Pozor, e-skiro!

Objektivno težko izrazim kako zelo mi gredo na živce električni skiroji in rolke, ne zato, ker mi njih piloti na mestnih ulicah strežejo po življenju, ampak iz golega principa. Še bolj na živce mi gredo iz golega principa tiste stvari na dveh kolesih – ali celo na enem –, ki so videti popolnoma nestabilne, a se znajo z njimi voziti tudi ljudje, ki jim ne bi dovolil niti kolesariti.

Dostopna e-mobilnost … bi napisal tekstopisec

Na živce mi gredo zato, ker pod pretvezo ekologije promovirajo lenobo. Kaj je narobe s hojo ali s kolesom? Ni nenavadno, da v 21. stoletju so starši kupujejo tudi mulariji. Kaj vem zakaj? Zato,da se ne bi utrudili na petsto metrov dolgi poti do treninga na stadionu, kjer lovijo sanje – staršev –, da bi postali svetovni prvaki? Ali zato, ker je dobro vzdrževati prekomerno težo in motorično debilnost?

Pri tem nepoznavalce opozarjam, da električna kolesa niso enako kot električni skiroji in rolke in dvokolesa in enokolesa. Električna kolesa je treba poganjati, ker se sama od sebe, samo s pomočjo elektrike, ne premaknejo niti za ped.

So me pa presenetile cene električnih skirojev. Segway je nekoč stal več kot novi Renault Twingo, tega se dobro spomnim, ker sem oglasa za enega in drugega nekoč videl pred pisoarji. Danes pa električni skiro stane manj kot telefon, na obroke pa ga ponuja tudi naš ponudnik telekomunikacij. Zdaj mi je jasno, kako je mogoče, da se s tem vozi vsak drugi šestnajstletni ljubljanski čapac.

Če ne obvladaš dvokolesa, ne vozi e-dvokolesa

Z varnostjo obsedeno družbo 21. stoletja je seveda dokaj hitro zaskrbelo, da zakonodaja ne regulira uporabe teh vozilc. Študija iz Združenih državah Amerike je pokazala, da se na 10.000 prevoženih milj z električnimi skiroji zgodita 2,2 nesreči, kar je 44-krat (!) več kot je nesreč z motocikli (0,05 nesreč na 10.000 prevoženih milj). V Združenih državah so lani našteli več kot 1500 poškodb zaradi e-skirojev, a večinoma gre verjetno za lažje poškodbe – nekaj pa se jih celo ubije.

To me niti ne čudi. Nekateri s tem med pešci manevrirajo kot manijaki, drugi pa se težko znajdejo na slabo načrtovanih kolesarskih stezah, ki povzročajo preglavice tudi kolesarjem, ki poganjajo vozila s precej boljšo ciklistiko. Kot opažam, je večina kolesarjev strašno počasna, a tudi strašno nerodna. In na električni skiro stopijo enaki ljudje. Samo da se peljejo hitreje.

Regulacija? Pamet ni dovolj pametna.

Seveda bi zdaj to nekako regulirali. Normalno je za to družbo, da pride do nesmiselnih debat, če ne do nesmiselnih omejitev. Ob preprostem predlogu, da bi hitrost v območjih za pešce omejili na hitrost pešcev, se takoj najdejo junaki, ki povsem resno ugotovijo, da hitrosti pešca ni mogoče natančno določiti, saj da je lahko pri miru, lahko hodi ali morda teče. Najpametnejši bodo postregli celo s podatkom, da lahko Usain Bolt peš preseže hitrost 40 km/h.

Takim bi takoj prepovedal udeležbo v debati – in spletno komentiranje –, ker tratijo naš čas in se posmehujejo zdravemu razumu, kolikor ga sploh še imamo.

V resnici je preprosto. Hitrost pešca pomeni, da se s skirojem – ali s kolesom – v območjih za pešce premikamo približno tako hitro kot pešci. Če se gibajo s hitrostjo 5 kilometrov na uro, se vozimo približno enako hitro in jih prehitevamo previdno. Če so pri miru, se ne zaletimo vanje, ampak se ustavimo. Če pred nami tečejo najboljših sprinterji na svetu, lahko pač izkoristimo polni potencial in se zaženemo za njimi kot blisk.

Ker bo človek na kolesih seveda vedno hitrejši, pa je po mojem bistveno le eno določilo. Za nesrečo na območju za pešce je vedno, res vedno, kriv tisti, ki ni pešec oziroma tisti, ki je bil hitrejši.

Prejšnja objava Naslednja objava

28 komentarjev

  • Odgovori Katarina 23. 5. 2019 at 20:25

    Zdaj si pa predstavljaj, da je teh skirojev tisoce po mestu, na voljo za par centov prakticno preko aplikacije, sej ne vem ali kaze to na konec civilizacije ali samo naravno selikcijo, nesrec, ko ti norci izsiljujejo avomobile tovornjake, buse in tudi robnike ( pri 25kmh brez celade) je seveda vsak dan eksponentno vec

  • Odgovori Matej Zalar 23. 5. 2019 at 21:27

    Temu nekateri rečejo napredek. Dejstvo pa je, da smo s tehnologijo že pred nekaj leti presegli točko, ko smo zaradi nje in z njo de facto nazadujemo in ne obratno.

    • Odgovori Jazsembog 23. 5. 2019 at 23:33

      Tudi jaz tako mislim. Kaj moreš, staramo se.

  • Odgovori Tilen 24. 5. 2019 at 2:29

    Za začetek naj zapišem, da se popolnoma strinjam s tvojima prvima odstavkoma. Kar pa se tiče 6. odstavka, predzadnjega stavka, pa bi malce razmislil. Praviš, da so enaki motorični debili, a se peljejo hitreje. Razmišljam bolj v smer, da če se pelješ hitreje, si bolj pozoren, imaš več ostrine, si bolj “tu”. Preverjeno in dokazano pri meni: odkar se z avtomobilom držim omejitev, sem sanjav in zdolgočasen bistveno nevarnejši udeleženc v prometu kot nekoč, ko sem imel še kaj vozniške ostrine.
    Že res, da so človeku bitja, ki se gibljejo hitreje, kot uspemo mentalno slediti, neprijetna, nadležna, strah vzbujajoča. Samo pomisli na (nestrupene) kače, muhe, ose, ščurke. Razlog za nelagodje ob teh nenevarnih bitjih je človeško nedojemanje njihove hitrosti v spremenljivih smereh.
    Podobno se starejši ljudje počutijo nelagodno ob hitrih mladcih na kolesih, motorjih, v avtih ter za njimi mahedrajo z dežniki in palicami. Čeprav ima mladec z več ostrine dogajanje lahko popolnoma pod nadzorom, le počasnejšim ljudem se zdi drugačno. S staranjem to opažam tudi pri sebi. Ni mi prijetno, ko mimo mene sredi mesta zavijuga hiter kolesar. A če pomislim realno, je on predvidel, kje bo smuknil, in vse je že mimo, preden bi jaz sploh lahko (narobe) odreagiral. Je pa tako obnašanje seveda popolnoma brezobzirno.
    Seveda se z motorjem nihče ne bo neslišno zaganjal med pešce, kar se s skirojem pač dogaja, a nasplošno domnevati, da vozniki skirojev niso motorično bolj sposobni od večine kolesarjev, se mi zdi brez podlage.
    Pa še komentar na tvoj zadnji odstavek: po mojem mnenju ob trenutni gostoti pešcev npr. v središču Ljubljane kolesarji tam nimajo kaj početi. Še najmanj pa zvoniti za pešci, zavijati z očmi in pihati. Čeprav, roko na srce, to vidim početi predvsem kolesarke.

  • Odgovori NZ 24. 5. 2019 at 8:52

    Osebno sem že do kolesarjev (comuterjev) v urbanem okolju skrajno skeptičen, saj so na mešanih površinah res prave kamikaze, imajo pa v nasprotju z ostalimi stvarmi vsaj funkcionalne zavore. Eletkro navlaka (-kolesa) je pa pač trendy in je bo vedno več, sploh glede na cenovno ugodnost. Apropo na segwaye in njihove cene; cenovni politiki in glomaznosti izdelka primeren je tudi današnji finančni položaj podjetja. Torej preden zaidem na kriva pota… Pravilna ugotovitev, da se z elektrificiranimi premikali večinoma bavijo lepo rejeni najstniki, ki seveda nič ne naredijo za svoje zdravje, so pa s svojo prekomerno težo in avtomatskim pogonom super projektil v primeru trčenja (definicija gibalne količine) . Kar me ob njihovi nešportnosti čudi je kako za boga milega obvladajo ravnotežje na teh zadevah. Ko smo bili mi mulci si moral imeti kar resno koordinacijo, da se nisi na skejtu ubil, oz. pobiral gležnjev po celi ulici, kako njim uspeva res ne vem. Še bolj bizarno/in nevarno pa je ko se ti okrogli mulčki po kolesarskih stezah in pločnikih podijo z navadnimi long boardi in nekimi “wannabe” mini skejti ki nimajo absolutno nikakršnih zavor in se bodo v primeru nenadne rdeče luči slej ko prej ustavili v vratih atomobila, ali pa bognedaj pod kolesi avtobusa. Absolutno bi bilo treba uvesti nekaj regulacije na tem področju.

  • Odgovori Matej Zalar 24. 5. 2019 at 9:13

    @Tilen: No ja, ti že lahko hitro voziš, ker si sposoben voznik. Zdaj si pa predstavljaj, da bi omejitev hitrosti povsod dvignili in bi ljudje dejansko tudi vozili po teh omejitvah. Vsi, tudi tisti, zaradi katerih moraš preprečevati nesreče. In to se je po mojem zgodilo s skiroji in zagotovo tudi z e-kolesi. Ljudje jih enostavno ne obvladujejo, omogočajo pa jim višje hitrosti brez posebnega truda oziroma celo brez truda. Posploševati pa seveda nima smisla. Ti ali jaz bi se verjetno vozila z e s-kirojem bolje od večine, a tudi slabše od marsikoga tretjega.

    Precej večja težava je seveda brezobzirnost in popolnoma se strinjam, da so v tem smislu daleč bolj problematični mestni kolesarji, preprosto zato, ker jih je več, pogosto si pa uzurpirajo tudi pločnike – ker je na cesti nevarno. In ker jih načrtovalci kolesarskih stez latentno učijo, da se ne kolesari na cesti. In, točno, potem še cingljajo na kaki Trubarjevi oziroma na Petkovškovem nabrežju.

    Prepoved kolesarjenja v conah za pešce se mi pa seveda ne zdi smiselna. Kje naj pa potem kolesarim, če se obenem cone za pešce širijo hitreje kot gripa (kar me načeloma niti ne moti)? Seveda je res, da v konicah ni mogoče normalno kolesariti, ampak ne moremo tega kar prepovedati, ker se je v zadnjih letih promet v peš conah bistveno povečal. Ko turistizasedejo celo ulico, s kolesom pač mimo motovilim enako počasi, kot bi peš. To me sploh ne moti, tako pač je.

    Skratka, kot vedno, smo ugotovili, da je osnovni problem očitno pomanjkanje kulture in občutka za dejstvo, da nas veliko živi na majhnem prostoru. Ljudje se pač še niso urbanizirali in ne razumejo kako funkcionirati v veliki skupnosti neznancev. Že besede prosim, hvala, izvoliti, oprostite, lahko bivanje precej olepšajo.

  • Odgovori Matej Zalar 24. 5. 2019 at 9:21

    @NZ: Kaj vem … mogoče pa niti niso tako nesposobni kot midva misliva in ima prav @Tilen 🙂 Ampak, statistika nesreč dokazuje obratno. Pri regulaciji me moti, da zaradi regulacije nasankajo tudi tisti, ki so normalni. Dobro, mogoče bi pa tudi jaz enkrat imel e-skiro. “A, ne smeš ga uporabljati, ker je 10 odstotkov uporabnikov teh vozil prifuknjenih.”
    In tako je na vseh področjih. Zaradi debeluhov bi obdavčili sladke pijače, nasankam naj pa še jaz, ki dvakrat na teden spijem kokakolo samo zato, ker je dober vir energije. Čedalje bolj se moramo kot družba prilagajati čedalje večji manjšini nesposobnih in brezobzirnih bedakov, ampak drugače očitno ne gre – razlog za to sta pa tehnologija in dober štandard. Potem imamo tu še tistih 43 različnih spolov, tudi vsem tem ljudem moramo zdaj prilagoditi zakonodajo, kot da so invalidi.

  • Odgovori Oskar Sever 24. 5. 2019 at 12:19

    Jaz ga imam, e-skiro namreč. Pa mi nekako dol visi za vaše pavšalne ocene po izgledu povprečnega uporabnika. Z njim se vsakodnevno vozim po opravkih in v službo, imam čelado, med delom počiva v pisarni, drugače pa doma, ko je priklopljen na vtičnico. Ali sem zavaljen? Ne, tudi suh nisem, odtečem 10km brez problema. Imam manj stroškov z gorivom in stroški avta v povprečju, ne zabijam mesta z dnevno migracijo kot večina vas, ki se v Ljubljano vozite, v večini, prav tako ne zaseedam parkirišč stanovalcem bloka, zato, ker bi bil zastonjkar. S kolesom se nimam namena voziti, še posebej, ko sem v srajci in hlačah na “rob”. Lep pozdrav, v večini, dvoličnežem.

  • Odgovori Jani 24. 5. 2019 at 13:06

    Moja e-rolka longboard gre 40…(:

  • Odgovori NZ 24. 5. 2019 at 13:58

    @oskar sever
    Se opravičujem če smo ti stopili na žulj (od električne skirce ga sicer težko dobiš:)).
    1. Ne komjutam v Ljubljano sploh, tudi ko sem, sem uporabljal P+R
    2. Po otroka v vrtec pa res ne morem s skirojem
    3. Najbrž nisi edini na svetu ki je lepo oblečen v službi
    P.S. nikakor nisem proti tehnologiji, uporabljaj varno še naprej.
    @Jani, fantastično. Toliko komaj sme it moped, za kar rabiš čelado in vozniški izpit, krasni novi svet.
    @Matej Zalar, danes so se pojavile novice da bodo elektro skiroje pod kaznijo 120€ odstranili s površin za pešce, torej samo po kolesarski stezi in cesti. Ali je to dobro ali ne pa ne upam sodit.

    • Odgovori NZ 24. 5. 2019 at 14:02

      @Jani, pozabil sem najpomebnejšo stvar. Moped ima poleg ostalih zahtev tudi zavarovanje avtomobilske odogovornosti, česar nobena od elektro stvari nima, povzroči pa lahko podobno p****rijo

    • Odgovori Oskar Sever 24. 5. 2019 at 15:36

      Sploh ni žulj.
      1. Komjuta njih 100.000+ vsak dan, avtomobilov namreč. In se potem@Matej Zalar razpištolji na e-skiroje. Ne rečem, delitvena ekonomija in puščanje, kjer ti srce poželi mi ni ravno pogodu. Vseeno razmislimo, koliko e-skirojev lahko parkiraš na eno parkirno vozilo namenjeno avtomobilu?
      2. Lahko bi šel s kolesom, bam čelado na glavo in poganjaš. Kaj te muči? Sonce, dež, sneg? Že nisi dovolj zagret.
      3. Pomen in namen posta zgrešen? Zakaj bi poganjal nekaj kar moram parkirati in zaklepati. Tako pa se zapeljem neposredno v dvigalo, iz dvigala v pisarno in sem že za pisalno mizo.

  • Odgovori Še ena, ki... 24. 5. 2019 at 23:00

    Še ena, ki se vozi z električnim skirojem.
    V službi sem načeloma v bluzi in krilu (ali “finih” hlačah), tako da kolo odpade.
    S skirojem sem od doma do službe v natanko 7 min, parkirišče je kar v pisarni. (psssst… tudi polnim ga v službi – in ja, delodajalec to ve in nima težav s tem).

    Glede zavaljenosti… Pri 170 cm in 62 cm, dokaj rednem fitnesu in teku najbrž ne sodim v to kategorijo, ne?

    Meni je skiro praktičen (prej sem uporabljala “navadnega”) – z njim sem hitro v službi, se ne spotim, ga parkiram pri sebi, po potrebi pa zložim v avto.
    Super zadovoljna, priporočam vsem (seveda pa tudi previdnost pri uporabi).

  • Odgovori Matej Zalar 25. 5. 2019 at 9:14

    Seveda niso vsi uporabniki e-skirojev zavaljeni in motorično prikrajšani, so pa mnogi. In ker tudi jaz mislim, da je lahko to čisto simpatična možnost za dnevne migracije, so razne prepovedi res popolna neumnost, pa če nam gredo še tako na živce. V redu, sem pa tja se kakšen e-skirojevec zaleti v pešca. Tudi kakšen kolesar se. Je torej najbolje, da zaradi nekaj bedakov vse skupaj prepovemo ter @Oskarju in @Še eni, ki… prepovemo vožnjo z e-skirojem oziroma ju prisilimo, da recimo pol poti do službe prehodita? Lahko si pa kakšen pametnjakovič izmisli, da bi jih morali, kaj vem, registrirati?
    Sicer sem pa včeraj poklepetal z možakarjem v obleki, ki se je v službo pripeljal s skirojem – na nožni pogon. Pravi, da je prestar za e-skiro 🙂 Seveda pa je drugače, če moraš do službe pregurati 5 ali 10 kilometrov.
    Prav tako sem se včeraj na kolesarski stezi čez celo Celovško dajal z dvema e-skirojevcema. Težko rečem, da se nisem počutil nekoliko ogroženega, čeprav sta se vozila prav lepo. Težko jih je gledati na tistih majhnih kolescih. In ni treba biti motorični debil, da s tem ubrišeš. Je pa res, da tega še nisem preskusil. Nekaj mi sicer obljubljajo, ampak me niti ne mika kaj preveč 🙂

    • Odgovori slovon 29. 5. 2019 at 0:28

      @matej e-skiro je po mojem mnenju optimalna rešitev za vse nas, ki na kolesu v nekaj minutah zašvicamo in rabimo v službi biti dovoj “lepi”. Preoblačenje žal ni izvedljivo, pa bi se rad čimprej spokal iz hlač na rob in nepraktičnih čevljev.
      Se pa zelo strinjam, da je ključ v kulturi in obzirnosti. S skirojčkom sem načeloma hitrejši od večine kolesarjev (top speed 25 km/h menda), ampak prehitevam takrat, ko je prostor, varno, etc. sicer se pač peljem počasneje za drugimi.
      Nova prevozna sredstva so dejstvo in vse načine transporta od pešbusa do avta povezuje cestna kultura. Tudi pešec je lahko na cesti nevaren in ovira po nepotrebnem, enako kot kolesar, (e)-skiroist ali avtomobilist. Je kdo opazil, da sem navedel voznike in ne naprav?

    • Odgovori slovon 29. 5. 2019 at 0:31

      @matej – pa pejd že par kilometrov, da boš vedel, o čem pišeš. Lahko ti ga posodim tudi jaz, pa se vozi kakšen dan al dva. Izjave tipa “Težko jih je gledati na tistih majhnih kolescih. In ni treba biti motorični debil, da s tem ubrišeš. Je pa res, da tega še nisem preskusil. Nekaj mi sicer obljubljajo, ampak me niti ne mika kaj preveč ” ti vzamejo kar nekaj kredibilnosti.
      S skirojem se pač razsuješ, kot se razsuješ tudi s kolesom, sploh na naših kolesarskih. Ne s kolesom, ne s skirojem se ne razsuješ, če voziš vozilu in situaciji primerno.

  • Odgovori Matej Zalar 25. 5. 2019 at 9:18

    Sploh pa je res, da so e-skiroji precej manjši problem kot neuvidevni kolesarji. Naslednji korak je potem lahko še bolj striktna regulacija kolesarjenja – kar je imel Janković pred leti že v mislih, česar se nihče več ne spomni. Skratka, najprej zapreti polovico mesta za motorni promet, potem prepovedati tam kolesariti. Ne poskrbeti za ureditev javnega prevoza. In nazadnje pričakovati, da se ljudje v mesto ne bodo vozili z avtomobili. Good call!

  • Odgovori siggi 25. 5. 2019 at 20:29

    Janković osebno me je želel spraviti s kolesa pred mestno hišo, tako da me je prijel za roko in vztrajal da sestopim. 2x sem ga vljudno prosil, da me izpusti in da se mi mudi v službo. Zaleglo je sele ko sem mu zagrozil z ‘batinami’ in obiskom urgence ob 7h zjutraj. Dodal sem mu se, da se ves svet bori za zeleni center, kolesa,… samo on se gre ekologije tako, da prepove zelena prevozna sredstva skozi center.

    E-skiroji me spomnijo na piaggo ciaote, ki so bli razpaseni po celi Ljubljani in so ogrožali rajo povsod. Z registracijami so to uredili, kako bodo e-skiroje pa je vprašanje. Verjetno mora v enem od takih trkov ‘kasirat’ kak funkcionar, da se bo kaj premaknilo.

  • Odgovori Matej Zalar 25. 5. 2019 at 22:26

    Da, to je včasih rad počel. Mene je enkrat zgodaj zjutraj kregal, ko sem brzel po Bregu – na celi ulici sva bila sama in peljal sem se vsaj tri metre stran od njega. Gladko sem ga nadrl tudi jaz, to – in kakšen solzivec – rabi, da se mu zbriše tisti butasti nasmešek s ksihta.

  • Odgovori Simon T. 25. 5. 2019 at 23:00

    Meni bi pred leti, ko sem delal za Bezigradom in mi je bil prevoz kolo, elektricni skiro ali elektricno kolo prisla presneto prav. Sploh v tistih obdobjih, ko smo imeli veckrat v tednu 16-urne izmene, in si izmozgan, pa bi rad se v doslednem casu prisel domov in se stusiral in spal.

    Je pa raznih tistih “hoverboardov” in podobne nesnage prevec. Sploh pa ne spadajo ne na povrsine za pesce, ne na kolesarske steze.

  • Odgovori Bič 26. 5. 2019 at 3:56

    @Siggi, Matej – a da Zokuna matra nespečnost? Kdo bi si mislil?
    Saj kakšni novinarki Lady bi naložil, da gre po vroče rogljičke za ženo. 🙂
    To je barabam največja kazen, Ne morejo mirno spat in na celi črti pogrne tudi dormeo,
    Mati Narava poskrbi za vse, brez da mignemo s prstom.

  • Odgovori krizaPlačevanjaRTV 26. 5. 2019 at 11:46

    Navadni skiro ali električni je zelo uporaben. Do lažje dosegljivega parkirišča se pripeljemo z avtom, ga vzamemo iz avta in se peljemo še kilometer daleč. Mogoče še več. Tako niso uporabni niti rolerji, niti kolo ali rolka. Zato je dobro, da se to razvija, le nekaj desetletij prepozno. Zraven je dobro, da to pomaga pri razvoju baterij, da bodo mogoče enkrat tudi akumulatorji za avte postali znosno dragi.

    Se pa strinjam, da je varnost tako lahko problem, pa tudi stabilnost je slaba.

  • Odgovori turist 27. 5. 2019 at 14:58

    Skiro mi še nekako gre v glavo, ne gredo mi pa tiste reči, kjer stojiš na platformi med dvema kolesoma in se pelješ. To mi pa res zgleda debilno, še celo bolj kot 50 letnik na skiroju.
    Včeraj me je en mulc na tgem skoraj povozil na Bledu… v vsej gužvi na promenadi je frajer peljal s tisto rečjo pomojem na max. hitrosti in buljil v telefon. Če ga ne bi opazil zadnji trenutek, bi se oba valjala, tako pa sem ga uspel v zadnjem trenutku “preusmerit” na zelenico in v grm. Je bil tako šokiran, da se še bunit ni uspel ampak je brez besed pobral vso šaro in pobegnil.

    • Odgovori krizaPlačevanjaRTV 10. 6. 2019 at 17:30

      Lahko da ti 50 letnik na skiroju izgleda debilno, vendar to je potrebno, da se zmanjša natlaćenost mesta z avtomobili in z izspušnimi plini.

      Verjetno je to zadnje tudi vzrok za prezasedenost onkologije. Torej takšne stvari bi se lahko reševale z debilnimi stvarmi.

  • Odgovori Stane Debevec 29. 5. 2019 at 9:52

    Dobro jutro,
    el. skiroje in podobno šaro nekako ne opazim oz. s tem še nisem imel problemov. Mislim pa da se teh stvari ne da regulirati drugače kot s kulturo udeležencev v prometu.
    Vidim pa da kolesarje pospešeno odrivajo na pločnike. v Senožečah so obnovili cesto in naredili nenormalno široke pločnike, ni pa kolesarskega pasu. Verjetno ga bodo narisali po pločniku z vsemi uvozi do hiš, da bom seveda veselo poskakoval s svojo prtljago. Ravno da se mi iti treking po 50 km poti….Logatec je tako obupen, da ni čudno da vozimo po cesti. Na koncu Vrhnike proti Logatcu tudi delajo neke čudne kolesarske zadeve…..občutek imam da je čedalje slabše. Tako opevane kolesarske poti so pa vedno nevzdrževane in ne peljejo nikamor…..
    Niso mi problem skiroji, problem so naši prometni strokovnjaki. Za to, da bi avti vozili čim bolj ravno in hitro so pripravljeni narediti vse.
    Pozdrav Stane.

  • Odgovori Tomaž Marinček 14. 8. 2019 at 13:52

    V tem članku si pa izjemno zadel svoj blog-vzdevek. Na negativen način. Lp.

  • Odgovori Tomaž Marinček 14. 8. 2019 at 14:01

    Takim bi takoj prepovedal udeležbo v debati – in spletno komentiranje –, ker tratijo naš čas in se posmehujejo zdravemu razumu, kolikor ga sploh še imamo.

    ***

    Tudi tebi bi na podlagi zgornjega lahko prepovedali obstoj bloga, ker imaš očitno precej skrajna sovražna stališča. Mimogrede, malce višje si vse ljubljanske 16-letnike označil za ČAPCE. Tebi se to zdi normalno?

  • Odgovori Matej Zalar 14. 8. 2019 at 15:29

    Moj bog, saj sploh ne znaš brat!

  • Komentiraj