Občinski šerifi

Zadnjič sem pisal o prometnem znaku, ki ga ne upošteva nihče, ki premore zdrav pamet. Pojavilo se je celo mnenje o hierarhiji prometnih znakov, ki naj bi jih vsak posameznik upošteval ali ne, pač po svoji presoji. To se v praksi dogaja, sploh v Sloveniji, kjer je prometna ureditev precej bolj balkanska, kot si priznavamo. Ampak hierarhija prometnih znakov, sploh če so okrogli z rdečo obrobo, pač ne obstaja, saj so prometni znaki za prepovedi za prometne udeležence obvezujoči, poleg tega pa je kršiteljem zagrožena globa. Da na opisanem mostu policist nikoli ne bi zapisal kazni, malo dvomim, saj sem plačal že v dosti hujših okoliščinah, na primer, ko sem med nevihto, skoraj sodnim dnem, prečkal cesto izven prehoda za pešce. Hkrati pa policisti ob nespoštovanju prometnih predpisov ne izrečejo globe, niti opozorila. Bolj ko se trudim spoštovati predpise, bolj idiotsko se počutim.

V petek smo v Bohinju prišli še korak dlje! Kopat smo se šli na Ribčev Laz, a pred odcepom za veliko plačljivo parkirišče pred jezerom je stal občinski redar. Ker naj bi bilo ob jezeru zasedeno, nas je usmeril na travnik, pred katerim stoji tak prometni znak:

prepovedano parkiranje

Dopuščam sicer možnost, da znak velja izključno za cesto. Ampak ker stoji na desni strani uvoza na travnik in stoji tako rekoč pravokotno glede na cesto, sem sklepal, da nas uradna oseba, ki se sicer ukvarja tudi s pisanjem parkirnih kazni, nagovarja h kršitvi predpisov. Ko sem vprašal kako je s tem – prijazno, če verjamete ali ne – me je napizdil, češ ali ne vidim, da je veriga, ki sicer zapira dostop na travnik, sproščena. »Že, že,« sem si drznil oporekati. »Ampak prometni znak to prepoveduje!« Nahrulil me je, naj parkiram če mislim, ali naj se speljem. Navsezadnje se je izkazalo, da je bilo ob jezeru, kjer za uro parkiranja plačate evro, še prosto. To me je malo jezilo. Po osemurnem pohodu bi namreč dosti raje vrgel v občinsko blagajno tistega Trubarja, tako sem pa petsto metrov v vsako smer odskakoval pred avtomobili.

Glavna težava je v tem, da so občinski redarji postali (nesramni) lokalni šerifi, ki prirejajo zakone in se na ljudi derejo, kot da so z njimi krave pasli. Ob tem je najhuje, da so do službe prišli po preprostem šnelkurzu. In če preveč jezikaš, lahko pod nos dobiš še dozo solzivca.

Seveda se mi kaj podobnega ni zgodilo prvič. Kakšno leto nazaj sva bila s Florjanom v Leskovcu v južni Srbiji, kjer sem avtodom v skladu z balkanskimi navadami parkiral točno za identičnim prometnim znakom. V tem se je od nekod primajal policist. Zanimalo ga je le, kakšno plačo imam in koliko stane avtodom. Preden je odšel, sem ga vseeno pobaral, če smem tam pustiti kiblo za petnajst minut.

Razširil je roke in dobrodušno pribil: »Pa kako da ne?«

Zdaj mi pa povejte, kje je sploh razlika med Srbijo in Slovenijo!

Verjetno bo spet kdo sitnaril, da kompliciram. Ampak naj tablo postavijo bodisi tako, da bo ureditev jasna ali pa naj jo prečrtajo oziroma čez nataknejo moder znak z belo črko P. Take stvari se v urejenih državah ne dogajajo. V Sloveniji in Srbiji pač. No, saj v Ljubljani si je vrhovni šerif tudi izmislil, da lahko njegovi operativci zaračunavajo po 200 evrov za vsako figo.

Prejšnja objava Naslednja objava

61 komentarjev

  • Odgovori laufar 26. 7. 2010 at 20:23

    Si pa imel srečo! V Bohinju se jih lahko nalezeš tud brez redarjev………

  • Odgovori Jeln 26. 7. 2010 at 20:46

    take prepotentne lokalne šerife k so jih sprejel v redarsko službo z izobrazbo osnovne šole in pa enim tečajem bi blo treba na pičko vsekat včasih. Zaenkrat so mi samo pustil listek al jih pa videm od delč, samo da mi pa tak kekec začne otresat bi ga pa pomoje kr kresnu. Tist solzivc si lohka pa sam v rit utakne pa pošprica fejst. (Ja zelo nestrpen sm do redarjev ker delajo dejansko sam zgago, policaji so tudi koristni čeprav ne vedno) 😀

  • Odgovori NoMercy 26. 7. 2010 at 20:58

    sine odpuščam mu (Ćefu) – res ne vekaj dela 🙂
    ta bi še sam prinesl dlako na zglancano pičko, samo, da bi lahko pizduliral 😛
    navaden pićkež 🙂 – ojej, kaj če bi bil bejba 😛 🙂

  • Odgovori nevenka 27. 7. 2010 at 7:30

    Menda je mož oblasti višja avtoriteta od znaka?
    Če pa ni, se pa vsaj dela, da je.
    No, če te ni nihče kaznoval, je šlo še kar po sreči, huje bi bilo, če bi po takem navodilu dobil še kazen (od kake še višje avtoritete).
    In tako predpis izgubi vso vrednost.
    Taka dežela smo.

  • Odgovori KREN 27. 7. 2010 at 8:37

    Čisto iz izkušenj “lokalca” v Bohinju ti lahko povem samo, da so kar prave izbrali za redarje. Zagovedne kmetavzarje, ki so sposobni poslati zagovedne gobce, kot si ti, v pičku materinu.
    Sicer je slišat grdo, ampak kar si nekateri privoščijo po Bohinju, je šlo čez vse mere okusa. Ne si mislit, da če si prišel v Bohinj za en dan, plačal parkirnino, da si sedaj pa lahko dovoliš pametovat in učit vse naokoli. Sigurno nisi bil prvi, ki je pametoval redarju tisti dan, verjetno je že imel poln kufer drugih pametnjakovičev.
    O tem, da je bil parking ob jezeru prazen, pa ne bi velik debatiral. Če si videl en prazen parking za svoje “zlato”, še ne pomeni da je bil cel parking prazen. In ja, tudi jaz sem bil v petek tam in ti povem iz prve roke.

  • Odgovori mimmy7 27. 7. 2010 at 8:46

    Tisti travnik “dela” kot parkirišče samo poleti ob vikendih, če se ne motim.
    Kren, kot napol domačinka vem, da si obiskovalci privoščijo marsikaj in skrajni čas je bil, da se naredi malo reda pred objestneži, ki imajo jezero in okolico za svoje dvorišče. Ali kot je rekel moj stric (zagrizen Bohinjc), bi morali že zdavnaj postaviti rampo v Soteski (za nepoučene, Bohinj se začne tam) in spuščati samo določeno število ljudi noter.

  • Odgovori chef 27. 7. 2010 at 9:07

    @laufar: Hoho, Blejc se oglaša! Je pa res, da dokler bodo bohinjski strici razmišljali o rampah, turistični delavci ne bodo imeli lahkega dela.

    @nevenka: Problem je v tem, da jaz mestnega redarja ne morem imet za avtoriteto. Naj pišejo parkirne kazni, pravilno, in jaz ga v tem primeru nikoli ne bi nahrulil ali se izgovarjal, da sem parkiral za dve minuti, ker sem svoji na smrt bolni babici nesel zdravila. Če daš tem ljudem prevelika pooblastila, je pa tako, da na prijazno vprašanje jebejo mater, kot da sem jaz kriv, če mora za 600 EUR stat na vročini.

    @KREN: Jaz nisem plačal parkirnine, čeprav sem jo hotel in bi jo lahko, ker je bilo na parkirišču popoldne prostih vsaj trideset mest.

    @mimmy7: Travnik je delal v petek. Verjetno ga odprejo, če je gneča. Hočem samo povedat, naj ga še označijo z ustrezno tablo. Kaj imajo tu zraven objestneži, ki si jezero vzamejo za svoje dvorišče, pa ne vem.

  • Odgovori KREN 27. 7. 2010 at 9:21

    Chefe, daj se nauči mal držat g… Saj vsi vemo, da te ni motila tabla, je samo sredstvo, s pomočjo katerega si se zlajal, ker nisi mogel parkirat tik ob jezeru. Tu pa je to, kar je rekla mimmy7. Si samo še en objestnež več.

  • Odgovori KREN 27. 7. 2010 at 9:24

    @laufar
    Glede tega, da se jih vBbohinju lahk nalezeš, maš pa čisto prav. Pa na Bledu ni dosti bolje, samo da te v Bohinju nalomijo Bohinjci, na Bledu pa čefurji z Jesenic…

  • Odgovori chef 27. 7. 2010 at 9:36

    Takrat sploh nisem pomislil, da je do jezera daleč, ti tepec. Kaj me v resnici moti, je razloženo v besedilu. Ampak očitno si funkcionalno nepismen. Samo ne reči, da si lokalec.

  • Odgovori KREN 27. 7. 2010 at 9:40

    Ja, sem lokalec. In lahko sedaj razpredaš naprej, zakaj je tam tabla in zakaj si moral tam parkirat itd.
    V bistvu si pa samo nergač, ki druge nergače zmerja s tepci, ker ne prenese nerganja. Kaj si potem sam?

  • Odgovori chef 27. 7. 2010 at 9:44

    He, he. Srečno še naprej!

  • Odgovori KREN 27. 7. 2010 at 9:49

    Hvala…

  • Odgovori nevenka 27. 7. 2010 at 11:12

    Če bi bile stvari nedvoumno urejene, se ne bi nihče prepiral. Tudi razočaran ne bi bil, ker bi imel realna pričakovanja in bi bilo vse o.k.
    To da domačini vsak problem vidijo iz druge prespektive kot gostje, ki pridejo v kraj, ki od turizma vsaj delno živi, je pa tudi jasno, čeprav je pregovor, da se z roko, ki te hrani ne krega, ampak se ji poskuša ustreči, da te hrani še malo bolje. Nekje pač mora biti meja, ki definira kaj je dobro za ene in druge.

  • Odgovori KREN 27. 7. 2010 at 11:48

    Problem je samo v tem, da tudi roka, ki hrani nima vedno prav. Sploh če je tako tečna kot tukajšnji nergač 😉 Za vsak evro se pa tudi ne moremo prodat.
    Drugi problem pa je v tem, da sem jaz eden od lokalcev, ki nimajo od turizma nič drugega kot svinjarijo in gužvo. In če mi potem še nekdo tako teži, kot je to sposoben Chef, ga imam kmalu dosti in se zmeniva malo bolj “na roke”.

  • Odgovori Veso 27. 7. 2010 at 12:08

    Ne vem no, v celotni zgodbici mi gre ta obiskovalec Bohinja bolj na živce kot redar.Čeprav še zdaleč nisem oboževalec slednjih. Tako da mene ta zgodbica ni čisto prepričala.

  • Odgovori NoMercy 27. 7. 2010 at 12:22

    kt pr norch 😛
    folk se s plehom prpele skor na skret, pol pa ves dan tava, da se gre kao zdravo življenje … 🙂

  • Odgovori chef 27. 7. 2010 at 13:16

    Tako kot KREN, razmišlja tudi marsikateri Hrvat, Istran.

    Kot prvo ni res, da občina (in s tem tudi občani) od turizma nima nič. To je pravzaprav neumnost in tega ne trdim kot nergač, ampak kot nekdo, ki nekaj malega o turizmu ve. Konec koncev, zakaj mislite, da se marsikje v Sloveniji občani pritožujejo, ker je turistični potencial zanemarjen?

    Kot drugo pa marsikateri Slovenec pizdi na tiste Istrane, ki bi se radi občasno s kakšnim turistom pomenili “na roke”. To je primitivizem, ki je lasten (k sreči redkim) idiotom in v takih okoliščinah oziroma s takimi ljudmi sploh ne mislim debatirat o zakonskih nepravilnostih. V Bohinj se bom vedno rad vračal in tudi z Bohinjci bom prijateljeval, ker so večinoma normalni.

    Če sem opozoril na neskladje z zakonom, zagotovo nisem imel namena jezit bohinjskih pretepačev, ki se kar ne morejo in ne morejo nehat oglašat. Kot da bi v Ljubljani nekdo pizdil na nesramnega mestnega redarja, jaz bi pa to vzel kot osebni napad name kot na Ljubljančana. Smešni ste.

  • Odgovori kalbo 27. 7. 2010 at 13:43

    @chef: Ah, Bohinjski parkirni redarji so že lep čas znani po svojih cvetkah. Sodelavcu je šel računat parkirinino, ko se je ustavil ob cesti da bi previl otroka.
    @kren: Ti si pa tipični bohinjski zahojenec. Poznam kar nekaj Bohinjcev, tudi tistih tapravih iz zgornje doline, ki imajo podoben odnos do tujcev, predvsem z LJ tablicami, v drugi sapi pa jamrajo, kako zanemarjamo Slovenci lastne turistične kraje in rinemo na Hrvaško. Rajši mam, da me Hrvat jebe v glavo zato, ker imam SLO tablice, ker sem ponosen Slovenec, kot pa da me jebe v glavo zahojeni Bohinjec, ker imam LJ tablice po sili razmer.

  • Odgovori KREN 27. 7. 2010 at 14:18

    Kot prvo CHEF, povej mi kaj imam od turizma, ker ne vem. Pa če misliš klobasat o infrastrukturi itd., lahko kar nehaš. Se je več uniči kot popravi.
    Kot drugo, če ti kaj ne paše, se lahko temu izogneš na daleč. Tako kot vsak.
    Kot trejte, zelo verjetno bi napad nekoga s KR tablicami v LJ na redarja razumel kot napad na Ljubljančane. In bi kokodajsal po blogu, da naj parkiramo izven LJ, če nam kaj ne paše.
    In še kot zadnje: tabla je nesporno postavljena narobe, kadar je parking odprt. To, v kar sem se jaz vtaknil, je tvoj jebivetrski odnos in podjebavanje ljudi z malenkostmi, s katerimi niti nimajo nobenega opravka. Table sigurno ni postavil redar, ti ga greš pa z največjim veseljem jebat u glavo. Hvala bogu, da te je nekam poslal.

  • Odgovori chef 27. 7. 2010 at 14:45

    Ti si res neverjeten model. 😆

  • Odgovori Pingo 27. 7. 2010 at 16:33

    Kren, nisem ne ljubljančan, ne bohinjc. Smo pa prihajali v Bohnij in okoliške hribe kar 20 let z družino na dopust, tako da rezmere kar dobro poznam. Če bi bili vsi bohinjci takšnega mišlenja kot si ti, bi bil Bohinj še kar v srednjem veku. Čuvanje narave pa meni ne pomeni oblast nekega napol pismenega redarja. Predvsem pa je potrebno bohinjse redarje poslati v šolo prijaznosti!
    Chef, tale prometni znak me veliko manj moti, kot pol nepotrebnih znakov po celi Sloveniji. Čez zank naj drugič, ko je parkirišče odprto, potegnejo eno črno vreško za smeti, pa bo mir.
    Predvsem pa bi jaz osebno, v Bohinju popolnoma predpovedal parkiranje ob jezeru in to striktno izvajal in nadziral. Seveda mora biti zagotovljenih dovolj parkirišč v bližini jezera. Še nekaj chef, pojdi si prebrat novo obvestilno parkirno tablo, v Ribčevem Lazu, pred na novo urejenim parkiriščem pri trgovini in banki.

  • Odgovori Izi-dora 27. 7. 2010 at 16:38

    če ne ve več kaj bi napisal, napiše funkcionalno nepismen! tipično za govedo, kot… vglavnem, kren lepo si ga…

  • Odgovori peropero 27. 7. 2010 at 17:02

    Kren: vrjetno si ti isti kot obiskovalci Bohinjskega jezera, ko prideš na slovensko morje… tudi jaz imam poln kufer enodnevih obiskovalcev na obali, ki parkirajo, kjer ni dovoljeno (samo, da ne bi plačali parkirnine) grejo v Mercator po sendvič (mala žemljica in poli salama) in vodo in potem pustijo smeti na plaži…

    Mimmy7: tudi večina nas tle v slovenski istri bi rada postavila rampo na Črnem kalu in spuščala mimo samo določeno število ljudi (še posebej take s polnimi denarnicami in ne “Mecartor” ali “Interspar” turistov!

    Sicer pa to ni tema tega prispevka. Takih neumnih znakov in lokalinh šerifov je po celi Sloveniji dovolj… že zdavnaj sem se odločil, da ne bom več iskal za vsko silo zastonj parkirnih mest ampak bom lepo parkiral na plačljivem parkirišču in imel mir pred lokalnimi šerifi…

  • Odgovori Kamal 27. 7. 2010 at 17:26

    Pri nas imamo podoben primer, ko imamo samo enkrat na leto neko prireditev in ob tej priložnosti je naše dvorišče uporabljeno za parking. Vendar se velikokrat zgodi, da se nekateri gosti vrnejo, ko te prireditve ni in seveda parkirajo, kar na našem dvorišču, ker so to pač že enkrat storili. Zato se pa potem postavi znak, da ljudje pogruntajo, da vsaka stvar ni večna. Znake lahko pa postavlja samo upravljalec cest na odobritev komisije (lastnik država) ali pa je način postavitve zapisan v občinskem odloku. Zato bi bila odprava znaka v podobnih primerih kazniva. Zato se v tem primeru poskrbi za dovoljenje lastnika ali organizatorja določene dejavnosti. In to je to. Takrat pa kazni seveda ni.

  • Odgovori laufar 27. 7. 2010 at 17:26

    Kren, Bohinci in Blejci imamo isti problem! Jezero hočemo zase, namesto da bi fino živeli od njega! Kar se pa tiče tega, od koga se jih lahko nalezeš, se mi pa kar fino zdi, da smo pa na Bledu vseeno malo bolj civilizirani in moramo imeti uvožene “bacile”, ponavadi res z Jesenic……

  • Odgovori pičkindim 27. 7. 2010 at 17:32

    @peropero

    stari pokad mi ga,
    jst ga pridem v morje umočt kadar hočem in tebe ne zanima, bom jst jedu sendvič s salamo al pa jastoga, cepec !

  • Odgovori nevenka 27. 7. 2010 at 17:56

    Ti si gej?
    Na glavci jih boš ful navdušil s tako ponudbo. Res.

  • Odgovori Maj 27. 7. 2010 at 17:59

    Mamo je redar oglobil, ker je parkirala na mestu, kjer je dovoljeno pol ure brezplačno in je šla na bankomat, ko se vrne pa ji že piše listek, ker ni dala na vetrobransko steklo ure.

  • Odgovori pijanec 27. 7. 2010 at 18:36

    Chef ima čisto prav. Prometni znak se v takem primeru mora vsaj obrniti okoli ali pokriti, ker drugače zavaja. Prometni znaki pa ne smejo zavajati.

    Naša prometna signalizacija je trenutno nekje na prehodu med balkanskim in evropskim načinom. Ljudje, ki postavljajo znake, nimajo treh čistih niti o osnovni zakonodaji, kaj šele kakšni posamezni pravilniki. Ni čudno, da lahko v vsako “naselje” še vedno prideš po celem kupu kategoriziranih cest, ki nimajo znakov za začetek naselja. Cepci pa plačujejo…

  • Odgovori car 27. 7. 2010 at 18:49

    @Maj… sj je čist prou da ji je kazen napisal. Kako pa naj redar ve, da je parkirana tam 5 minut al pa 2 ure. Najbrž ne stoji ves čas tam in gleda kok časa je kdo kje parkiran. Sam označla bi kdaj je pršla in rešeno…. za Chefov problem, pa mislm da ni blo lih kul da se je na redarja spravu, ker on ni tega znaka tam postavlal. Bi blo pa enostavno najlaži nki čez dat takrat k je to parkiripče tam odprto pač

  • Odgovori KREN 27. 7. 2010 at 19:58

    laufar – 27.07.2010 ob 17:26

    Kren, Bohinci in Blejci imamo isti problem! Jezero hočemo zase, namesto da bi fino živeli od njega! Kar se pa tiče tega, od koga se jih lahko nalezeš, se mi pa kar fino zdi, da smo pa na Bledu vseeno malo bolj civilizirani in moramo imeti uvožene “bacile”, ponavadi res z Jesenic……

    Jaz jezera nočem zase, mi pa dvignejo pokrovko bacili kot je Chef, ki pametujejo vsepovsod. Ponavadi se neprebavljivost takih osebkov ne konča pri besedičenju ampak se uveljavlja še naprej na drugih področjih udejstvovanja.
    Glede uvoženih imbecilov – jah, jaz sem imel samo s takimi slabo izkušnjo, saj veš, klub Stop itd 😉 Z Blejci še ni blo panike.
    Glede moje salame na morju, ki jo je nekdo omenjal – zadnjih nekaj let zvesto nosim svoj denar v hotele,apartmaje, gostilne na slovensko obalo, ne na Hrvaško, tako kot večina.

  • Odgovori nevenka 27. 7. 2010 at 20:25

    Ja fantje, saj je lepo, če gremo na naše morje, a ni preveč dober občutek, če ti hočejo vsak cm Slovenije zaračunati. Živim v Ljubljani in se v center z avtom sploh ne upam več, da ga ne bom kaj polomila in potem morala vzeti kredit, da bom lahko kazen plačala, nekatere metne odredbe so kar nad zakonodajo, kar menda sploh ne bi smelo biti, tako da čisto pobledim, ko zagledam redarja. Sem ugotovila, da je za izjemne priložnosti taksi čisto fajn rešitev, pride me toliko kot parkirnina. Eko. Ljubo doma kdor ga ima.

  • Odgovori NoMercy 27. 7. 2010 at 20:47

    Hja – ne vidim, kaj bi bilo narobe z znakom
    Lepo pravi, da je prepovedano ustavljanje in parkitanje. In cestni znaki menda veljajo za cesto – ne pa za travnik ob cesti.
    Glede na to, kako “brihtni” pridejo malo ven iz mesta je postavitev razumna – se najde brincelj, ki bi z avtom zaprl možnost parkiranja mnogim 🙂

    Fantje, ki pobirajo parkirnino pa to delajo poleti; pozimi so pa “žičničarji” 🙂

    In ker v tem kotu ni nobene ugledne časopisne hiše pač delajo, kar je na razpolago. Še “država” jih maltretira s tem, da nimajo kaj delati, ker živijo v nekem kao fensi Narodnem parku.

    Trapasto je edino to, da jim nihče ne posodi ali pa podari kakšnega pajka, ki bi ta rjaveči pleh vozil na Jesenice v reciklažo 🙂

  • Odgovori seamus 27. 7. 2010 at 22:44

    En nesrečno postavljen znak hkrati z napačno registrsko ti sproži tolk enga sranja. Zato, ker živim med takimi debili, sem letos napolnil rezervoar na Hrvaškem. In hkrati upal, da tale naša država čimprej crkne. Pol nas naj pa pokupjo tujci in bom lepo hlapci, to kar goveda, ki se tule oglašajo, edino znajo bit.

  • Odgovori chef 28. 7. 2010 at 6:53

    Kako tipično, da trije debili, ki sploh ne razumejo prispevka, vse skupaj speljejo v debato lokalnih patriotizmov in razburjanja nad turisti, ki pridejo samo svinjat in nič zapravit. Ob tem, da mislijo, da se zaradi njihovih bednih umotvorov sekiram, je najhuje, da se jih je praktično nemogoče znebit in verjetno še danes ne bo miru.

  • Odgovori nevenka 28. 7. 2010 at 7:29

    Hvala seamus za tvoje prisrčno mnenje, res si dvignil nivo komentiranja, predvsem pa vse argumentirano prepričal, da se v vsem motijo, pa še to, da je pravzaprav zelo narobe, da imajo svoje mnenje. Ti si cvet demokracije.
    Take rabimo!

  • Odgovori Clementino 28. 7. 2010 at 7:44

    Tebi je pa res hudo na tem svetu. Jamraš kot kak emo.

  • Odgovori KREN 28. 7. 2010 at 7:56

    @Chef, verjetno res ne boš imel miru, ker še vedno dregaš. Sicer pa imaš možnost pisat blog samo za člane, ki se bodo registriral. Pa nas boš potem blokiral in imel čist blog po svoji meri 😉
    @seamus – sranja ni povzročil znak ampak Chef, ki ne zna živet, brez da bi nekoga j…l. Hlapec in govedo si pa očitno ti, če moraš hodit tankat “u lepo našo”.

  • Odgovori kekec 28. 7. 2010 at 7:58

    Čakaj malo. Če si bil tam 8 ur, si med drugim po zaslugi redarja namesto 8 evrov na parkrišču plačal 2 evra za travnik (toliko je blo 14 dni nazaj dnevno parkiranje) in prehodil dodatnih 200 metrov. Kje je keč? Da ni tabla pod pravim kotom? haha! Pri nas na vasi je tako vsako soboto zjutraj na cesti v dolžini ca. 1,5 km. Kdor je bil v bohinju vsaj 2x pa tudi ve da z bohinjcem se zmeniš tako da se v vsem strinjaš. Tukaj ni drugega kot to da si tečen ko driska. Ker bohinjcu sikat (pa še redarju) je tako nekako malenkost bolj neumno kot z balkona na glavo skakat.

    Od ribčevega laza do ukanca je ob cesti miljon parkirišč kjer talajo listke za nepravilno parkiranje, tabel pa nikjer. In če ne poznaš bohinjskih for (tujci?) je to da jo odneseš brez listka lahko samo naključje. Prileti pa redar do avta v minuti. Še zakleneš ne do konca.

  • Odgovori KREN 28. 7. 2010 at 8:22

    @kekec
    Nimaš čisto prav, je ena tabla pri penzionu Kristal, ki označuje, kje se lahko in kje se ne sme parkirat. To je pogruntavščina, ki legalno omogoča našim redarjem, da kasirajo povsod okrog jezera.

  • Odgovori kekec 28. 7. 2010 at 8:53

    Napisal sem “…če ne poznaš bohinjskih for…”. Tale s tablo je samo ena od njih. Sej nekako jih razumem, če ne znaš prodajat tistega kar imaš ti ne preostane drugega kot da kradeš. Ker to niso kazni ampak kraje, oziroma goljufije. Nihče tam nalašč ne parkira napačno, temveč samo zato ker ne ve.

  • Odgovori KREN 28. 7. 2010 at 8:55

    Se strinjam, sam se vsak dan peljem tam mimo, pa nisem vedel, da je tabla pri Kristalu, dokler mi ni nekdo povedal 😉

  • Odgovori kalbo 28. 7. 2010 at 9:45

    @kren: In ti take stvari kot večina Bohinjcev podpiraš z mislijo:”Kar naj oberejo lblanske srajce”. Ti in ostali Bohinjci pa se sploh ne zavedate, kakšno neprecenljivo škodo delate sebi in regiji s svojo zaplankanostjo. Najlažje je jamrat in iskat izgovore za svojo bedo v lokaciji. V tej svoji zafrustriranosti pa sploh ne opazite, da živite v enem najlepših krajev v Sloveniji in da sedite dobesedno na kešu, sam ga ne znate izkoristit. Če bi tale nadrkan redar namesto kletvic vrnil Chefu z nasmehom in šalo, bi bil tale zapis usmerjen v promocijo kraja, kar pa Chef nedvomno zna še bolje kot nergat. Vsedi se v avto, pa se zapelji v Dolomite. Tam znajo prodajat gore in naravo. Kampi so ta hip polni kolesarjev, vse gondole pa delajo s polno paro, kaj pa pri vas?

  • Odgovori HxC 28. 7. 2010 at 9:57

    Odlično povedano. Pravzaprav povzame moje mnenje o Bohinju. Niti ni preveč oddaljen, vendar glede na to da je tam pravzaprav center za obiranje nerezidentov, in potem morda še naletiš na tak odnos, želja po jezeru nekako zbledi.

  • Odgovori KREN 28. 7. 2010 at 9:58

    Kot sem že napisal, jaz osebno nimam od turizma razen gužve nič. Niti nisem zraven, kjer se oblikuje politika trženja v Bohinju.
    Predvsem pa nimam občutka, da sedim na kupu denarja ampak občutek, da živim v čudovitem natur kraju, ki ga bo turizem počasi uničil. Lep primer sta Bled in Portorož. Če damo pogoltnost in pogled skozi EUR na stran, je od teh dveh krajev ostalo bore malo.

  • Odgovori chef 28. 7. 2010 at 10:57

    @kalbo: Če hvalim turistično ponudbo, me pa zmerjajo, da delam reklamo. Tudi če bi jo, pa kaj? Ob tem mene sploh ne motijo Bohinjci, ampak mestni redarji na splošno, ker jaz njim ne bi zaupal niti čuvanja parkirne rampe, kaj šele kaj drugega. Saj je fajn, da imajo solzivce in to, ker si verjetno sicer sploh ne bi upali delat (kakšnemu Ognjičarju prehitro popustijo živci in če ti bebavo zaploska pred faco, ga ali klofneš ali pa, če ga imaš pri roki, spustiš dozo solzivca v faco ali ga zrukaš na elektriko, hehe). Ampak počasi dobivajo že čisto policijska pooblastila, kar ni dobro niti za ugled redarjev niti za ugled policistov, kaj šele za civiliste.

    Če jaz enega takega zahojenca prijazno vprašam, če prometni znak v tem primeru ne velja (res nisem vedel!), pa me iz prve ozmerja kot zadnjega kretena (samo zato, ker on od turistov nima nič, razen, da bodo uničili prelepo okolico), je do naslednje stopnje, ko mi bo polomil roko in rekel, da sem jaz začel, smao še korak. Bohinjci mu bodo pa ploskali, ker se je zmenil na roke. Ne me jebat, ej!

    Očitno na Hrvaškem res bolje skozi pridem in če imam srečo, se lahko še s Kosorjevo pogovarjam v angleščini (pa ne na roke), haha.

  • Odgovori KREN 28. 7. 2010 at 11:03

    Noben ti ne verjame, da si ga prijazno vprašal….

  • Odgovori chef 28. 7. 2010 at 11:18

    Saj tudi jaz tebi ne verjamem, da nisi butelj, ampak kaj moreš za to. Čisto nič.

  • Odgovori KREN 28. 7. 2010 at 11:49

    Prav res, butel butla ne more prepričat. Ko da rineva z glavo skozi zid.

  • Odgovori nebu 28. 7. 2010 at 15:29

    to je pa vsakič za crknt smešen tukej.. vedno se folk skrega :p

  • Odgovori Clementino 28. 7. 2010 at 17:30

    Zanimivo res. Pri čisto vsaki objavi tukaj. Moram priznati, da prav rad pregledam ta jamranja in pritoževanja, ker vedno do prepira pride! 🙂

  • Odgovori chef 28. 7. 2010 at 22:17

    Malo si poglej koliko je komentarjev na poste, kjer slučajno ne težim. Bubreki pač rabijo nekaj za pizdulirat.

  • Odgovori Clementino 29. 7. 2010 at 13:24

    Sej je vse lepo in prav. Sam jamraš pa mogoče res malo preveč. Bolj se raje posveti popotniškim pisanjem, saj je tisto bolj luštno brat, kot pa non stop pritoževanje. Sam nasvet.

  • Odgovori nebu 29. 7. 2010 at 13:30

    men je čist všečno k pojamra, tko, s stilom :p se še nasmejiš zraven!!

  • Odgovori Thor 29. 7. 2010 at 14:51

    Ma klinc, vsi se pizdulirajo ko kdo kej takega napiše..

    Ampak fora pa je, da prideš nekam na izlet, se srečaš s takšnim tipčkom, ko kupiš sladoled otrokom, je tam še en nasikan, Ko greš pa na pijačko, pa te kelnarca ignorira pred postrežbo, med postrežbo, dobiš usran kozarc, potem komaj plačaš, odhajaš in naletiš na nasikanga tipčka, kot iz zgornje zgodbice, se ustaviš na pumpi, pa je še tam sitn in zoprn..

    Od dobrega namena in izleta imaš konec dneva uničene živce zaradi koga? Folka, ki dela v turizmu in z ljudmi in zaradi večih razlogov teh šihtov, ne samo da nebi smeli imet, še povohat jih nebi smel.. Krivi smo pa mi, ker nam gre to na živce al kako?

  • Odgovori nebu 29. 7. 2010 at 16:09

    ja sej, ni ponavad zmeri tko 😀

  • Odgovori chef 29. 7. 2010 at 16:49

    Fantje, malo si poglejte, koliko je komentarjev na popotniških prispevkih in koliko na takih in bo hitro jasno, kakšen je nivo povprečenga blogerskega komentatorja. Če se mu v njegovem bednem življenju obeta nekaj obkladanja v komentarjih, bo počez prebral (ali pa samo prvi odstavek) in se čutil dolžnega prispevat svoj piskerček teženja ali pametovanja, najraje na lokalni ali politični primitivni ravni.

    Na izlet čez Komarčo ima pa redkokdo kaj pametnega za pristavit, ker je to že malo preveč. Pa ne da bi zaradi komentarjev pisal take prispevke – mene enostavno jezi, da me ima vsaka natakarska mula za idiota, pa še vsak bohinjski redar misli, da me lahko tika in napizdeva. Če bi bilo več takih pizdontarjev, bi se Slovenci malo lepše obnašali, tako je pa najbolj čaščen primitivizem in če koga slučajno odgovoriš z gospod, bo takoj pristavil “oh, ne, jaz pa nisem gospod”. Manire imamo dosti slabše kot v Srbiji. To ti je jasno, ko obiščeš prvo kavarno in prvi diskač.

  • Odgovori Matic 29. 7. 2010 at 17:38

    Če bi bilo več takih pizdontarjev, bi se Slovenci malo lepše obnašali, tako je pa najbolj čaščen primitivizem in če koga slučajno odgovoriš z gospod, bo takoj pristavil “oh, ne, jaz pa nisem gospod”. Manire imamo dosti slabše kot v Srbiji. To ti je jasno, ko obiščeš prvo kavarno in prvi diskač.

    Nisem vsega bral, ampak se mi zdi, da o sebi pišeš…

  • Odgovori nebu 29. 7. 2010 at 19:54

    ta je tut hecna.. ne prebereš vsega in pol lahka pametuješ 😀 vrhunsko!!

    mislm, sej to niso sledi kakeršnegakoli napada ampak samo splošno opažanje..
    a ni ponavad tko, da se neki prebere do konca preden se izoblikuje kakršnokoli mnenje o neki zadevi?

  • Odgovori Jonson 23. 8. 2015 at 17:51

    Je že minilo 5 let od tega zapisa, a bom vseeno komentiral.
    Pred nekaj dnevi sem bil na Bledu s svojo sestrično in njenim možem, ki sta iz tujine, z njunim avtom. Osebno na Bledu nisem bil vsaj 10 let, ona cca 6 let, njen mož pa nikoli. Parkirali smo na plačljivem parkirišču (nisem tak tip, da bi parkiral kjerkoli, samo da je zastonj) in sem vplačal za 2 uri (4€). Mislil sem, da bo 2 uri dovolj, saj smo v načrtu imeli še blejski Vintgar, Bohinj in slap Savica. Seveda so to bile opcije in bi se sproti odločili kam bi šli, kam pa ne, ker dan ima samo 24 ur. Ker na Bledu nisem bil dolgo časa, nisem imel občutka, koliko časa rabiš za sprehod okoli njega. Sicer nismo šli čisto okoli, ker nismo vedeli koliko časa bi potrebovali za to, zato smo se približno na pol poti obrnili nazaj. Seveda smo izgubili občutek za čas (kar je dober znak, saj to pomeni, da ti je lepo) in smo prekoračili 1 uro kolikor smo vplačali za parkiranje. Na avtu nas je takoj čakalo obvestilo redarstva. Vse skupaj mi je seveda dol padlo, saj nisem tip, ki bi se izogibal plačanju parkirnine. Šli smo takoj domov in osebno me na Bled ne bo kar nekaj časa, mogoče nikoli. Enako ne grem na Bohinj, glede na ta zapis, ker mi je takoj jasno, da so ljudje tam zelo neprijazni, kar se tiče turistov (v zvezi s parkiranjem).
    Turiste obremenjujete s temi parkirninami na nemogoč način. Lahko bi uredili tako, da bi plačal ob odhodu in turistu ne bi bilo treba razmišljati koliko časa še lahko ostane zaradi strahu pred kaznijo. Saj vem, da se vam gre za inkasantstvo in vam niti malo ni mar za prijetnejšo izkušnjo turistov.
    Nekdo iz Bohinja je tu zgoraj omenil, da ga motijo parkirani avtomobili. Treba je razumet, da je avto najbolj pogosto prevozno sredstvo in sem prepričan, da ga tudi Blejčani in Bohinjci uporabljate, ko greste kam po Sloveniji.
    Kar se tiče parkiranja ste zelo neprijazni in agresivni. Zgornji zapisi domačinov me napeljujejo k zaključku, da ste domačini zaplankani z omejeno mentaliteto. Ne znate si sami narediti red na način, da je prijazno turistu, ampak namerno zavajate z znaki in ostalimi prijemi, da bi le pisali kazni na avtomobile. Ker vsaka napisana kazen je boljša in ima več profita, kot pa turist, ki si privošči kremšnito, pijačo, sankanje, kosilo ipd.
    Zato je moje priporočilo glede Bleda in Bohinja, da ju ne obiskujete, saj so ljudje tam neprijazni in vas želijo olupiti zaradi prevoznega sredstva s katerim ste prišli k njimi na obisk; kar je zelo podlo.

  • Komentiraj