Najboljši vozniki na svetu v najlepšem mestu na svetu

Ljubljanski taksisti so v povprečju neverjetno slabi vozniki, a še slabši so šoferji Ljubljanskega potniškega prometa. Vljudni in sposobni vozniki, ki potnikov nimajo za norce ter znajo pospeševati in zavirati zvezno, so tako redke izjeme, da jih velja pohvaliti, namesto da bi tak odnos veljal za standard. Samo lani mi vsaj eden ni ustavil na prehodu za pešce, ko sem kolesaril, mi je vsaj eden odvzel prednost ob zavijanju desno, večkrat so me tesno prehiteli in ob tem mi je v Notranjih Goricah eden izmed teh lumpov celo trobil, telefoniranje med vožnjo pa je še vedno stalna praksa, ki je vodstvo LPP ni sposobno preprečiti, zato se zatekajo k piarovskim odgovorom, ki me kot meščana najlepšega mesta na svetu™ in uporabnika javnega servisa globoko žalijo.

Napake amaterjev še nekako toleriram vsaj na načelni ravni, ne morem pa poklicnemu šoferju odpustiti, da v koloni presliši in spregleda reševalno vozilo na nujni vožnji, in da edini obstane na mestu, čeprav bi lahko križišče sprostil tako, da bi zapeljal dva metra naprej. Bilo je včeraj na Viču.

Strašansko mi gredo na živce tudi vozniki, ki ne zapeljejo dovolj globoko v križišče, še bolj pa tisti, ki zapeljejo pregloboko, ker niso sposobni predvidevati petnajst sekund vnaprej in ne vidijo tri metre pred seboj. Seveda so med njimi tudi šoferji LPP in temu je uspelo v jutranji konici zapreti križišče …

… štiripasovne ceste.

Je pa res, da je oglaševalske površine zelo uspešno razstavil na zelo frekventni točki.

Ob tem se lahko od sarkastičnega srca nasmejem piarovski novici z naslovom Najboljši vozniki na svetu so vozniki LPP.

Prejšnja objava Naslednja objava

13 komentarjev

  • Odgovori Sabina 27. 1. 2017 at 19:02

    Bili so najboljši. 2014.

  • Odgovori Stane Debevec 28. 1. 2017 at 8:15

    Dobro jutro G. Zalar,

    z vozniki LPP imam doslej dobre izkušnje. Enega od njih tudi osebno poznam. Srečujemo se vsakodnevno, jaz na kolesu, oni v avtobusu.
    Mene pa motijo z reklamami zaprti avtobusi. Ob redkih prilikah, ko sem potnik na avtobusu, enostavno ne vidim, kje sem. Zoprno. Morda se avtobus poleti res manj segreva, a za tak problem so izumili klimo.
    Še bolj pa me motijo z pacarijami porisani vlaki. Tako kot smo kot država neurejeni, tako so vizuelno neurejene tudi Slovenske železnice. Da ne omenjam neverjetnega izplačevanja nagrad in odpravnin zaposlenim na SŽ.
    Pa da ne bo kdo mislil, da ni mogoče preprečiti pacanja po vlakih. Če se prav spomnim so v New Yorku to znali. Vsak vlak, ki so ga porisali ljudje, ki v mladosti niso smeli pacati po stenah, so čez noč zopet spravili v normalno stanje. In uspeli so.
    Pozdrav,
    Stane Debevec.

  • Odgovori Anonimno 28. 1. 2017 at 14:33

    Trenutno sem v Izraelu. In če ti rečem, da so tukajšnji šoferji avtobusov še za kakšen nivo slabši od ljubljanskih … težko predstavljivo, kajne?

  • Odgovori Matej Zalar 28. 1. 2017 at 15:01

    To ti zlahka verjamem. Ampak mi bi bili radi kot Švica ali Skandinavija 🙂

  • Odgovori Simon 30. 1. 2017 at 7:58

    90% LPP voznikov je katastrofa. Speljujejo kot, da bi tekmovali. Zavirajo pa tako, kot takrat ko avtomehanik preverja če so nove zavore popravljene.

    V decembru se je zgodilo, da je voznik klimo imel prižgano, da me je na avtobusu bolj zeblo kot pa zunaj. Poleti pa kot, da nimajo klim ali jih pa “šparajo” iz ne vem katerega razloga.

    • Odgovori Anonimno 1. 2. 2017 at 11:34

      90-tih so nam obljubili da bomo Švica čez 5 let, in……… Matej?

      • Odgovori Milan Vstrajnik 1. 2. 2017 at 12:30

        “Ampak mi bi bili radi kot Švica ali Skandinavija”
        Matej – smo v komunizmu, to je pravi odgovor. Raja v busu na gavgah, tovariši v …………. .Avtobusi zaradi “vzdržljive raje” brez klim, pozimi cel kup vozil brez zimskih gum, tako da podirajo svoje avtobusne postaje, nadstreške …. , kot v Venezueli, Kubi prijaznih državah našega mladega Kordeša iz DZ,velikega zagovorca socialističnega življenja (bede). Ja, narod je treba pripraviti, da ne bo jamral. Tako kot tudi vaš (moj ne) presednik vlade ne jamra.

  • Odgovori Matej Zalar 30. 1. 2017 at 8:17

    Mene ob tem preseneča, da ljudi to sploh ne moti ali sploh ne opazijo. Ob vsakem speljevanju visijo dol z ročajev, ob zaviranju popadajo drug po drugem, po pol ure te že bolijo bicpesi in ramenski obroč – ljudje pa so s tem zadovoljni. Saj pravim, mislil bi si, da je avtobus nemogoče voziti lepo – ampak sem ter tja se vseeno najde kdo, ki se dejansko trudi.

    To je morda tudi banalna razlaga za drsenje Slovenije globoko pod povprečje. Zadovoljni z vsem. Pritoževanje samo na blogih. Brez akcije. Če bi vsak klinac težil in jemal čas vodstvu LPP, bi se morda malo bolj zamislili, tako mi pa piarovka gladko pove, da bi bilo bolje, če o nezadovoljstvu z LPP ne pišem javno in da raje vidijo, če se v nedogled pritožujem. Naj se po 80 do 90 odstotkih voženj pritožim, da šofer ne zna voziti?

    • Odgovori Andraž 1. 2. 2017 at 9:20

      .in vi ste velecenjeni g.Zalar strokovnjak za dinamično in primeno vožnjo?
      Ste vprašali v podjetju ko ste se pritožili koliko vozil ima prek 1mil km prevoženih in koliko ima od teh vozil dotrajam menjalnik ki tako lepo “zabija” ob speljevanju!? Pa zudi zaviranje je mnogokrat rezultat vaše objestnosti in izsiljevanja v prometu!
      Lp, Andraž

    • Odgovori Anonimno 1. 2. 2017 at 10:52

      Zalar zgleda da ti nis biu nikjer po svetu.Bi moru videt kako vozijo v Turciji Tuniziji Spaniji in se kje.Rer je pa da tam tudi ostali vozniki bolj spostujejo soferje.Ko a osebni zapre krizisce pa ne vidis

  • Odgovori Bodi vesel 1. 2. 2017 at 10:45

    Matej ti si glup in to ful, pojma nimas zelo dobro sliko si uporabil. Prosim da se postavis v konici na tisto krizisce kje je slika nastala pa mi povej kdaj bi se lahko vozilo ki je 18 m dolgo lahko ukljucilo na dolensjko pa prej si jokal da se voznega reda lpp vozniki ne drzijo mislim zjasni se kaj hoces. Tok si glup pa neveden da pojma nimas. Mi se teb smejemo k vidmo kok si zafustriran i nobena zenska te noce najbrz ti je voznik kksn nategnu zeno pa mas zdej casa da take pokas. Pa mislim da se ti nc dobrga ne pise ce bos se kdaj ustopil zastonj na bus

    • Odgovori Matej Zalar 1. 2. 2017 at 12:45

      @Bodi vesel: Tukaj najdeš odgovor na vprašanje, zakaj voznik na fotografiji ne bi smel zapeljati v križišče, navajam:
      “Dobro vemo, da ne smemo v nobenem primeru zapeljati v križišče (tudi pri zeleni luči na semaforju ne), če bi zaradi gostote prometa ali drugega vzroka obstali v križišču in ovirali ali onemogočili promet vozil z leve ali z desne. Če pa se to kakšnemu nespretnemu vozniku vendarle primeri, mu omogočimo varno zapustitev križišča.”

      Na namigovanja o mojem spolnem življenju ne bom odgovarjal, me pa silno zanima, kaj se mi bo zgodilo, če bom zastonj ustopil na avtobus.

      @Anonimno: Vidiš, ravno pred kratkim sem se v Turčiji vozil z avtobusi. Nevzdržno. Videl sme tudi, kako vozijo v Tuniziji. Neprijetno. Sevea pa je vprašanje ali si želimo urejenega standarda in dobrih plač ali kaosa in slabih plač.

  • Odgovori Andraž 1. 2. 2017 at 19:08

    Matej@: Slika je iz Slovenske proti karlovški! Kaj misliš koliko bi potreboval voznik v konici da tam zavije da ne stori takega manevra in za kakih 10sec. zapre križišče? Ja, včasih res drugače ne gre in delamo zaradi tega ker se borimo da smo na voznem redu. Včasih tudi prehitimo kako kolono pa se rinemo da boste ja ujeli avtobus ali vlak za naprej. Očitno smo res bebci ker se trudimo ZA VAS! Mi bomo že prišli na vozni red do uvoza v garažo, pa tudi če ne!

  • Komentiraj