Nemška bokserka pod japonsko češnjo

Ljudje me, in to mi gre strašno na živce, kar naprej gnjavijo, zakaj ne začnem spet redno kolesarit. Redno kolesarjenje zame pomeni kakšnih 15 do 20 ur na kolesu tedensko, za kar trenutno žal nimam časa. Nisem in nočem biti eden tistih, ki srfajo, plezajo, tečejo, kolesarijo, skačejo s padalom, dirkajo s karti, poskakujejo na crossfitu in počnejo še vse ostalo, kar je trenutno moderno, vendar vse to počnejo na pol, sicer pa se jim oprema valja v garažah njihovih fotrov.

Danes grem za kakšne štiri, mogoče pet ur na kolo, ampak to ne pomeni, da bo psica pač en dan potrpela brez sprehoda. Zjutraj sva šla ven za dobro uro in zvečer bova šla še za eno uro. Zjutraj je bilo kar fletno.

IMG_20150411_094552

Do lani nisem vedel, da so japonske češnje pri Biotehniški fakulteti nekaj posebnega. No, saj res niso, razen, da so bila japonsko darilo Sloveniji in da je prvo posadila princesa Sayako.

Prejšnja objava Naslednja objava

11 komentarjev

  • Odgovori Seamus 11. 4. 2015 at 20:49

    Japonske češnje …
    Na Tajvanu so včasih imel komando čes Japonci. In so posadil par parkov s temi češnjami. In sedaj čudaki vsako pomlad letajo iz Japonske na Tajvan (cca 2000km) in gledajo te svoje japonske češnje in se slikajo spodaj. Ker da so nekaj posebnega.

  • Odgovori Matej Zalar 11. 4. 2015 at 23:40

    Obstaja mentaliteta nekega naroda, ki si je niti ne trudim razumet … to je japonska mentaliteta.

  • Odgovori darja 12. 4. 2015 at 3:25

    Kako je lepa Pippa.
    Da pa te še uboga taka zverina – to je pa tudi en tak pravljični filing za prihodnost ….. 🙂

    Kar se pa japonske mentalitete tiče 🙂 po moje bi se jo vsak TIP prav hitro navadil, he he!

  • Odgovori Blaž Pristovnik 12. 4. 2015 at 11:59

    “Chefe” že lep čas velja dejstvo, da intervali in šprinti, več doprinesejo k preformancu kot montone dolge vožnje in tempo vožnje. Tako, da 13h na teden je puna kapa za XC ali vzpone kjer se bolj domače počutiš 🙂 Verjamem pa, da je svoje vrstni “gušt” trenirat po 20-30 ur na teden, kar so nas učili. 🙂

  • Odgovori Matej Zalar 12. 4. 2015 at 12:19

    Tebe mora najprej nekdo naučit, da užitek ni v treniranju, ampak v vožnji s kolesom. Intervali niso užitek v vožnji s kolesom. Za kaj naj jaz vendar treniram? Za to, da bom ob koncih tedna izgubljal čas na enournih XC dirkah ali polurnih vzponih?

  • Odgovori Blaž Pristovnik 12. 4. 2015 at 12:45

    torej ni problem v 15-20 urah na teden ampak v tem, da ti pač enostavno ni več do dirkanja. Tvoja stvar, pa naj še drugi tako trmarijo. Če ne najdeš užitka na kolesu potem brez veze karkoli.

  • Odgovori Matej Zalar 12. 4. 2015 at 15:25

    You just don’t get it.

  • Odgovori tomaz 13. 4. 2015 at 12:19

    Ko smo že pri kolesih…Kaj priporočate za začetnika, ki gre 1x na teden kakih 20 km po hribih (srednje zahteven teren). Zanima me katero gorsko kolo, in ostala oprema…da je neka zmerna cena, ampak še vedno kvalitetno (tj. da kolo traja dlje časa ( kvaliteten material) ). Kar na dan z znamkami, modeli, etc.

    Hvala za nasvete!

    T.

  • Odgovori Matej Zalar 13. 4. 2015 at 13:40

    Kaj je zate srednje zahteven teren 🙂 In kako hitro ga želiš premagovat?

  • Odgovori tomaž 13. 4. 2015 at 18:40

    1. srednje zahteven teren:
    Enostaven teren so tiste peš poti v parku/gozdu kamor se hodi sprehajat Janković (tam tisti gozd blizu Dobrunj). Seveda odštejem tiste zahtevne vzopne.

    Malo težje od tega je zame srednje zahteven teren…recimo, da imam ‘obdelane” gozdne peš poti, vendar so nezahtevni vzponi in spusti. Vse to počnem ob lepem vremenu z minimalno količino blata po terenu.
    Pol ko bi se malo navadil (kondicija, etc.) bi preklopil na kaj bolj težjega…recimo tiste zahtevne vzpone iz Jankovićevega gozdička…seveda spet daleč od tistih tvojih zahtevnih zadev. 😀

    Rad bi malo recimo temu popestril sprehode v naravi.

    2. hitrost premagovanja:
    Tu bi ti težko natančno odgovoril. Mogoče ti tole pomaga…. konidcije imam sedaj po 6 mesečnem ‘spanju’ cca. 3,5 km (v mestu po asfaltu) pretečem v 28 minutah. ..pa nisem zadihan in brez muskl fibra naslednje dni.

  • Odgovori darja 14. 4. 2015 at 0:16

    Najbolj važen je zic. Ali pa podložene hlače.

    Pa tok že vem (vse od Chefa) da je važna tudi balanca in ravno prav dvignjen zic.

    Pa ne predebelih gum, ker te na makadamu kar spodnese!

    Kaj več bomo pa vsi prebrali, ko se oglasi Chef. Po moje ni kaj drugega pomembno za rekreacijo :P, saj greš na kolo zato, da se prešvicaš. Ne pa zato, da enkrat obrneš pedale in se peleš 100 metrov 😀

  • Komentiraj