Interspar: 6×0,95 EUR = 6,49 EUR

Ko sem se zadnjič povabil na obisk – in bil, presenetljivo, uspešen – nisem računal, da bom prišel na piknik. Zabava je bila precej razvratna, sodeč po tem, da je soseda policijo klicala že sredi dneva, torej še preden sem prišel. Ko sem že spil pir ali dva in so na roštilj spet vrgli meso, sem začutil obvezo, da bi moral nekaj prinesti tudi jaz, in ker je menda nevarno zmanjkovalo piva že dve uri pred začetkom košarke, sem na hitro skočil v bližnji Interspar.

Najprej sem skoraj znorel, ker v ogromni trgovini očitno nimajo hladilnika za pijačo, vsaj za pivo ne. Kot potrošnik, ki se globoko zaveda recesije, sem med bezljanjem mimogrede preveril še cene pira in nemalo me je šokirala najprej cena Staropramna, ki smo ga v bovškem Mercatorju nazadnje kupovali za šest centov več. Pomnoži to s tremi platoji in dobiš rezultat 4,32 EUR. In, ja, Staropramen je v Mercatorju cenejši od domače firme, čeprav ni nič slabši ali kvečjemu obratno. Jaz ga imam celo raje.

Ker je družba dotlej obrajtala Union, sem se seveda že prej odločil, da bom kupil rdeče, potem pa me je zadovoljila še cena, ker je bilo zaradi akcijske cene bistveno cenejše kot pri – kao – najboljšem sosedu, ki ga zelo uspešno bojkotiram1, in, ne boste verjeli, nisem lačen, poleg tega pa še prihranim.

Skratka, piksna pira košta 0,95 EUR, zato sem zadovoljno pograbil dva sikspeka in se prebil do samopostrežne blagajne. Šele, ko sem čez zapeljal drugi kos, me je nekaj zmotilo. Če namreč na hitro preračunam 0,95 EUR × 6, dobim ceno, ki je zagotovo nižja od 6 EUR, stroj pa je zahteval: “Šest evrov – 49 céntov.”

Naj skrajšam: v Intersparu za piksno v sikspeku zaračunajo več kot za eno piksno. Še več, sikspek stane 6,49 evrov, česar nikakor ni mogoče deliti s šest, kar pomeni, da pločevinka v sikspeku stane 1,0816666 evro oziroma dobrih 13 centov več kot piksna samostojno. Na začetku mi je šlo samo za princip, češ, ne boste vi mene jebali, prodajalka je stornirala račun, jaz pa sem z užitkom raztrgal omot in plačal vsak pir posebej. Kasneje sem izračunal, da sem prihranil skoraj 1,6 evra.

Že vidim, da se bo slej ko prej pojavil komentator, ki me bo zmerjal, da sem butelj, ker pri preverjanju cen nisem bolj natančen, češ da je na polici pisalo, da sikspek stane 6,49 EUR. Seveda je to res, tako kot je res, da bi bilo bolje, če bi komentator držal jezik za zobmi. Res pa je tudi, da je to nateg, ki nima z logiko absolutno nobene zveze. Ne vem ali morajo trgovci tudi pri tekočinah navajati ceno za liter (kot pri drugih produktih ceno za kilogram), je pa naravnost neverjetno, da liter piva v piksnah stane manj kot liter v piksnah, ki so ovite v plastiko. Razen če je omot vreden 0,79 EUR.

Ne vem kakšno je vaše mnenje, ampak meni gre čedalje bolj na kurec, da me skušajo nategniti vedno in povsod. Danes mora potrošnik dobršen del svojega prostega časa porabiti samo za ugotavljanje, kako se izogniti striženju ovac. Saj bi se pritožil na Intersparovo službo za pritožbe ali karkoli že imajo, ampak se že predobro zavedam, da lepa beseda ne zaleže. Vse, kar dosežeš je, da te neka babnica iz neke službe zdolgočaseno miri, da “saj vem, ja, ja, mhm, ja, res ni logično, hvala, ker ste nas na to opozorili, bomo posredovali naprej in uredili, aja, pa še nekaj, jebite se.”

  1. Razen v Bovcu, kjer drugega kot prenabitega Mercatorja pač nimajo. []
Prejšnja objava Naslednja objava

50 komentarjev

  • Odgovori Seamus 9. 9. 2013 at 18:56

    V Leclercu imaš Staropramen po 76 centov. Pet platojev je to 88€ ali dobrih 31€ ceneje, kot enaka količina pri tebi.

    In ja, meni gre fejst nekam, da me nategujejo. Problem je edino to, da namesto tega, da me ne nategujejo, porabim moj čas.

  • Odgovori darja 9. 9. 2013 at 19:16

    To sem pa tudi jaz že večkrat opazila.
    Pred časom je ‘pri sosedu’ 10 dag kave stalo npr. 1€.
    25 dag enake kave, v enem škrniclju pa 3,20€. In verjemite, v tistih parih minutah sem opazila, da je kar nekaj kupcev vzelo ta večjo pakungo 😛

    Če imaš čas, si ga splača vzet za en klinčev nakup, če ne te nategnejo ko cigana.

  • Odgovori filmoljub 9. 9. 2013 at 19:34

    Jaz zadnje čase prisegam na temno, če govorimo o čeških, npr. Kozel iz Leclerka. Sijajno pivo (v tem cenovnem razredu). Pa tudi sicer imajo tam nadvse solidno izbiro hmeljevih napitkov. Pred kakšnim mesecem je bila recimo akcija angleških (različnih) šesterčkov. Če si doma v bližini ali ti je mimogrede, ga velja kdaj počekirati. Slurp in rig.

  • Odgovori chef 9. 9. 2013 at 19:39

    Kozel je res izvrstno pivo za zgleden denar. Imam pa z E.Leclercom nerazčiščene račune. In dokler me not ne spustijo z nahrbtnikom ali aktovko, me tam ne bodo videli.

    Je pa res, da me, odkar nosim brke, natakarice in varnostniki trikrat bolj spoštujejo. Večinoma me tudi vikajo, tako da velja poskusiti. Pri 20 centov nižji ceni za piksno pira se res splača zapeljat nekaj km po obvoznici.

  • Odgovori Seamus 9. 9. 2013 at 20:13

    @chef – khm, hja, edino en problem je … Imeti moraš Leclerc karitco 😆

    @filmoljub – izbira piva je res vrhunska za naše konce. Temni Kozel je res fajn, priporočam pa tudi kakšnega Trapista.

  • Odgovori chef 9. 9. 2013 at 20:26

    No, kartico naj si pa nekam vtaknejo.

  • Odgovori darja 9. 9. 2013 at 20:52

    @ Chef! Ampak vsaj eno kartico se pa res splača imet.
    Da ti razložim. Pri nas cel teden pišemo, kaj potrebujemo, kaj je treba kupit pa ni nujno takoj.
    Npr zmankuje: zobna pasta, prašek, folija, pivo,
    wc račka, moka, jajca, olje…..

    In gre en z listkom v nabavo tisti dan, ko imaš popust. Prišparaš 10€ na teden pri nakupu, 40€ na mesec, skoraj 500€ na leto!

    Ko se navadiš, to sploh ni nobena fantastika.
    Sploh je to dobr, če ne čekiraš reklam, akcij in če nimaš vseh veletrgovcev na dohvatu ruke!

    Pa ne me zmerjat, please!

  • Odgovori darja 9. 9. 2013 at 21:52

    Saj s tem se pri nas tudi ne ukvarja foter! Se pa babi, mami in še jaz!
    Brat je tut pameten kot ti.
    Ampak ženske marsikaj obvladamo!

  • Odgovori PanolaSirk 9. 9. 2013 at 22:08

    Cena na liter mora biti navedena. Velikokrat manjša pakunga stane manj od večje, bejž vedet zakaj, ma sem prepričana, da je trgovec vedno na boljšem.

  • Odgovori Aleš 9. 9. 2013 at 23:21

    Pred leti sem za naš lokalni klub, ki je prirejal rock koncerte, hodil po pivo v Leclerca. Zalo hitro sem se naučil, da poleg časa, denarja in seveda Leclerc kartice potrebujem tudi kalkulator. Glede na to, da je bil posamezni nakup samo piva vreden cca. 100.000 – 120.000 ex. tolarjev, se je splačalo. Iz tedna v teden sem namreč moral preračunavati, kaj je cenejši nakup: posamezna piksna, sikspek ali plato. Cena je bila vsekič drugačna…

  • Odgovori chef 9. 9. 2013 at 23:34

    @darja: Seveda, vi imate prednost pred menoj, ker vas je več. Jaz pa ne morem vsak dan v trgovino hodit, ker bi se mi utrgalo.

    Problem je seveda širši: ja, na kratek rok s karticami res prišparaš. Na dolgi rok in glede na maso potrošnikvo pa so trgovci vedno na boljšem, ker na podlagi podatkov kartic pridobijo koristne informacije, ki služijo prilagajanju ponudbe potrošnikom.

    Se pa strinjam, da se s temi zadevami prišpara, če ohraniš zdravo pamet – ampak jaz za to enostavno nimam časa niti volje. Med vsemi popustniškimi sistemi me pritegne izključno ena od pohodniških trgovin.

  • Odgovori chef 9. 9. 2013 at 23:39

    @PanolaSirk: Seveda, cena na liter je navedena v smešno drobnem tisku. Potrošnik je sicer neumen, a vseeno sklepa, da večja količina pomeni kvečjemu nižjo ceno, pa še lažje je zagrabit sikspek kot šest piksen posebej (ali bohnedaj plato). In – e, tukaj je nateg, ki bi moral biti z zakonom prepovedan.

    @Aleš: Zdaj se sprašujem za koliko so me olupili v vseh teh letih, ko nisem gledal cen. Pa ne gre za moj denar, ampak za njihov umazani zaslužek.

  • Odgovori tami 10. 9. 2013 at 0:27

    @darja: 10 evrov je prihranek pri kateri vsoti? to si pozabila povedat. pogoj za ta prihranek/popust je, se mi zdi, da se moraš najprej pri njih fino izkeširat.

  • Odgovori Janč 10. 9. 2013 at 0:34

    Hja, če te zanima, kako vse nas nategujejo, praši kdaj kakšnega zverziranega penzijonista, ti najbolj obvladajo trgovsko sceno.

    Kamasutra ni nič proti temu.

    Se mi pa zdi e.Leclerc še najbolj fer, a kdo ve, občutek lahko tudi vara.

  • Odgovori t-inca 10. 9. 2013 at 8:06

    No, če so me kaj naučili trgovci v Sloveniji v zadnjih letih je to, da vedno poiščem tisto mikroskopsko ceno na kilo oz. na liter, ki je obvezna, a jo znajo fajn skrit. Problem rata samo takrat, ko ugotoviš, da boš preplačal recimo pašteto za 3 evre pri kili, a kaj, ko rabiš samo eno čisto tamalo za na izlet, ker mulc pač ne je salame. Una tavelika pa ostane napol pojedena in jo vržeš v smeti po celodnevnem packanju po ruzaku. V glavnem, v določenih primerih ne moreš zmagat.

  • Odgovori Zmago 10. 9. 2013 at 8:24

    Lecleck je itaq najcenejši, Mečkator najdražji, tvoji brki pa smešni 🙂

  • Odgovori francinabalanci 10. 9. 2013 at 8:44

    a bi me enkrat vzel s seboj po nakupih?
    🙂

  • Odgovori Rado 10. 9. 2013 at 9:16

    He, he Chef.

    Na to sem čakal! Spar te je nategnil, LClerk te ne spusti v trgovino z rukzakom, . . . Zdaj ti moram – priznam z veliko privoščljivostjo – pripopati tvoje pisanje od lani.”kupujmo od tujcev”.
    http://chef.blog.siol.net/2012/10/04/kupujmo-od-tujcev/

    Pa imaš, drek na palci!

  • Odgovori miran 10. 9. 2013 at 9:34

    Ti bojkotiraš Mercatorja, jaz pa bolj ali manj uspešno še vse ostale podobne trgovine. Stvar je v tem, da v Mercatorju, Sparu, Tušu in podobnih plačuješ ekstra za to, da je trgovina velika, lepo urejena in “okrašena” (in da so na vsake toliko izdelki na čisto drugih policah, kot so bili dan prej), ima veliko zaposlenih (tudi tistih, ki jih nikoli ne vidiš in sedijo bogsigavedi kje), da lahko dobivaš v nabiralnik reklame, da lahko iste reklame dobivaš direkt v glavo vsakič, ko se trener spomni vzet minuto odmora in tako dalje. Medtem pa so na drugi strani trgovine, kot so razni Lidli in Hoferji, ki imajo pa čisto drugačno filozofijo. Premikajo izdelke (v veliki meri iste kot vse ostale trgovine) od proizvajalca do potrošnika na čim bolj enostaven in učinkovit način, s čim manj “overheada” in posledično so cene ustrezno nižje. Spar/Mercator/Tuš na vse možne načine poskrbi, da izdelek pride do tebe (televizija, letaki, prospekti, police itd.), v Lidlu/Hoferju ga pa pač sam vzameš s palete. Vsak se sam odloči, kaj mu je v življenju bolj pomembno, ampak če si za isti izdelek pripravljen plačevat 20 ali 30% višjo ceno samno za to, da se lahko potem na ta račun na televiziji (ki je sploh ne gledaš!) petnajst minut vsako uro vrtijo reklame, si pa pač bebec, če uporabim tvoj najljubši izraz. 😉

  • Odgovori Vanja 10. 9. 2013 at 9:54

    Ja, bovški Mercator je pa legendaren – takšne (ne)delovne vneme in hitrosti na srečo ne vidiš nikjer drugje!

  • Odgovori chef 10. 9. 2013 at 10:07

    @t-inca: Jaz razumem, da za izdelek v manjši embalaži zaračunajo več kot za izdelek v večji, ker večina stroškov paštete na trgovski polici itak odpade na pakiranje, transport in seveda na trgovčevo maržo. Problem je v tem, da za isto količino zaračunajo razližčno.

    @Rado: In kaj si zdaj dosegel? Jaz še vedno kupujem od tujcev, in to z velikim veseljem, dokler je seveda ceneje. Nikdar pa nisem trdil, da grem z veseljem v katerokoli trgovino. Nakupovanje je enako moreče kot komunikacija s tabo, hehe.

    @miran: To je jasno, ampak po drugi strani jaz vedno, ko vstopim v Hofer, postaem žalosten. Da ne govorim o trgovini Kik, na primer, ki je nalašč narejena tako, da se v njej počutiš kot najhujši luzer. Zadnjič sem tam iskal muholovca (nisem našel) in se od žalosti skoraj zjokal.

    Je pa res, da sem raje žalosten kot jezen. In jezen sem, na primer, zaradi prekletih degustacij med policami velikih trgovin. Ne, ne bom probal vaših prekletih hrenovk niti jogurta niti župce iz vrečke.

    @Vanja: Nisi še bila pri nas na Brdu. Pravzaprav smo že pred časom v komentarjih ugotovili, da so Mercatorji bolj ali manj povsod isti. Meni ni jasno, kako je mogoče, da imajo tako lene prodajalke.

  • Odgovori Anonimno 10. 9. 2013 at 10:12

    @Vanja: Tminska blagovnica ji je dobra konkurenca 😉

  • Odgovori Lamia 10. 9. 2013 at 10:27

    Ni res, v Bovcu imaš še Kmečko zadrugo, ki je veliko cenejša kot Mercator.Da naslednjič ne bo potrebno zopet ti it v Mercator.

  • Odgovori Vanja 10. 9. 2013 at 11:49

    Jaz pa sem bila prepričana, da je prav Mercatorjeva storilnost in bovška ambicioznost dobitna kombinacija 🙂

  • Odgovori miran 10. 9. 2013 at 12:47

    Ja, v teh trgovinah se res počutiš kot luzer. Ampak to je skoraj edina njihova slabost. Definitivno ena redkih. Poleg tega je to, kako se v neki trgovini počutiš, v veliki meri rezultat propagande, ki jo te trgovine izvajajo ali ne izvajajo. Propagande, ki jo v bistvu ti plačaš preko višjih cen. Pravzaprav, če poenostavim, gre velik del tvojega denarja za to, da se lahko samemu sebi zdiš fajn in oh in sploh, ko kupuješ njihovo svetleče pocukrano premium exclusive sranje. V bistvu te nategnejo, sam plačaš za to, da si nategnjen, pa še fajn se ob tem počutiš.

  • Odgovori Blazz 10. 9. 2013 at 13:22

    Veš kaj je zadnjič en moj kolega pogruntal in to glih u šparu? Menda slučajno, ampak je reku da ga boli kurac in da bo od zdej naprej to vedno delal. Sicer je to pri meni malce skregano z logiko poštenja ki se jo poskušam držat, ampak vseeno… povem kot primer, hehe.

    Je kupu 6pack, in šel na samopostrežno blagajno. In je držal 6pack očitno tako, da je mel roko lih čez črtno kodo tiste folije okoli 6packa, pa je vseeno zapiskalo. In potem je zagledal da je znesek 1,06€. Ker je držal roko čez uno QR kodo za 6pack, mu je potegnil skoz, ampak le uno kodo na eni od piksen pri strani. Teže pa itak mašina očitno nima sprogramirane za usak artikel posebej. Tako je dobil 6pack za ceno 1 pira. 🙂

  • Odgovori spam 10. 9. 2013 at 13:23

    Ta primer je precej preprost, čeprav na prvi pogled nerazumljiv za kupca.

    Pobavitelj redno dobavlja pivo v vseh oblikah trgovcu. Za redno dobavo velja splošni cenik. Tako ima trgovec na policah npr. 4 pack, 6 pack, platoje…

    Nato se zgodi akcija – pospeševanje prodaje. Union je v okviru tega za čas prvenstva naredil akcijo in prodaja trgovcu platoje po nižjih cenah.

    Trgovec v svoji ponudbi spremeni ceno za artikel v akciji – v temu primeru pivo “iz platoja”. Cene drugih artiklov pa ostanejo enake.

    Nato se zgodi zgoraj opisani paradoks, ki je navidez nerazumljiv oz. celo označen, kot “prevara”.

    Po drugi strani pa je popolnoma logičen, ker se kljub enaki vsebini pogovarjamo o različnih artiklih.

  • Odgovori uršula 10. 9. 2013 at 13:44

    blazz (26): o fuj, to pa že na lopovščino vleče

  • Odgovori miran 10. 9. 2013 at 13:47

    @uršula: Eh, no, kaj se zgražaš? Saj smo ja na Blakanu, tukaj vsi kradejo, kaj ne bi en mulc, ki je po pir prišel…

  • Odgovori Blazz 10. 9. 2013 at 13:50

    Ja, sej tudi meni, ampak samo povem primer. 🙂

  • Odgovori Katarina 10. 9. 2013 at 13:54

    @miran: A Lidl in Hofer pa nimata butastih reklam? Vsak dan mam en njihov flyer v nabiralniku pa tud po tv so bli lep cajt…
    @blazz: To je pac kraja. Vzem pol viski za 30 eur pa pejt na tehtnco za sadje in prelep crtno kodo viskija s crtno kodo banan…

  • Odgovori Simon 10. 9. 2013 at 14:07

    Vidiš, da si tudi ti alergičen na goljufanje. Sedaj razumeš, zakaj jaz plačam kavo pri šanku in si jo odnesem k mizi. Nikjer ne piše da ne smem. Tako kot nikjer ne piše da ne smeš razstaviti 6paca in skenirati vsako piksno posebej. Čeprav, v kaki nemški, avstrijski trgovini bi tudi lahko bil označen za neotesanega.

    Mislim, da sem že napisal da so v tujini veliko, veliko bolj prefinjeni pri goljufanju. Še posebej če vidijo da si turist, torej samo enkraten gost oz. nisi njihova stalna stranka. In ja včasih moraš prav zaropotati, sicer te pa nategnejo. In meni gre še bolj na kurEc(lepo da uporabljaš izvirno slovensko besedo namesto balkanske popačenke, sicer pa v nasprotju s splošnim mnenjem beseda ne izvira iz nemškega izraza za kratek, ‘kurz’ ampak iz staroslovanske besede za petelina, ‘kur’) to da moram celo na dopustu paziti, da me ne nategnejo, ostrižejo kot ovco,… No, ampka s časom se človek navadi tudi na to.

    Sicer pa mene še noben ni zmerjal, naj bom bolj natančen, naj bolj pazim,… ne to veščino sem si sam pridobil. Prej nasprotno: najdejo se ‘pametni’, ki pravijo: ‘Pa kaj se sekiraš za tistih par centov’,… iz tvojega članka in tvojega načina razmišljanja sledi, da mi ni treba razlagati neumnosti takih izjav in njihovih avtorjev.

    Prebral sem tudi članka na katera linkaš v tekstu. Kot bi mi bral misli, tudi jaz se izogibam nacionalnemu interesu: petrolu(razen če sem nakoncu z benzom pa še potem toliko da pridem do poštene pumpe), merkatorju(žal po malico vseeno hodim tja ker je v bližini službe samo še ena mnogo dražja), mobitelu,… Ko sem na izletu v kakem odročnem delu in moram tako kot ti v Bovcu po sili razmer zaviti v Merkator…ja res drži vse kar si napisal o ‘hitrosti’ tamkajšnjega osebja poleg tega imaš v večini teh merkatorjev občutek, da se je čas ustavil nekje najkasneje v začetku 90-ih let vsaj po dizajnu in urejenosti.

  • Odgovori Miki 10. 9. 2013 at 14:31

    @Blazz: temu se po domače reče kraja. Zakaj bi sploh kompliciral in ne bi kar celotnega 6packa vrgel v vrečko mimo blagajne?

  • Odgovori Mirko 10. 9. 2013 at 15:44

    Blazz: Lepo da ni pogruntal, da če pivo spije znotraj trgovine in prazno pločevinko odloži med papirnate brisače ali čistila mu sploh ni treba plačat (kar večkrat ugotovijo starši ko njihovi otroci spijejo sok, ki ga ni niče imel namena kupit… no pa ne samo otroci)

  • Odgovori Blazz 10. 9. 2013 at 17:46

    Pa dobro, pizdarija, kaj se zdaj na mene spravljate. Povedal sem kot zanimivost, ker je glih debata kako “interšpar nateguje”.
    Katarina, mu bom svetoval naj poskusi.
    Miki, nevem, najbrž zato ker če skeniraš in plačaš noben ne gleda al vržeš notr 1e al 6e, če pa direkt naložiš v vrečko te pa najbrž varnostnik vidi.

    Sicer pa kot sem rekel, jaz tega ne delam, ker se tudi meni ne zdi ravno etično in nekaj kar pošten človek dela. Ampak če pa ostali mi je pa dost vseeno, sploh za eno tako veliko firmo kot je interšpar. Policaj za interšpar pa jaz ne bom.
    Mirko, tut enga takega poznam, ampak to je namesto s sokovi delal z žemljami, hahah.

  • Odgovori Koala 10. 9. 2013 at 18:58

    Ista zgodba se je odvila meni par let nazaj v tušu! In sm jim razpakiral kr nekej sikspekov 🙂

  • Odgovori tami 10. 9. 2013 at 20:14

    @blazz, ne se finega delat. pohvalil si se, kako “brihtnega” frenda imaš. sklepam, da tudi sodeluješ pri pokončevanju tistega sikspeka. v vsakem primeru si isti balkanc kot on in vsi njemu podobni.

  • Odgovori Simon 10. 9. 2013 at 21:30

    A niso enkrat eni upokojenci pa brezposelni in socialno ogroženi zagrozili, da bodo začeli hoditi v Mercator, Spar, Tuš in tam notri jesti hrano s polic. Nobeden jim kao ne bi smel težiti ker te po zakonu lahko varnostnik pregleda šele zunaj trgovine ko ti greš z ukradenim mimo blagajne.

    Kar se pa tiče zamenjav etiket(ne jaz tega ne delam, ker se mi to zdi nepošteno kajti če jaz zahtevam da mene nategujejo, tudi jaz druge ne): kdo pa pravi da si ti dal tisto etiketo od banan na viski. Razen seveda, če te posname kamera.

  • Odgovori odvetnica marija 10. 9. 2013 at 22:04

    @tami(št.37)

    no, to je malo samovoljna interpretacija, kako se je blazz “pohvalil”; da ne omenjam insinuacij, kako “sodeluje pri pokončevanju tistega sikspeka” – tega pač ne moremo vedet (razen če sam ne izjavi).
    pa tudi – ni se ravno “hvalil” s frendom, saj je že v svojem prvem postu(št.26) poudaril, da mu prijateljevo dejanje ne gre v logiko poštenja.

  • Odgovori chef 10. 9. 2013 at 22:17

    @miran: Raje se počutim kot luzer, ne pa tako kot v Mercatorju, kjer se počutim predvsem kot idiot.

    @spam: To je seveda jasno. AMpak trgovec bi lahko zelo preprosto spremenil tudi ceno 6-packa. Klik-klik-klik-klik, pa bi pisalo 5,70 EUR.

    Glede na s šest nedeljivo ceno 6,49 EUR je pa jasno, da je cena 6-packa že po difoltu drugačna kot cena ene piksne in to verjetno višja.

  • Odgovori Beethoven 11. 9. 2013 at 0:37

    Moje izkušnje iz Mercatorja, Spara, Tuša, Hoferja in Lidla: izdelki v večjih količinah (1, 2, 5 kg/l) so – glede na osnovno enoto (kg/l) – po navadi bistveno dražji od izdelkov v manjših količinah (10, 20, 30, 50 dag/dcl).

    Zakaj in od kdaj takšna razlika, mi ni jasno. Proizvajalci pri večjih količinah izdelkov namreč dokazano privarčujejo, saj so proizvodni in drugi stroški na enoto manjši.

    Spominjam se, kako so nas pri urah gospodinjstva v osnovni šoli učili, da je pametno kupovati v večjih količinah, ker naj bi na daljši rok privarčevali. To šolsko znanje pa danes očitno z velikim veseljem izkoriščajo skoraj vsi trgovci v Sloveniji in kupce, ki tudi v želji po varčevanju posegajo po večjih količinah, vedno znova močno udarijo po žepu.

    Zato moj nasvet; kupujte le tisto, kar resnično potrebujete. Nobeno množično zbiranje pik, zvezdic in drugih nalepk vam ne bo vrnilo denarja, ki ste ga po nepotrebnem zapravili v trgovinah.

  • Odgovori Blazz 11. 9. 2013 at 0:58

    bravo tami! mislem svašta

  • Odgovori XXX 11. 9. 2013 at 14:34

    @blazz kolega te je naf… pa še bumbar si ispadu tukaj. Vse avtomatske blagajne delajo le na eno zadevo in sicer na težo artikla tako da situacija ki si jo opisal ni izvedljiva

  • Odgovori Zmago 11. 9. 2013 at 14:47

    Sixpacka ni variante da neseš ven na avtomatski blagajni in plačaš eno piksno, ker teža ne ustreza in začne piskat ko hudič, to so pravljice,….
    enkrat sem kupu eno čokoladico, 1+1 gratis je bila gor nalimana nalepka in je piskalo ko hudič da je prec prletela rdeča teta in mi prebrskala vrečko,…

  • Odgovori Aleš 11. 9. 2013 at 19:54

    @Simon: “Vidiš, da si tudi ti alergičen na goljufanje. Sedaj razumeš, zakaj jaz plačam kavo pri šanku in si jo odnesem k mizi. ”

    ??!?

    @Tami: zaradi načina tvojega sklepanja,ki ga deliš tudi z večino slovenceljev (ne, nisi sama, si v večini, v čredi, če te kaj tolaži) glede Blazzovega posta, je ta država tko v *****!!!

  • Odgovori chef 11. 9. 2013 at 20:45

    @Beethoven: Po mojem večje pakunge več zaračunavajo kar nalašč, ker se vsem kupcem, ki so se pridno učili gospodinjstvo, zdi popolnoma logično, da bodo cenejše.

    @Aleš: Pusti Simona, on je fenomen. In počasi postaja moj najljubši komentator, tako kot @darja.

  • Odgovori Blazz 11. 9. 2013 at 21:42

    Haha, nevem no, politiki skoraj ne gre zamerit ko enkrat vidiš kakšno razmišljanje ima povprečen slovenc. Pametni u 100mater, u resnic pa…
    Pa dobro, sej men se tukaj ni treba dokazovat o tem blesavem 6packu, je pa zanimivo da sklepate da nimam drugega dela kot brat Matejev blog in si izmišljevat pravljice :))

  • Odgovori pfuj 14. 9. 2013 at 14:10

    Drugič vzem samo 1 pir ven oz. tisto folijo odmakni, da se vidi črtna koda od piksne in naj računa * toliko kolikor si jih vzel. Vse kar je pakirano – vedno vzem eno piksno/tetrapak…. posebi , da ne rabš odpirat celotne pakunge , al pa folijo odmakni, da se vid koda…

  • Odgovori Tihi 15. 9. 2013 at 7:42

    Preverjeno je možno za 6-pack da plačaš le eno piksno, ker se mi je to v Merkatorju nenamerno že zgodilo

  • Odgovori Tihi 15. 9. 2013 at 7:43

    Ko sem to doma ugotovil jih seveda nisem nesel nazaj, ker kako pa naj jim to dokažem

  • Komentiraj