Red

Končno so na Nanoški naredili red in ta kos čudovite zemlje z vegastim ogrodjem za otroške gugalnice, kjer še nikdar nisem opazil žive duše, bo lahko namenjen izključno samemu sebi.

img_20161004_181735

Težko je reči, ali je nova tabla za novo prepoved posledica sklepa kakega hišnega sveta ali jo je nekdo zabil samovoljno, tako kot je pred časom nek psihopat samovoljno zastrupljal viške pse. Osebno me prepoved ne moti, še manj je zaradi nje prizadeta psica. Prepovedi za pse razumem in se jih držim, ko za to obstaja dober razlog. Ta prepoved me moti načelno, ker je je izraz popolnega butalizma. Pes na zelenici ne more motiti nobenega normalnega občana. Lahko ga sicer moti drek na zelenici, ampak nekdo, ki ne pobira pasjih drekov, se tudi ne bo držal prepovedi sprehajanja psa po travi. Pippa, ki je doslej na to zelenico morda stopila enkrat ali dvakrat tedensko, bo to odslej storila vsakič, ko bova šla mimo. Ker ji bom tako ukazal.

Prejšnja objava Naslednja objava

30 komentarjev

  • Odgovori Anonimno 9. 10. 2016 at 18:15

    Kot je večji del prepovedi in groženj na določenih panojih varovarnih stanovanj na določeni viški ulici popolnoma odveč… ampak ok.

  • Odgovori zmago1 9. 10. 2016 at 22:35

    Glej red je red. posebno pa ko boš imel otroke boš razumel zakaj psi ne sodijo med igrala in na travo igrišč. Verjamem pa da te taka prepoved moti ker boš moral 15 mtrov dalj ga peljat na wc,…..da pa nisi nikol “pozabil” dreka pospravt pa lah komu drugemupravljice pripoveduješ in vsak kdaj “pozabi” in potem se otroci igrajo v peskovniku in izkopljejo saj veš kaj ali pa se valjajo po travi in so potem saj veš od česa,….Tud i na prostorih za inval8ide ni skor nikol avta parkiranega torej si zato da jih ukine?

  • Odgovori Anonimno 9. 10. 2016 at 23:01

    Pa da mora biti pes na povodcu ti je tudi tuje. In potem je vse narobe, ko kdo kaj reče in so ti takšne table problem. Spet pameten za vse, samo zase ne.

  • Odgovori darja 10. 10. 2016 at 3:39

    @Zmago – saj na tej zelenici ni igral. Ni mivke.

    Pa kaj bi še radi? Same prepovedi?! Vse plačljivo? Samo da nos stegneš iz fleta?
    Kaj ste vsi pozabili, kako je bilo v vašem otroštvu? Pobožat kuža pred blokom, ker ga doma nisi smel imet?

    V resnici postajamo popolnoma zblojen narod! Vse nekaj moti.
    Saj se živali – ptice – same umaknejo. Da le imate vi svoj prostor in navidezni mir. Kako morate iti komu na kurac!
    Zdaj odpada jesensko listje – živ obup!

  • Odgovori Matej Zalar 10. 10. 2016 at 6:27

    @Zmago1: Ob stavku “red je red” vsakič znova dobim pike, ker je to popoln kretenizem. Red naj bo red takrat, ko je ta red koristen. In mnogokrat je. Na travniku ni funkcionalnih igral in če bi znal brati, bi to vedel. Na travniku še nikdar nisem videl človeka, psa pa samo sem ter tja. Na točno tem travniku sem drek zagotovo pobral še vsakič. Narekovaje, ki jih zapisuješ okoli besede pozabil, sicer razumem kot žalitev. Mar resno misliš, da sem tak kreten, da psu dovolim sranje v peskovniku in da tam dreka ne pobiram? Malo pazi, kaj pišeš v drugi osebi ednine. Petnajst metrov stran peljem psico srat vedno (očitno si pozabil prebrati stavek”osebno me prepoved ne moti”), ker z njo dnevno prehodim vsaj pet kilometrov – če že nimam časa, pa serje na trato neposredno pred našim blokom, takorekoč pred moj vhod.

    Otroško igrišče je sicer kakšnih sto, dvesto metrov stran od table in tja seveda psice ne vodim – in je ne bi tudi, če ne bi bilo table, ki me seveda niti malo ne moti.

    Parkirišča za invalide seveda s tem primerom nimajo nobene zveze, tako kot s tem primerom nima nobene zveze pepoved dostopa psom na otroška igrišča. To je kakšnih dvesto metrov sgran od table in tja psica ne stopi nikdar.

    In tokrat ima @darja prav. Vsak kurec si lahko že spomni nekaj prepovedat, ob tem pa serje po javnem prostoru s popolnoma idiotskimi klišeji, kot je “red mora biti, pa čeprav slab”.

  • Odgovori Katarina 10. 10. 2016 at 10:12

    krasno, takšne table res koristijo vsem! še najbolj pa zapuščeni zaplati trave…

    …otroška igrišča bi morala biti vsa ograjena – ne toliko zaradi psov, ampak zato, da otroci ne morejo dobiti ideje in se odpraviti kam proti cesti… tle okoli mene je ogromno parkov in zelenic in vse so polne živali…psov in rac iz vseh mlak, nobene prepovedi nikjer. Otroška igrišča so prav tako vsepovsod, fenomenalno vzdrževana, s plastiko po tleh, ograjena (zelena gardenia mreža), kljuka od vrat pa tako visoko, da je povprečen uporabnik/ca igrišča ne doseže…starši večinoma na klopcah zunaj igrišč…ja, otroci tudi padejo, ampak očitno preživijo… in ja, psi ne smejo na otroška igrišča

    red mora bit! 😉 kadar je red dober seveda

  • Odgovori Seamus 10. 10. 2016 at 10:41

    Ja, igrišča so res problem. In sploh ne toliko s psi, kot z neuravnovešenimi starši, ki skupaj z otrokom pridejo na igrišče in potem mirno kadijo na eni izmed klopc (na vhodu je tabla za prepoved kajenja). Ko jim omeniš prepoved, pa te napizdijo, da on bo pa že lahko kadil kjerkoli hoče. Seveda čik roma na tla. Takšnemu je pač tabla za prepoved kajenja nekoristna, čisto lahko pa se mu izredno na mestu zdi zgornja tabla. Tako da …

  • Odgovori Zmago1 10. 10. 2016 at 10:45

    Pozabil ali pa “pozabil” drek pospravt sploh ni bistveno, ker lahko že samo en drek na igrišču pomeni da otrok tja ne bo več naslednji mesec in potem boš zmagoslavno razglasil da otroci se pa tu ne igrajo….Če je tabla postavljena kot je treba (verjetno je ni en sam postavil in še na svoje stroške!?) je bila izglasovana z nekim konsenzom ali z večino…. Sicer pa ne razumem vas lastnikov psov, kako radi imate otroška igrišča, saj Lj je pa res mesto kjer do prvega gozda ali gozdička praktično nikjer ni več kot nekaj minut, zakaj navsezadnje pa bi tako radi vozili pse na WC prav v otroški park?

  • Odgovori Anonimno 10. 10. 2016 at 11:14

    Na javnem kraju mora biti pes na povodcu. To se lastniki psov ne zavedate najbolje. In potem objavi sliko psa ob tabli, ki prepoveduje to početje. Cel car. Takšnemu samo denarna kazen pomaga.

  • Odgovori Matej Zalar 10. 10. 2016 at 11:17

    @Zmago: Pa kakšno otroško igrišče? Tukaj NI otroškega igrišča, je samo neka štanga, kjer so bile gugalnice morda, kaj vem, deset ali dvajset let nazaj. Kdor je pismen, prebere “z vegastim ogrodjem za otroške gugalnice” in s tem razume ogrodje. Če bi pisal o otroškem igrišču, bi verjetno napisal “vegaste gugalnice”. Težko prenašam komentatorje, ki ne znajo brati, res težko, na kurec mi greste, in ko nekaj napišem še tretjič, še vedno gonite isti jebeni primitivizem na osnovi urbane legende o pasjem dreku v peskovniku.

    Ta del trate je točno tak, kot del trate na drugi strani, kjer pa table ni. Take table ni recimo niti pred parlamentom, kjer je trata vsaj urejena. Ker tukaj ni. Tam, kjer JE otroško igrišče, pa moje psice ni. In od kje ta bizarna ideja, da psa sploh vodim srat na otroško igrišče? Ali da na otroško igrišče vodi psa srat kdorkoli, ki je normalen in ki tega ne naredi smao zato, ker zraven stoji neka tabla.

    Svetujem ti, da začneš razmišljati širše in da razumeš, da mene osebno ta tabla ne moti niti malo, ne kotz lastnika psa, ne kot sprehajalca, ne kot stanovalca. Moti me načelno. Kot še marsikaj v tej podaplski vukojebini, kjer se večini zdi kar vse normalno. Ker red mora biti. Navsezadnje pa je reda manj kot tam, kjer je prepovedi manj.

    @Katarina: Tako. V normalnem svetu so prepovedi normalne, zato se jih ljudje držijo. V nenormalnem svetu pa so tudi prepovedi nenormalne, zato se jih ne drži nihče. Tudi, če so dobre,

    @Seamus: Klasika.

  • Odgovori Waldo 10. 10. 2016 at 13:44

    Tudi pri nas razmišljamo o taki tabli pred blokom ali celo ograji. To ni ‘javni prostor’, ampak parcela v zasebni lasti. Razlog seveda obstaja, a ga ti kot pasjeljubec, ki vedno pobere vse svoje dreke, na prvi pogled ne vidiš.
    Na primer: vsak dan v mimohodu na zelenici ‘gostuje’ deset do petnajst pasjeljubcev s svojimi pasjimi prijatelji. Od tega eden ‘pozabi’ pobrati drek. Ker se seveda trudimo, da zelenica, čeprav ni otroško igrišče, ne bi delovala zanemarjeno, kot te moti v tvojem sestavku, jo pogosto kosimo. Če upoštevaš zgoraj navedeno obiskanost, to pomeni, da se kosilnica ob vsaki košnji povozi in ‘aktivira’ štirinajst drekov. Če kosimo bolj poredko, še več.
    Ko boš pucal tako posrano kosilnico, boš razumel. Do takrat pa vsaj pusti lastnikom, da prosto razpolagamo s svojo lastnino, kot nam dovoljuje ustava.
    Ne me narobe razumeti, psi so fajn. Ampak ne vem, zakaj moram jaz (tako ali drugače) pobirat dreke za njimi. Če si bom to želel, si bom nabavil svojega psa.

  • Odgovori Anonimno 10. 10. 2016 at 13:49

    Če ti je tu takšna vukojebina, pa pojdi v tebi ljubi Bruselj, mogoče Maroko, Turčija, ki je blazno napredna… Tam se boš izživel in sanjsko živel. Samo jamranje čez Slovenijo, kako je vse zarukano in kakšni bebci smo. Od takihle piscev kot si ti, ni kaj dosti v Sloveniji, v tujini boš po tvoje lahko dokazal vso svojo superniornost. Pač tu si pa neki kvazi kulinarični preizkuševalec in strokovnjak za kolesa.

  • Odgovori Luka Oblak Kalbo 10. 10. 2016 at 13:55

    Zmago, obstajamo tudi lastniki psov ki nikoli ne pozabimo pobrati dreka, smo v manjšini na žalost, samo kot načelnemu človeku me tvoja oznaka pod narekovaji pač žali. Človek ki ne pobira drekov pa take table itak ne šljivi.
    Kar se tiče psa na povodcu in anonimnega teleta. Moj je vedno, razen na polju kjer ni daleč naokol nikogar in gre na povodec vsakič ko se v vidnem polju pojavi oseba. Pa se je našla včeraj ženska na kolesu, ki je iz leve strani 50m stran z vzporedne ceste vpila čez njivo, da moram met psa na povodcu, če tega ne vem, pes pa ni bil 5m od mene in se je le ustavil, da bi počekiral, kdo se bliža in zalajal, ker je očitno dajala čudne vibracije. Takoj sem ga utišal in usmeril stran in pes je seveda ubogal in se napotil naprej stran od nje, kar je jasen znak, da je pod kontrolo. Dečve ni ustavilo, da nebi sikala. Pripnem psa, dam povodec ženi, pa se napotim do kričečega osebka, začne hitro pedalirat stran, pa ji zavpijem, nej me počaka, da se pomenva. Pa le počaka in mi začne vpit, da se psov boji. Prav luba duša razumem in verjamem, sam moj cucek je bil poleg mene, vsaj 50m od tebe in takoj ko sem te videl sem ga usmeril stran, sikaj tistim, ki svojih psov nimajo pod kontrolo. Kar se pa vidi na 100 kilometrov. Tko da kje pa naj zgonim psa, če ne na polju sredi ničesar.

  • Odgovori Anonimno 10. 10. 2016 at 14:12

    Luka Oblak, Matej pač ni bil s psico sredi polja, ampak nekje v stanovanjski soseski. In obdrži nivo, ne da se nekoga zmerja s teletom, če je takšno pravilo glede povodcev.

  • Odgovori Zmago1 10. 10. 2016 at 14:38

    Glej CHEF, če si jezen ali ti gredo komentarji na živce potem si še enkrat preberi osnovni post ki si ga objavil, ta je izvor vsega. Na kratko: Tabla te sploh ne moti, a kljub temu si objavikl prispevek kjer si ljudi, ki si na svoji trati želijo mir pred pasjimi iztrebki, primerjal s psihopati in njihove ideje z butalizmi (kaj je sploh to zaena beseda?). Načrtno boš ignoriral ta pravila in spravljal ljudi v slabo voljo (zakaj??) . Drugi seveda puščajo dreke, a ti ne. Sploh nevem zakaj sem spustil prvi komentar kjer ta tvoj post je eden (sicer redkih priznam ) na katere ne moreš biti ponosen.
    lp, Z

  • Odgovori Matej Zalar 10. 10. 2016 at 14:56

    @Waldo: Ni ga čez veselje, ko na trati, ki je v lasti našega bloka, med pobiranjem dreka svojega psa, stopiš v drek tujega psa. Ampak niti na kraj pameti mi ne pade, da bi takšno težavo na svoji lastnini, ki je to samo na papirju, rešil z neko tablo prepovedi. Zakaj? Ker vem, da z njo ne bi rešil popolnoma ničesar. Kdor ne pobira drekov, gotovo tudi ne bere tabel.

    @Kalbo: A se ni tvoja žena včasih bala psov 🙂 Zdaj ti je verjetno že jasno, da se ljudje ne razburjajo zaradi povodca, ampak zaradi psa na splošno. Se pa ne strinjam, da so pobiralci drekov v manjšini, vsaj kar se tiče našega becirka.

  • Odgovori Waldo 10. 10. 2016 at 15:39

    @Matej: Se strinjam, zelo verjetno, a če zmanjšaš količino drekov na polovico, je že boljše. In če koga zalotiš, ga lahko mirno naženeš in nima kaj sikati, da ni vedel da ni dovoljeno in da je privat.
    Na tvojem table ne boš postavil, ker potem tudi ti ne boš mogel voditi svojega psa tja, ne glede na pobiranje. Razen če si ignorantski dvolični kreten, kar do sedaj ravno nisem opazil 😉

  • Odgovori Matej Zalar 10. 10. 2016 at 16:22

    Puščanje drekov na trati seveda ni dovoljeno ne glede na to, ali je zemljišče zasebno ali javno (razen, če je tvoje) 🙂 Lastnik tega čudovitega kosa zemlje bi se seveda lahko odločil tudi za drugačno tablo, ki bi sicer dopuščala souporabo trate tudi psom (verjamem, da ima psa tudi kakšen lastnik stanovanja v onem bloku), vendar bi zapovedovala pobiranje iztrebkov. To bi razumel kot prijazen opomnik. Prepoved kar tako pa še vedno razumem kot butalizem.

    Mi je pa noro – in zelo slovensko -, če je trata namenjena … košenju. Saj pravim, tabla me osebno ne moti, verjetno pa gojim nerealna pričakovanja, da bo od nove uredbe dalje služila svojemu namenu; ali lahko pričakujemo celo obnovo otroškega igrišča in krepljenje medsosedksih vezi s hišnimi pikniki?

  • Odgovori Spam 10. 10. 2016 at 17:12

    Na koncu dneva je zemlja zasebna. Lastniki zemlje ne zmerjajo lastnikov psov z norimi butalci. Prav tako se ne vsajajo v njih, če lahko pričakujejo pasje piknike.

    Na drugi strani pa lastniki psov zmerjajo ljudi, ki so prepovedali gibanje živalim na zasebni lastnini.

    Rahlo hinavsko. Butalcev se očitno lahko losaš samo, če svojo zemljo ogradiš, ker drugače menijo kreteni, da je javna.

  • Odgovori filmoljub 10. 10. 2016 at 17:43

    Ha ha, lastnina gor in lastnina dol. Lastnina je v Slovenistanu pač sveta, nedotakljiva stvar, čeprav gre za usrano parcelo, od katere nihče nima nič. Dajmo premikat mejnik na trato svojega mejaka, kleni Slovenci, saj to je vendar folklora in tradicija! Po mojem pač nihče ne bo sral! — čeprav je tisto “moje” zgolj na papirju ali v resnici celo ne vem, da je kaj “moje”. Ko bi bili vsaj pri vsem tako dosledni in pikolovski, kot smo pri načelnem branjenju svetega pojma zasebne lastine.

    • Odgovori Anonimno 10. 10. 2016 at 18:23

      Sigurno si blokovc a, po možnosti v najemu. Seveda, da ne veš, kaj je lastnina.

  • Odgovori filmoljub 10. 10. 2016 at 18:53

    Nak, ne boš verjel, v resnici sem lastniški blokovec, ki je med drugim tudi (delni) lastnik zelenice in odprtega parkirišča, na katerem dejansko vsakodnevno parkirajo tudi stanovalci in najemniki iz sosednjih blokov. Kaj praviš, gremo v tožbo, a? V resnici še bolj od te zavožene države in slovenceljskih butalizmov (posrečen izraz) preziram samo debile, kakršen si ti.

    • Odgovori Anonimno 10. 10. 2016 at 21:06

      Verjemi, da je preziranje obojestransko. Bentite po blogih in se zgražate nad slovenceljni, a sami ste največje zgube. Nekaj pet vas deli isto mnenje, vsi ostali smo pa debili. Če se greste neko blogerstvo, potem normalno sprejemajte kritike. No, ampak saj ti vaši blogi so le odraz vaše bede verjetno.

  • Odgovori Matej Zalar 10. 10. 2016 at 19:11

    Tako. Treba se je ograditi in ubraniti zaplankanost in tiste 3/20 parcele, ki je sploh ne uporabljaš, razen, ko jo nekdo kosi.

  • Odgovori Rado 10. 10. 2016 at 19:33

    Za hišo sem poskusil imeti angleško travico. Po treh letih sem obupal. Misija nemogoče.
    Zdaj sem posadil solato.
    Soseda ima mladega /6 mesecev/, igrivega bernskega planšarja. Pri vrniti iz službe ga spusti in skoraj vsakič pes razigrano podivja. Tudi po moji solati. Skoraj vsakič mi uniči kakšno glavo. Rad imam psa. A sem tudi navdušen nad lastno solato. Sosedi nisem še nič rekel. Upam, da si bo kdaj prišla gor.

  • Odgovori Matej Zalar 10. 10. 2016 at 20:09

    Če bi bila normalna, bi sama ugotovila takoj. Tako pa ne bo nikoli. Jaz bi prvič vljudno prosil, drugič zabentil, tretjič pa bi verjetno ponorel. In verjetno še vedno ne bi dosegel ničesar. Morda bi potem med solato zabil tablo 🙂

  • Odgovori filmoljub 10. 10. 2016 at 20:10

    Aha. Na to solato ne smem!

  • Odgovori Francl 10. 10. 2016 at 21:36

    Od naslova “Red” sem pričakoval tole: https://www.sram.com/sram/road/family/sram-red
    Pa kdaj drugič.

  • Odgovori anja 12. 10. 2016 at 15:01

    ubošci otroci. Lahko pa se valjajo po blatu in listju in lahko so v štalah, lahko so med kravami, na posteljah se valjajo psi in otroci….Mislim…Otroci tukaj sploh nimajo povezave. Pač nekdo si je namislil nabiti tablo in to je vsa umetnost-kretenizem.

    Pri nas so otroške igre, vriskanja piskanje, igrala in psi skupaj. Seveda je posredi kak odrasel, pri majhnih otrocih, ki se še ne znajo obnašat okoli psa, pri starejših okoli 10+ let pa ni težav, če so vzgajani ob psu.
    Psi hodijo tudi v vrtce, šole, domove starostnikov…Nobenega problema. Edino kamor pa res ne bi rada videla psa tacati je v živilski trgovini.

    In povodec je nepotrebon, če je pos pod kontrolo. Sama raje vidim odvezanega psa, ki se zna obnašat, kakor privezaneg ain nevzgojeneg, ki se zaganja, laja, skače…

  • Odgovori Luka Oblak Kalbo 19. 10. 2016 at 14:14

    @ Matej Zalar: Ja res je, včasih se je res bala psov, nikakor pa ni sovražila psov, od napada lovskega psa pa ji še danes ni prijetno, ko pride pes brez kontrole proti njej. Sicer je dosti bolje odkar imamo svojega psa, ker se je naučila brat pasje signale in ji je zdaj jasno, da je tisti pes kazal že na daleč znake, da bo napadel. Na žalost lastnik ni reagiral. Ravno zato nikoli ne grem mimo neznanih ljudi brez da bi imel psa na povodcu in v bistvu razumem po eni strani kričečo bejbo, čeprav je bila daleč stran. Tko da sam ločim sovražnike psov in ljudi, ki se jih bojijo iz takšnega in drugačnega razloga
    Kar se tiče pa nepobiralcev, pri nas smo pobiralci drekov v veliki manjšini.

  • Komentiraj