Ne parkiraj na našom parilalištu!

Če me kaj jezi, so to primitivci, ki me spravijo v slabo voljo že navsezgodaj zjutaj. V nedeljo bi najraje ostal v topli postelji, a sem se moral četrt čez šest odprAviti v hladno in vlažno noč. Za brisalec zataknjen pildek, ki sem ga opazil šele, ko sem vklopil brisalce in mi ga je povleklo na sredo šipe, me je vznejevoljil, ker sem se moral spet odpasat in se sklonit ven.

Ne parkiraj na našom parilalištu

Še vedno vznejevoljen sem čefurje poslal v tri krasne. Kaj si pa misli, da je. Tisto parkirišče ni nič bolj njegovo kot moje, dasiravno na tistem naslovu ne živim, ampak sem bil, tehnično gledano, gost. Preden se čez noč uvalim na tuje parkirišče, vedno pogledam, če slučajno ni namenjeno izključno stanovalcem. Ustrezne table na parkiriŠču seveda ni, zato tipa ne morem imet za nič drugega kot za bebca.

Iron Maidni so za meglena jutra prava izbira, navil sem malo bolj naglas in se odvlekel. Nekaj je bilo čudno. Ko sem zavijal na glavno cesto, sem radio ugasnil, sumljivo je ropotalo. Ustavil sem ob cesti, šel okrog avta in, glej ga, zlomka, še sto kletvic in pošiljanje v različne organe … kreten mi je spustil gumo! Spredaj desno, da ja ne bi videl. To je bilo že dovolj, da sem ponorel. Preden sem našel opremo za menjavo kolesa, sem moral odpret knjižico z navodili! Šele emd dvigovanjem avtomobila sem opazil, da je zmene , gumo … prerezal!

Prerezana guma

Kako je lahko nekdo tako zahojen, da nič krivemu človeku naredi, kaj pa vem, če že ne stroškov, ki jih krije zavarovalnica, pa vsaj delo in izgubo časa, mi ne bo nikoli jasno. Če bi se mi nastavil pred oči, bi mu v danem trenutku sto-odstotno z dvigalko razbil gobec, ampak tovrstni pezdetje to seveda počnejo na skrivaj.

Rezervo v prtljažnik, gas v Ljubljano po smučarska partnerja in 170 kilometrov daleč brez rezerve.

V ponedeljek zjutraj sem najprej poklical Porsche Slovenija, ki je lastnik vozila. Za zavarovalnico seveda potrebujejo policijski zapisnik. Moral sem se odpeljat v Kamnik, kjer sem najprej eno uro čakal, da so se policisti vrnili z akcije, ker se je ravno takrat zgodil nekakšen rop. Sicer so bili prijazni in ustrežljivi, je pa res, da za kaj drugega kot za to, da podajo ovadbo proti neznanemu storilcu in spišejo zapisnik, niso koristni. Konec koncev bom barabo iskal sam. Sem pa povedal, kdo bi bil edini možni storilec, ki mi, takole, na hitro, pade na pamet. Ker nisem niti približno prepričan, da bi lahko bil res on, ga ne bodo klicali, ampak če se ponovi kaj podobnega kjerkoli drugje, pa zanj ne bo ravno prijetno, ker sodi v rizično skupino degenov, ki takšne stvari počnejo… Če ga bom zgolj tožil, bo imel še srečo.

Kakorkoli, trenutno ne vem, kaj mi je storiti, da se primitivca rešim. Drugje ne mislim parkirat, deloma zato, ker ne vem, kje, deloma zato, ker mu ne privoščim tega zadovoljstva. Najraje bi ga dal na isto mesto in mu pustil listek “Jebi se, pizdun zagamani!”

Druga varianta je, da se ravnam po švabski strategiji iz druge svetovne vojne, in vsakemu drugemu na parkirišču prerežem vse štiri gume, vsem pa za brisalce zataknem listek “Nemoj da se zajebavaš sa mnom!” Po mojem bi užgalo, ker bi ostalo prikrito, hkrati bi pa krivec vedel, kdo je bil.

Tretja možnost je, da v avtu, ki je itak bivalnik, prespim, in primitivca počakam primerno oborožen. Ampak odkar sem slišal, da so se na isti ulici pred časom streljali, se nanj ne bi upal spravit zgolj s solzivcem, bokserjem in peharjem slabe volje. Ker sem načeloma kultiviran, bom enkrat popoldne raje povprašal sosede in jim dal vedet, da bom jaz tam parkiral, pa če se na glavo postavijo. Govorimo pa, še enkrat poudarjam, o odprtem parkirišču brez oznak s prepovedmi, ki je povrhu vsega vedno prazno. Ko sem še živel pri staršiuh, smo imeli tudi veliko parkirišče, kjer je parkiralo vse sorte, ampak pritoževal se ni nihče.

Frustriran sem, ker moram živet med škodljivimi debili na intelektualnem nivoju povprečno razvitega migetalkarja. Plače ima verjetno toliko kot stanejo nove gume, časa pa preveč. Mi je pa všeč ker je umetnik v stilu najeminentnejših kriminalcev, ki na mestu zločina pustijo svoj značilen podpis. V tem primeru je bil to slovnično popolnoma nepravilen stavek, zaradi katerega se zdaj vsi režimo kot opice, vključno s policijo, kjer so ga zadržali, verjetno zato, da ga bodo fotokopijo obesili na oglasno desko. Škoda samo, da pezde meče slabo luč na vse Balkance. Verjetno gre za kmetu iz filma Ko to tamo peva podobnega samooklicanega policaja, ki je izkoristil stanje, ko se ne zna ko pije i ko plati, in reže gume vsakemu nenavadnemu prišleku.

Prejšnja objava Naslednja objava

Brez komentarjev

  • Odgovori seamus 9. 12. 2008 at 7:38

    😆
    A vKamniku praviš da je to …
    😆

    Drgač pa bom danes odšel z Iron Maiden na Krvavc 😀

    In ja jest sm pri menjavi gum zadnjič dobil v eni gumi ofla nož klinco – ja olfa nož klinco! Ki na srečo ni prišla skozi drate, amapk guma je vseeno za v smeti. Glede na to kako se je lomila (vn smo potegnil vsaj 4 delčke, olfa klinca je vmes zarezana da se lažje lomi!), ko smo jo vn jemal je bila po moje nastavljena.

  • Odgovori drmagnum 9. 12. 2008 at 8:13

    Mogoče pa je storilec domačin in se je maščeval pod krinko svojega soseda.

  • Odgovori piskec 9. 12. 2008 at 8:37

    Sorry, Chef, ampak ne morem si kaj, da se ne bi valjal pod mizo! ;)))))))

    Še posebej, ko si me tako lepo pripravil na tole…

    Bruahahahhhaaaaaaaaaaa. Sorry… 🙂

  • Odgovori Dinozaver 9. 12. 2008 at 8:48

    Smolca. A ni tipično, da so vsi tile “varuhi meje” taki pusiji, da se nikoli ne podpišejo pod svoje grožnje?

  • Odgovori rok&tjaša 9. 12. 2008 at 8:57

    chef, taki debilov pa jaz tud ne toleriram. Če se boš vseeno odločil, da ga enx ponoči počakaš sporoči. In da ga ne boš napadel samo s solzilcem, boksarjem in peharjem slabe volje, bom jaz še kakšno sekiro ali dve prinesel. A prou?

  • Odgovori šuši 9. 12. 2008 at 9:03

    Eh, bodi srečen. Pred našo stolpnico pride med poročili policija in odpelje in oglobi vse avtomobile na pločnikih. Parkirišč pa seveda ni dovolj za vse stanovalce. Zadnjič pa smo celo opazovali, kako so cimri prestavljali avto z viličarjem.

    Napisal si pa tako, da se ti človek mora v glavo smejati.

    Drugič, ko tam parkiraš, na listek napiši, da boš odrezall prste tistemu, ki se bo dotikal avta 😀

  • Odgovori GSH 9. 12. 2008 at 9:07

    Ja kamnik je znan po tovrstnih “biserih” človeške družbe. jaz osebno sem enkrat dobil ris s ključem, drugič listek v popolno enako kvalitetni slovenščini kot v tvojem primeru, prijavil-kriminalist prišel naredil zapisnik in nič iz tega. Sem pa nato opravil “underground” search, preko določenih znancev in izvedel identiteto pogumneža.

  • Odgovori GSH 9. 12. 2008 at 9:09

    še nekaj ker si omenil da je to v bližini nedavnega streljanja predvidevam da se gre za bloke stanovanjskega sklada? 😆

  • Odgovori chef 9. 12. 2008 at 9:40

    @piskec: Tudi jaz bi se smejal, če bi se zgodilo sosedu, haha.

    @Dinozaver: Je tipično.

    @rok&tjaša: jaz o tem čisto resno razmišljam, hehe. Ampak moramo biti hitri in učinkoviti.

    @šuši: Saj sem nalašč tako napisal. Jaz bi ga vsaj delno razumel, če bi res parkiral narobe, ampak nisem.

    @GSH: Meni je policaj kar v faco povedal, da naj jih pokličem, če kaj izvem na lastno pest. Narobe svet.
    Bilo je pa to še naprej od blokov stanovanjskega sklada, v okolišu, ki naj bi bil miren ipd.

  • Odgovori GSH 9. 12. 2008 at 10:14

    @ Dinozaver: Mojem primeru so se podpisali,-Duplica gang 😆 😆 😆
    now that takes some guts, rofl )
    @chef: Ja, narobe svet, če ti policaj reče da opravi njegovo delo namesto njega.
    sarcasm mode on:
    V kamniku NI mirnih okolišev 🙂
    lp

  • Odgovori Safet Ali-beg 9. 12. 2008 at 10:15

    Te popolnoma razumem. Sam bi se zagotovo še naparkiral na istem prostoru in če bi bilo potrebno, bi ga čakal celo noč. Potem bi se mu, kot slikovito znajo reči Srbi, najebao majke.
    Če pa pogledam napisani listek, v vsakem primeru ga je napisal imbecil. Lahko sicer, da ga je napisal nekdo, ki mu tisto, kar se je nekoč imenovalo srbohrvaščina, ni domače, ali pa nekdo, ki je tudi v lastnem jeziku absolutno nepismen. Kajti beseda “našom” je v tem kontekstu nepravilna v obeh jezikih. Prav tako pa tudi “parilalištu”, ki niti ni smiselna beseda. Hecno je, da bi ta stavek tako v slovensščini kot srbohrvaščini, če bi bil zapisan pravilno, zvenel skoraj identično, razlika je le v eni črki.
    SLO: Ne parkiraj na našem parkirališču. SH: Ne parkiraj na našem parkiralištu.

  • Odgovori Thor 9. 12. 2008 at 10:45

    Ja.. Cvetke so povsod. Preden sva se z drago preselila skupaj v hišo, je 5 let živela na Bratovševi v Lj.. In tam pa dejansko je borba za vsako parkirišče. Dejstvo, da je bilo v osnovi na vsako tretje stanovanje eno parkirišče oziroma box v garažah, parkirišč pa že pred 20 leti ni bilo dovolj okoli blokov, je dandanes še toliko huje, ko se vsak teden vsuje trume študentov iz cele Slovenije v najem in pa seveda po štirje avtomobili na garsonjero..

    In tu se potem začne. Pod blokom, kjer imajo starši od moje drage mimogrede dve veliki stanovanji (eno za starše, eno za otroke), poleg tega tudi dva boxa v kleti, pri “hiši” pa so trije avtomobili je pač še parkirišče. Večje. Pustimo to, da se včasih kdo spomni parkirat pravokotno na robnik, kljub temu, da vsi tolčejo neko diagonalo in tip s tem zjebe še dve parkirni mesti zraven, ampak dobro. Niti ni važno. Vse skupaj se gre za eno parkirno mesto, direktno pred zadnjim vhodom v blok. Zakaj? Ker nekateri starejši v bloku norijo, da mora to parkirišče biti stalno prazno. Češ, da zaradi dostopa rešilca ipd (za to je mimogrede namenjen sprednji vhod, kjer po Ploščadi promet za drugo kot rešilce, policaje ali pa gasilce sploh ni dovoljen)..
    In pri tem, da se vsi po bloku sicer tako krasno razumejo, so dragi na njenem Twingu lomili brisalce, antene, roke od brisalcev, kot po tekočem traku. Ko sem jaz parkiral tam (sicer samo če resnično ni bilo drugega prostora, ker sem vedel za rizik), sem dobil ripso od ključa čez avto, zlomljeno stransko vzvratno ogledalo, spet fetiš na brisalce itd itd. Od brata punca se je ustavila za 15 min, skočila gor po ključe in ko je prišla dol, je bila čez celo stran popolnoma novega Accorda ripsa od ključa. V 15 minutah!!!

    Ker se nam vsem sanja kdo je storilec, dejstvo, da je bolnik (prave vrste, da se ga izogibaš) in nekdanji policist, pa je botrovalo temu, da je ostalo vse skupaj pri ustnih opozorilih, javnih pismih na vhodih in nešteto podpisih stanovalcev pod pisma, kjer se je “neznanemu” storilcu psovalo vse po spisku in nekaj prijavah na policijo, ki seveda ni nič storila. Ampak se je potem zadeva umirila, mogoče so ga spet zaprli moste-polje ali pa je vse skupaj enostavno pozabil in raje spet meče televizije iz 12 nadstropja.

    Najbolj se mi je pred kakšnimi 4 leti smilil nek študent iz SG, ki pač očitno ni vedel kako stvar izgleda na tem parkirišču in parkiral svojega že tako razpadajočega kadeta direktno pod ta vhod v nedeljo zvečer in kot večina študentov, se cel teden vozil z avtobusom po Ljubljani. Rezultat?
    Ponedeljek: uničeni brisalci
    Torek: odlomljena ogledala
    Sreda: počene gume
    Četrtek: razbite zadnje luči in ena prednja
    Petek: policija, avto vleka in zgrožen fant, ki je potem verjetno odšel domov z vlakom ali pa kolegom, avtomobila verjetno sploh ni šel popravljat.

    Ti ljudje so zame tako nizki, da jih v tisti jezi nebi niti z urarcem po gobcu počastil, ampak bi ga v primeru, da ga dobim, nekam zaklenil, nabral vse, ki jih je tip oškodoval, poklical policijo in bi ga vsi skupaj tožili, podali prijavo in mu zagrenili življenje. Ko bi bilo vse skupaj mimo, bi mu pa še gobec razbil.

  • Odgovori Puppet 9. 12. 2008 at 11:11

    ti stari ati in mamce v teh (ljubljanskih) blokih majo čist preveč časa. enkrat sem pustila avto za bežigradom, pri tistih visokih stolpnicah in ko sem zjutraj prišla do avta,je imel odlomljen prednji brisalec, na voznikovi strani. vreme pa za cel teden napovedan dež in nevihte. pa je bil avto parkiran tako kot še dva druga – po sredini med dvema vrstama avtomobilov, vsekakor pa ogromno prostora, da so ostali lahko šli mimo. tista dva avtomobila sta imela samo dvignjene brisalce, vsi pa smo imeli kakšno drugo registrsko, ne ljubljanske. da ne rečem, da je moj avto star in sem morala čakat dva tedna da sem dobila nov brisalec! zgleda je tu okoli praksa da se dviguje in lomi brisalce, da se ljudi opozori, da tukaj nimajo kaj parkirat. mi je pa glupo da se ocenjuje avtomobile po registrski – ker danes pač nima več vsak lublančan LJ, ampak imajo tut še vse kaj drugega. Jaz avto vsak dan malo prestavlam, tudi če se ne vozim z njim, samo zato da se kdo ne zapiči v njega, češ da krade mesto nekomu drugemu. Sem imela pa že v mislih, da bi vsako noč pustila noter list, da stanujem v teh blokih in imam vso pravico do tega parkirnega mesta in če lahko pustijo avto na miru.

  • Odgovori kolinago 9. 12. 2008 at 11:50

    Večji problem je to da se tega lotevajo že mulci v osnovni šoli. Ne zaradi parkiranja samega ampak pomoje bolj zarad dolgčasa. Parkiram v bližini šole, mulci se (z njim še primerne) razdalje derejo da tam nimam kaj parkirat. Nikjer table, vse OK, ko pridem nazaj pa špura s ključem čez celo desno stran. Seveda bo tak debilček zrasel v debila in čez pet let popoldne pred blokom gume rezal. In to iz samega dolgčasa.

  • Odgovori proart 9. 12. 2008 at 12:20

    na gobec!

  • Odgovori Fotr 9. 12. 2008 at 12:48

    Zanimivo je, kako si ljudje prisvajajo parkiršča. Ali so si ga kupili in vpisali v zemljiško knjigo ?
    Še najbolj so te posvojitve značilne za tiste, ki dejansko nič nimajo in zato ne vedo, kaj pomeni lastnina oziroma “naše parilalište”.

    Problem je bolj kompleksen: znano je, da se podgane, če jih je preveč skupaj, pobijajo med seboj. Kako preprečiti, da se ne bi tudi ljudje ?
    Drugič: nekateri še živeči, so leta 1945 doživeli nacionalizacijo in od takrat naprej imajo vcepljeno, da je vse naše. (Kot je zabrusil vratar mojemu dedku, razlaščenemu lastniku elektrarne: kar je tvoje, je sedaj tudi moje, kar je moje, pa tebe nič ne briga).
    In tretjič: tudi lastniki (pravnomočni in v zemljiško knjigo vpisani) včasih s svojo lastnino tako grdo ravnajo, da jih mora biti sram.

  • Odgovori chef 9. 12. 2008 at 12:57

    @GSH: Duplica gang! Najbolje, da se infiltriram in jih načnem od znotraj.

    @Safet: Po slovensko je sicer “parkirišču”, ampak pustimo detajle, hehe. Saj bi ga počakal, ampak se mi ful ne ljubi in ob smoli kot je imam, ga tri noči ne bi bilo.

    @thor: S takimi je treba na silo in mimo utečenih zakinskih predpisov 😉

    @Puppet: Saj pravim, s prijaznostjo ne boš dosegla nič. Zato je meni ta ideja, da bi prerezal vse štiri gume vsakemu drugemu, še najbolj všeč. Tako si pridobiš strahospoštovanje, še vedno ti pa ob naši policiji nihče ne more nič, hehe.

    @kolinago: Da imajo absolutno preveč časa, je kristalno jasno.

    @Fotr: To je res zanimivo, ja. A ti ljudje nimajo obiskov? Verjetno res ne, zato so pa tako omejeni.

  • Odgovori Thor 9. 12. 2008 at 13:05

    Ja.. na silo že, samo Slovenci smo ratal kot američani. Vsak se za vsak drek toži, tudi če je kriv ali pa če ga je on nekaj posračkal. Dober odvetnik ti bo vedno našel nekaj, za kar boš lahko tožil nekoga.. Pa smo tam. Tip nam uničuje avtomobile, jaz mu razbijem gobec, plačeval ali pa celo vsedel se bom na koncu jaz. Ne hvala.

    Sem pa tudi sam podobno razmišljal o čakanju. Kakor imam srečo, bo kreten ravno v kakšnih doplicah namakal rit, jaz pa bom prebedel noč v avtomobilu za brez veze.. Bi sicer nastavil kamero v nek drug avto, samo v Ljubljani puščat tehniko po avtomobilih pač ni najpametnejše.. 🙂

  • Odgovori Safet Ali-beg 9. 12. 2008 at 13:09

    @chef: Res je. Lapsus mozgus.

  • Odgovori GSH 9. 12. 2008 at 13:21

    “Duplica gang! Najbolje, da se infiltriram in jih načnem od znotraj.” 🙂
    @chef: to bo prava, potem pa … http://www.youtube.com/watch?v=oR9kMqlWzxQ 😆

  • Odgovori Tuco 9. 12. 2008 at 14:56

    Pa dobro, a se ti vse to sranje na cesti, ob njej in v zvezi z avtom dogaja samo zadnje čase, ali zgolj o tem pogosteje pišeš?

  • Odgovori katarina 9. 12. 2008 at 15:03

    jst sem zamenjala tablice letos… ne-ljubljanske tablice pod ljubljanskim blokom niso najbolj zazeljena stvar… brisalce menjat na 14 dni pa tut ni lustno… ljudje so debili, ni jim pomoci, ampak od kar mam nove tablice so problemi reseni…

  • Odgovori Napalm Death 9. 12. 2008 at 15:07

    Chef, en dober napalm-plamenomet pa bo stvar rešena

    http://www.youtube.com/watch?v=cnENJgeVCCI

  • Odgovori Alex van der Volk 9. 12. 2008 at 16:45

    A dej, fak, kaki kreten. Upam da ga dobiš in takrat lahko pokličeš mene pa ga bova skupaj razbila. Vidiš, mi imamo pa povsem drugačen problem. Imamo napisano, da je parking namenjen samo stanovalcem, ki imajo v avtu parkirno kartico, a nam tam vseeno parkira vsakdo, brez obzira o znaka. Pa se nikoli nikomur nič ne zgodi, razen kakšne kazni Policije, zaradi katere je potem cel vik in krik. Ne morem si torej predstavljati kaj bi bilo, če bi komu kdaj res prerezali gumo. A da bi nam dali rampo, to pa ne. Hja, upam da ne boš naslednjič našel s kamnom razbite sprednje vetrobranske šipe, ker tak bebec je očitno res zmožen vsega. Kar vidim te kako si znorel, ej…

  • Odgovori Alex van der Volk 9. 12. 2008 at 16:47

    p.s.

    Čeprav nima veze s temo, oz. je totalen off. Šefe pa ne da boš letos zamudil Bložič?

  • Odgovori chef 9. 12. 2008 at 16:58

    @Thor: Naredit moraš tako, da nihče ničesar ne ve, po tretji osebi 😉

    @Tuco: Vse v zadnjem času.

    @katarina: Očitno moram imet ene posebej za Kamnik. Mogoče bi samo grb prelepil.

    @Alex: Pa je, če že, pokličeš pajka, če je stvar res tako moteča. Sem pa pravkar dobil še eno dobro idejo. Kupim eno staro kripo za 50 evrov, spraskam dol številko, in jo pustim na istem mestu trajno, seveda s primernim obvestilom.
    Na Bložič me pa verjetno res ne bo.

  • Odgovori Tuco 9. 12. 2008 at 21:25

    GSH: dej, ne pretiravaj. Najslabši predel v Kamniku je rajski paradiž v primerjavi z naključno izbrano ljubljansko ali celjsko sosesko (da o Kranju ne govorim). Če si taka blazna faca, pa povej še, kako si potem opravil s storilci, ko si zvedel, kdo so.

  • Odgovori Janez 10. 12. 2008 at 7:43

    @Chef: Mogoče pa tipu hodiš v cvetačo.

  • Odgovori olna 10. 12. 2008 at 10:29

    Dokler zanesljivo ne veš, kdo je, se potuhni. Ko boš ugotovil, se pa spet javi, da ti damo predloge, kako bi se najbolj sočno maščeval.

    Sploh si pa lahko vmes tudi sam izmišljaš maščevanja in si jih čim bolj živo predstavljaš – z vsemi podrobnostmi – to je vsaj malce tolažilno.

  • Odgovori GSH 10. 12. 2008 at 10:33

    tuco umiri se 🙂 pa preberi še enkrat ker očitno nisi preveč pismen, sicer bi dojel ironijo kajneda.
    kaj ti ni jasno, down boy. 😆

  • Odgovori Thor 10. 12. 2008 at 10:44

    @katarina-tablice niso važne. Uničevanje avtomobilov se začne pri zasedanju “napačnih” parkirnih mest (še vedno vidim pod bloki gajbice na parkirnih, ko si jih stari ati pač rezervirajo), pri totalno neumnem parkiranju (tam še mene prime, da bi voznika na gobec, ampak ok, druga pesem) ali pa je pač v tistem bloku doma še en idiot. Ampak tablice nimajo veze. Jaz sem rojen tu, praktično domač pod blokom kjer so mi uničevali avto, seveda z LJ tablicami, pa ni nič pomagalo. Idioti bodo idioti in jim nič ne bo pomagalo..

  • Odgovori piskec 10. 12. 2008 at 11:08

    Mene pa zanima kdo hudirja take stvari sploh počne, če vsi pravimo, da jih ne???

    Ko je takole veliko govora o maščevanju, me prav zanima, koliko komentatorjev je kdaj polomilo kakšne brisalce ali naredilo prasko s ključem?

    To je tako, kot s tistimi, za katere pravimo, da ne znajo vozit. Pa še enega nisem slišal, da bi kaj takega priznal. Kdo torej ne zna vozit?

    In kdo tega nikoli, nikdar ne počne? Ali pa smo vsi isti cepci, razen, da imamo različne razloge, nam seveda povsem opravičljive?

  • Odgovori Thor 10. 12. 2008 at 11:38

    Nikoli in nikdar tudi pomislil nisem, da bi nekomu poškodoval avto.
    Najbolj podlo, strahopetno dejanje v takšni situaciji za moje pojme. Počakaj me in mi povej, daj mi listek za steklo, razloži zakaj ne smem tam parkirat ali kaj podobnega. Ne pa delat materialne škode, stroškov, kreten. Pa dobro kaj so resnično tako neumni ali kaj? A to je “kao” kaznovanje? Kaj pa misli da je? Judge Dredd?? sodnik, porota in rabelj, vse v enem? mah..

  • Odgovori Marcos 10. 12. 2008 at 11:56

    Po eno strani jaz ljudi popolnoma razumem, da poškodujejo avto v nekaterih primerih. Nekateri so popolnoma brezobzirni, zaparkirajo te ne da bi trepnili, potem pa, ko jih čakaš že pol ure in se ti mudi, pride lepo dol in ti še lepo reče “no kaj se pa razburjate, a je blo težko mal počakat?” Meni se je to enkrat zgodilo pred mojim blokom in malo je manjkalo da nisem baburi razbil gobec.

    Sem pa tudi že sam enkrat opraskal avto, vendar je primer popolnoma podoben. Bilo je pozimi, snežilo je in potreboval sem eno uro intenzivnega “kidanja”, da sem počistil parkirni prostor. Na tistem delu parkirišča je bil moj edini počiščen, zato sem seveda postavil gor kartonasto škatlo, kajti edino pošteno je, da si vsak sam počisti svoj prostor. No, ko pa pridem nazaj čez eno uro, hopla, nekdo je škatlo brcnil stran in tam mirno parkiral. Da ne bo pomote, sploh ni šlo zato, da drugje ni bilo prostora, ampak ta je pač bil edini počiščen, gospodu pa seveda ni na kraj pameti prišlo, da bi sam skidal sosednja dva. Seveda se mi je pritisk dvignil do amena in sem mu opraskal celo stran avta, plus zvil brisalce, nato pa še pustil listek.

  • Odgovori Thor 10. 12. 2008 at 12:16

    Ni olajševalnih okoliščin. Povzročil si materialno škodo, na listek sigurno nisi napisal svojih podatkov. In najhuje je to, da se ti to zdi logično in ok. Zaradi skidanega parkirišča si naredil cca. 400-600€ škode s praskanjem avtomobila (približna ocena barvanja cele strani avtomobila, lahko je višja) in pa še kakšnih 100€ z ukrivljanjem brisalcev. In še enkrat to se ti zdi OK? Bedak.

    Časi rezervacij parkirnih prostorov so mimo. Rezervirano parkirišče sredi mesta (predvidevam), sploh sredi Ljubljane je luksuz, ki si ga pač ne moreš privoščit. S tem, ko skidaš parkirno mesto, le-to ni tvoje in konec.

  • Odgovori GSH 10. 12. 2008 at 12:19

    marcos, to se ti zdi ok? Me zanima kako bi ti odreagiral v primeru da nekdo poškoduje tvojo osebno lastnino.

  • Odgovori Tuco 10. 12. 2008 at 12:21

    GSH 🙂 Sinko, taki kot si ti, se radi pametnjaško napihujejo na netu, kaj? Saj vem, tudi jaz sem jih imel nekoč trinajst. Saj bo. Fajn bodi.

  • Odgovori GSH 10. 12. 2008 at 12:24

    tuco, 😆 zelo uspešno se smešiš. Lahko ti samo čestitam. Lp

  • Odgovori Tuco 10. 12. 2008 at 12:27

    🙂 No, saj se mi je zdelo, kako si ti kao “opravil underground search, preko določenih znancev in izvedel identiteto pogumneža”, pikec.

  • Odgovori GSH 10. 12. 2008 at 12:30

    najprej ugotovi, kaj želiš povedati oziroma čemu kontriraš. S tvojo funkcionalono (ne)pismenostjo ne delaš uslug ne sebi, ne nam ki te beremo.
    Lp

  • Odgovori Clytie 10. 12. 2008 at 12:37

    @Thor – tablice so precej važne, pa morda niti ne toliko pred bloki. Sama imam LJ registracijo (ker sem pač v LJ kupila že registriran avto), drugače pa sem iz CE območja. Neko soboto sem šla zvečer v Celje v Planet Tuš in guess what. “Domoljub” mi je s sekundnim lepilom zalepil brisalce na steklo. Še dobro, da zvečer ni deževalo, ker bi verjetno lahko še kakšno elektroniko skurila. Idiotizem brez primere pač, sploh ker očitno ljudje še niso dojeli, da je zdaj tako, da lahko imaš koprsko registracijo, tudi če živiš v Murski Soboti.

  • Odgovori polona -še ena- 10. 12. 2008 at 13:04

    @Clytie- a si imela morda pripis: ne parkiraj na našom celjskem parilalištu?; ali ste imeli morda vsi z LJ reg. s sekundnim lepilom zalepljene brisalce na steklo?
    Se kar strinjam s Thorom, to so pospešeni idioti, budale, kateri pač ne razmišljajo…si pač bila takrat tam… Ob pravem trenutku na pravem mestu… 🙁

  • Odgovori chef 10. 12. 2008 at 13:21

    Jaz napačno parkiranim avtomobilom, ki motijo, zgolj dvignem brisalec. Enkrat me je en tak pacient skoraj na gobec, ampak sem ga tako nadrl, da me potem raje ni, ker pač ni mogel vedet, s kakšnim assholeom ima opravka.

    Da bi pa komurkoli karkoli poškodoval samo zato, ker moti… ajaj 🙁

    Kar se tiče gajbic, je pa tako, da je to neumnost, sploh v središču mesta. Po drugi strani se je pa meni vedno dogajalo, da sem bil edini, ki je pridno kidal sneg in da me je vedno zaparkiral tisti, ki ni skidal nikoli. To tudi me zjezi, ker me ima povsem očitno nekdo za bedaka.

  • Odgovori Clytie 10. 12. 2008 at 13:45

    @Polona – V bistvu nisem pogledala, če so imeli tudi ostali avti s “tujo” tablico takšno darilce, sem ugotovila šele potem, ko sem prišla domov. Ni pa fino. In imam tudi precej slab občutek, če grem z avtom v MB. No, v primeru, da bi kakšnega junaka dobila med dejanjem, bi se po njemu usula toča pristnih štajerskih besed … Pa še kaj drugega 😉

    Gajbicam in ostali teritorialnosti pred bloki pa se že skoraj ni mogoče izogniti. Zato so tudi boljše blokovske novogradnje, ko ti na parkirišču (seveda namenjenem zgolj prebivalcem) pripada toliko prakirnih prostorov kot jih pač kupiš, enako velja za parkirne hiše v takšnih naseljih. Zelo fino 🙂

  • Odgovori Tuco 10. 12. 2008 at 13:46

    Jaz sem imel v Ljubljani (Bratovševa ploščad, brr) enega vnetega soseda, ki je vedno postavljal kurčeve gajbice in jih potem skrbno varoval (nekoč je dal celo nek napis gor, kao ‘Ne parkiraj’ ali nekaj takega). Enkrat sem s čistilnim alkoholom polil gajbico in jo zažgal. Po tistem jih ni več nastavljal, vsaj zdi se mi. Je dojel sporočilo.

  • Odgovori Thor 10. 12. 2008 at 13:53

    Dvignjene brisalce še nekako razumem. Tudi ni povzročene nobene škode, pa nekako je to že postal nek način sporočanja, da si ga nekaj posral..

    Ampak uničevanje barve, brisalcev, pa štejem za težek idiotizem..

    Kar se tiče kidanja. Jaz nisem nikoli kidal pod blokom od drage, svoj avto sem speljal kjerkoli, kadarkoli iz še takšnega snega. Glede na to, da pa v snegu tako in tako nisem imel kje parkirat, se tudi kidat nisem nikoli spravil, ker sem tako ali tako avto na koncu puščal nekaj ulic stran na parkirišču od neke trgovine..
    Se je pa bila borba pod tem blokom z lastniki vozil ostalih blokov. Tu so se namreč stanovalci dobili na parkirišču in ga celega počistili, potem so se z ostalih blokov vsuli sem parkirat.. 😀

  • Odgovori GSH 10. 12. 2008 at 13:57

    tuco, otročje res, si prepričan da si z alkoholom polil samo gajbico? Saj če pa pogledaš da je to naredil nacionalistično filmoljubni mojster tetoviranja, pa spet ne tako presenetljivo. 🙂
    V glavnem take brezjajčne psihopate bi bilo treba naučiti komunikacijskih veščin, saj imajo na tem področju velike probleme.

  • Odgovori chef 10. 12. 2008 at 14:09

    No, ravnokar je bila tu ena histerična ženska in nas nadirala, da na njenem placu pakiramo. Je že ušla, da bi jo nazaj nahrulil, naj raje lepo pove. Fejansko sem ga posral, ampak ima pa tudi tako slabo označeno (oziroma sploh nima), da se tam ne sme parkirat, da ni čudno. Sem imel pa dvignjene brisalce, hehe. Guma je ostala cela.

  • Odgovori polona -še ena- 10. 12. 2008 at 14:10

    Ka sta tečna gsh in tuco… Gajbice so zakon! Za jabolka ipd.. 🙂 Za rezervacijo na parkirišču pa…niti ne. Tuja lastnina ni MOJA, TVOJA… Ne razumem zakaj to nekaterim ni logično.

  • Odgovori polona -še ena- 10. 12. 2008 at 14:13

    Chifi, maš pa res srečo, da nisi 2x menjal gumo v enem tednu. 🙂

  • Odgovori Marcos 10. 12. 2008 at 14:14

    Saj to je mene najbolj razbesnelo, jaz se matram celo uro, da lahko nek bedak pride in se lepo parkira gor. Zakaj pa ne bi on prijel lopato v roko in šel kidat? Kot sem rekel, parkirišče je bilo zasneženo in od 25+ parkplacev jih je bilo recimo 8 počiščenih. Thoru in podobnim pa se zdi sprejemljivo, da se mirno parkiraš na prostor, čeprav jih je okoli zadosti, samo da bi jih bilo treba skidati. Power to the lazy arsholes!!!

  • Odgovori GSH 10. 12. 2008 at 14:33

    polona še ena, gajbice so zakon v primeru uporabe za njihov osnovni namen kot si že rekla. Zanimivo da jih nekateri smatrajo kot sredstva neverbalnega komuniciranja in jih potem še zažigajo (morda v pričakovanju prihoda same grške boginje maščevanja Nemesis osebno) 😆 to se mi zdi precej zabavno.

  • Odgovori polona -še ena- 10. 12. 2008 at 14:35

    @gsh-jp 🙂

    @marcos- Pa imaš pravico, da poškoduješ nekaj kar ni tvojega samo zaradi tvojega besa? Pred “tvojim” blokom in “tvojim” očiščenim parkirplatcom?

  • Odgovori Tuco 10. 12. 2008 at 14:35

    GSH: Ker si šel že čisto na osebno raven in govoriš o stvareh, ki nimajo zveze s tukajšnjo debato, ti obljubim, da te bom komunikacijskih veščin naučil osebno.

  • Odgovori GSH 10. 12. 2008 at 14:41

    Morda se nisi našel v prejšni klasifikaciji 🙂 Naj ti pomagam, ko sem rekel da bi take vrste ljudi bilo potrebno naučiti komunikacijskih veščin, sem mislil tebe. 🙂
    Lp

  • Odgovori piskec 10. 12. 2008 at 14:41

    Ko enkrat zavrejo strasti, se zadeve čisto drugače odvijajo, kot smo prej o njih govorili, kajne? In na koncu iz takih stvari rata še kaj mnogo hujšega, kot pa samo prerezana guma…

    Pa nisem nič takega mislil, ne se zdaj kregat brezveze.

  • Odgovori Tuco 10. 12. 2008 at 15:21

    Mogoče pa je krivo vreme, ali pa ta megla, ne vem. GSH: mir, brat. Se strinjam, strasti se najbolj razplamtijo, ko ni osebne komunikacije, ampak zgolj subjektivna interpretacija dogodka, ki preraste čez vse meje.

    Ampak gajbice so mi šle vseeno na živce. 😀 Pa da se razumemo: ničkolikokrat sem skidal parkirno mesto (in njegovo bližnjo okolico), ampak sem vzel v zakup, da bo na njem potem parkiral kdo drug, in da je tako pač v blokovskih soseskah brez garaž.

  • Odgovori chef 10. 12. 2008 at 15:44

    Da zaključimo:

    -kakršnokoli poškodovanje avta, tudi, če je svinjsko parkiran, je nesprejemljivo

    – dvigovanje brisalcev kot splošno sprejeta gesta za sporočanje nepravilnega parkiranja je sprejemljiva, čeprav je listek boljša varianta

    – spodobi se kidat parkirna mesta

  • Odgovori deki 10. 12. 2008 at 17:20

    GSH poznam te pičkica. Take mi na Duplici fukamo u rito. Prid kej mimo pičkica.

  • Odgovori Janez 10. 12. 2008 at 17:57

    Banda čefurska. sory na izrazu.

  • Odgovori kekec 10. 12. 2008 at 21:39

    @GSH: vol je kdor se z volom bode.

    Pustite gajbice. Kdor ne more požret da je pol ure zastonj odmetaval sneg je invalid (ne samo mentalni). Dejansko ni moglo bit pol ure, ampak mogoče 10 minut, najbrž ene 3x v petih letih. Maksimalno. In zaradi tega še kdo upa usta odpret. Zaradi nekajminutne prisilne rekreacije. Nekaterim je v življenju res težko ja.

  • Odgovori fetalij 11. 12. 2008 at 9:01

    hahahah, carsko napisano, umiral sem zraven 😆

    je pa bedno, ko se ti to zgodi ravno na tak dan, ko greš 170km daleč…

    ampak napisano poročilo je pa genialno. mogoče je nalašč napisal narobe, da bi sumil napačnega :mrgreen:

  • Odgovori Ka 11. 12. 2008 at 9:16

    Jaz sem bla čisto razočarana, ko je prišel moj fant s štajerske k meni v LJ, ker je imel naslednje jutro razgovor in so mu prezezali gumo pred blokom. Kolko letanja, zamud, skode…(ker v stari 5ki je bla tud rezerva hin). Ne vem, kaj je koga zmotilo, saj je bil to edini avto tam parkiran na naše stanovanje

  • Odgovori chef 11. 12. 2008 at 10:01

    @fetalij: Jaz sem bolj mnenja, da je bil kakšen kleni Janez, mogoče niti ne sosed. Ker v tem primeru, če se ponovi, se za nekoga ne bo dobro končalo, pa naj samemu sebi pripiše.

  • Odgovori GSH 11. 12. 2008 at 10:33

    deki nevem kdo si ampak dej pazi da ne boš pregoru 😉
    @kekc: res je.

  • Odgovori Thor 11. 12. 2008 at 12:29

    @Marcos – nebi mi o lazy arsholes. Prvo kot prvo imam hišo in kidam 200m2 tlakiranega dvorišča. Če se tvoji blokovski ritki zdi kidanje 10m2 cel dosežek in prilastitev parkirišča, ki nikoli in nikdar ne bo pisano na tvoje ime, imaš pač problem, ki ga s kretenskim obnašanjem (beri uničevanjem vozil) ne boš rešil, ampak boš dosegel to, da te bo nekdo stolkel, da boš kri scal.

    Kot drugo, mi dol visi ali je parkirišče skidano ali ne, jaz svoj 4×4 avto porinem v katerikoli sneg in tudi ven pridem brez kakršnihkoli težav.

    Kot tretje, bi že videl hudiča, če bi meni spraskal avto in uničil brisalce, pa pustil listek, butelj zagamani. In vse to zato, ker si revček trikrat vrgel lopato snega. Res, medaljo bi moral dobit, ker si premaknil svojo rit.

  • Odgovori GSH 11. 12. 2008 at 14:43

    “ampak boš dosegel to, da te bo nekdo stolkel, da boš kri scal. ” zanimivo da se tudi meni poraja ta ideja, ko berem vrhunski dosežek, ki ga je skupaj spravil “deki”.
    In mu sporočam: (01) 724 65 80, pokliči, bomo rešili tvoje težave.

  • Odgovori Marcos 11. 12. 2008 at 15:22

    @Thor:

    Prvo kot prvo, če bi imel izbiro, bi dosti raje stolkel voznika kot avto. Tako pa, ker ni bilo druge opcije, jo je pač skupil avto… 🙂 Si bo vsaj zapomnil za naslednjič.

    Kot drugo, popolnoma si zgrešil bistvo. Zame ni noben problem skidat prostor. Problem je, da se drugim ne da 🙂 Se ti ne zdi nesramno, da je naokoli še veliko zasneženih prostorov, človek se pa parkira ravno v skidanega, ker se mu ne da kidat?

  • Odgovori deki 11. 12. 2008 at 16:53

    GSH – ti boš rešil moje težave, pičkica? Ha ha. Bom te našel, sploh ne rabim telefonske, veliki frajer.

  • Odgovori GSH 12. 12. 2008 at 9:07

    nisi poklical, dekica, niti me nisi obiskal, tvoje težave še vedno niso rešene 😀

  • Odgovori chef 12. 12. 2008 at 9:30

    Če ne bosta vidva otroka takoj nehala, bom vse te bedaste komentarje zbrisal.

  • Odgovori Thor 12. 12. 2008 at 11:27

    @Marcos – nesramno že, nikakor pa tako hudo, da je potrebno povzročiti za več 100€ škode.. To nikakor ne..

  • Odgovori GSH 12. 12. 2008 at 12:24

    zbriš budalaštine od tega retarda oziroma alter ega od tucota, i don`t give a flying fuck.

  • Odgovori Tuco 12. 12. 2008 at 12:53

    Tole sem čisto po naključju videl, ker sem z debato na tem mestu sicer že zaključil in nisem nameraval replicirati. Jaz alter ego že imam, ne potrebujem še enega, in se pod svoje prispevke vedno podpišem, tudi z e-mailom, web naslovom in ustreznim IP-jem (ki se ga da preveriti). Poleg tega sem pozval k spravi oz. obžaloval svojo prenagljenost, in tudi ne bi mogel pisati takih primitivizmov, pa če bi tako hotel. Zato se motiš, dragi GSH, če sklepaš o kakšen mojem alter egu. Si pa očitno nekomu trn v peti.

  • Odgovori GSH 12. 12. 2008 at 13:48

    me niti ne zanima, če sem iskren.

  • Odgovori sovica Oka 14. 12. 2008 at 13:09

    Zanimivo, a, kako ima ta folk vse pod nadzorom… Očitno preveč časa…

    Kaj pa če bi se ravnokar vselil od katero izmed stanovanj, in bi ti parking mesto pripadalo? Dooh…

  • Odgovori chef 15. 12. 2008 at 8:30

    @sovica Oka: To je za dobrodošlico. Očitno, ko parkiraš drugič in tretjič, debili pogruntajo, da pač avto tja paše.

  • Odgovori ziga 23. 1. 2010 at 5:21

    Thor : Jaz tudi živim na Bratovševi pl., ampak zaenkrat še nismo imeli posebnih problemov. Ene parkrat so nam avto-radio ukradli, preden je matka končno dojela, da ga je dobro nesti gor. Drugače pa je tist konc dokaj znano po polomljenih brisalcih, še posebej če pustiš avto v garažnih objektih, čeprav samo za trenutek, čaprav osebno s tem nisem imel velikih problemov.

    Edini resen problem, ki smo ga imeli je bil s ključem po strani avta. Praksa velika cca.3-5cm in to ravno v času, ko smo avto prodajal, nas je stala približno sto tisoč bivših tolarjev za barvanje.

    Najbolj se mi pa ‘smilijo’ debili, ki imajo une škatle za postavljat, čeprav tega na srečo na tem koncu NA SREČO še nisem videl.

  • Odgovori ziga 23. 1. 2010 at 5:30

    Marcos – Oprosti, ampak če bi jaz videl, da ima eni postavljeno škatlo bi mu uno škatlo zataknil v gobec. Ni problem kidat, problem je v prilaščanju prostora, ki naj bi bil v uporabo vsem.

    To da si potem še s ključem še opraskat tisti avto, je resnično odraz tvojega stanja duha.

  • Odgovori Nergač » Jajčka in kakci 28. 1. 2012 at 18:02

    […] miks Za začetek sem zjutraj ugotovil, da mi je nek pezde na strehi avtomobila razbil jajce. Po prerezani gumi, z neko svinjarijo politem motornem pokrovu sem se torej zjutraj soočil še z jajcem. Avtopralnica […]

  • Komentiraj