Iskanje sonca

Branko Gradišnik ima glede dopustovanja v knjigi Strogo zaupno po Siciliji popolnoma prav. Zato da sploh lahko gremo na dopust, najprej garamo kot idioti, da si sploh lahko privoščimo teden oddiha (mislim časovno). Zadnja dva tedna sta bila popolna katastrofa. Ko smo dva tedna nazaj zaključili tekočo (majsko) revijo, sem mislil, da bom imel ta teden popoldneve proste za načrtovanje počitnic. Selitev celega uredništva na drugo lokacijo je sicer obetala nekaj fizičnega dela, ki sem se ga na nek način prav veselil. Ampak ne – fasal sem še nov projekt, s katerim se je seveda blazno mudilo, in spet cele dneve čepel v službi, ko nisem čepel tam, sem bil pa nervozen. Tako se gre na dopust z 22 urami zamude in ob nečloveški uri ob štirih zjutraj. In seveda se je planiranje poti tudi tokrat končalo pri izbiri zemljevida in pozabljenem turističnem vodniku, tako da grem spet na juhuhu. In to jaz, ki sem še dva meseca nazaj v reviji pametoval, kaj vse je treba pregledat pred potjo na dopust (in na koncu seveda cinično zapisal, da je na vse skupaj najbolje pozabit).

Sicer pa tokrat ni nič hudega, da nisem naredil načrta. Nameraval sem v Ligurijo, na Cinque Terre, v Genovo (fantastičen akvarij), nazaj grede pa v Torino ali Milano in v Gardaland. Ker bo cel teden deževalo po malodane vsej Evropi, sem plan ad hoc spremenil v brutalno različico, ki predvideva 1500 kilometrov vožnje v vsako smer. Destinacija: Kalabrija. Skrajni jug Italije, pokrajina med Tirenskim in Jonskim morjem. Turistično malo znana. Tam sem bil kot majhen mulc že dvakrat, zanima me, če se bom česa spomnil.

Jaz bi najraje tistih 1300 kilometrov prevozil v kosu, ampak vprašanje, če bo ostali del posadke to vzdržal. Do Neaplja je napovedan dež. Hm, zdaj sem se spomnil, da je bilo prati Californio pravzaprav neumnost.

Prednost potovanja z avtodomom seveda vidim v tem, da lahko plane svobodno spremeniš v zadnjem trenutku in jih prilagajaš vremenu. Ampak take vremenske svinjarije kot tokrat, pa še ne! Če je včasih dovolj, da se premakneš za 200 kilometrov, je tokrat napoved naravnost odurna in bo scalo od Neaplja do Berlina. Seveda se lahko zgodi, da bo, ob vsej moji smoli, ulivalo tudi v Kalabriji. V Liguriji pa ne. Saj je vseeno. Da se le za nekaj dni znebim te zahojene domovine – četudi bom pobegnil v zahojeno Italijo.

Prejšnja objava Naslednja objava

Brez komentarjev

• Odgovori laufar 27. 4. 2009 at 18:17

Ejga, bo treba pomladiti ostali del posadke!:D

• Odgovori kandela 28. 4. 2009 at 7:54

Naj vam bo sonce naklonjeno!

• Odgovori Thor 28. 4. 2009 at 11:45

Sem bil na Siciliji predlani. Dva voznika, v vsako smer sva se enkrat zamenjala.. Nazaj grede sem vozil cca. 12ur, potem pa drugi..

Ni neke hujše krize..

• Odgovori Whiskey 29. 4. 2009 at 8:10

Mal zamudu pr temi. Prejšni teden glih nazaj iz Namibije po dveh kolesih in 3.000 km makadamov. Sicilija naj bi bila destinacija za poletni dopust. Ima kdo kakšen nasvet kje se splača noge v vodi namakat in kje je kaj ogleda vredno. Kakšen link? Nastanitev bo B&B. Slišal sem za neki muzej z mumijami, pol se pa neha 🙂

• Odgovori Whiskey 29. 4. 2009 at 8:38

Sem prej pozabil napisat: vsi priporočajo ogled Taormine, Etne in najlepši naj bi bil SZ del otoka. Glede varnosti naj ne bi bilo nekih posebnosti razen običajne previdnosti.

• Odgovori ani 29. 4. 2009 at 8:46

Sicilija je cela krasna, za videt ogromno, odvisno, kaj te zanima. Etna, Eolski otoki, Agrigento, Siracusa ……..

• Odgovori Whiskey 29. 4. 2009 at 9:05

Tnx Ani. Po cerkvah in katedralah ne bom hodil, ker sem jih že preveč obredel po vseh kontinentih. Edino, če je kje kakšna specialna kot npr. v San Christobalu/Mehika kjer folk pride “zadet” mal meditirat 🙂

Do Stromboljia bom verjetno tudi skočil, drugače zna biti zanimivo večerno vzdušje po glavnih trgih, … V glavnem neka kombinacija malo namakanja in večernega pohajkovanja.

• Odgovori chef 3. 5. 2009 at 9:52

Preživeli! Vključno z odbijači na avtu. To je noro. Še sreča, da sem prilagodljiv na totalno anarhijo v prometu. Vozim kot pravi Kalabrijec, razen, da na sredo ceste pred avto ne zapeljem 5 km/h, ampak izsilim s polnim plinomo.

• Odgovori BigBoss 3. 5. 2009 at 11:24

:)) NO, vidiš mi smo pa plane spremenili iz “ob sredozemlju do Barcelone” v “Do Barcelone in potem nazaj do Provanse ter domov”.
    Rezultat : 1 dan morilske vožnje 1500 km po dežju do Brcelone in nato 6 dni sonca. ;)))