Rožnik imam najraje, ko dežuje

Danes objavljam eno iz rubrike Čas kislih kumaric: »Na januarsko pomladansko nedeljo so se številni Ljubljančani sončnim užitkom prepustili na Rožniku. Priljubljeno izletniško točko je obiskala tudi naša ekipa.«

publishwall_1389545843_6874761

Pametnejši so šli raje na Rakitno – kjer po mojem ni bilo dosti manj ljudi –, jaz pa nisem imel časa, zato sva s Pippo udarila klasično rundo čez Rožnik. Česa takega še nisem videl! Zgornja fotografija je izpred gostilne, kjer je opoldne vladalo izredno stanje. Vrsta za flancate je bila dolga vsaj dvajset metrov in med množico sem se prebijal kot da bi bil decembra zvečer na Cankarjevem nabrežju, ne pa januarja sredi dneva pod Cankarjevim vrhom.

publishwall_1389545845_9503962

Celo na manj znanih poteh enostavno nisem dobil priložnosti za odtočit, ker je vsako minuto nekdo prišel mimo, na najširši trasi pa sem se počutil kot v Tokiu. In ne, za spodnjo fotko, nisem čakal na najprimernejši trenutek, ko bi bilo največ ljudi. Kolona sprehajalcev se je začela v Mostecu oziroma v Šiški in se je verjetno vila do Čada, vmes pa se je zataknilo pri gostilni.

Videl sem lahko praktično vse: od sprehajalcev s psi in vozički do tekača v kratkih hlačah in majici brez rokavov, jahača ter celo gorskega kolesarja, nekdo pa je po cesti rinil tudi z avtom. Zdaj sem sicer kar vesel, da sem bil gor, ker sem doživel pravi fenomen. Da se ljudje ob prostem dnevu s takim užitkom gnetejo nekje, kjer naj bi uživali v naravi, je bilo zame nepredstavljivo.

Prejšnja objava Naslednja objava

6 komentarjev

• Odgovori Afna 12. 1. 2014 at 17:55

No, zdaj vem, da sem te opazil par dni nazaj s Pippo, kako si na poti iz Rožnika malical flancat. Lahko priznaš da te ni toliko motila gneča na poteh, kot vrsta zanj 😉 Drugače se pa tudi na tak dan najdejo poti, na katerih skoraj nikogar ne srečaš, le blatne čevlje je treba vzeti v zakup. Mene moti predvsem to, da preden prideš na Rožnik, so vse poti proti Mostecu nagnetene s pločevino, prav tako tiste par travnatih površin ob Večni poti.

• Odgovori Zmrda 12. 1. 2014 at 19:23

Bruh 🙂

• Odgovori Matej Zalar 12. 1. 2014 at 20:01

@Afna: Ja, zadnjič sem si ga pa res privoščil. Tako kot sem si privoščil tudi sprehod sredi dneva. Sem rekel: “Boli mene za cel svet.”

• Odgovori primoz 13. 1. 2014 at 8:46

Mi smo štartali ob devetih in pred tavečjo gužvo že pobegnili v dolino. Na “naši” poti mimo hotel bellevue ni praktično nikogar, je pa precej strmo. Sicer pa precej raje gledam gnečo na poti na Rožnik, kot družine, ki za nedeljski sprehod izberejo CityPark

• Odgovori Ana Kos 13. 1. 2014 at 13:13

Včeraj sem se po teh poteh peljala s kolesom. Je bilo res pešcev toliko, da ni bilo s kolesom nič posebno luštno. Le zasledovat sem morala Mojega, da mi čisto ne pobegne! 😉

• Odgovori Shajtana 14. 1. 2014 at 7:15

Jaz sem bila na Rakitni kjer je sicer bilo manj ljudi kot na teh tvojih slikah ampak vseeno ful več kot sem jih tam videla kdajkoli. Mogoče je pa izbira poti vedno manjša, ker je vedno več napisov “privatna pot”/”privatno zemljišče” in zato zgleda večja gneča. 😉 Se pa strinjam s primozem…vseeno raje Rožnik/Mostec kot City Park.