi s spolnostjo oz. za strah pred “neznanim” v sebi. Za psihološke varnostne mehanizme. Skratka, gre za jasno določanje mej, grajenje barier, zidov okoli lastnih strahov. Skuliran človek, človek, ki je s sabo na čistem in sprijaznen, nikdar ne bo homofob. Navijaška drhal ga bo verjetno bolj motila od parade ponosa, ali kvečjemu enako.
    Kar se tiče ritne luknje pa… škoda besed. Analni seks, ki ga opisujete je pač dejanje oz. demonstracija nadzora, prevlade, nadvlade – demonstracija “moči”. Z žensko ali z moškim – popolnoma vseeno.

  • Odgovori alcessa 29. 6. 2009 at 14:08

    Evo, Katarina: pa smo pri dokazu, da je le malo ljudi spolno enoznačnih.

    Čisto verjetno je namreč, da je strah pred dvomljivo ali drugačno spolnostjo pri drugih pravzaprav strah pred spolno čudnostjo pri samemu sebi. Tako, kot to opisuješ ti (zanimivo!), predvsem pa Daft. Ni važno, a dvojno nagnjenje obstaja v veliki meri, lahko gre za 10 % nagnjenosti k istemu spolu, ki si je nekdo noče priznati, lahko 25 %…

    Skratka, Katarina, večinoma smo vsi biseksualci 😆 Sploh pa Slovenci.

    Že bežim.

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 14:08

    daft: pri seksu naj bi bil moški tisti, ki prodira v žensko telo. v moško telo naj ne bi prodiralo nič. moški je tisti, ki gre noter, v telo drugega – ženske pač, če pa moški potane objekt, v katerega se prodira pa je to povsem drug položaj, položaj, ki si ga vsaj heteroseksluaci ne predstavljajo. halo … pravi moški je tisti, ki ga da not, ne ki ga dobi not. to so v glavah “pravih moških” ženske. sej ne vem če znam razložit. alcessa pomagaj ….

  • Odgovori alcessa 29. 6. 2009 at 14:12

    Pozabila si tole komponento: moški geji se najbrž zaradi svoje domnevne poženščenosti ne smatrajo za dovolj nevarne, da bi pravemu descu kaj vtaknili noter.

  • Odgovori daft 29. 6. 2009 at 14:13

    Strinjam se alcessa. Na slovenskem je očitno prekleto malo pravih moških. Pravi moški se namreč ne boji gejev. No, ali pravih žensk. Skuliran človek je samozavesten, neodvisen in neagresiven do drugih.

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 14:16

    :)))))) alcessa, jaz nisem bio. halo!!! in moj bi tut prej umrl, kot da mu kaj zatlačiš v telo. razen hrane, seveda, in še to samo v usta. :))))

    evo, moj je primerek moškega, ki se ima za mačota. njemu je totalno nerazumljivo, kaj moški vidi na moškem. isto kot meni kaj ženska vidi na ženski. u fak … dva hetero :))))))

  • Odgovori daft 29. 6. 2009 at 14:21

    Katarina, na tvojem mestu bi se zamislil. To je zveza dveh homoseksualcev. 😉

  • Odgovori alcessa 29. 6. 2009 at 14:22

    😆 Sori, ampak ene parkrat te bom še bio-špiknila, preden te pustim na miru 😆

    Če se zresnim: če ti in tvoj hočeta biti ali celo sta 100 % hetero, potem je najbolj normalna pot ta, da to počneta nevpadljivo, brez nepotrebnih poudarkov, predvsem pa brez pretiranega skakanja po ne-bio-primerkih, drugače vama nekatere grdobe, kot sem jaz, bio-ta pač ne bomo verjeli! (ful te rada hecam, ampak hkrati mislim resno)

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 14:29

    :))))))))) hej, jaz še nobene ženske nisem napadla. on pa nobenega moškega. v bistvu je zlo miren človeček, tudi geja ne bi pretepel, razen če bi rinil v njegovo ritno luknjo. :)))) poznam pa tipe, ki so ful nestrpni do gejev, pa … hmmm … znabiti, da imajo res težave s svojo spolnostjo. moj pa je nima. njemu ni mar kdo je kaj, sam njegovo rit naj se pri miru pusti.

    ja pa ne vem kako bi reagirala, če bi mi kakšna ženska kdaj namignila, da sem ji spolno privlačna. mislim, vem, da bi mi bilo neprijetno, ne bi je pa napadla ali zbrcala.

  • Odgovori štulič 29. 6. 2009 at 14:30

    ho ho ho; spolna enoznačnost je približen p(revoddd) tako imenovanih dislektikov, ki v homofobiji vidijo takoj, sovražnost do sočloveka (Homosapiensnon)!

    Za obstoj človeštva, je nujno ohraniti osnovna exiiststacionarna pravila življenja in vse zagovornike. Človek bo vedno, vsaj, obstajal kot socialno številozato ne jejmo vrstni red Kanibali!

    Zen

  • Odgovori alcessa 29. 6. 2009 at 14:37

    he he, glej kdo druge obtožuje disleksije 😆

    Ti kar exiistacioniraj po svoje. Številozato me tudi ne zanima.

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 14:42

    ej … mimogrede. v čem se gejevska poezija razlikuje od heteroseksualne?

    naslednjič, ko bo kdo od heterov bral poezijo naj tudi svoj recital objavi kot “branje hetero poezije” :)))))))))))

  • Odgovori alcessa 29. 6. 2009 at 14:50

    🙁

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 14:53

    ne veš ne. jaz tudi ne, po moje še sami ne vejo.

    mimogrede; v četrtek bomo imeli v ljubljani heteroseksualno popivanje. :)))))

  • Odgovori alcessa 29. 6. 2009 at 14:54

    Seveda vem. Med odmori ni reklame za plenice.

    Kako, a se ga potem ti ne boš udeležila? 🙂

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 14:58

    :))) je pa reklama za mehčalec. :)))pa za vazelin mabeline. :)))

  • Odgovori alcessa 29. 6. 2009 at 15:02

    Zakaj za mehčalec?

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 15:08

    :))))) pol pa perwol, pa ariel, pa “pozabite na madeže, uporabljajte rožnato” (reklama za Vanish). lahko pa izbiraš med vložki in tamponi, pa avtomobili so tudi in. :))

  • Odgovori alancesst 29. 6. 2009 at 15:08

    Silan?

  • Odgovori alcessa 29. 6. 2009 at 15:10

    OK.

    Zdaj pa hitro preverit hčerkine šolske knjige, ali se kaj učijo Shakespearja in drugih packov.

  • Odgovori kinkitone 29. 6. 2009 at 15:16

    Sam’ na guob’c!

  • Odgovori alancesst 29. 6. 2009 at 15:18

    Nikar, nikar tako grobo, kinky. Nikar tako na trdo. That’s why Silan rulz! 😉

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 15:19

    alcessa: moji hčeri se učita, da je edina prava družina oče+mama+otroc :)))) pri spolnosti so pa glih do kontracepcijskih tablet prilezli, o seksu niso še nič rekli. ampak nič hudega, sej sta šele 9 in 8 razred. :))

  • Odgovori štulič 29. 6. 2009 at 15:24

    Dob’r izbor silan, na koncuvsaj?! Prvovrstno, brez obtoževanjaever? never whana! dislectic_be! 👿

    http://www.youtube.com/watch?v=8zfWiBYEV0k

  • Odgovori alcessa 29. 6. 2009 at 15:29

    Katarina: a se res že zdaj učijo o kontracepcijskih tabletkah? Pa se jim res godi… Ne da?

    Doma imam debelo buklo z erotičnimi zgodbami, za katero založba pravi, da gre za literarna dela (torej ne za šund). Moram reči, da gre za zelo vščeno branje, tudi homoerotične zgodbe čisto nič ne zaostajajo.

    Pozabila sem ti povedati, da sem sama enkrat doživela neke vrste lezbični napad, čeprav je bila ženska tako zmedena, da najbrž še sama ni vedla, zakaj se je zgoraj slekla in mi pokazala joške.

    Sem preživela, ravno tako kot napadalca iz hotela Tivoli (saj je Tivoli? – poleg Kolizeja?). Otresla sem se obeh in ne maram nobene telesne vsiljivosti.

    Vseeno. To so moje osebne zgodbe.

  • Odgovori ekshibicionistka 29. 6. 2009 at 15:34

    Jah, zajeban je ta naš lajf.

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 15:47

    alcesa: meni je pa enkrat med seksom eno golo žensšče uletelo v sobo češ da se bo pridružilo. sem zamrznila v trenutku in edino, kar sem lahko rekla je bilo, da če naredi sam še en korak, da jo fentam. :))))

  • Odgovori ekshibicionistka 29. 6. 2009 at 15:54

    Madooona, ko je mene ena enkrat “fentala” (jah, ta izraz pri nas uporabljamo za … saj razumete …), mi je trikrat zaporedoma prišlo! Sem tako vreščala, da je bilo veselje!! 🙂

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 15:55

    :)))))) za kaj uporabljate ta izraz? mi, hetero, ga uporabljam namesto “ubit, stoučt, uničt … ” :))))

  • Odgovori gayprimorec 29. 6. 2009 at 15:56

    zanimiva objava 😛

  • Odgovori alcessa 29. 6. 2009 at 16:12

    Ekshibicionistka, jaz temu pravim “speglati” 🙂

  • Odgovori ekshibicionistka 29. 6. 2009 at 16:13

    @katarina sprijazni se:

    • nihče ni 100% hetero
    • čemur pri vas pravite “fentat, ubit, stoučt, uničit ..” pri nas pravimo agresija
    • moj komentar je pa bil čisti joke. 😛

    @gayprimorec:

    -jah, jaz se tudi zabavam! 🙂

  • Odgovori katarina 29. 6. 2009 at 16:56

    ne morem se s tem sprijaznit, ker sem jaz živ dokaz, da obstajamo tudi 100% hetero. prsežem, me lahko kadarkoli sprobaš. :))) am pol ne odgovarjam za morebiten izbruh agresije. 🙂

  • Odgovori Robert 29. 6. 2009 at 17:07

    katrina, pust babe pr mir! jz bi te sprobu! ruknu bi te na gor na praln stroj (nema tu mekćalca!) in zalaufu (svojo) centrifugo;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

  • Odgovori Rado 29. 6. 2009 at 17:52

    Si moreš misliti Chefe,
    da so še poleg potopisov teme, kjer se strinjava? 🙂

    Strinjam se s tvojim razmišljanjem.
    Podrobneje tu:
    http://rado.blog.siol.net/2009/06/26/homofobicni-napadi-in-parada-ponosa-%e2%80%93-anahronizma-brez-primere/

  • Odgovori blitz 29. 6. 2009 at 18:50

    eh, bi ti jih napel, chefe, pa je iz tegale prispevka že en nepregleden žabnik ratal. Bom zgleda kar na svojem blogu moral malo pošinfati

  • Odgovori chef 29. 6. 2009 at 19:12

    @kinkitone: Oh, na guob’c pa ne! No, tale kurnik bi res morali utišat. Ob vseh teh ženskah še mene prime, da bi bil gej.

    @AndyBaby: Saj v tem jaz vidim problem. Kot prvo: ljudje se bojijo skupnosti že po difoltu. Skupnost je vedno bolj nevarna kot posameznik.Zato se sprašujem, če takšna parada v resnici učinkuje dobro, tudi če odmislim razne sado-mazo pedre. Mimogrede, sado-mazo finte se mi zdijo kretenske tudi če so hetero.

    @Rado: Aleluja! Ko pride do moških tem, sva enotna.

    @blitz: Res je, tole je kot kurnik. Že stari Rimljani so imeli menda pregovor, ki je šel nekako takole (se ne spomnim dobro, žal): kura, ženska, smenj.

    In ja, dobro bi bilo, če bi se v komentarjih umirili. Človek dela cel dan, ko pride domov, mora pa neumnosti pregledovat.

  • Odgovori paxman 29. 6. 2009 at 21:45

    NE TLE, DOMOV PEJTE DRKAT, MATR NO!
    (to pa zato, ker sem se moral prebiti skozi (vsaj) 70 neumnih komentarjev)

  • Odgovori seamus 29. 6. 2009 at 23:23

    @paxman – enako ….
    Mislim kera babja debata. Na začetku sploh nism pričakoval tega (na žalost nism pogledal na scroler ob strani …), pol se pa kr ne neha in na koncu sm nekje na tretjini obupal.

    @chef – zanimivo, nihče te ni nadrl (vsaj kar sem preletel ne).

  • Odgovori chef 29. 6. 2009 at 23:45

    Po mojem si vsak, ki se je prebil skozi to blebetanje, zasluži eno pivce za živce.

    @seamus: Seveda ne, saj sem tokrat prav previdno odbiral besede. In jasno, jih ni bolj mirnih in manj popizdljivih ljudi kot so geji. Poglej si kako je pretepeni aktivist izražal jezo. Jaz sem bolj ognjevit celo med normalnim pogovorom.

  • Odgovori katarina 30. 6. 2009 at 7:41

    chef: lahko bi bil vesel, da se nismo pljuvali, a ne. kar pa se tiče komentarjev … moje lahko mirno zbrišeš. meni je bila tale debata včeraj osvežujoča, sploh ker je bila med službenim časom.

    lahko pa ti poveš kako kaj tvoja zadnjična odprtina. valjda imaš mnenje o njej. al pa tut ne. ženske debate so vedno nad nivojem moškega razumevanja. :))))) zato pa mačoti pedre pretepajo, ženske pa v njih vidijo prijatelje.

  • Odgovori hXc 30. 6. 2009 at 10:42

    OMG! 😆
    kar je reku paxman, seamus in chef,
    p**** a bo dež? 🙂 =)

  • Odgovori alcessa 30. 6. 2009 at 10:48

    Predvudevam, dragi desci, da se med zgražanjem primate za mednožje in pljuvate po tleh?

    Chef, nisi dovolj zanimiv, da bi postal pljuvalnik, brez skrbi.

  • Odgovori strejt 30. 6. 2009 at 11:22

    Ce izhajamo iz pravic otrok imeti celovito in varno psihosocialno vzgojno okolje in ne iz namisljene pravice homoeroticusov imeti otrosko igracko ….. potem se o pravici homoeroticnih parov do otroske igracke ni mogoce niti pogovarjati kaj sele kaj takega realizirati ….. otrok ne more biti statusni predmet in alibi namisljene enakopravnosti …. homoeroticna oseba ni prilagojena svoji naravni danosti in s tem tudi ne starsevstvu kajti starsevstvo je naravna danost

    vedno in povsod v naravi obstaja nekaj kar je naravno dano in s tem tudi normalno ter sluzi kot kriterij presoje kaj je naravno in norma v naravi kaj pa je deviacija/odklon od te naravne norme …. heteroseksualna zveza in spolnost je naravno dana z njo je genetsko pogojen obstoj cloveske vrste in s tem je tudi normalna ….. vse drugo so odkloni od normale ….. ce homoseksualnost ni odklon, potem tudi odnos z zivalmi ni odklon in nazadnje tudi spolni odnos z otroki ni odklon

    tako pridemo do sklepa da z enako utemeljitvijo kot pripadniki homoeroticnih skupnosti zahtevajo zase enake pravice (do druzinskih dotacij in lastnine otrok kot igrack) lahko zahtevajo enake pravice tudi pripadniki sodomisticnih skupnosti pa tudi RKC bo hitro pristavila svoj loncek in za pedofilske skupnosti zahtevala druzinske dodatke, dedovanje po starsih zlorabljenih otrok ipd. …. navsezadnje.. zakaj pa ne bi tudi tisti ki se le samozadovoljujejo zahtevali enake pravice kot samohranilci

    obstaja siroka populacija ljudi ki so v partnerskem in ljubezenskem odnosu (avtoerotizem) s samim seboj ….. zakaj bi pa avtoerotsko opredeljenim pripadale manjse pravice kot homoerostsko opredeljenim ?????? zakaj pa tem ne bi priznali enakih drzavnih pomoci kot gredo enostarsevskim druzinam ?????? gredo avtoerostko opredeljenim morda manjse parvice v tej druzbi ?????? mar oni nimajo pravice niti do parade in ponosa ?????? to druzbo nekdo prav posteno buzerira !!!!!!!!

    tu je se nekaj kar v hetero druzine vnasa neko svetost v vezi starsev do otroka.. ki pomeni dodatno jamstvo njegove zascite in nedotakljivosti ….. to je krvna vez ….. krvna vez je v svoji celovitosti mogoca le v hetero skupnostih ….. v homoeroticni skupnosti te posebne vezi v prid otroka ni …. edina vez v homoeroticni skupnosti do otroka zlasti ce je tudi ta istega spola je spolna skusnjava …. kjer je prisotna nenehna spolna skusnjava ki je ne blokira nic (niti krvna vez niti odgovornost niti naravna zrelost ki je od nekoga ki je podlegel deviaciji ne moremo pricakovati) se ta tudi uresnici

    od nekoga ki je podlegel silnicam odklona od naravno dane normalne opredelitve glede na prirojen spol ne moremo pricakovati odgovornosti do otroka s katerem ga ne veze niti krvna vez kot izjemno mocna blokada zlorabe otroka ….. tretiranje istospolne skupnosti kot druzinske celice ki ji je dodeljena posebna druzbena pozornost skrb in pomoc ni mogoca saj rusi reproduktivni koncept druzbe in nima zveze s clovekovimi pravicami saj so te tu vezane na pricakovano dolznost rojevanja otrok ki pa je istospolne skupnosti niti teoreticno ne morejo uresniciti

    pravice ki istospolnim skupnostim gredo so ze zapisane in so enake pravicam vseh drugih drzavljanov ….. pravice gejev in lezbijk ne morejo biti iznad pravic ostalih drzavljanov …. oni nikoli tudi v paru niso druzina in ne morejo bit …. zivljenje v dvoje pravic ne podvaja kot jih zivljenje v troje ne potroji sicer bi gej klubi tudi lahko zahtevali posvojitev fantkov …. lahko pa.. kot vsak posameznik.. dobijo otroka v rejo ce izpolnjujejo pogoje v dobrobit otroka kar pa se bo redko zgodilo

    glede famoznega dedovanja med istospolnimi pa smo ze veckrat pojasnili da obstaja sirok pravni pogodbeni instrumentarij v okviru katerega lahko do zadnje podrobnosti definirajo medsebojne odnose in s tem tudi dedovanje….. za to ni potrebno zakonodajalcu dodajat kukavicja jaJca v zakon o druzinskih razmerjih …… pa se ob “locitvah” se jim bo tako lazje raziti …. otroci pa niso nikogarsnja pravica imeti in ne pravica do igracke zato od otrok tace stran

    enakost do koga???? do drzavljanov ????? vsi drzavljani urejamo medsebojne odnose s pogodbami so gaji iznad nas drzavljanov????? enakost z druzinami????? ne razumes kaj je druzbeno bistvo druzine ….. posebne pravice vsakega subjekta v druzbi so vezane na njegove posebne dolznosti …. posebne pravice druzine so vezane na njeno posebno dolznost rojavanja otrok …. geji ne posamezno ne v paru ne v klubu ne morejo rojevati otrok torej ne morejo biti druzina..jasno????

    v samostanskih skupnostih zivita v sobi velikokrat po dve nuni ali dva brata …. po gejevski logiki je to zakonska skupnost ki lahko zahteva status druzine z vsemi drzavnimi subvencijami pa se kakega otrocka za se malo igrat …. druzba druzini ne daje bonitet in posebnega varstva zato ker ji je tako vsec da sta dva sla v neko zivljenjsko skupnost pac pa zato ker od njiju pricakuje rojevanje otrok in nudenje tem otrokom ustrezno vzgojno okolje … ni pravice brez dolznosti

    za tiste ki berejo le gejevske figurae veneris seveda nikjer ne pise da je status druzine vezan tudi na dolznosti ….. za tiste ki preberejo se kaj drugega so stvari jasne ….. samo brat je treba …. s podrocja socialne teorije in druzinskega prava je napisano ogromno del …. ni vse v izvedbenih aktih obstajajo tudi nenapisane druzbene pogodbe …. druzina je tipicen primer ..druzbe jo podpirajo kot temelj svoje reprodukcije podpora je vezana na pricakovano rojevanje otrok

    imate pravico biti tiho in ne javno oznanjati druzbeno destruktivni praks pa je nocete izkoristiti ….. namesto tega zelite jalove skupnosti osebkov ki so vedenjska deviacija od naravno dane norme postaviti za standard …. jalov standard ….. bistvo druzine niso bonitete ki jih vi predvsem vidite pac pa rojevanje otrok …. zakaj ne zahtevate pravice do rojevanja otrok ?????? zakon o druzinskih razmerjih je napisan zaradi pravic otrok in ne zaradi pravic gejev

    skoda denarja za referendum …. tak zakon bo na ustavnem sodiscu padel zaradi neustavnosti …… npr. ze zaradi poligamije …. trije geji se bodo na ustavno sodisce pritozili da hocejo imeti enake pravice kot jih imata dva geja …. imas kako utemeljitev da trije ne bi imeli enakih pravic ???? na dan z njo … in potem smo pri poligamiji …. pa bo kak gazda sp svoje albance v Slo privlekel kot clane istospolne skupnosti in drzava jim bo dajala se druzinsko podporo super (kaj je tu poligamija?)
    to kar pocnete nima nobene zveze s prikrajsanimi pravicami …. naj ponazorim na primeru: sem civil (tudi po romskem besednjadu) vi pa pocnete isto kot bi se sam oblekel v uniformo slovenske vojske in zase zahteval vse bonuse ki gredo vojakom pa se beneficiran staz ….. ne bo slo … vi ste se oblekli v uniformo druzine in zahtevate drzavne dotacije in otroke kot igracke …. ne bo slo … jalove kombinacije osebkov niso druzina podpora drzave gre rodovitnim kombinacijam

  • Odgovori simple 30. 6. 2009 at 11:55

    Let me guess, NSi?

  • Odgovori kekec 30. 6. 2009 at 12:19

    Prvič odkar spremljam tale blog (pomoje ene 2 leti) sem šel pogledat kje se da odnaročit od “funkcije, ki mi sicer ne gre tako zelo na živce”. Chef vem da nisi ti kriv ampak predlagam za vsakih deset kokodajsov en pir. Vključno s temle. 🙂

  • Odgovori polona-še ena- 30. 6. 2009 at 15:03

    Ja, chifi, dober zapis. Nasilje ni opravičjivo, pa ni važno na koga se nanaša. Včasih je tudi meni nerodno, da sem ženska…uf, res grem na pir.

  • Odgovori chef 30. 6. 2009 at 20:09

    @katarina in alcessa: Preveč sta predvidljivi, da bi v vama videl kaj drugega kot jezikavo povprečje. Kar seveda še ne pomeni, da sta slabi punci.

    @strejt: Menda ne misliš, da sem tole nakladanje prebral?

    @polona: Jebeš ženske!

  • Odgovori Vanja 30. 6. 2009 at 21:22

    “edina vez v homoeroticni skupnosti do otroka zlasti ce je tudi ta istega spola je spolna skusnjava …. kjer je prisotna nenehna spolna skusnjava ki je ne blokira nic (niti krvna vez niti odgovornost niti naravna zrelost ki je od nekoga ki je podlegel deviaciji ne moremo pricakovati) se ta tudi uresnici”

    strejt,če tebi edino krvna vez prepričuje, da v otroku ne vidiš spolne skušnjave (še posebej, če je drugega spola kot ti) ti toplo priporočam, da si najdeš dobrega psihiatra, ker si one sick mother fucker.

    chef; se strinjam s tebolj, ne vem kaj sem mislila, seveda v Sloveniji o takšnih stvareh odločajo omejeni rovtarji. Za hip sem pozabila kje se nahajam 😉

  • Odgovori laufar 30. 6. 2009 at 22:28

    Kaj pa vem, mogoče je pa tisti tip zaslužil buške! Ne vemo ozadja, mogoče je nekomu mlajšega bratca za rit zagrabil, al pa kaj podobnega? Tudi marsikateri hetero frajer se jih je nalezel, če je kakšnemu mlajšo sestro otipaval…….Pa ni bilo potem popisano pol cajtnga zaradi tega…..

  • Odgovori Kavelj 22 » Arhiv Bloga » Sramota ponosa? 1. 7. 2009 at 0:15

    […] drugačnih. Če že ne izključevanju, pa vsaj k potiskanju na obrobje. Dober primer tega je tale chefov zapis, ki sploh ni osamljen, ampak bi prej rekel, da dobro reprezentira stanje duha na slovenskem. […]

  • Odgovori pijanec 1. 7. 2009 at 3:43

    @strejt: Kdo ima pravico posegat v kakšni skupnosti želijo živeti odrasli posamezniki, ki so se za kaj takega sami odločili? Če si želijo živeti v poligamni zvezi, zakaj bi temu nasprotoval? Ti še boš vedno lahko v miru dalje živel svoje življenje kot doslej. In užival enake pravice kot doslej.

    Jaz vir nasprotovanja poligamiji vidim predvsem s strani manj uspešnih pripadnikov moške družbe, saj se zna zgoditi, da bi potem veliko več moških bilo samskih, saj bi jim ženske uspeli speljati bolj sposobni samci. Saj kakšnih racionalnih razlogov proti ni.

  • Odgovori Vanja 1. 7. 2009 at 23:31

    pijanec…poligamija je lahko tudi ženska z več moškimi…

  • Odgovori Vanja 1. 7. 2009 at 23:31

    sposobna ženska jih bo pač pograbila več…

  • Odgovori chef 2. 7. 2009 at 0:17

    Ženskam je vseeno laže kot moškim 😆

  • Odgovori AndyBaby 2. 7. 2009 at 12:36

    evo, en članek, ki ti bo mogoče malo razsvetlil kaj zaboga pride parade je in zakaj se zganja tak cirkus okoli tega:

    http://www.zares.si/kamen-je-padel-na-knjigo/

  • Odgovori commonsense 2. 7. 2009 at 20:30

    vanja, @97, vsaj izobrazba v kanadi najbrž ni tako vrhunska- tisto je poliandrija.

  • Odgovori Marko M 3. 7. 2009 at 14:40

    kdor ne razume parade ponosa, ne razume niti karnevala v Riu ne Piva&cvetja….

  • Odgovori MM 3. 7. 2009 at 18:56

    V tujini parade so cirkus:

    http://projektnp.blogspot.com/2009/06/parada-ponosa-v-san-franciscu.html

    In karneval v Riu pa Pivo & Cvetje je vseeno malo drugačna scena 🙂

  • Odgovori Gogi 3. 7. 2009 at 21:33

    Iz “Vojna in mir” od Strejta sicer veje kar nekaj nestrpnosti. Se mi pa prispevek zdi zelo zanimiv. Da mislit. Menim, da se najde tudi kakšno dejstvo notri.

  • Odgovori chef 4. 7. 2009 at 0:52

    @AndyBaby: Saj to sem že bral, mislim, o Gay Pride zadevah, ampak še vedno trdim, da se skupnost problema loteva na napačnem koncu. OK, združevanje in opozarjanje nase, tudi s parado, vse razumem in podpiram. Ampak ne, če se ponekod vse skupaj izrodi v nekakšno sadomazo pokvarjeno zgodbo. Na primer, celjski erotični sejem se zdi meni eno navadno bebavo sranje, pa je zadeva hetero. Ampak gledat neko kurbico, kako si pred tisočim parom oči porivajo v vagino gromozanske dildote, je za moje pojme pod častjo nekega normalnega človeka – ki sicer doma gleda porniče in si ga meče na roke, to je res, ampak to počne lepo intimno.

    Zato je tudi neko špilanje berlinskih gejev v smislu, mi si upamo pokazat, da nam je felacija v obojestransko zadovoljstvo, za moje pojme en navaden idiotizem, ki je sicer koristen za dober žur, ne pa za ugled med širšimi množicami.

    Kar se tiče povzdigovanja nekega fizičnega napada treh umsko zaostalih bebcev v malodane teror epskih razsežnosti (napad na štirih ravneh), pa tudi mislim, da je pretirano zganjanje cirkusa, ki lahko spet kaj hitro ustvari obraten učinek. Seveda je res, da je bila to ena navadna svinjarija, ampak po drugi strani tudi blesav napad , ki ga iste grupe izvajajo tudi nad tistimi, ki pohajo ob Ljubljanici ali pa recimo nad tistimi, ki navijajo za drug fuzbal klub. To so enostavno neprilagojeni izmečki, ki jih je verjetno fotr v otroštvu pretepal ali jih je pa šlatal. Seveda je jasno, da so napadli geja samo zato, ker je gej, ampak prejšnji dan so pa verjetno tepli nekoga, ki je pil Laško.

    Je pa pohvalno, da se je slovenska policija tokrat podvizala, nedvomno samo zaradi medijske pozornosti. Nekoč sem namreč jaz fasal povsem po nepotrebnem (ker je gruča idiotov izvedela, da je moj kolega Makedonec – razumi, če moreš). Prijatelj se je izvlekel brez praske, jaz sem jih dobil po gobcu, ko sem klical policijo, so me pa najprej napizdili, zakaj sem krvav in mi dali v drugi fazi za pihat. Seveda sem bil pijan kot čep, ampak to je bilo verjetno samo za dokaz, da me itak ni treba resno jemat niti potem, ko sem iz marice točno pokazal storilce.

    Res je sicer, da so me napadli samo na eni ravni – morda še na kakšni, pa nisem dovolj spreten, da bi to nabasal – in sicer na nacionalni (medtem so se drli “pičkatimaterina slovenska”), ampak da se ni po petih letih še nič zgodilo, je po mojem navadna katastrofa.

    Se bova pa strinjala, da je ponos zajebana stvar. Mislim, človeško dostojanstvo. Pri meni je že tako, da jih raje fašem in jih ob te še pošljem v 3pm, kot da bi popustil.

  • Odgovori Simona Rebolj 4. 7. 2009 at 1:04

    “Mislim, kako naj javnost sprejme posvojitev otroka gejevskega para, če jim delajo v Berlinu reklamo tepci z rokami v lisicah, usnjeno masko na obrazu in rdečo bunko v gobcu?”

    Haha … Reklama res ni najboljše sorte zastavljena. Sicer parada v smislu borbe za izenačevanje pravic so okej in lahko pomagajo k obroditvi sadov. Letos so jo pri nas kar v redu organizirali, pa še več dogodkov zraven, razne okrogle mize itd. Dobro za začetek. Tudi posiljenega porno cirkusa mislim, da ni bilo prav dosti. No, zdaj jim Svetlik obeta zakon. Fajn.

    V teh “Love” paradah, ki so en navaden porno kičast afengunc dolgocajtnih bedakov, pa naj bodo homiči ali heteriči, ki si kao dajo duška, pa tudi jaz ne vidim poante. Prej škodljivo kot za kaj koistno in predvsem brez navezave na “Love”, pa precej več na fukiš antilove vzbujanje pozornoosti. En tak Šternov psihosindrom v množični obliki. Žal.

  • Odgovori chef 4. 7. 2009 at 1:20

    Vzporedno se bereva in si piševa, ha.

    Ja, dejansko bi največ napravili, če bi se jih zbralo tisoč ali dva – ne vem koliko jih je – in se samo mirno sprehodili sem in tja s tistimi mavričnimi marelami, pa celo brez užaljenih transparentov. Tako bi plebs še najbolj spoznal, da so enaki kot ostali. Dokler bomo ob homoseksualcu vsi pomislili na analo kosmatih riti (sem kriv, priznam), pa pač ne bo tiste prave strpnosti.

  • Komentiraj