Pri denarju se neha tudi nogometna pravljica

Fuzbal me ne zanima, vseeno mi je tudi za Afriko in če mene vprašate, bi šel v JAR raje kadarkoli drugič kot ravno med mundialom.1 Razlogov, da mi je ta šport nesimpatičen, je več, eden od njih je tudi, da sem verjetno najslabši igralec nogometa vseh časov. Ampak nikoli nisem blestel niti v košarki, prej nasprotno, a ta šport rad spremljam. Odločilen razlog je po mojem vseeno ta, da fantje, ki svoje delo z nogami brez dvoma obvladajo, mene vedno znova razočarajo na drugih področjih. Recimo pred časom sem slišal, da je nek angleški zvezdnik nekega angleškega kluba nabrisal bivšo žensko svojega reprezentančnega – in morda tudi klubskega, kaj vem – kolega. To po mojem sploh ni tak problem, saj je pač bivša in jaz sem vedno mislil, da si fuzbalerji tovrstne ženske podajajo kot žogo. Ampak ne, bivši tip je tako zameril, da fanta zdaj sploh nočeta skupaj igrati v reprezentanci in je menda cel halo, ker da lahko Angleže zdaj premagajo celo Slovenci.

Potem imamo živčnega Francoza, ki potegne celo ekipo v poraz samo zato, ker mu je tečen Italijan med celo tekmo v uho šepetal, da mu natepava sestro. Ajaj, tudi meni je enkrat ob enem takem pacientu popustil živec, ampak z eno razliko. Nisem udaril, vsaj ne prvi.

In smo pri zdrahah v slovenski reprezentanci. Vedno, ko so uspešni, ga začnejo lomit. Neotesanec, ki misli, da si lahko privošči vse, ker je zabil največ golov, selektorju, avtoriteti (!), pred vsemi jebe mater in v južnjaškem slogu teži v smislu “kupim lahko jaz to tvojo Šmarno goro”, ker on je zvezdnik in se mu je zdelo tako brezveze laufat gor, da je potem to očital selektorju. Ta pa, namesto da bi ga pomiril ali mu znal vrnit z dvojno mero, skliče tiskovno konferenco in se pred celo Slovenijo in morda tudi svetom zjoka “mami, mami, Zaho je leku, da bo kupu mojo smalno golo”.

Kako naj te ljudi jemljem resno?

Ko sta odšla tako selektor kot Zahovič, je lep čas vladal mir, ker je bila reprezentanca zanič. Potem so fantje spet prikazali odlično igro, menda so proti Rusiji igrali doma tako dobro, da bi lahko premagali katerokoli reprezentanco, in Slovenija je spet začela poskakovat, s predsednikoma Pahorjem in Türkom vred. Govoriti se je začelo o kemiji. O novi pravljici. O možnostih, da se v Afriki prebijejo v drugi del tekmovanja. Dovoljene so bile sanje pred jutrišnjim dnem.

Ampak jutrišnji dan je žal prišel prej kot smo pričakovali.

In obrat je tokrat še bolj beden, saj gre samo za denar!

Če se nam je doslej zdelo neupravičeno, da hočejo višje plače zdravniki in sodniki, smo zdaj prišli do točke, ko se resno vprašam, ali se je vsem zmešalo. Cifre in odstotki me sploh ne zanimajo in nimam pojma ali gre za velike ali za majhne denarje, močno pa sumim, da ga je tu polomil kolektiv igralcev. Prvič zato, ker predsednika NZS Ivana Simiča nekako spoštujem kot častnega moža, kar je po mojem dokazal tudi s ponujenim odstopom. Menda ni neumen, da bi si na tako trapast način kvaril dobro ime, ki ga ne glede na obtožbe (nikoli ga niso obsodili) ko je bil še direktor DURS-a, vseeno ima.

Ob vsem tem Simič razpolaga z oprijemljivimi dokazi. Če prav razumem, je shranil dopisovanje po elektronski pošti in on lahko to kadarkoli sprinta in s papirji pomaha pred kamerami, medtem ko bo kapetan reprezentance še naprej cvilil, da se s predsednikom ne da pogovarjati. Da ne omenjam njihovega predloga o nakupu neke naprave, ki jo reprezentanca potrebuje, a je nima, Simič pa na to mirno odgovori, da jo imajo, a je ne potrebujejo. Verjamem, da Simič ni tako nor, da bi nakladal v tri dni in verjetno lahko to napravo kadarkoli pokaže.

Nečesa pa ne vem. Mar fuzbalerji, ki so sposobni podajat izjave, ob katerih celo George W. Bush izpade kot profesor, z vodstvom NZS komunicirajo sami, recimo preko maila robertkoren@fuzbaler.si? V tem primeru so komunikacijske težave normalen pojav. Ali pa imajo obupnega zastopnika, naj bo to menedžer ali pravnik.

Seveda me lahko obtožite, da nimam pojma o fuzbalu. Ampak približno pa vem, kaj so osnove uglajene komunikacije in zaenkrat so igralci na tej točki popušili na celi črti, kajti prepirljivo so izpadli oni in ne predsednik zveze. Seveda se bo Slovenija spet polarizirala na fane, večinoma verjetno manj izobražene navdušence, ki mislijo, da so za uspeh edini zaslužni igralci, in na tiste, ki menijo, da so naši fantje dobili dovolj. Kolikor vem je finančna nagrada manj pomembna kot potencial za boljše pogodbe v klubih, kjer se obrača denar, ob katerem je nagrada NZS – ki je menda trikrat višja kot jo podeljuje svojim igralcem nemška zveza – lahko smešno nizka.

  1. To besedo sem si želel uporabiti od nekdaj. []
Prejšnja objava Naslednja objava

85 komentarjev

  • Odgovori Whiskey 5. 3. 2010 at 8:17

    Tale o George W. Bushu jr. je pa genialna 🙂 Zraven postaviš še Cimeta … 🙂

    NZS je itak že od časa Zidarja ena velika pralnica denarja. In ko vidiš premieja kako puca kopačke, smo spet pri Georgu.

  • Odgovori Rado 5. 3. 2010 at 8:38

    Lepo si karikiral odnose Chefe.
    Pogoltnost “zvezdnikov” ne pozna meja in je (najbrž) v obratnem sorazmerju z njihovo pametjo.

  • Odgovori Popaj 5. 3. 2010 at 8:47

    Samo kar se tiče tistih 2 Angležev, najboljšemu prijatelju je nabrisal zaročenko, ko sta bila še skupaj. Celo zanosila je in opravila splav, tako da mogoče je za razumeti malo zamero?

  • Odgovori primoz 5. 3. 2010 at 8:53

    fuzbal je pralnica denarja po celem svetu. Fuzalske tekme so zbirališče huliganov, ki “živijo za fajt”
    Najboje bi ga blo prepovedat.

  • Odgovori chef 5. 3. 2010 at 9:51

    @Popaj: Jaz pa takole pravim: babe so babe, fuzbal je pa fuzbal.

    @primoz: No, no, radikalen pa ni treba biti.

  • Odgovori Rafael 5. 3. 2010 at 10:19

    Dobri – modri vodja NIKOLI ne pridejo v javni konflikt z delavci, ki ga živijo (ne le finančno), sploh pa ne s vsemi na enkrat in še s takimi, ki imajo zelo dobre rezultate, kar uvrstitev na svetovno prvenstvo za Slovenijo je odličen rezultat (v tem premeru sicer za naše proletarske razmere z dobro plačanimi nogometaši – v svetovnem merilo pa za slabo plačane nogometaše – pač tržna cena). Predsednik se bo potrebno še marsikaj naučiti, to ni navadna firma – vrhunski športniki niso nebogljeni delavci,ne glede, kakšno izobrazbo imajo, so pač raskirali in uspeli.

  • Odgovori miša 5. 3. 2010 at 10:19

    Hahahaha, všečen blog. Tud js zadnje dni spremljam to tragikomično pravljico. Men se zdi “ponujeni odstop” odlična poteza, Slovenci vedno potegnemo s tistimi, ki se postavijo v vlogo žrtve.

  • Odgovori vlado 5. 3. 2010 at 10:20

    V SLO nogometu so bile zdrahe in bodo.
    Najbrž je tako tudi drugod, razlika je le v tem,
    da pri nas vse plačamo davkoplačevalci,
    torej tudi tisti, ki nas nogomet ne zanima.

  • Odgovori heidegger 5. 3. 2010 at 10:22

    ceprav se pogosto ne strinjam s tabo, sva tokrat pri vecini argumentov na isti strani. in tudi kul, da ne recem pogumno, se mi zdi, da si priznal, da nimas pojma o nogometu (kar zadevo fazo artikuliranja z zogo), hkrati pa napisal korekten “prispevek”, ki, kolikor spremljam in razpolagam z nekataterimi insajderskimi informacijami, drzi.

  • Odgovori Rafael 5. 3. 2010 at 10:31

    Res ne vem, zakaj je ponudil odstop ? Če ni nič kri, potem se ne ponuja odstop, če pa se smatra za odgovrnega za nastalo stanje, potem bi moral dati odstop, ampak pravi, reče se adio.

  • Odgovori miša 5. 3. 2010 at 10:55

    @Rafael: to je taktična poteza. Itak bodo odstop zavrnil, ljudem se bo zasmilu, avtomatično ne bo nič kriv.

  • Odgovori chef 5. 3. 2010 at 11:02

    @Rafael: Če je še tako smešno, gre pri organizaciji NZS za to, da je operativno jedro sestavljeno iz vrhunskih strokovnjakov, pa če se beseda strokovnjak še tako smešno sliši.

    Ampak oni znajo samo dobro brcat žogo, pri artikuliranih intervjujih se pa že ustavi in potem izpadejo kot fahidioti.

    Spor so začeli pa v medijih razčiščevat nogometaši in ne Simič. Po tvoji logiki naj bi moral torej predsednik kar naprej popuščat, samo zato da so fantje tiho? Takoj ko jim ne popusti (menda, tako berem danes, jim je kar naprej zviševal premije), se pa oglasijo in začnejo jokat, da se z jim ne da pogovarjat.

    Ampak za razliko od njih, ki že celo življenje samo brcajo žogo in ki, če se preselijo za dve leti v Turčijo, ne znajo po turško reči niti “hvala”, ima Simič bogat pedigre tudi na poslovnem področju. In on ni tepec.

    Zato je tudi podal odstop. Menda ni variante, da ga v NZS sprejmejo in on to dobro ve. Njega nek kolektiv igralcev ne more tako nategnit.

  • Odgovori mihapiha 5. 3. 2010 at 11:06

    kot prvo ponuditi odstop ljudem, ki si jih sam postavil je samo poteza za naivne in neumne. Časten mož. Smeh. Človek je bil direktor dursa istočasno pa je bil lastnik davčno svetovalnega podjetja. Da malo opišem kako to zgleda. Maš firmo in vsak mesec nabijaš davčno osnovo v nebo, slej kot prej se ti najavi davčna (ker maš pač vstopnega ddvja bistveno več kot izstopnega), pokličeš simičevo podjetje, ki ti “svetuje”, potem še nardiš samoprijavo in plačaš enih 5% tistega kar bi ti itak najdel, pride davčna vidi da so sodeloval s simičevo firmo (če jim simič sam to ne pove) in se zadovolijo s tisto samoprijavo in je to to. Častne mož my ass. In zdaj ko ni več tam računa po 400 eur na osebo za “seminarje” kjer pač razlaga kako in kaj nategnat davčno. In tak človek ti pol pride na čelo NZS, itak nima pojma o fusbalu. Naivni množici razlaga stvari, ki bi morale ostati v slačilnici. Kaže interne mejle. Res super. Dober, da so fusbalerji neizobraženi idioti a?

  • Odgovori Primzy 5. 3. 2010 at 11:08

    Se strinjam z Rafaelom…kaj je ta Simič en pussy da tako hitro skrije rep med noge…če ni nič kriv zakaj pol to ne dokaže s tistimi maili oz. vsaj svojo stran zgodbe bi lahko povedal…
    O korenu pa toliko…prava nogometna pamet, da tak izbruh jeze in nestrinjanje pokaže v intervjuju po tekmi…kaj nebi bilo bolj normalno da se skliče tiskovna konferenca ali kaj podobnega?

  • Odgovori Rafael 5. 3. 2010 at 11:28

    chef, dejstvo je, da nekateri znajo malo stvari delati, ampak to vrhunsko, nekateri pa vse in vse na pol. Dejstvo je tudi, da je Simič prišel na poslano (no skoraj) in trenutno nima do SP kaj izboljšati, lahko pa veliko pokvari in po moje mu je to tudi v veliki meri uspelo. Nogometaši so, kakršni so, taki so si izborili SP in tistih 5 milijonov evrov, ki so izključno za ta rezultat prišli na NZS. Za SP je pa sreča, da je selektor na njihovi strani, drugače bi lahko izpadlo, kot v Koreji. Ja, Simič je izpadel nedorasel situaciji, sploh pred SP, na katerega se Slovenci ne moremo serijsko uvrščati. Tudi tam po lep kos denarja prišlo na NZS. Če bi bili tam Rusi bi Simič veliko težje napolnil blagajno z denarjem iz FIFE in tudi sponzorskega. Svetovno prvenstvo v nogometu je res svetovno..

  • Odgovori rac 5. 3. 2010 at 11:37

    Nogometaši se pač morajo zavedati, da priložnost izgubljena ne povrne se nobena.Veseli naj bodo, da so bili v Slovenski reprezentanci in dobili priložnost tekmovati in izboriti mesto na svetovnem prvenstvu. Očitno se pa zavedajo, da so v svojih klubih le posredni členi v ekipi, ki nikoli nimajo zagotovljenega mesta v ekipi in bi sedaj radi zaslužili za vse življenje.Bodite pošteni, pa ob izgubljenih tekmah vračajte denar v blagajno NZS kot ga jemljete iz nje ob zmagah.Imate jajca.

  • Odgovori ervinator 5. 3. 2010 at 11:44

    Zares debilno popreproščen je tvoj svet: nogometaši so neumni, odstotki in zaplet te sploh ne zanimajo, vodstvo NZS je pa v redu, saj je Simič celo ponudil svoj odstop.

  • Odgovori NoMercy 5. 3. 2010 at 12:03

    a tipi, ki se “šetajo” po negovani travici dobivajo to celo plačano 🙁
    Ajde tistemu, ki da gol bi še dal na koncu tekme sendvič, ostali imajo pa vodo na pipi 🙂
    Pa v eno halo bi jih zaprl skupaj z zaposlenimi sponzorjev in tistimi, ki jim država v nedogled odlaša plačevanje storitev in materiala 🙂

  • Odgovori zoky 5. 3. 2010 at 12:05

    Večina vas pravi da vas nogomet ne zanima nerazumem pa to da ste z vsem na tekočem ne sam na domačem prizorišču ampak tudi v tujini kokr kakšne babe

  • Odgovori Pullga 5. 3. 2010 at 12:23

    @mihapiha – ni čist tko kot si opisal, že res, da plačaš samo prijavo, vendar ne moreš nareidti DRUGE samopirjav, ko te durs pride gledat z isto obdobje. V časih ko je bil na čelu Dursa, je zagovarjal, da durs vseeno pride pogledat, predvsem pa hitre preglede!
    Osebno pa menim Fuzbal igrajo, rezultate imajo, pa dva dober zgledata (al mislim, da celo samo eden), to je pa tud vse, kakega pozitivnega mnenja o slo fuzbalerjih nimam. Možganski hrusti pač niso, pa moralni tud ne.

  • Odgovori biloxi 5. 3. 2010 at 12:41

    bravo zoky

  • Odgovori Denis 5. 3. 2010 at 12:44

    Pisec članka, chef.

    Prvo kot prvo, z navajanjem dejstev v tvojem razmišljanju si dokazal ravno nasprotno kot sam trdiš. Do potankosti veš “v čemu je point” trenutne afere, poleg tega pa si naštel še par primerov iz nogometa, ki jih ostali nepoznavalci nogometa ne poznajo. 😛

    Sicer pa je problem v konfliktu med reprezentanti in NZS nastal zato, KER SE g. SIMIČ NI DRŽAL DOGOVORJENIH DELEŽEV NAGRADE PREJETE S STRANI FIFE ZA UVRSTITEV NA SP 2010. Pred začetkom dodatnih kvalifikacij je bil dogovor od deljenju fifty-fifty (50 : 50), nato pa je g. predsednih poskušal samovoljno zmanjšati delež nagrade za nogometaše na 40%. In to je bil glavni razlog, na katerega so opozarjali nogometaši pred tekmo s Katarjem. Če se strinjaš ali ne, je to bila zelo podla poteza g. Simiča in upam, da tako nečasten mož izgine iz našega nogometa za vedno, saj je sedaj pred celotno javnostjo očrnil nogometaše, ki pa so le želeli svoj delež, za katerega pa so zaslužni ravno toliko kot NZS, če ne še kakšen odstotek več. 😛

    Če kdo ne verjame temu, kar sem napisal, naj si prebere današnjo kolimno v Žurnalu 24, g. Igorja E. Berganta. Pa LP

  • Odgovori chef 5. 3. 2010 at 12:46

    Predvsem je problem, da niso moralni hrusti.

    Trditev, da so za uvrstitev na SP zaslužni skoraj izključno nogometaši, je pa smešna in to ne velja samo za fuzbal, ampak za vse športe.
    Meni pravzapra dol visi kako si bodo denar raztalali. aradi mene lahko dobijo fuzbalerji vse ali pa nič.

    Meni je samo smešno, da tako užaljeno cvilijo za vsako figo: če jim nekdo verbalno jebe setro, mamo ali kupuje Šmarno goro, če mu nabriše punco in če jim vzamejo žepnino. Kot da bi imeli opravka z infanti.

    @zoky: Tako!

  • Odgovori chef 5. 3. 2010 at 12:50

    Haha, jaz lahko že iz komentarjev hitro vidim, kdaj je nekdo polinkal blog na kakšen dorum ljubiteljev fuzbala, ker se potem kr usujejo enoumni komentarji 🙂

    Mimogrede, še en možakar, ki ni po župi priplaval: Stane Oražem: Kapetan Koren ni imel prav

  • Odgovori anonymus 5. 3. 2010 at 12:52

    “To po mojem sploh ni tak problem, saj je pač bivša in jaz sem vedno mislil, da si fuzbalerji tovrstne ženske podajajo kot žogo.”

    Prvič bila sta kao najboljša kolega, drugič tip je prevaral svojo ženo in tretjič, ta njegov kolega in njegova bivša imata otroka.

    Ne vem kakšne kolege imaš ti ampak v naši družbi si ne hodimo namerno v zelje, sploh če bi bili pa otroci pa žene vmes pa sploh ne.
    Pa dobro no, če nimaš nekega samospoštovanja te verjetno res ne bo motilo da ti best buddy natepava mater tvojega otroka.

  • Odgovori Denis 5. 3. 2010 at 12:53

    Aja, v prvem “odstavku” sem mislil povedati to, da kako lahko trdiš, da ti je vseeno za nogomet, poznaš pa nekatere podrobnosti, o katerih ostali poznavalci sploh slišali niso. Tukaj ne lažeš samo nam, ampak tudi samemu sebi.

    Pa še to, Simič je obična piČkUrina, ker želi, da bi se javnost poistovetila z njim in ga podprla v vseh točkah, ki jih je podal z včerajšno odstopno izjavo. Dejstvo je, da je javnost v teh težkih trenutkih zelo občutljiva na zadeve z denarjem, zato zelo čustveno in subjektivno gleda na celotno zadevo. Vendar če jim je obljubil 50%, naj jim 50% tudi da, pa al gre za 10k € ali pa za 5 mio €. Važna je beseda, ki si jo dal, ne pa da želiš na vsak način potunkat ljudi, ki so med najbolj zaslužnimi, da je denar sploh “prišel”.

    S takimi dejanji ta Simič samo razdira kemijo med navijači in reprezentanco, ki se je ustvarjala slabih 10 let. In sram ga bodi za to! FUJ!

  • Odgovori mihapiha 5. 3. 2010 at 12:56

    Pullga, teb se napove davčna in v 8 dneh morš naredit samoprijavo. Problem je bil pa predvsem drugje. Prišla je davčna našla pač kaj je našla (klasiko: v nepravilno obdobje odvajan davek – napihovanje rezultata obdobja, posli s slamnatimi firmami, karkoli) in je kaznovala. Potem pa se začne. Ti se pritožiš za pritožbo pa pooblastiš SIMIČEVO firmo. Ugan kako se je končala pritožba. In koliko je bilo takšnih primerov. In zakaj je sploh odletu ta “pošten, časten” človek.
    Meni pa dosti pove že delovanje UEFE, ki je mirno skenslala vse predloge simiča za delegate in postavila uveljavljena Jošta in Zavrla. Simič je pa politični človek, ki tako deluje. V času resecije in revščine izpostavlja prihodke nogometašev zato da bi jako inteligenten folk začel vlečt povezave z murinimi delavkami (kaj je itak pričakovano) in s tem kak si ti neinteligentni bureki itak ne zaslužjo nič. Spomne se svojih besed, naslednjič (bog daj) ko se kam uvrstijo.

  • Odgovori chef 5. 3. 2010 at 13:03

    “Simič je obična pičkurina”, “v teh težkih trenutkih”, “kemija med navijači in reprezentanco” …

    Hoho, odlične besedne zveze, vredne vsakega fuzbalerskega fena.

  • Odgovori mihapiha 5. 3. 2010 at 13:04

    hehe po chefovo je simič zaslužen da so prišel na svetovno. Dober gol je dal proti rusiji.
    In dober da “možganski hrusti fusbalerski” užaljeno cvilijo za vsako figo. Kot naprimer za vrečke v leclerku, blesave počasne voznike, folku ki pričakuje 200 eur za objavo, nakladači ki pretiravajo, primitivci ki se ne znajo oblačit v CD… da ne naštevam cviljenja naprej. A ne gospod možganski hrust?

  • Odgovori Denis 5. 3. 2010 at 13:04

    bravo mihapiha, tudi sam sem to želel povedati. Ta nečastnež sedaj želi s čustvenimi izpadi očrniti reprezentanco. Da ga ni sram.

  • Odgovori David 5. 3. 2010 at 13:05

    V tem primeru se najdete še vedno takšni, ki podpirate nogometaše, ki so skupaj s trenerskim štabom pobrali več kot polovico in jim še ni dovolj?

    Saj ne morem verjet? Pa saj ko gledam navijače in njihovo obnašanje, tudi ne morem verjet! Da kaj takega obstaja.

  • Odgovori Denis 5. 3. 2010 at 13:10

    Kaj je chef, si ostal brez besed in argumetov? Sedaj bi rad slišal tvoje mnenje, ko si videl stvar še iz druge pladi, ne pa da se sedaj spravljaš na navijače, ker si ugotovil, da si se zmotil v svojih nubleozah..
    Drugič raje piši o pingvinih na Antarktiki, ne pa o stvareh, o katerih nimaš pojma (kakor sam praviš)

  • Odgovori Denis 5. 3. 2010 at 13:13

    Podpiram nogometaše, ker so se z zvezo dogovorili za 50% in do tega deleža so tudi upravičeni. Če bi bilo s pravilnikom določenih 7 %, potem bi tudi toliko mogli dobiti. Ampak ker ni bilo pravilnika…
    Nekateri res ne razumete. Kot da bi vi hodili v službo, na koncu meseca bi pričakovali plačo 1000€, dobili bi pa samo 700 €, ker se je direktore odločil, da bo 300 € dal za promocijo in razvoj. Za to se gre, dragi fantje, ampak ne razumete in mi je strašno žal za to.

  • Odgovori mihapiha 5. 3. 2010 at 13:16

    david, ma kje. Igralci priigrajo svetovno prvenstvo, s tem pridobijo zvezi velika denarna sredstva (ki jih ne bi bilo, vsaj ne v tej višini), tvegajo da jim kdo na tekmi zlomi nogo in s tem uniči kariero (Šiljak proti Grčiji)potem pa še barabe pokvarjene, butaste še pričakujejo polovico denarja ki so ga sami priigrali? Moj bog. Kakšne barabe. Če si kdo zasluži ta denar je to PLAČANI (zavrl je bil volunter) predsednik zveze, politično nastaljen “pošten” človek. jao bože kira zmeda
    da ne govorim o tem da, tako kot nemci (katere nagrade je izpostavu simič) vsi igrajo v jako bogatih klubih za vsaj 100.000 eur na teden.

  • Odgovori mihapiha 5. 3. 2010 at 13:27

    sam še to, ne me narobe razumet. Rad berem tvoje bloge in so mi zanimivi (vsaj večina) ampak mi gre pa na živce dvoličnost. Sploh pa občutek večvrednosti. Sori, proti “neumnem” Korenu si …

  • Odgovori kalbo 5. 3. 2010 at 13:28

    @chef: Tukaj žal tolčeš mimo in to bogato. Gospod Simič in njegovih pet podpredsednikov vidi samo denar, pasejo se teli kravatarji po vseh športih, naredijo pa kaj dobrega zelo redki.
    Minil so časi, ko so športniki igrali za klobaso in sendvič. Simič je podlo računal na podporo tipične slovenske zavistne javnosti, ni pa računal, da nima pred sabo ubogih dečkov iz tretje lige, ampak igralce, ki v svojih klubih igrajo vidnejše vloge. Seveda je vsota završala med kravatarčki, zastrigli so z ušesi in se jim je pač za nogometaše zdelo to uhuhu preveč keša.

    Nej gre Simič s svojim tolstim vampom na zelenico in odigra tekmo. Seveda so nogometaši s selektorjem na čelu najzaslužnejši za uspeh, tega ne vidiš samo ti očitno. Še tekme z veliko Rusijo si glede na prebrano nisi ogledal, pa si vseeno dovoliš pljuvat po ljudeh, ki so bili bitko z velikanom in priborili keš.

  • Odgovori pet-in-g-seks 5. 3. 2010 at 13:29

    chef, ti si faca. spet!

  • Odgovori kalbo 5. 3. 2010 at 13:35

    Pa še to bi dodal. Si res tako naiven, da verjameš, da bo Simič keš ponucal za mlajše selekcije? To je podobno, kot bi lačen volk obljubil, da bo pustil jagnje na miru.

  • Odgovori Turk 5. 3. 2010 at 13:41

    Ni šlo za dano obljubo igralcem ampak so to bila pogajanja! Nato so pa igralci zadevo podpisal in so začeli medijsko obračunavati s Simičem! Mislim IQ neverjeten! Se pravi jaz se pogajam za službo, tam mi povejo eno od možnosti, vendar se na koncu domenimo drugače in jaz to podpišem, potem pa začnem v medijih obtoževat šefa, da ni izpolnil obljube!? Halo!? Predlagam, da komentatorji, ki žaljivo govorijo o Simiču si sploh pravilno preberejo kaj piše, ker dokazujejo enak IQ kot ga imajo igralci

  • Odgovori nišans 5. 3. 2010 at 13:49

    NZS ni firma. Njena vloga je ta, da razvija nogomet v Sloveniji. Zato bi morala biti bolj transparentna. Take stvari kot so talanje $$$ bi morale biti jasne, vnaprej določene in javne. Če bi se kateremu fuzbalerčku zazdelo, da je premija premajhna pač ne bi igral. Sicer so pa ti naši fuzbalerji lahko veseli, da so v reprezentanci, ker marskikateremu izmed njih bo ravno ta reprezentančna akcija mogoče odprla še kakšna vrata. Torej, ne igrajo za čast ampak zase. Za to, da jih skavti vidijo. Ampak eno je ideal, drugo je pa realnost… vedno bo isto…

  • Odgovori chef 5. 3. 2010 at 13:50

    Še enkrat povem, tudi tebi, @kalbo.

    Dol mi visi kdo bo pokasiral koliko keša in po mojem niti fuzbalerjem ne gre več za keš, ampak za ranjen ponos. Jaz jim privoščim vsak prigarani evro in da nisem gledal tekme (ki je bila brez dvoma kakovostna) ne igra nobene vloge – jaz namreč sploh ne znam precenit dobre in slabe igre.

    Problem je v tem, da fuzbalerji reagirajo na napačen način, tako, da izpadejo kot nedorasli buteljni. Dogovor je, dogovora ni bilo. Ti tepci grejo pa vse zblebetat novinarjem in ustvarijo iz vsega skupaj hujšo afero kot tisti angleški fuzbaler, ki je posekal prijateljevo babo.

    Če bi bili fantje pametni, bi šli do odvetnika in bi perilo oprali na sodišču. Tako so pa za polovico Slovenije izpadli idioti.

    Kaj je pa res? Pojma nimam, ampak pojma nimajo niti navijači, sploh pa ne tisti, ki so, kot sem prej prebral v neki izjavi, za pot v Južno Korejo več let odplačevali kredite.

    Meni se zdi tole zadnje še najbolj kritično.

  • Odgovori smoger 5. 3. 2010 at 13:51

    Chef…ostani pri potopisih. Lepo te prosim!

  • Odgovori biloxi 5. 3. 2010 at 13:51

    bravo mihapiha

  • Odgovori NoMercy 5. 3. 2010 at 14:01

    Le kaj si o teh nagradah v € mislijo delavci na štadionu v Stožicah 🙂

  • Odgovori mihapiha 5. 3. 2010 at 14:12

    verjetno si mislijo podobno kot o nekom ki lahko med službenim časom piše komentarje na blogu. In kaj si etiopski otroci mislijo o malcah teh delavcev v stožicah?

  • Odgovori Marcos 5. 3. 2010 at 14:21

    Jaz bolj verjamem igralcem kot Simiču iz preprostega razloga – ker poznam mentaliteto športnih funkcionarjev v klubih in na zvezah v Sloveniji. Najprej obljubljajo gradove v oblakih, potem pa, ko pride dan, dobiš samo polovico tistega, za kar si podpisal ali pa še to ne. Fantje vsi igrajo na zahodu in tam ustni dogovor velja toliko kot pisni, nihče si niti ne drzne, da bi ga kakorkoli prekršil, tako da se mi zdi, da je neformalni dogovor obstajal, pa je Simić potem postal pogolten in zadeva se je sedaj razplamtela.

    Naj kot primer “integritete” v Sloveniji navedem še primer Nihata Pejkoviča, ko je pred leti podpisal pogodbo z Olimpijo (preden so leteli v četrto ligo) in je predlagal, da bi pogodbo overovili pri notarju. Nastal je cel halo s strani kluba v medijih, češ da so užaljeni, da jim Pejkovič ne zaupa in tako naprej. Ali bi tako reagirali, če bi imeli poštene namene…? Samo v razmislek, kajti Simičeva reakcija je bila podobna. On je bil prvi, ki je vsebino dogovora lansiral v javnost, tako pa se v poslovnih krogih pač ne počne.

  • Odgovori Anonimno 5. 3. 2010 at 14:45

    h

  • Odgovori Andrej 5. 3. 2010 at 15:17

    Tipično Slovensko najprej športnike kujemo v zvezde se vsi kitimo z njihovimi uspehi ko gre za denar oziroma plačilo se pojavi naša zavist nič ne bi dali raje še kaj vzeli in tako je bilo pri Kozmusu, ko je objavil da bo nehal pa vsi v jok. Tako je pri Tini ko bo šla na tuje bo pa halo. Tako je sedaj pri nogometu ne vem kaj so jim obljubili in kaj zahtevajo, če so dogovori jasni, kar pa pri Simiču dvomim, se ni kaj pogajati. Če ni bilo dogovora prej je pa prav da predsednik gre in pride nekdo ki zna svoj posel.

  • Odgovori David 5. 3. 2010 at 15:29

    Mihapiha…

    po mojem občutku je nagrad dovolj! Tudi če si kdo zlomi nogo. Poleg tega so dogovor prekršili nogometaši, če pa ne berejo odločitev in pravilnikov o premijah, ki so bili napisani pred samimi tekmami so si pa sami krivi. Tudi jaz najprej preverim, za kakšen denar bom delal, šele potem delam.

    In ne govori mi, da so oni to priigrali. Seveda so, vendar je za njimi skozi življenje stalo ogromno ljudi in reprezentanca Slovenije ni njihov privatni klub, kjer si lahko kar vse med sabo potalajo. Upam samo, da bo preostali denar šel za preživetje klubov, ker bo kriza še dolga.

  • Odgovori bp89 5. 3. 2010 at 15:40

    Potem imamo enega živčnega Francoza,..

    Njegova mama je bila tisti dan v zelo slabem stanju.. on pa mu je govoril o njej, kot o neki pocestnici..
    Marsikateremu bi v tistem primeru prekipelo.. verjemi.

  • Odgovori seba 5. 3. 2010 at 15:48

    Pa dejte mir chefu, sej je reku da nima pojma o fuzbalu. Ti chef pa raj na potopisih ostan.

  • Odgovori opazovalec 5. 3. 2010 at 15:58

    Jaz osebno se ne strinjam s tako visoko nagrado za igralce.Ne bom se spuščal kdo ima prav in kdo ne samo, če so nemški igralci zadovolnji s 50.000€ po igralcu mislim, da naši igralci hočejo preveč, ker igralec si mora zagotoviti denarno eksistenco v klubu in ne v reprezentanci. Še to naj dodam, da si je marsikateri naš igralec v klubu zagotovil boljšo pogodbo z dobrimi predstavami v SLO reprezentanci.

  • Odgovori chef 5. 3. 2010 at 16:00

    Najprej naj mi kdo razloži, kakšno zvezo ima ta zbrka s fuzbalom. Jaz vidim samo kup užaljenih fantov, ki ne vejo, kaj so se zmenili in tega ne znajo rešit po pravni poti (ker je morda celo nemogoče, da bi uspeli), zato eden drugega klevetajo po cajtengih.

    Najhuje je pa v tem primeru za mnenje vprašat navijača. Navijači že po definiciji ne znajo razmišljat, pa to ni mišljeno kot žalitev.

  • Odgovori zig 5. 3. 2010 at 16:21

    hahahahaha, katere štiri fraze pozna fuzbalerski priročnik?

    dodaj druga
    pazi Leđa
    goL
    majku ti jebem

  • Odgovori kalbo 5. 3. 2010 at 17:45

    @chef:Ne gre za kup užaljenih fantov, ampak za vrhunske športnike, ki se jih poizkuša nategnit po že znani slovenski navadi.
    Se pa strinjam s tabo v tem, da so bili rahlo netaktni in so žal medijsko popušili proti mojstru manipulacije. Fuzbalerji pač, njim glava dela za žogo, ne pa za javno nastopanje. Žalostno je to, da gre Simič za 10 procentov nagrade rušit pozitiven duh v reprezentanci. Tele reprezentance ni za enačit s prvo. Večina te generacje se pozna od mladih nog in jih boš težko videl, da se bodo kregali med sabo, ali pa s selektorjem, kot je to počel ZZ top.

  • Odgovori chef 5. 3. 2010 at 19:17

    No, zdaj to sranje slišim še po TV. Smešno.

    Trditi, da je Simič nategnil fuzbalerje, ker je pač funkcionar (ti so pa vsi barabe), je približno tako kot trdit, da si fuzbalerji ziher zmišljujejo, ker so zabiti.

    Dejstvo je, da so se očitno nekaj slabo zmenili, sicer bi bilo vse že zdavnaj jasno. Za to sta pa krivi obe strani. In jasno, da se je začel tudi ZZ vmešavat in vprašanje, če ni tega počel že od začetka.

    In ja, gre za kup užaljenih fantovm vrhunski športniki gor ali dol. Reagirajo impulzivno, neumno in razdiralno.

  • Odgovori dr. Onyx 5. 3. 2010 at 19:46

    Jaz si v živo predstavlja premiera Pahorja, kako enemu od teh naših sanjskih fubalerjev puca kopačko, potem pa gospod model fuzbaler pljune na 500 evrski bankovec in mu ga prilima na čelo.

    Problem naše fuzbalske pravljice jaz vidim enostavno v tem, da vedno zmaga hudobni volk, kar v bistvu ni ne športno, ne fer. Moje simpatije do sanjskih fuzbalerjev so pa šle s temi prepiri okrog denarja lepo po gobe.

  • Odgovori Marcos 5. 3. 2010 at 20:26

    Chef, bistvo v tej zgodbi ni denar, fuzbalerji ga imajo že tako dosti, ampak dejstvo, da je Simič prekršil neformalni dogovor, vsaj tako vidim zadevo jaz ali pa, da je ob uvrstitvi na svetovno prvenstvo dajal obljube, ki jih kasneje ali ni nameraval ali pa ni mogel izpolniti. V vsakem primeru so fantje bolj užaljeni zaradi kršenega dogovora kot pa zaradi denarja.

  • Odgovori delavec 5. 3. 2010 at 20:45

    Simič je že kot glavni dacar pokazal, da je nemoralen. V službi države je s svojim svetovalnim podjetjem posameznikom pomagal izigravati zakonodajo in krasti državi. To počne še danes. Toliko o njemu osebno…

    Sedaj pa še nekaj glede aktualnega konflikta…
    Neki butelj (verjetno nogometaš) je novinarjem izčvekal, da se v slačilnici kregajo glede razdelitve denarja. Novinarji (npr. Požar, Rožman za Dnevnik…) so pač uporabili te “preverjene informacije”, dodali nekaj svojih začimb, nato se je pa začelo…

    …celotno afero je zakuhal Simič, ki se je užaljeno javil na Dnevnikovem portalu (http://www.dnevnik.si/sport/nogomet/1042341988) in “odgovoril” na novinarska “natolcevanja”. Pri tem je precej enostransko navajal določena dejstva in nekorektno navajal številke o premijah ipd. Zgolj ta Simičeva poteza je razburila Korena (igralce), da je naslednji dan v intervjujih napadel Simiča. Tedaj pa je eksplodiralo.

    Simič, Oražem, Frajman… in ostale »nogometne avtoritete« precej dezinformirajo javnost in želijo očrniti igralce. Kolikor je meni znano, bi naj Simič igralcem ustno obljubil določen procent nagrade (bojda 50%), po uvrstitvi na mundijal pa bi naj ponujal 40%. Igralci so zahtevali obljubljeno, Simič & co. pa so začeli s propagando o »pogoltnih fuzbalerjih«.

    Simič nagrade primerja z nemško reprezentanco: »Po informacijah medijev, naj bi vsak igralec nemške reprezentance za uvrstitev na SP 2010 prejel 50.000,00 EUR nagrade, za osvojitev naslova svetovnega prvaka 250.000,00 EUR, vsak igralec slovenske reprezentance pa bo za uvrstitev na SP 2010, po sklepu izvršnega odbora NZS, prejel nekaj manj kot 150.000,00 EUR, za osvojitev naslova svetovnega prvaka pa vsak po 550.000,00 EUR.« Očitno je v tovrstnih prepirih za enega predsednika NZS dovolj kredibilna informacija iz medijev. Sicer pa verjemite, da struktura nagrad nemških žogobrcarjev ni enaka, kot v našem primeru.

    Nadalje Frajman razlaga, češ, »kako bodo sponzorji gledali na to, da smo pet milijonov od šestih razdelili igralcem?« To je popolna dezinformacija, ker bi naj igralci od nagrade FIFE (6 mio eur) dobili polovico, torej 3 mio. Ostale nagrade so iz drugih naslovov (premije za nazaj, sponzorski zneski). To precej spremeni kontekst te izjave, se vam ne zdi?

    Podobnih cvetk je v medijih še precej. Omenil bom še samo eno, tisto, da bi naj Koren izsiljeval plačilo aranžmaja v JAR za svojo družino. Simič seveda ni navedel, v kakšnem kontekstu se je Koren pogovarjal glede tega. Javnost seveda takoj napade »požrešnega in ničvrednega« igralca. Če vas slučajno zanima, ni malo reprezentanc (ne samo v nogometu), ki igralce nagradijo s tem, da poskrbijo za prisotnost najožjih članov družine na največjih tekmovanjih. Mimogrede, mislite, da si bodo naši nogometni funkcionarji sami plačali pot v JAR?!?

    Zasledil sem tudi izjave, da nogometaši izsiljujejo za denar, po drugi strani pa funkcionarji svoje delo opravljajo prostovoljno, voluntersko… Ja pajade. Plače si ne izplačajo, si pa sejnine, dnevnice, potne stroške, stroške gsm, reprezentančne zakuske… pa tudi v JAR bodo potovali na stroške zveze, kot sem omenil.

    Nehajte že enkrat s temi primerjavami z delavci za 500 eur. Noben direktor ni poskrbel za 6 mio eur ČISTEGA, kot so to naredili nogometaši z eno uvrstitvijo na mundial. In tu ni vštet dodaten priliv z naslova novih sponzorskih pogodb! In kaj je spornega v tem, da si razdelijo polovico, 3 mio (!) pa pustijo zvezi?!?

    Samo povzetek,
    igralci se niso uprli zaradi prenizkega zneska nagrade, pač pa zaradi nespoštovanja dogovorjenega % delitve. Vse ostalo je medijska igra užaljenega predsednika… in žal netaktnega kapetana.

  • Odgovori Žogca 5. 3. 2010 at 21:12

    “Fuzbal me načeloma ne zanima”

    Mene pa načeloma fuzbal zelo zanima, ampak me pa zato veliko manj zanimajo vse te zdrahe, brez katerih očitno v slovenskem fuzbalu ne gre in ne bo šlo. Prav mučno mi je vse to poslušati in brati, v bistvu kar preskakujem v nekem upanju, da bo zadeva kar izginila.

  • Odgovori flyer 6. 3. 2010 at 0:19

    @chef: eden tvojih najboljsih zapisov!:)

  • Odgovori direktni 6. 3. 2010 at 7:52

    Simič ni vreden, da bi o njem sploh izgubljal besede, če bi imel kaj med nogami, bi nepreklicno odstopil, ne pa, da je ponudil odstop, ko dobro ve, da ga njegovi priskledniki seveda ne bodo sprejeli, saj bi potem ostali brez dobro plačanih služb. Denar za uvrstitev na SP je zveza dobila na podlagi odlične igre reprezentantov, že od začetka kvalifikacij, ko Simiča še sploh ni bilo na zvezi, in prav je, da dobijo polovico od tistih šestih milijončkov, saj so predvsem oni zaslužili ta denar, na igrišču. In če bi z Rusijo izgubili, mmmm, koliko denarja bi potem zveza dobila od FIFE? Skratka, podpiram igralce in trenerja, brezpogojno, Simičev karakter pa je večkrat pokazal svoj pravi obraz. Ja, reprezentantom se bo še kolcalo po Zavrlu ….

  • Odgovori chef 6. 3. 2010 at 8:03

    @dr.Onyx: Hohoho!

    Kar se tiče “kršitve neofrmalnega dogovora” je pa tako, da dogovora nikoli sploh ni bilo. In to je pa res bila Simičeva napaka očitno. Ne vem pa kaj vi mislite, da bo on kar odstopil in s tem pustil fuzbalerjem, da ga izsiljujejo v nedogled?
    In zakaj se nihče ne vpraša, kaj je tudi NZS in klubi, v katerih so začeli dala fuzbalerjem. Najbolje pa je, da se vse raztala zvezdnikom in se boste čez deset let spet praskali po glavi, ker ne bo nihče znal brcat žoga, kriva bo pa NZS.

  • Odgovori delavec 6. 3. 2010 at 8:52

    Chef, sploh bereš, kaj trobijo “drugače misloči”? Kako ti ni nerodno, da s takšnim prepričanjem govoriš o izsiljevanju, če (očitno) sploh ne poznaš ozadja. Poznaš seveda zapis Simiča, ki pa pa zagotovo kredibilen, ane? Pa Oražem je po tvoje takšna avtoriteta, da ima zagotovo prav! Verjetno bi ljudje blizu kluba NK Domžale znali povedati marsikatero na to temo. Sicer pa gre človeka, ki svojega popolnoma neizkušenega sinkota brez kančka slabe vesti postavi na precej popularno funkcijo športnega direktorja kluba, zagotovo jemati resno.

    Če človek v ekstazi (po nekaterih nepričakovanih zmagah) dviguje premije, obljublja % nagrade… naj kasneje, ko gre zares, besedo drži! Zaradi nekaj tisočakov manj ne bi nobenega igralca vrag vzel. Ostane pa tisti neprijeten pekoči občutek, da te je nekdo prav nesramno nategnil. Jaz osebno ne prenesem človeka, ki ti gleda v oči in serje.

    Praviš, da igralci škodujejo NZS in klubom… boš rekel, da je 3 mio eur iz naslova nagrade FIFE in X eur dodatnih “bonus” prilivov za NZS in klube premalo?!? Ja, se strinjam, da je premalo, če bi si sedaj tisoč in en funkcionar na ta račun rad privoščil “priboljške”.

  • Odgovori Rafael 6. 3. 2010 at 9:19

    chef – najmanj kar je, je nekorektno je pisati – cinično namigovati naj se VSE podeli zvezdnikom, kajti iz vseh dosedanjih informacij iz ene in druge strani je jasno, da ni nobeden zahteval, da igralci dobijo več, kot 50%. Torej NZS ostane vedno najmanj 50%, ki lahko tudi kakšen % namenijo (pride) tudi za razvoj mladih v normalnih klubih ali pa tudi klubih, ki jim je malo mar, za mlade in kupujejo (tudi nategujejo)tuje tretjerazredne nogometaše , a za lokalno mladino sploh pa za strokovni kadar, ki bi delal s to mladino nič od nič.

  • Odgovori Rafael 6. 3. 2010 at 9:37

    Še nekaj- da vse prek in prek govorimo in pišemo, da so funkcionarji na vseh ravneh nemoralni, pokvarjeni pogoltni na denar in ne vem kaj še. Večina teh ljudi dela več ali manj predano, s dušo in marsikdo čisto zastonj, predvsem pa držijo besedo. Po drugi strani so pa funkcionarji, ki “delajo” po klubih, pa kršijo vse moralne in druge vrednote. Zato je pošteno pisati, ko obtožujemo, da zapišemo konkretno ime in priimek, drugače marsikateremu delamo ne majhno krivico. Ravno tako je s nogometaši in drugimi športniki, a o tem morda drugič.

  • Odgovori delavec 6. 3. 2010 at 11:52

    Rafael, jaz osebno sem napisal z imenom, da je Simič nemoralen, ker z davčnim “svetovanjem” pomaga krasti denar državi (ironično je, da je celo v službi države).

    Mislim pa na VSE funkcionarje, ki govorijo, da delajo brezplačno, ker je to LAŽ. Da, uradno nimajo PLAČE, izplačujejo si pa vse, kar si zakonsko lahko (preko društva, kluba…) – če je le kaj denarja v blagajni. Tisti moment, ko se bodo odrekli vsakršnega nadomestila (potne stroške bi jim še priznal, niti slučajno pa ne dnevnic, sejnin in podobnega), bodo pa lahko rekli, da so volunterji.

  • Odgovori David 6. 3. 2010 at 12:06

    Jaz si v živo predstavlja premiera Pahorja, kako enemu od teh naših sanjskih fubalerjev puca kopačko, potem pa gospod model fuzbaler pljune na 500 evrski bankovec in mu ga prilima na čelo.

    Glede na denarje, ki si služijo in ostale mentalne kvalitete to niti ni daleč od resnice 🙂

  • Odgovori delavec 6. 3. 2010 at 12:10

    Izvršni odbor NZS sestavljajo:

    Predsednik NZS:
    mag. Ivan Simič

    Podpredsedniki NZS:
    Franc Kopatin
    mag. Rudi Turk
    Brane Florjanič
    mag. Rade Mijatović
    Stane Oražem

    Člani IO NZS:
    Damir Ban
    mag. Rudi Bračič
    Bojan Gasior
    mag. Stanko Glažar
    Branko Gros
    Danilo Kacijan
    Ciril Kolešnik
    Otmar Komel
    Vlado Šajn
    Milan Mikl
    Blaž Vidmar

    Zapomnite si ta imena. Me zanima, koliko teh funkcionarjev si bo samih plačalo potovanje v JAR. Po funkciji razen predsednika in podpredsednikov (celo 5 jih je, a ni to zanimivo?) ostali tam nimajo kej početi.

    Dodajam še, da imajo vsi navedeni tudi funkcije v drugih organizacijah v okviru nogometne zveze – združenje prvoligašev, medobčinske nogometne zveze, nogometni klubi… kar pomeni, da verjetno ne vlečejo koristi (ni nujno, da gre za denar) samo iz ene strani, pač pa iz vseh. Preverite in potem pametujte. Ja, res se lepše sliši, da zveza potrebuje denar za otroke in obubožane klube.

  • Odgovori Rafael 6. 3. 2010 at 12:17

    delavec – s vsem se strinjam.

  • Odgovori Rafael 6. 3. 2010 at 12:36

    david – kar nekaj vas tukaj nogometaše reprezentante označujete poniževalno, kot ljudi, ki so umski in moralni hrusti, pa neki modeli in ve vem s kom še. Lahko tudi drugače to gledamo:
    1. tej hrusti s svojim delom in rezultati več zaslužijo, kot je večina vas sploh videla na kupu toliko denarja.
    2. te hruste večinoma celo gledate ali pa berete o njih,na mesto, da bi med tem časom kaj “pametnega” delali ali pa trenirali, da bi oni vas gledali.
    3. nekateri celo plačujete, da jih lahko gledate.

    Poleg tega pa, ko te hruste gledate, med tem časom jeste čipi – čips (ali kaj podobnega) in se nacejate z raznimi pijačami, a dobro veste, da marsikateri otrok v Afriki že dva dni ni nič jedel in nič pil.
    Torej, kdo je potem tukaj večji umski in moralni hrust ?

  • Odgovori chef 6. 3. 2010 at 17:56

    Ta je pa dobra! Torej kdor zasluži več, je bolj frajer od nekoga, ki zasluži manj.

    Verjetno tudi Simič zasluži več od vseh nas, haha.

    Ni hujšega kot debatirat z ljubitelji nogometa.

  • Odgovori David 6. 3. 2010 at 18:26

    Rafael: 1. tej hrusti s svojim delom in rezultati več zaslužijo, kot je večina vas sploh videla na kupu toliko denarja.

    S svojim delom?? A je to zate pošteno plačano “delo”? Stanje v družbi (število gledalcev) omogoča takšne zaslužke tem tipčkom, Tina Maze tudi ne je čipsa za TV-jem, pa smuča na lastne stroške, kolikor berem.

    1. te hruste večinoma celo gledate ali pa berete o njih,na mesto, da bi med tem časom kaj “pametnega” delali ali pa trenirali, da bi oni vas gledali.

    Ah ja, lepo te prosim, tudi jaz sem že zabil kakšen gol. Koristnost tega početja je za družbo zelo podobna.

    1. nekateri celo plačujete, da jih lahko gledate.

    No vidiš, če bi tile tipčki bili plačani od mene, bi bilo profesionalnega nogometa hitro konec.

  • Odgovori David 6. 3. 2010 at 18:29

    Rafael, s svojim pisanjem me spravljaš v smeh in si še dodatno ustvarjam mnenje o navijačih, ne samo igralcih. Sploh nisi na nivoju, da bi lahko začel argumentirano razpravljati s tabo, tako da te prepuščam tvojim blodnjam, ne da se mi 😆

  • Odgovori Rafael 6. 3. 2010 at 21:51

    david – bumerang je včasih nevarna igračka

  • Odgovori siggi 7. 3. 2010 at 13:26

    Pri denarju se vsaka konča… Oz se ji doda grenak priokus. Tudi pri “bolj intelektualnem” smučanju

  • Odgovori NoMercy 7. 3. 2010 at 13:42

    koliko članov reprezentance je iz “Čefurije” in koliko iz RS 🙁 🙂

  • Odgovori Rafael 7. 3. 2010 at 17:37

    Ja fantje, sami ste si krivi, namesto, da bi šli v gostilno, bi šli na trening in bi sedaj vsaj 50 milijonov zaslužil v Barceloni in za uvrstitev na SP bi nastavili svoj piskarček, ne pa da ste se izučili za slabo plačani poklic in dobivate sedaj tistih borih 2000€ na mesec.

  • Odgovori pijanec 8. 3. 2010 at 14:29

    Zakaj se takoj začnejo nogometaši kregati glede denarja je jasno – v resnici ne zaslužijo toliko, kot se v javnosti govori, drugo pa je, da zasluženega denarja ne znajo dobro obračati in ga pač večino zapravijo.

    Pa banalno je, da zahtevajo toliko denarja za eno uvrstitev na SP … nekaj kar je v drugih športih pri nas stalnica. V drugih ekipnih športih se celo lahko pohvalimo z dobrimi rezultati, tu pa se jim celo dodatno obljublja nagrade, če preskočijo predtekmovalno skupino. Narobe svet.

  • Odgovori chef 8. 3. 2010 at 19:04

    Tega si jaz sploh ne upam omenit, ker bi me navijači verjetno s tistimi baklami premikastili.

  • Odgovori seamus 8. 3. 2010 at 20:25

    Remember pot v Padovo s Californio – neprecenljivo!

  • Odgovori chef 9. 3. 2010 at 8:03

    😆

    Sem že skoraj pozabu!

    Potem sem ga videl še enkrat, ko je po BTC-ju v eni bedni trenirki okrog skakal, haha.

  • Odgovori Rafael 9. 3. 2010 at 9:56

    več ali manj ima vsak v sebi za nekaj talent, a ga večina ne razvija (se strinjam, velikokrat ne po svoji krivdi), tiste , ki ga pa razvijajo pa ponavadi pri nas prej ali slej pride raji in nekaterim političnem funkcionarjem v nos, ne takrat, ko ustvari vrhunski rezultat, ampak potem, ko raja, predvsem tista, ki se v življenju ni nikoli kaj preveč naprezala sliši za vsoto denarja, a je 100 na uro zavistna vsem, ki so malo ali bolj uspešni od njih, pa ne le pri dinarju, seveda tu ne štejem tajkune in tiste, ki so na razne načine – tudi legalno nakradli velike vsote .
    Vzemimo za primer Korena, ki je, kot kapetan najbolj na udaru. On je bil eden od stotine, ki je začel, kot fantič igrati nogomet in ni nič več davkoplačevalskega denarja porabil, kot mnogi “leni” športniki ali “leni”dijaki ali večni študentje. In ta človek ima danes tržno ceno okoli 3 milijone v Evropi in ne troši našega denarja, nasprotno on in soigralci so preigrali 5 milijonov, ki bi šel v Rusijo, če bi s njimi izgubili in sedaj zahtevajo ne vse, ampak 50%, ostalo ga lahko zveza PAMETNO porabi. Verjamem, pa da se niso zastonj uprli, nekdo je hotel prelomit dogovorjeno. Verjamem, pa tudi, da bi igralci sprejeli tudi manjši %. Če bi to že pred kvalifikacijah bilo tako zapisano. Ne pozabimo, da bo zveza, dobila tudi zajetno vsoto po SP, ker bodo tam samo igrali, če pa osvojijo še kakšno točko, pa še toliko več.

    Ne pozabimo tudi na sponzorska sredstva, ki jih je in še bo zveza dobila ne primerno več, kot če se ne bi uvrstili na SP in spet lahko PAMETNO porabi za mlade. Simiča ne bi niti omenili, kajti najmanj, kaj lahko rečem, da je bil netakten, da kaj več ne napišem za človeka, ki je prišel tako rekoč na poslano, ki neposredno pred SP ne more nič izboljšati lahko pa le pokvari in zgleda, da mu je to v veliki meri že uspelo.

    Se pa strinjam, da je trenutno nogomet precenjen. Ne moremo, pa za to od Korena in druge, ki igrajo v tujini pričakovati, da bodo igrali manj, kot lahko iztržijo in to le zato, da bi zadovoljili domačo javnost, ki ne trpi bolj uspešne ljudi (tu kriminalce ne štejem) od njih.

  • Odgovori Rafael 9. 3. 2010 at 10:11

    pijanec – najbolje bo, da se držiš svojega plota, ker se le na njega dobro spoznaš.

  • Odgovori cudno 12. 3. 2010 at 22:35

    Mislim, da je šport boljši, kot gostilne in mamila. Vendar, so še koristnejše stvari od športa, kjer se denar ne investira.
    Zato me moti pretirano ukvarjanje s športom, mislim z denarjem in preko TV.

  • Komentiraj