Poslanstvo LPP: oglaševanje

Moj novi priljubljeni šport je tekmovanje z avtobusom ljubljanskega mestnega prometa. Zmaga tisti, ki je od izbrane točke prvi na postaji pri Viški cerkvi. V zadnjih štirih poskusih je rezultat tri proti ena v mojo korist. Enkrat sva začela na Bavarskem dvoru, dvakrat pri Konzorciju in včeraj zvečer pri Filozofski fakulteti.

Prejšnjo soboto je elektronski napovednik na Bavarskem dvoru prihod napovedal čez šestnajst minut. S Pippo sva vzela pot pod noge in prišla domov kakšno minuto prej. Potem sem šel dvakrat izpred Konzorcija, ker me je zjezilo, da elektronski napovednik ni deloval. A tam sploh kdaj deluje? Prvič sem prišel tik pred njim (seveda krajšam pot po diagonali mimo Cankarjevega doma), drugič sva bila hkrati – ampak sem prihranil 1,20 evra!

Včeraj zvečer sem prvič izgubil, je pa res, da najprej sploh nisem tekmoval. Pri Filozofski fakulteti se je šestka napovedala čez pet minut. Ne ljubi se mi postavat in buljit v telefon, zato sem se napotil do naslednje postaje. Hoja v dežju mi je postala všeč in imel sem še nekaj časa, zato sem potegnil do Tobačne. Od tam je do doma tako blizu, da sem se v bitko moža proti stroju vključil do konca.

Prehitel me je sto metrov pred postajo, zaostal sem torej slabo minuto, v kateri sem si tako rekoč prislužil espresso.

Domnevam, da se je napovedovalec na avtobusni postaji zmotil, seveda pa se mi zastavlja vprašanje, ali LPP sploh še opravlja svojo nalogo, če ga na dveh do treh kilometrih brez težav prehiti – pešec. Vožnja na daljših razdaljih pa z avtobusom traja tako dolgo, da se bolj splača vžgat avto.

Potem se mi je posvetilo, da osnovna naloga LPP sploh ni več javni servis mestnega in primestnega prevoza, temveč oglaševanje! Ljubljanski mestni avtobusi so premični oglasni panoji, v katerih so nameščeni še – menda – informativni zasloni, na katerih se izpisujejo dvovrstične novice, oglasi in kratka sporočila pubertetnikov, ki še ne vedo, čemu telefon v resnici služi. Če sem zadnjič za avtobus, ki je oglaševal prodajalca delov za avtomobile, najprej mislil, da je športni bolid s startno številko 6, sem se ob pogledu na včerajšnji premični pano še enkrat ustrašil za intelekt slovenske družbe – nad intelektom kreativcev v slovenskih oglaševalskih agencijah sem pač že zdavnaj obupal, čeprav je seveda jasno, da se prilagajajo razmeram v okolju z grozljivim pomanjkanjem smisla za estetiko in humor.

publishwall_1390150958_9753167

 Kdor temu avtobusu pomaha, bi moral ostati brez volilne pravice.

Prejšnja objava Naslednja objava

9 komentarjev

  • Odgovori Dajana Babič 19. 1. 2014 at 17:30

    hihihihih, pa to ne moreš verjet… ej, pa ne bi pomahala na komando, ojojojoj

  • Odgovori Aleš Čerin 19. 1. 2014 at 17:39

    Bravo, Matej! Vodiš, ampak vseeno navijam za šestko 🙂 Še to povej, ali ti tečeš/zelo hitro hodiš ali normalno hodiš?

    Sam redno hodim od doma do centra – 3 km iz smeri Štepanjskega naselja. Z busi se sploh ne ukvarjam več.

    Pravzaprav je skoraj vsa populacija Ljubljane v krogu 5 km. Sem zapičil enkrat šestilo v center in potegnil krog: http://www.edusatis.si/preprostost/zakaj-se-po-mestu-pes-v-ljubljano-pa-ti-si-nor-s-kolesom-in-hodim-pes V eni uri prideš (skoraj) od kjerkoli do centra.

    Dober zapis.

  • Odgovori Seamus 19. 1. 2014 at 18:09

    In evo.l Jest sm pa mislil, da je Ora od uniona. Še dobr da imamo reklame 😉 Pijem tega sranja itak ne.

  • Odgovori Branko Gaber 19. 1. 2014 at 22:24

    Tole igrico z mestnimi avtobusi se jaz grem že tudi nekaj časa. Sicer vedno zmaga bus, ampak jaz hodim v smeri Vevč.

  • Odgovori Dajana Babič 20. 1. 2014 at 8:52

    Branko… v Vevčah hitreje vozijo, tam je ravnina.

  • Odgovori Ana Kos 20. 1. 2014 at 8:59

    Vidiš, do kako pametnih zaključkov prihajaš, ko hodiš peš!
    Zato sem jaz tako pametna, ker toliko pešačim – ali pa divjam s kolesom! 🙂
    Ponosno povem, da urbane nimam in se nikoli ne peljem z avtobusom, od kar urbana obstaja.
    Prej sem šla npr. v Šentvid na roditeljskega z avtobusom, potem pa kar peš.
    No, meni se zdi avtobus drag.
    Ceneje in bolj zdravo je stegniti korak – ne le jezik 😉

  • Odgovori Matej Zalar 20. 1. 2014 at 10:56

    @Aleš: Hitro hodim, torej nekje 9 minut na kilometer. In semaforjev ne upoštevam 🙂 Dokler ima človek čas, je hoja seveda čisto sprejemljiva. Da bi se tako zafrkaval med delovnim časom, je pa enostavno predrago … kar pomeni, da službeno v center skoraj vedno letim z avtom – in to je žalostno.

    @Branko: Zadeva deluje na avtobusovi razdalji do 3 kilometrov. Potem se pa zaplete.

    @Ana: Glede na kakovost servisa – in slovenski standard – je LPP dejansko drag. Da o Urbani ne govorim. O tem sem že pisal in vsakič, ko jo uporabim, se počutim trapasto. Oziroma nategnjeno 🙂

  • Odgovori Blazz Golob 20. 1. 2014 at 20:09

    Jaz se že 3 leta ne vozim s trolami razen v resnujnih primerih ali res hudih nalivih. Pa sem redkokdaj pozen, medtem ko sem si prej raje vzel dodatne 10minut “ker grem na trolo”. Brezveze zgubljat besede o LPP

  • Odgovori jelen_mobile 21. 1. 2014 at 12:59

    LOL.

    epsko, preprosto epsko.

  • Komentiraj