Parada kretenizma

Decembrski histeriji sem se letos upešno izognil. Deloma zato, ker mi gredo na živce množice, predvsem pa zaradi tega, ker decembrsko dogajanje v Ljubljani nima nobene zveze z božičem. Adventnemu času pravimo po novem veseli december in kot berem, Miklavž letos med obiskom v Ljubljani sploh ni nosil škofovske kape, zato da ga slučajno ne bi preveč povezovali s krščanstvom.

V središču Ljubljane sem bil tako decembra letos zvečer samo trikrat, a načrtno nikoli v središču dogajanja. Tudi med včerajšnjim moškim izhodom sem protestiral proti pohodu med stojnice, zato smo se zabubili v tistem podkletenem prostoru pod Ljubljanskim gradom, kjer niti en kos pohištva ni enak drugemu. A znorel sem še preden sem sploh odšel, ker nikakor nisem mogel vzpostaviti zveze s taksi službo, tako da sem moral na drugo stran Viča peš.

Letos se iz zgoraj navedenih razlogov sploh ne obdarujemo z darili, ki jih je treba kupiti v trgovini, potrošniškim množicam pa sem se kar uspešno izogibal tudi med vsakodnevnimi nakupi tako, da sem po špecerijo sme hodil pet minut pred zaprtjem trgovin, večkrat kot običajno pa sem kosilo jedel zunaj. Ker zaradi moškega izhoda nisem imel časa včeraj zvečer, sem moral v trgovino danes in računal sem, da jo bom najbolje odnesel, če pridem takoj ob odprtju.

Množic upokojencev, ki pred trgovino čakajo že petnajst minut pred odprtjem, sem se že navadil. A tokrat je bila konjenica še posebej neučakana.

Ob 8.30 so se zagnali tako ihtavo, da so se vrtljiva vrata v prvi rundi ustavila vsaj desetkrat, mene pa je množica potisnila v drugo rundo, ko ni bilo dosti bolje. Upam, da so vsi preživeli. Mene je z nakupovalnim vozičkom skoraj povozil sedemdesetletnik, ki je ob tem ves čas bentil, da bi morali vrata odpreti na stežaj. Morda je imel prav, a po mojem bi v tem primeru prišlo do stampeda.

Ob 8.35 je v trgovini že vladalo obsedeno stanje.

V takih razmerah se sploh ne morem veseliti božiča. Spremenili smo ga v parado kretenizma.

Prejšnja objava Naslednja objava

6 komentarjev

• Odgovori Seamus 24. 12. 2016 at 21:18

Jaz sem bil v centru v četrtek. Službena zabava. Množice smo uspešno ignorirali in zadeva se je odlično zaključila zgodaj zjutraj. Je pa res, da sem za taksi moral klicat kar nekajkrat.
    Tudi v trgovinah gre brez problema, sicer z načrtom in listkom in pa traja, da se odločim in zberem koncentracijo preden grem, potem pa samo gasa. Na tekočih stopnicah me je presenetila gužva – tako za gor, kot za dol so bile polne, kot na kakšnem letališču, kot pristane 747, samo potem je pa kar šlo.
    Pomoje moraš natrenirati funkcijo ignore 😉 .

• Odgovori Simon 25. 12. 2016 at 9:56

Off topic sicer: Ker delam v relativni bližini grem večkrat v Interspar na Vič na malico, ampak res se mi ta vrata na sliki zdijo debilizem. Da čakaš med vrati skoraj pol minute da se obrnejo in te po ogledu debilniih reklam v medprostoru po katerih zgubiš vsak apetit, spustijo v posvečen prostor! Ne razumem zakaj ne more biti normalnih vrat. Tista dvodelna, ki se odpirajo narazen, kot so vseh drugih trgovinah. Pa ni nobenega stampeda oz. bi bila za njegovo preprečitev lahko dvojna. Po moje so ravno vzrok reklame.

• Odgovori Sabina 25. 12. 2016 at 15:05

Ja, december je res postal sinonim za dirke in čakanja.
    Sama imam pri svojem delu vedno veliko dela, zato si ga z ostalimi rečmi niti ne morem dati.
    Otroške prireditve so minile brez posebnosti…nakupe opravim vedno mimogrede. Za marsikoga imam darilce pripravljeno že doooolgo. Kadar kaj ugledam in ko začutim, da je to to, pa naj bo zanjo ali zanj. K voščilom pa se spravim te dni.
    Ljubljano smo doživeli prijetno in čarobno. Morda zato, ker smo prišli, ko je že v glavnem ‘zaspala’.
    Na gradu me je zmotilo le to, da bi za malce igranja pri lutkah morali kupiti karte za vstope na vse razstave. Pa smo bili že trikrat.

• Odgovori Roman Černigoj 26. 12. 2016 at 19:53

Tale prispevek bi lahko dobil kako nagrado 🙂

• Odgovori Matej Zalar 26. 12. 2016 at 20:32

@Anonimnež: Že pred nekaj tedni sem ti lepo pove3dal, da bom tvoje preklete komentarje brisal, ne zatl, ker bi mi s svojim nizkointeligenčnim primitivizmom prišel do živega, ampak preprosto zato, ker me s svojim smetenjem strašansko dolgočasiš.

• Odgovori Matej Zalar 26. 12. 2016 at 20:36

@Roman: Haha, noro. To je tisto, kar menjka otrokom brez staršev: čokolada. Zdaj bodo imeli povrhu vsega še gnile zobe.