Pogovor se snema, ocenite pa ga sami

Medtem ko se v Mercatorju ne spremeni nič, pa me zadnje čase prijetno presenečata uslužnost in sposobnost telefonskih svetovalcev in referentov storitvenih podjetij. S službami, ki naj bi v teh istih podjetjih zahtevek ali težavo rešile, je pogosto drugače, a vsaj gole informacije je mogoče dobiti hitro in razumljivo. Kako drugače kot v javnih sistemih, ki nimajo konkurence, in je videti da je norma, če ne neprijaznost, pa vsaj ignoranca. Od LPP in zdravstvenih ambulant naprej.

Opravičilo, ki ga ne pričakujete

Zelo očitno je, da telefoniste šraufajo. Ko sem zadnjič klical na Energetiko Ljubljana in v dobri minuti izvedel, da lahko prav vse uredim ne da bi sploh vstal od mize, sem še pred podpisom opazil SMS z vprašanjem o zadovoljstvu z njihovim svetovalcem. Odgovoril sem kratko in jedrnato, a se niso dali. Ne vem kaj mislijo? Da jim bom odgovoril v 1500 znakih? Mar si ljudje res vzamejo čas še za kaj več kot za vpis ocene od 1 do 5? Kdaj bi se to končalo? Koliko podvprašanj bi še dobil? Ob drugem sporočilu si nisem mogel pomagati.

sms-anketa

Ko sem objavil zgodbico na Instagramu, je nastal cel cirkus. Vljudno so razložili, da gre za sistemsko rešitev, ki jo uporabljajo, ker želijo strankam nuditi najboljšo storitev. Opisno oceno poda približno 13 odstotkov sodelujočih v anketi. Njihov kontaktni center pa da tudi raziskuje možnost, kako mojo številko umakniti z SMS-ankete.

Udeležba skoraj boljša kot na volitvah

Žal mi je postalo, da sem bil ciničen in jih še enkrat pohvalil, za izbrisa številke pa navsezadnje niti nisem prosil, kaj šele, da bi ga zahteval. Do ponedeljka so me vljudno obvestili, sa sem izbrisan in če povem po pravici, mi je kar malo žal, da sem popenil. Vsekakor pa je očitno, da jim za stranke ni prav vseeno, kar je sicer običajen pojav, o katerem je pisal tudi Mazzini.

Presenetilo me je, da opisno oceno Energetiki Ljubljana poda kar 13 odstotkov tistih, ki odgovorijo na prvo sporočilo. Kako se jim ljubi? A po drugi strani je res, da lahko kaj spremenimo le s participacijo. Če že ne na volitvah, pa vsaj v realnem sektorju.

Zato sem pred časom odgovarjal na anketo dan potem, ko sem neke informacije potreboval od A1. Njihov naročnik sem postal posredno, potem ko je Simobil kupil Amis, Simobil pa A1. Morda je bil vrstni red drugačen, kaj vem, vsekakor pa so storitve boljše kot pri starem Simobilu, kar velja tudi za klicni center, kjer ne delajo več bebci, ampak sposobni ljudje, ki težavo razumejo in rešijo.

Petminutna anketa za dobre živce

Telefonsko anketo za A1 opravlja podizvajalec. Gospa je bila tako vljudna, da nisem mogel reči ne niti, ko je razložila, da bo trajalo nekaj minut. Znebil se je nisem več kot pet minut, vprašanja pa so bila tako podrobna, da na nekatera sploh nisem znal odgovoriti. Kako naj vem, kateri naročniški paket imam? Gotovo ima butasto ime, ki namiguje na to, da dobim veliko za malo denarja.

SMS-sporočilo je tako prav blagodejna oblika anketiranja. Res je tudi, da bi opisno odgovoril z veseljem in sočno, če bi jim pribil oceno nezadostno. Tako so naju pa s Pippo pa za konec prijetne korespondence povabili še na preizkus grelne blazine Tople tačke, ki bo otrdelim sklepom moje starke gotovo dobro dela.

Prejšnja objava Naslednja objava

4 komentarji

  • Odgovori Edvard 27. 2. 2019 at 17:13

    Heh,
    žal se motiš. Telekom Austria je večinski lastnik Simobila že kakšne 15 let. 2017 so se samo preimenovali v A1, da imajo poenoteno blagovno znamko s tujino.

  • Odgovori Matej Zalar 27. 2. 2019 at 17:49

    Točno! No, kakorkoli, storitev se je izboljšala, sploh kar se tiče komuniciranja, na kar sem praviloma daleč najbolj občutljiv. Ker je treba zelo malo. Pa še to marsikomu ne gre.

  • Odgovori Boki 28. 2. 2019 at 13:26

    Hja, pod lastno blagovno znamko, ce je dostojna, si noces delat sramote. Pod kaksno drugo pa malce lazje. Toliko se enkrat o grdih grdih tujih kapitalistih, ki nas bodo pozrli.

  • Odgovori rannt 1. 3. 2019 at 10:02

    Če smo že pri A1; res je, so prijazni, dokaj odzivni in izjemno potrpežljivi. Vem, ker jih zadnjih nekaj mesecev redno preizkušam.

    Zakaj? Ker niso sposobni dostaviti storitve, za katero plačujem. Živim na lokaciji, kjer ni optike, obstoječa parica pa komaj še skupaj drži. Zato sem si omislil A1 domači net. Obljubljena hitrost do 20 megabitov (ja se zavedam čudežne besede DO). Nekaj časa vse ok, potem pa so pričeli ponujati pakete, pri katerih lahko neomejeno uporabljaš določene aplikacije, ala Netflix. Hitrosti na nepriviligiranih povezavah so pričele padati , tako da trenutno dosegam samo še max polovico nazivne hitrosti, in konstantne prekinitve.

    Pustimo ob strani dejstvo, da omenjeni paketi kršijo načelo nevtralnosti interneta. Lahko bi se potrudili in najprej uredili primerno infrastrukturo.

    Večkrat sem klical na telefonsko podporo, dvakrat sem se oglasil v njihovi poslovalnici in naredil prijavo, potem sem se oglasil na njihovem forumu, redno pa težim na FB chatu. Po neštetih pogovorih so le izdavili, da bazna postaja ne zmore vsega navala (še posebej v najbolj obremenjenih terminih) in da v bližnji prihodnosti ni predvidenih nadgradenj.

    Pri njih ostajam, ker sem vezan s pogodbo. Da bi ponudili vsaj kak popust, ali brezplačno prekinitev pogodbe, jim ni padlo na pamet. Čim bo potekla, se selim h konkurenci, ki na isti lokaciji brez težav zmore 150 megabitov.

    Želim povedat, da super komunikacija ne pomeni nič, če sama storitev ni na nivoju. V tem primeru ne bi imel nič proti, če bi me na podpori nadirali, samo da bi imel zagotovljeno hitro in zanesljivo povezavo.

  • Komentiraj