Ljubljanske prometne tegobe

Seveda nisem tako nor, da bi se v mesto vozil z avtom. Ne gre le za to, da bi bil prepameten, ampak se tudi rad pohvalim, da sem toliko svetovljana in urbanega človeka, da gledam zviška na iskanje parkirnega mesta s kroženjem po ulicah. Avto je luksuz, parkiranje v mestnem središču takisto. Zato se parkiranje pač plača, zdaj bolj, drugič manj mastno. In raje plačam ali parkiram izven strogega centra kot da bi po Cankarjevi ali Vegovi pol ure iskal brezplačno luknjo. Včeraj se je pa pripetilo, da sem moral na poti iz službe še po nekaj literature. Ker sem bil s Californio in je povrhu vsega deževalo, sem stisnil zobe in si rekel, da se bom že nekam zrinil, ura je že več kot šest, ni več gneče in če grem z avtom, izgubim še najmanj časa.

Namenjen sem bil na Kongresni trg in najbolj racionalno se mi je zdel, če grem z Dolenjke čez most na Breg, če tam ne bo prostora čez Novi trg na Vegovo, potem pa điro okrog parkirišča na Kongresnem trgu. Če ne bo nič prosto pa nazaj na Slovensko in na parkirišče ob Kazini ali na Gosposki ulici, sicer pa v skrajnem primeru po Emonski nazaj na Aškerčevo in nekako od zadaj na Šubičevo in na Trg republike s povešenim nosom plačati parkirnino.

Seveda je Breg še vedno zaprt.

Dela na cesti se očitno ne bodo končala nikdar.

Ni panike, odpeljal sem naprej na Emonsko in mimo Križank. Tam sem se zapletel prvič. Še vedno težko čakam na dan, ko bom srečal voznika Mercedesa, ki bo znal svoje vozilo upravljati vsaj za silo. Saj je res, da je bilo malo prostora, ampak če imam jaz deset centimetrov širšega, mi ni jasno, zakaj je nekdo pred menoj mečkal z nogo na bremzi. Pa še ko se je izvlekel, je cijazil naprej čez vse meje dobrega okusa. K sreči sem že pred časom ugotovil, da v takšnih primerih primitivno trobljenje pomaga. Če sem nekoč tudi sam posmehljivo gledal na glasneže, se v zadnjem času podobnega prijema poslužujem tudi sam. Neverjetno je, da vsaj polovica voznikov ob trobljenju pospeši, kar je po mojem dokaz, da v avtomobiliih enostavno spijo in ne vedo kaj se dogaja okoli njih. No, druga polovica zaradi trobljenju mečka še bolj, češ, »nobeden ne bo mene jebou!«

Izhod na Kongresni trg je bil zaprt.

Arheološka izkopavanja.

Tako sem šel na Gosposko, češ, grem pa nazaj na Slovensko in desno pri Kazini.

Seveda sem pozabil, da je Janković tam uredil enosmerno ulico – zato da se laže parkira pri Bachusu1 – in ne bi več prišel nazaj, razen, če bi šel spet naokoli. Ker je bila cesta skoraj prazna, sem se raje odločil za svinjarijo in s Slovenske zavil levo na Šubičevo. V teh primerih še vedno ne vem kaj je bolje – nakazati prekršek s smernikom in pritegniti dodatno pozornost ali se delati, da ni nič ter poleg kazni za zavijanje v prepovedano smer plačati še zavijanje brez smernika. Dilema je toliko hujša, ker v enosmerno ulico nasproti vozim vsak dan na poti domov. Ampak to je dolga zgodba, ki je hkrati povezana s tihim dogovorom stanovalcev, po katerem vsi vozimo v diametralnem nasprotju s pravili.

Trg republike je bil zaprt.

Večdnevne priprave na proslavo državnosti.

V tem trenutku sem bil že dodobra razkačen, a sem še premogel toliko mirnih živcev, da nisem čez dvojno črto zavil naravnost v podzemno garažo, ampak sem še enkrat zakrožil, da sem prišel nazaj iz prave smeri.  Garaža je visoka 2 metra. California je visoka 1,99 metra. Vseeno je imela z vožnjo v garaži največ problemov voznica … fiata pande! Pravzaprav sem zaradi nje izgubil še eno minuto. In še minuto v garaži, ki je poddimenzionirana glede na vse standarde – merske, varnostne in tudi glede na standarde humanosti. Da ima garaža pod Maximarketom še vedno uporabno dovoljenje, je po mojem nateg desetletja!

Parkirišče sem torej iskal približno dvajset minut. Pravzaprav nisem iskal parkirišča, ampak sem si le utiral pot po labirintu enosmernih ulic, ob čemer sem si zaželel, da bi imel tiste male zaletavčke in bi pezdete enostavno odbijal stran, ker to, kar počnejo ljudje v središču Ljubljane, je še huje od vožnje po krožišču pri Leclercu, kjer ne zna nihče, ampak res nihče, voziti kjerkoli drugje, kot po skrajnem zunanjem pasu, in to kolikor je mogoče počasi.

Vso literaturo mi je uspelo kupit v 24 minutah. Potem ko sem spodil narkomana, ki berači tik ob blagajni, me je šokirala cena parkirnine.

Dva jebena evra za 24 minut, in to v garaži, kjer vsak trenutek cvikam, da se mi bo cel Maximarket podrl na glavo in se obenem zastrupljam z ogljikovim monoksidom, tako da ven vedno pridem zaspan. Še enkrat poudarjam: šofiranje po mestu je luksuz, ki se ga plača, ampak 2 evra ?!? Z novo kartico Urbana bi se v mesto in nazaj privlekel, če prav razumem koncept, za evro, pa še bistveno dlje ne bi trajalo in vmes bi lahko prečital kakšno dobro novinarsko raco. Glede na neracionalno porabljen čas iskanja parkirišča in nošenja glave naprodaj bi bilo očitno bolje vzeti v zakup nekaj mulcev, ki bi me buzerirali z Zdravkom Čolićem ali karkoli že poslušajo na telefonih. Hkrati očitno prihajamo do točke, ko se bodo morda tudi najbolj zardgnjeni šoferji počasi odločili, da je LPP vendarle smotrnejša odločitev.

Ta ugotovitev seveda ne izhaja iz kombinacije prezasičenosti ljubljanskih ulic in vrhunske ponudbe mestnega javnega prevoznika. Kje pa! Vzrok ugotovitve leži v dejstvih, 1.) da je Janković zaprl vse ulice razen tiste, po kateri se pripelje v službo, 2.) da je populistično nakladal, ko je obljubljal garaže že v tem županskem mandatu (da bi bil preneumen, da bi upošteval vse mogoče civilne iniciative, si ne znam predstavljati) in 3.) da je lagal, ko je obljubljal parkiranje v vseh garažnih hišah za evro. Če dodamo, da se mu za razvoj javnega transporta kratko malo jebe, razen ko gre za šenkavanje poslov Ultri  in za nabavo hibridnih avtobusov – kot da ne bi bil tramvaj še bolj ekološki! -, postane hitro jasno, da bo ostalo pri čefurski formi: od zunaj lep in urejen, od znotraj pa lump.

  1. Ne vem pa, če je lastnik lokala še vedno njegov sine, zlati maturant []
Prejšnja objava Naslednja objava

Brez komentarjev

  • Odgovori prgrmr 23. 6. 2009 at 8:25

    Glede “3.)” … a ni obljubljal parkiranja za 1 evro na uro samo za tiste garažne hiše, ki so v občinski lasti?

  • Odgovori kalbo 23. 6. 2009 at 8:29

    Jest že dolgo parkiram v garažni hiši pod Stolnim Kapitljom, z dolenjke skozi tunel direkt v garažno hišo, kratek sprehod skozi tržnico in sem v centru.
    Zadnjič sva si pa z ženo zaželela pice prav v Fokulusu, pa sem glede na tedne njene nosečnosti, ki gredo počasi h koncu poizkusil srečo ravno na Vegovi. Teh koncev sem vajen še iz srednje šole, ko smo iskali luknje s tistimi kripami. Glejga zlomka, ne da se več krožit, ker je vse zaprto, mimogrede, pri Kazini se pa zdaj začasno da desno. No prikazal se je sam bog in ravno pred mano na levi se je izpraznil parkplac. Hiter manever in polkrožno obračanje pri spomeniku pred križankai in hop, parkplac je bil moj.
    Bo pa pomoje kar fajn, ko se bo pod Kongresnim trgom dalo parkirat.

  • Odgovori Dinozaver 23. 6. 2009 at 9:47

    Lublana je ena taka lukna. Predvsem stari del, ki se, kolikor ga je odprtega za promet, pogreza v brezno. Odkar poteka to obče razkopavanje, nimam več nobenih pomislekov za zabavo krožiti z avtom tam okoli ter puščati čim večji CO2 odtis.

  • Odgovori Jaško 23. 6. 2009 at 10:17

    Žalostno je to, da ne glede na vse zaprte ulice folk še vedno sili skozi strogi center z avtom. Ker avto je luksuz in folk je rad “luksuzen”, nek se vidi.

    Po drugi strani je pa garaže, parkirišča, pešcone je pač treba enkrat zrihtat. In jaz podpiram to, da se Ljubljana spremeni/spreminja v eno veliko gradbišče. Je bil že čas, da se pozida kjer se lahko, prenovi kar se lahko in ustavi/preusmeri/preuredi promet kjer se lahko. O detajlih pa ne bi. 😀

    Aja, še tisto o trobljenju – se čist strinjam, folk predvsem prevečkrat spi za volanom. Ženske pa največkrat itak ne vejo, da so sploh v avtu.

  • Odgovori chef 23. 6. 2009 at 11:01

    @prgrmr: Ne vem kaj je točno obljubljal, ampak že takrat sem vedel, da nateguje.

    @kalbo: V Kapitelj ne hodim nalašč, ker je najdražja garaža v Ljubljani.

    Sicer sem pa med prvimi, ki se strinja s totalno zaporo mestnega središča. Vključno z zaporo Slovenske ceste, kar bi bilo edino pravilno, ampak Jankoviču se bolj splača kopat garažo. Seveda pa naj mestno središče zaprejo tako, da bo veljalo za vedno in za vse. Dokler pa se mimo zapore izmuzne vsak, ki pozna Seada z G7 brezrokavnikom in dokler zapore veljajo, kaj pa vem, samo ob sobotah in nedeljah od 12.30 do 14.30 in od 17.45 do 19.35, je pa bolje, če se vsi vozimo po središču.

    In seveda, dokler ne bo zrihtal LPP-ja kot se šika, mora biti Ljubljana odprta, ker sicer je najbolj, da v dežju vsi ostanemo doma.

    @Jaško: Ne delat preveč razlik med voznicami in vozniki, ker jaz sem že zdavnaj pogruntal, da je to vse eno in isto. Nesposobnež je nesposobnež ne glede na spol. Itak se že več kot polovica moških vede kot da so babe. To se še posebej vidi za volanom.

  • Odgovori I feel Mafia in Slovenia 23. 6. 2009 at 11:06

    še en lublanski kreten, ki je volu šumadinca, zdej se pa pritožuje.

    Še en vosu, ki ne more brez pastirja.

  • Odgovori prgrmr 23. 6. 2009 at 13:16

    Ej, samo ta princip, da ne veš točno, kaj je obljubljal, hkrati pa praviš, da je nategoval, je pa precej mimo. Če je obljubljal, da bo parkiranje v garažnih hišah, ki jih ima pod kontrolo, stalo 1 €/h, to pa zdaj drži, je torej obljubo držal. (?)

    Pa ga nikakor nočem podpirati, ampak ne moreš trditi kar nekaj, pri tem pa pričakovati, da te bodo ljudje jemali resno.

  • Odgovori piskec 23. 6. 2009 at 13:25

    He, he, še ena žrtev… 🙂

    Le da se jaz nisem uspel ogniti ne klošarju, ne prodajalcu knjig, porkaduš! http://www.krtina.com/Blog/2008/12/24/LepePraznike.aspx

  • Odgovori chef 23. 6. 2009 at 13:31

    @prgrmr: Ne, to ne drži. Toliko že vem, da parkirnina nikjer ne stane en evro in verjetno še dolgo ne bo.

  • Odgovori Thor 23. 6. 2009 at 13:37

    @i feel mafia- A kdorkoli drug pa nebi bil pastir? Bi bil kakšen desni boljši po tvojem? Po mojih izkušnjah predvolilnega boja je desnica ravno toliko usrana, kot levica ali pa vse vmesne variante, brez skrbi. Pa imam z našo firmo direktno izkušnjo “nategni in pobegni” variante z desnico.. 🙂

    Isti drek je, ni važno kdo je gor. Še vedno pa gledam kje vse se dogaja po LJ odkar je ZJ gor, pa četudi se ob delu in neprijetnostih, ki temu botrujejo, znamo vsi pritoževat, je pa treba priznat, da se marsikaj dogaja. In četudi bi si vsak želel še kaj drugega ali pa se mu kaj od tega zdi nepotrebnega, se pa dogaja. Kar se za nekatere župane ni dalo reči..

  • Odgovori prgrmr 23. 6. 2009 at 13:38

    http://www.lpt.si/uploads/cms/file/cenikosebnavozila_skupna.pdf

    Žal je “občinska” (s tem sem mislil, da spada podjetje, navedeno na vrhu tega dokumenta) samo garažna hiša Kozolec, kjer parkiranje dejansko stane 1 €/h.

  • Odgovori prgrmr 23. 6. 2009 at 13:39

    Eh, link se je pokvaril. Poskusimo takole:

    http://is.gd/1a8e8

  • Odgovori nish 23. 6. 2009 at 13:51

    Razburjenje škoduje lepoti…
    “Obožujem” tiste, ki mi zaprejo pot v haustor /in skočijo “samo” na tržnico) in podpiram redarje, ki taistim /ponavadi so to moški) napišejo kazen.

    Menda je pa na tivolskem parkirišču začetna ura 1€…vsaka nadaljna pa 50 centov. Tako sem slišala.

    Da so (ok, smo) Slovenci razvajenci, ki se morajo pripeljati prav do praga, pa ni kriv Jankovič anede?

  • Odgovori Jaško 23. 6. 2009 at 14:35

    Dokler ne bo način transporta generalno rešen (ne samo v Lj in ne samo avtobusi, temveč vsi javni prevozi) se ne bo kaj dosti spremenilo. Saj je logično – zakaj bi šel na vlak iz Kranja do Ljubljane, kjer bom zjutraj stal stisnjen kot sardela v konzervi, potem na mrazu čakal na avtobus 15 minut in se skozi gužvo pol ure vozil do Viča, če sem pa zdaj z avtom elegantno na cilju v 25 minutah? Pa bi se zagotovo raje vozil z vlakom/busom, ampak ne v teh pogojih.

  • Odgovori Rok-11 23. 6. 2009 at 15:59

    Tole je vse kul in se strinjam – pozabljaš pa, da nas nekaj tam stanuje oz. imamo kakšno babico za obiskovat, vozit okrog ali dostavljat robo/hrano.

    Lahko bi vsaj kdo pomislil, da eni res moramo z avtom v center!
    Pa tudi parkirati je treba kje blizu vrat… ker babice malo težje hodijo prav daleč.

  • Odgovori Anonimno 23. 6. 2009 at 16:17

    Danes šel z avtom v center..deževalo pač…za popizdit, kolk pločevine!!!!!!!

    Jutr zarad mene lahko toča pada, ampak z avtom se ne spravim v center….

  • Odgovori Anonimno 23. 6. 2009 at 16:21

    @rok11

    Ste v manjšini, in to občutni manjšini. Vsi ostali so preveč leni da bi se spravili na avtobus, ali pa na kolo.

    Njaboljši način transporta je pa gladko kolo. Pridm takoj kamor koli hočem, ne izgubljam živcev zarad zastojev, kolo lahko parkiram kjer mi zapaše,….

    Danes sem poterboval več kot pol ure od centra do doma..z malo hitrejšo hojo bi prej pršu dam 🙁

  • Odgovori Anonimno 23. 6. 2009 at 16:25

    @ jaško

    Sedaj lahk prideš v 25 minutah, ko imamo vinjete in je odprt predor šentvid..prej si lahko o teh 25 minutah samo sanjal 😀

  • Odgovori blitz 23. 6. 2009 at 18:40

    šuft 😉 zato pa je takšna gneča v mestu, ker šufti krožijo po mestu in iščejo brezplačen parkplac. Hehe, tudi jaz sem včasih med njimi.

    No, jaz nikoli ne naredim več kot en manjši krog, potem pa ajdi v garažo. Najraje grem v garažo na Miklošičevi (zraven Austrotela), kjer je vedno fraj, kolikor češ. Ne spomnim se, da bi kdaj moral iti do 2.nadstropja… Seveda pa ni džabe.

    Vsekakor pa sem zaradi vedno dovolj placa v tej garaži prepričan, da so vse nadaljnje garaže v centru nepotrebne… No, potrebne so seveda šerifovim sorodnikom in prijateljem z gradbenimi podjetji…

  • Odgovori chef 23. 6. 2009 at 19:39

    @Thor: Menda ne boš komentiral z I Feel Mafio 😆 To je vendar isto kot če bi šel na pir z napihljivo lutko!

    @prgrmr: Saj to je problem! Le zakaj bi parkiral v Kozolcu, če je potem bolje, da grem v mesto od doma. OK, lahko čakamo, da bodo zgrajena parkirišča pod Kongresnim trgom in Tržnico, ampak to je lari fari, ker Slovenca ne boš prepričal, da bi zapeljal pod zemljo. Slovenski vozniki enostavno ne obvladajo ga<ražnih hiš. Poglej si kekce v City Parku – raje pol ure kroži po spodnjem štuku, v zgornjem je pa 312 praznih mest!
    Gradnja garažnih hiš so nateg, če zato trpi prenova LPP-ja.

    @Rok-11: Ne vem kako imajo to rešeno v avstrijskih mestih, kjer so ponekod zaprte res neverjetne površine. Dejstvo pa je, da ni Teksasa kot pri nas, čeprav verjamem, da tudi tam živijo stare mamce. In dokler ne bo obveljalo, da je življenje v mestu luksuz, ki pa tudi ogromno stane, se bomo pač čudili, ker ne moremo parkirat pred lastnim vhodom na naslovu Stari trg 26.

    Za stare mame pa vidim rešitev v Kavalirju, o katerem sem pisal pred kratkim.

    @Blitz: Moj problem je bil, da sploh nisem iskal parkirplaca, ampak bi parkiral samo, če bi kaj našpel slučajno. Potem pa fašem tri zapore in zaprt parkirplac! To je vendar smešno, je pa res, da se lahko kaj takega zgodi samo meni 🙂

    In se absolutno strinjam, da so garaže napotrebne, sploh zato, ker bi 75 % voznikov prepovedal vstop.

  • Odgovori prgrmr 23. 6. 2009 at 20:54

    Kakorkoli, dejstvo je, da obstaja garažna hiša, za katero drži Jankovićeva obljuba. Žal je edina, pri kateri lahko kontrolira cene, pa še ta je tebi preveč odročna.

    Se pa veselim, da bodo garažne hiše prazne, da bom lahko jaz tam parkiral brez problema (in bo avto pozimi nezasnežen in poleti nepregret). 😉

  • Odgovori doknir 23. 6. 2009 at 20:55

    Seveda je Breg še vedno zaprt.

    Dela na cesti, ki se očitno ne bodo končala
    nikdar.

    IIRC bo iz te ceste nastala peš cona (zato nov semafor pri novem NUK-u in ne več obvezno desno) …

  • Odgovori blitz 23. 6. 2009 at 22:03

    chef, to pa vsaj po mojih izkušnjah ne drži, da so v avstrijskih mestih ogromne površine zaprte za promet. Na Dunaju denimo je promet prepovedal zgolj v najožjem centru, na Kärntnerstrasse, Grabnu in še nekaj miniaturnih uličkah, kar je za velemesto izjemno malo.

    V Salzburgu je zaprta zgolj tista uličica, kjer stoji MOzartova hiša in še nekaj miniaturnih uličic pravokotno na njo.

    Glede Graza mi ne pade na pamet nič pametnega zaprtega, v Celovcu pa tudi samo glavna nakupovalna ulica.

    Drugače pa sem tudi jaz frapiran, kako zelo je center razkopan – in kaj, če šerif ne bo ponovno izvoljen? Bodo kar ostale luknje?

  • Odgovori Polona 24. 6. 2009 at 8:48

    Ok, na tole pa moram par stvari povedat…

    1. Babica stanuje na Gallusovem nabrežju in ko je imela zlomljeno nogo (zbil jo je pijan voznik na prehodu za pešce) so jo z rešilcem prišli iskat za pregled. Količek pri Jankovićevem Riverju ni šel don po vstrajnem zvonenju in so morali babico na nosilih nesti po celem nabrežju. Podobna zgodba je bila, ko je nekdo umrl na dotični lokaciji in so ga/jo morali ravno tako nesti…

    2. Stanovalci okoli Argentinskega parka smo bili zaiteresirani za izgradnjio parkirne hiše pod njim – veliko zanimanje za nakup parkirnih mest… Janković je rekel da tam ni primerno za gradnjo! Najbrž niso bili “tapravi” v igri… In kot stanovalka tega območja povem da je tam nemogoče parkirati, predvsem tudi ker se vsak s svojo “kravo” pripelje v Opera bar in ponavadi, če ne gre drugače parkira kar na pločniku…

    Dalo bi se še naštevat, ampak za enkrat dovolj.

  • Odgovori Ka 24. 6. 2009 at 12:23

    @Polona: Podobno je tudi v MB centu, na Lentu..
    Chef, probaj si predstavljat, da nimaš z avtom dostopa do doma – mislim, da ti ne bi blo preveč všeč, “luksuzna lokacija” gor ali dol. Recimo, da se pakiraš na morje, pa moraš vso prtljago nekam znosit po eno po eno do avta?!

  • Odgovori Fotr 24. 6. 2009 at 14:26

    Jutri bomo država in državljani stari 18 let.
    Torej bodo od jutri naprej bodo padale same zrele in pametne odločitve.

    Ne primerjat Ljubljane s Celovcem, Salzburgom itd. proti severu, kjer imajo 30 let prednosti.

    Realna primerjava je z Zagrebom, Bratislavo, Sarajevom,…

  • Odgovori Jaško 24. 6. 2009 at 14:41

    Ravno zaradi tega pa jaz gledam, da ima moje (bodoče) stanovanje parkirišče.

    Če živiš v strogem centru je pomanjkanje ali odsotnost parkirnega prostora pač stvar, ki jo je treba vzeti v zakup in računati s tem.

  • Odgovori chef 24. 6. 2009 at 15:01

    @prgrmr: Garažnih hiš se tudi jaz lahko veselim z egoističnega stališča. Če pogledam širše, pa sprememb ne bo, seveda s stališča prometne obremenjenosti Ljubljane. Obremenjenost mirujočega prometa je eno, ampak bolj kritičen je gibajoči promet, ker ne zadane samo voznikov osebnih vozil, ampak vse meščane.

    Porabljat denar za garažne hiše, ki verjetno nikoli ne bodo prinašale dobička namesto da bi se investiralo v moderen javni prevoz je smešno in hkrati debilno, pač vredno županov, ki jih volimo.

    @doknir: No, tudi to je nekaj … ampak spet… najprej bodo naredili peš cono in šele potem garaže? Aleluja!

    @blitz: Že mogoče, da so v resnici zaprte majhne površine, čeprav preden prehodiš Gradec ali Solnograd, ti že odpadejo noge, pa še nisi srečal avta.
    Če šerif ne bo spet izvoljen, se pa tudi jaz bojim, da bodo ostale luknje, zato je verjetno najbolje, da ga res še enkrat volimo.

    @Polona: da rešilec ne more do centra, je seveda salamenska napaka, zaradi katere bi morali nekoga odrezat, da se ne bi ponovilo. Ampak intervencija seveda nima nobene zveze z ostalim nepotrebnim prometom.

    @Ka: Čemu bi si predstavljal, da živim v centru? Zaradi razlogov, ki jih naštevaš, verjetno NIKOLI ne bom živel v centru. Seveda ima vsak, ki dnevno tovori ogromne punklje na morje, težave. Tudi jaz tovorim na dopust vse sorte. Fini ljudje, ki odpotujejo z enim kufrom na kolesih, pa teh težav nimajo. In mestna središča so za fine ljudi, meščane, ne pa za periferne razvajence, ki niso niti kmetje niti meščani.

    Zlahka si predstavljam življenje znotraj urejene prometne cone, tudi če moram za to kaj težkega nesti čez pol mesta. So prednosti in so slabosti. Kot da bi živel na vasi in se pizdil čez oblast ker mimo ne vozi vlak vsakih 5 minut. Tvoje mnenje je po mojem smešno.
    Aja, za na morje bom jaz letos za tri tedne vzel tako malo, da bi šel gor in dol dvakrat.

    @Fotr: Če se primerjam z Zagrebom in Sarajevom, smo prekleto daleč. Za Bratislavo imam pa mešane občutke.

    @Jaško: Aleluja, vsaj nekdo, ki razume urbano življenje!

  • Odgovori Rok-11 26. 6. 2009 at 12:55

    @ Polona – Hej, midva sva pa zgleda soseda…

  • Odgovori Rok-11 26. 6. 2009 at 12:59

    @Chef:

    Ja. že mogoče, da so mestna središča mišljena za bolj meščanski tip folka… ampak na koncu koncev se tudi meščani kdaj ukvarjamo s športom; Si predstavljaš težave, kadar grem veslat (cca. 2x tedensko)?
    Veš kako bi šele bilo tovorit kajak in vso opremo na hrbtu do avta, čez pol peš cone?

    Da niti ne govorim o tem, da ko pa prideš do avta, ti pa ravno redar piše listek, ker si prekoračil 30 minutno prosto parkiranje za 8 min…

    Poanta – je že kul da se omeji promet v mestu, vendar je treba ob tem pomislit na tam stanujoče in dati neke REALNE omejitve oz, opcije za dostavo, raztovarjanje, natovarjanje, itd.

  • Odgovori chef 26. 6. 2009 at 22:38

    To je seveda jeba. Ampak rešitev je jako preprosta. Lahko se preseliš nekam, kjer teh težav ne bi imel.

    Ko sem še živel pri starših, je bilo blazno fletno, ker sem lahko bicikel opral pred hišo. Zdaj to ni več mogoče. Ampak kaj naj? Pizdim do onemoglosti?

    95 % slovenskih meščanov nima pojma o urbanosti.

  • Odgovori arabella 28. 6. 2009 at 16:40

    Sori šefe, ampak niti najmanj ni tako enostavno, kot ti pišeš:

    … Ampak rešitev je jako preprosta. Lahko se preseliš nekam, kjer teh težav ne bi imel…

    Midva tudi živiva v centru, ker je tako pač naneslo in si ne moreva privoščiti, da bi se preselila kam drugam. Pa ne bi na dolgo in široko o tem, zakaj je tako.
    Zavedam se, da se ne moreva pripeljati do vhoda, da morava tovoriti kufre, špecerijo ipd. včasih kar daleč. Parkirava tam, kjer dobiva prostor. S tem, da plačava za enoletno dovolilnico 100 € in nama nihče ne garantira prostega parkirnega placa. In najbolj sem srečna, ko parkiram v p.m., potem pa vidim cel kup avtomobilov, ki so brez parkirnega listka in brez dovolilnice. Redarjev pa nikjer.
    In sedaj nam bodo zaprli tunel, Kopitarjevo, Stritarjevo, Ciril – Metodov trg. Obeta se nam torej totalni kaos. Ne vem kje bodo parkirali vsi tisti, ki ob sobotah rinejo na tržnico.

    Definitivno sem za omejitev prometa v centru, ampak ne stanovalcem.

  • Odgovori chef 29. 6. 2009 at 20:14

    Anomalija je že tule: “si ne moreva privoščit, da bi se preselila kam drugam.”

    Ne vem sicer točno, kako je urejeno v ostalih mestih, ampak načeloma bimoralo biti v strogem centru daleč najbolj drago. Pri nas je pa vse isti drek – če živiš ob železnici na Viču ali v Filipovem dvorcu, je cena za kvadrat oziroma najemnina približno ista.

    In še nekaj … če bi dovolili vstop v center stanovalcem, je to pri nas isto, kot če bi ga dovolili vsem. Sicer pa… tako imajo rešeni Italijani. v Italijanskih mestih praktično ni peš con, pa vseeno sfolgajo.

  • Odgovori arabella 1. 7. 2009 at 17:03

    Ma ni taka anomalija, kot ti misliš.

    Moj je dobil eno stanovanjce v zelo stari bajti, ki je slučajno v centru mesta. Le-to naj bi ostalo v družini, to pomeni, da ga itak ne more (sme) prodati.
    Podarjenemu konju se ne sme gledati v zobe, ampak lahko rečem le to, da pač imava streho nad glavo…
    Še vseeno je to bolje, kot pa plačevati oderuške najemnine, kjerkoli v LJ.
    Kupovati ali pa zidati…trenutno se mi to zdi absolutno nemogoče.

  • Odgovori chef 2. 7. 2009 at 1:51

    No, saj sem si mislil, da je tako. In jasno, podarjenemu konju se ne gleda v zobe. Žal je pač tako, da smo mladi niko i ništa, ker je praktično nemogoče kupit flat. Niko i ništa pa pač vedno najebe.

  • Odgovori doknir 4. 7. 2009 at 13:10

    najprej bodo naredili peš cono in šele
    potem garaže? Aleluja!

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042280938
    [quote]
    Brez avtomobilov bodo po predlogu Breg, Eipprova ulica, ulice ob ljubljanski tržnici, del Petkovškovega nabrežja, stara dela Prul in Krakovskega predmestja

    Ta režim bo veljal tudi za Kladezno, Krakovsko, Rečno in Vrtno ulico v starem Krakovskem predmestju ter v starem delu Prul za Hrenovo, Merosodno, Rožno in Zvezdarsko ulico ter Žabjak.
    [/quote]

  • Odgovori chef 4. 7. 2009 at 17:42

    Uh, to bo cirkus.

  • Komentiraj