Škandal: štiriurna zamuda letala!

Iz zelo očitnega razloga mi niti na misel ne pride, da bi organizacijo svojega dopusta zaupal kateri od turističnih agencij, ki ponujajo smešno poceni sedemdnevne last minute alle inklusive počitnice na enem od grških otokov, s prevozom vred za 299 evrov. Nikakor mi ni jasno, kako pri teh cenah sploh pridejo skozi, mi je pa zadnjič nekdo povedal, da pri vsevključujočih ponudbah obstajata, na primer, dve različni pipici za pivo. V ceno je vključena scalnina, pivo pa je treba plačati. In verjetno tako naprej. Enkrat bom šel na tak dopust iz čistega firbca, ampak bom pričakoval nateg na vsakem koraku, tako da me ne bo moglo nič presenetiti – razen seveda človeška neumnost.

Ta zelo očiten razlog,zakaj organizacije svojega dopusta ne bi zaupal turistični agenciji, je namreč človeška neumnost. In na cenenih organiziranih potovanjih, kjer turistu ni treba misliti na nič, je človeške neumnosti na pretek.

Tako smo včeraj brali senzacionalno novico o prizemljenem Adriinem letalu. Šlo ni za nič drugega kot za tehnično okvaro, ki so jo odkrili tik pred vzletom, letalo pa je zamudilo vsega štiri ure in še malo – torej nič posebnega za vse popotnike z normalno razvitimi možganskimi celicami. Ampak novinar je očitno kontaktiral najbolj zabite potnike. To so tisti, ki za dopust plačajo 299 evrov (za otroke brezplačno), potem pa se cel teden razburjajo – upravičeno ali neupravičeno – kot da so za polovico svojega regresa dejansko kupili sanjske počitnice, na katerih bi jim morali riti lizat vsi, od stevardese na čarterskem poletu naprej. Doma seveda razlagajo, kako je bilo v Grčiji super, čeprav so na tistem otoku videli samo okolico svojega hotela in mogoče še “nekaj brezveznih starih kamnov”, kot radi rečejo antičnim ostalinam, kamor jih je vlekla žena.

Novinar je zapisal: “Potniki se pri tem niso poškodovali.” No shit!

Kako je mogoče, da tako banalna novica sploh pride v medije? Radio Slovenija je menda poročal, da “so bili potniki prestrašeni, ker jim pristojni dolgo časa niso sporočili ničesar.” Mene zanima, kaj pomeni “dolgo časa”. In kaj pomeni “ničesar”. Kaj potnike sploh briga vzrok za zamudo? Vse, kar bi kot potnik želel vedeti, je, koliko časa imam do vzleta. Potem bi nekje poiskal podatke o pravicah potnikov, da bi videl, ali mi pripada brezplačno kosilo in podobno. Malo bi se seveda sam pri sebi razburjal, ker nobena zamuda ni prijetna, ne bi pa nekih “pristojnih” špecal novinarjem, ker so pristojni pač vse naredili po predpisih.

Višek debilizma je zahteva nekaterih potnikov, “da jih na cilj prepelje drug letalski prevoznik, saj, kot je dejal sogovornik, vedo za finančne težave slovenskega nacionalnega prevoznika.”

Tega raje sploh ne bom komentiral, potnikom, ki nabijajo take neumnosti, pa bi priporočil, naj se odslej raje držijo domače grude.

Letalo je zamudilo pičle štiri ure.

Me zanima, če so po pristanku zaploskali.

Prejšnja objava Naslednja objava

49 komentarjev

  • Odgovori IZTOK GARTNER 18. 8. 2012 at 18:08

    Jebat ga, model, danes pač nima vsak 2000 evrov za dopust izven teh last minute pizdarij.

  • Odgovori brezimenko 18. 8. 2012 at 18:10

    “Potniki bodo sicer najverjetneje dobili 400 evrov odškodnine …”

    Očitno se splača zatežit pristojnim. Svašta 😀

  • Odgovori oranžna 18. 8. 2012 at 18:46

    Portalu 24 kur je nekdo posredoval posnetek vzleta. Snemal je tudi v času, ko se je zgodila “katastrofa”. A niso mobilniki na letalih prepovedani (naj bi bili ugasnjeni)?

    Ne vem kateri spletnik pa je poročal o tem, kako da so dekleta jokala, ker so morala še enkrat na to letalo. Svašta.

  • Odgovori chef 18. 8. 2012 at 21:40

    To so res bolniki, da jim ni para. To je tista kategorija staršev, ki rodijo rojene zmagovalce.

    Če ti idioti res dobijo odškodnino, smo v neumnosti brez dvoma prehiteli ZDA – pa še pred nekaj leti smo se iz njih delali norca.

  • Odgovori chef 18. 8. 2012 at 21:42

    In ja, kot vidim, so ploskali. Če bi bil jaz na tem letu, bi se mi verjetno utrgalo. Saj vseh 180 verjetno ni bilo pritegnjenih, ampak dovolj so trije, ki potem zanetijo cirkus.

    Tip je dve uri buzeriral zaposlene na Adrii, ob tem pa še misli, da je frajer.

  • Odgovori chef 18. 8. 2012 at 22:18

    Si predstavljate, da bi se tem našim prijateljem zgodilo nekaj takega?

  • Odgovori David 18. 8. 2012 at 22:45

    Ha ha ha, dobra. Tudi jaz sem se samo nasmehnil, ko sem videl to novico. Slovenski novinarji nimajo podna, ne vedo kje je. Enako tudi turisti, ki bi hoteli da jim nekdo za 200 eur riti liže, kot si dejal. Dobra 🙂

  • Odgovori Mare 19. 8. 2012 at 0:35

    Sem se samo nasmehnil, ko sem slišal tole pri novicah na radiu. Jaz temu rečem čredni turizem. Poznam ljudi, ki ne hodijo drugače na dopust, kot za tisti en teden oh in sploh in ah in uh “vse postreženo k riti”. Pravzaprav imam takega sodelavca. Potem mi še cel mesec vneto razlaga, kakšne avanture so doživeli, ko so za 50 EUR (po osebi) najeli kamelo ali šli z (spet črednim) vodičem do lokalne tržnice…… Ajoj.

    Jaz bi tiste nergaške potnike posedel na en lokalni avijon v Iranu npr. Ko sem nazadnje letel je pol potnikov molilo, eni sploh niso gledali okoli. Zamuda je bila 6 ur, rusko letalo pa se je treslo, kot da vozi po makadamu. Iz enega motorja se je nekaj čudno kadilo, ko smo pristali, so se pa vsi vidno oddahnili. Ko sem potem vprašal domačina, ali je vedno tako, je odvrnil, da samo takrat, ko letijo s tem tipom letala, za katerega se menda ne dobi rezervnih delov. V glavnem zelo zabavno.

    “Enkrat bom šel na tak dopust iz čistega firbca”

    Smo tudi mi to naredili. Turčija, en teden. Smo šli “trikrat”: prvič, zadnjič in nikoli več. Tistih par tednov pred odhodom, ko malo pobrskaš po netu in pokličeš par domorodcev odtehta vse, ker potem resnično doživiš svoj dopust, brez črede in ovac – takrščenih kakopak.

  • Odgovori Jurij 19. 8. 2012 at 0:43

    Šoba pravi, da so po dveh urah le dobili nekaj vode in sendviče, a vse s sirom in zelenjavo, čeprav nekaterim takšni sendviči niso pogodu ali pa so celo alergični na sir. »Izbire ni bilo

  • Odgovori dmashina 19. 8. 2012 at 9:19

    Si predstavljaš, da bi nemška TV naredila prispevek vsakič, ko bi eno letalo v Frankfurtu zakašljalo? To, da so turisti, ki plačajo 299€ za dopust najbolj težki, je pa splošno znano. Enako velja tudi za goste restavracij, ki si kosilo kupijo prek Kuponka.

  • Odgovori dmashina 19. 8. 2012 at 9:21

    V Dnevnik pa je ta “incident” prišel verjetno samo zato, ker imajo strašne probleme napraskati za pol ure materiala za oddajo.

  • Odgovori chef 19. 8. 2012 at 17:56

    Ojoj, enkrat sem šel jaz jest s tem kupončkom – bil sem povabljen. Mene bi bilo sram težit s tistim vavčerjem.

  • Odgovori Mavrična 19. 8. 2012 at 19:21

    haha, iz muhe so naredili slona, pa ne vedo, da muha leti, slon pa ne 😉

  • Odgovori seamus 19. 8. 2012 at 21:54

    @chef – pa sj ni slabo in tud ne tako grozno poceni, kot ti kdo poskuša predstaviti, samo vedt morš kaj hočeš. Eni imajo to kot čisto reklamo in se temu primerno obnašajo eni pa samo filajo luknje (razne halo pice, momoti ipd). In reklame so fajn, ker drugače tja po vsej verjetnosti ne bi nikoli šel, tko pa dobiš fajn zadeve in se namen izpolni.

  • Odgovori Anonimno 20. 8. 2012 at 0:41

    Si v drugem stavku povedal vse!

    Heh te so dobre: nekdo mi je povedal…

    Tebi se zdi normalno, da letalo zamuja štiri ure? Ti povem skrivnost: Adriino letalo zamuja vedno! Včasih celo odpovedo let. Ti povem še eno skrivnost: kadar odpovedo let se mora stranka presneto potrudit, da dobi sobo za čez noč!
    Ah seveda vse to je normalno… Predlagam, da si prebereš moj prvi stavek in jasno ti bo, kaj ti želim povedat!

  • Odgovori kekec 20. 8. 2012 at 7:37

    Tistega ploskanja nikoli nisem štekal. Zakaj ne ploskate kelnarju ko mu uspe pir nalit?

  • Odgovori Andrej 20. 8. 2012 at 8:03

    Tole je pa bila drama brez primere, haha.
    Novinarji so pa tudi svojega denarja vredni – citat v eni izmed novic:
    Potnik je povedal da je je letalo prekinilo vzlet in “so potniki popadali”

  • Odgovori Vanja 20. 8. 2012 at 8:52

    Tudi jaz pri takih novicah v prvi vrsti zamerim novinarjem!
    Pred 10 leti smo s pevskim zborom leteli z Brnika in se je pri vzletanju zgodilo podobno: letalo je pospeševalo in malo pred dvigom naenkrat zavrlo in vrnili smo se k stavbi. Nekateri smo se malo prestrašili, ampak takoj je bilo vse v redu. Pojasnili so nam, da se moramo zaradi tehnični težav vrniti v stavbo (kasneje smo izvedeli, da nadzorni merilni instrumenti niso bili usklajeni ali nekaj takega). Čakali smo kake 3 ure, nato smo z drugim letalom odleteli.
    Razigrana skupina, kot smo bili, smo se začeli šaliti o dogodku in hitro je bilo veselo. Približno uro po neuspelem poletu se je tam pojavila ekipa TV Slovenija z novinarko Janjo Koren, ki je neumorno iskala zgodbo! Ostali potniki so mirno sedeli naokoli in se nobenemu ni zdelo vredno govoriti v mikrofon. Tako je našla nas, ki smo se očitno šalili in neumno napihovali dogodek. Trije smo dali izjave, očitno napihnjene in neresnične (novinarka je vedela, da se šalimo). Itak mi je bilo takoj žal (pa še mamo sem morala poklicati, da se ne bi prestrašila 🙂 ). Vse tri so objavili v TV Dnevniku! Beda, res.

  • Odgovori chef 20. 8. 2012 at 10:58

    @seamus: Poglej, za kakšno drugo ponudbo mogoče, ampak da bi z vavčerjem za 50-odstotni popust (ki velja samo ob določenih urah, za določeno mizo in samo za določeno hrano) prišel v gostilno, mi pa ne pride na misel. Raje grem enkrat manj.

    @Anonimnež: Poglej, jaz (sam) še nisem letel s čarterjem in seveda mi to ne pride na misel. Seveda razumem, da za 299 evrov ne moreš dobit vrhunske ponudbe in sem to tudi napisal. Kdor je vsaj približno inteligenten in zna računat, ta ve, da zadeva ne gre skozi na korekten način. Pri vsakem te pač malo nategnejo.

    Ne vem zakaj ljudje menijo, da bi morali za dobro polovico minimalne plače dobiti vrhunske počitnice v Grčiji. Še petdeset let nazaj si tega ni mogel privoščiti tako rekoč nihče, danes si lahko tako rekoč vsi.

    Da so slovenske firme zanič, tudi vsi vemo, zato pa moraš poznat svoje pravice. Inteligenten človek jih bo hitro zatrl, butelj, ki je dve uri težil telefonistki na Adrii, pa česa takega seveda ni sposoben. Verjetno prvič leti z letalom.

    @Andrej: Pred petnajstimi ali dvajsetimi leti smo s starši leteli na nekem čaretju v Italijo. Med nami je bil kmetavzar, ki se pred vzletom nikakor ni hotel pripet. Ko se je pred stevardeso vendarle moral, se je takoj v naslednjem trenutku spet odpel.

    To je pač ta folk, ki ima zdaj denar, da potuje naokoli in Slovencem dela sramoto, ker se povsod gužva, išče popuste, goljufa pri vstopnicah ipd.

    Če kdo ni spoštoval reda in je ob zaviranju padel po tleh, si je to prekleto zaslužil.

    @Vanja: Haha, ja, ta je dobra 🙂

  • Odgovori Anonimno 20. 8. 2012 at 11:48

    Resnično ti predlagam, da začneš uporabljat glavo. Drugim govoriš kako so neumni sam si pa res biser inteligence. Ti bom zastavil drugačno vprašanje. Kaj misliš, da se zgodi s termini, ki jih ljudje odpovedo zadnji mesec in (zaradi svoje odločitve) ne dobijo povrnjenega denarja (niso plačali odpovednega rizika)? Vprašaj se ali se agenciji izplača, da izda ponudbo za 299€? Pa te še vprašam: kakšno storitev bi moral dobiti v tem primeru?

    Hah govoriš, v stilu: povsod drugod je lepo samo doma je najslabše. Kolikokrat sem že slišal Italijani pa tega ne počno. Nemci vedo kaj delajo itd. Zanimivo je pa predvsem to, da čez vsak dogodek pi.diš. Prav tako pi.diš čez druge, ker pi.dijo. Ampak drugi so bedaki ti pa si inteligenten. Me prav zanima kolikokrat si že kaj spremenil? Zagotovo je sedaj v tisti pizeriji dovoljen vstop tudi “kužkom”, zagotovo Slovenci bolje parkiramo itd. Res si biser!

  • Odgovori chef 20. 8. 2012 at 11:56

    Že naslov bloga namiguje na to, da bom pizdil. Tako kot tvoj nickname pove, da si anonimni butelj, ki med drugim ne zna poiskat besedil, v katerih nič ne pi.dim, ampak tam se pa ne oglašaš, ker na podlagi potopisa iz hribov ali Freiburga ne moreš zanetit prepira. Ajde, lepo se imej.

  • Odgovori Anonimno 20. 8. 2012 at 12:18

    Zakaj bi se oglašal v dobrih objavah? Naj te trepljam po rami Bravo! Bravo! Bravo? Hočeš, da vzpodbujam množico, da ti ploska? Dajmo skupaj: plosk! plosk! plosk! Dobre objave rad preberem in si celo želim, da bi jih bilo več. Ne maram pa objav v katerih govoriš, kako so drugi debili, pa čeprav počno nekaj podobnega kot ti. Še huje! Prepričan sem, da nisi tako zelo pameten kot se želiš prikazat in zadev pogosto ne razmisliš! Boš rekel, da moja vprašanja, ki sem ti jih zastavil v zadnji objavi, niso smiselna? Na koliko vprašanj si mi odgovoril?

    Vedno se dotakneš anonimnosti in argumentu pripisuješ neko težo. Bo kaj drugače, če se podpišem Janez Kovač? Potem se lahko podpišem tudi Marija Terezija mogoče.

  • Odgovori alika 20. 8. 2012 at 14:39

    No še komentar z moje strani. Zaradi službenih obveznosti letim tudi po 20x letno, večinoma iz Ljubljane, z Adrijo, Turkish Airlines, Czech Airlines,… in potem po povezavah naprej (ker Adria pač nima veliko letov) Iberia, Delta, Emirati, Austria, Swiss, Ryan…. Torej poletela in odletela sem že z x letalskimi družbami in take stvari se pač dogajajo. Načakala sem se že x ur na vseh možnih letališčih…tehnične napake, zamude, … Pa kaj. Nikjer nisem doživljala drame zaradi tega, ker bi bil polet premaknjen za par ur. Dokler vse napake urejajo na tleh .. 🙂
    Verjetno je takšen odziv od ljudi, ki enkrat na dve leti letijo v tujino in jih je letenja tudi strah, zato ob takem dogodku doživljajo dramo…

  • Odgovori opazovalec 20. 8. 2012 at 14:53

    Najboljše in najbolj zabavne objave so tiste, kjer se Chef pritožuje. Z užitkom prebrano. Vse kar napiše je zelo blago povedano glede na nivo zaplankanosti našega ljudstva. Včasih bi si ljudje zaslužili kakšno šeškanje, pa ne po debeli riti, po črepinji, da bi odmevalo (ali je kdo doma)! Pri vojakih so rekli: “Glava pored toga da se na nju stavlja kapa služi i za to, da se ponekad sa njom misli.”
    Veliko zabavnih prispevkov še naprej!

  • Odgovori chef 20. 8. 2012 at 18:18

    @alika: Seveda, ampak normalni mediji objavljajo mnenja normalnih ljudi, naši pa brez izjeme intervjuvajo najhujše Butalce med Butalci, ki zaradi takih objav postajajo še večji Butalci – ob tem se pa upajo celo norčevat iz Američanov, ki so v povprečju verjetno nekajkrat bolj sposobni.

    Namen je bil seveda dosežen in plebs zdaj problematizira firmo, ki je sicer res zanič, čeprav je Adria v tem primeru težavo verjetno rešila tako, kot bi jo večina letalskih družb. Tega pa natančno ne moremo vedeti, ker je novinarski prispevek šalabajzerski in naravnan tako, da daje prav hordi razpizdenih budal, s katero zdaj drži tudi horda budal, ki so to brali. No, temu se pa reče poneumljanje ljudi s pomočjo medijev.

  • Odgovori seamus 20. 8. 2012 at 19:08

    @chef – in Adria res je zanič, toliko zamud, kot jih ima Adria in kje vse pristaja… Dalj od terminala je samo še lokalni kmet, ki s frčoplani šprica njive s pesticidi. Sem se enkrat v Nemčiji na poti iz terminala do letala hecal o tem (čas vožnje skoraj pol ure!). Najprej so se mi smejali, ko smo leteli mimo vedno manjših letal, so postali tiho, ko smo se bližali robu letališča sem dobil že za rundo. To je žalost, ne pa neka okvara, ki jih je nepredstavljivo malo napram ostalim prevozom, še vlaki se lahko pokvarijo ali koga zbijejo in pol stojiš.

  • Odgovori ramona 20. 8. 2012 at 21:15

    Se ne bi mogla bolj strinjati s tem blogom, bravo!!! Ko bi ga le čim več ljudi prebralo. Bunili se bodo pa samo takšni, ki so tako zabiti kot ta tip, ki je sprožil celo dramo zarad nekajurne zamude letala. Revež, ki je cel prestrašen prvič v lajfu šel čez mejo in se je čist posral, ker ni šlo na minute po planu.
    Sama delam v turizmu in vem, v čem je problem. Glavni problem je v temu, da so počitnice z avionom dostopne že vsakemu bumbarju, ki dobi malo več od socialke, pa še to jemljejo na kredit. Folk se niti približno ne zaveda, kaj vse vključujejo pavšalne počitnice in kakšen je realni znesek vsega, kar oni dobijo včasih za pol manj denarja. Take smešno poceni akcije se pojavljajo samo zato, ker je v Sloveniji preveč natrpan trg in ker organizatorji ne zmorejo napolniti zakupljenih kapacitet po normalnih cenah. Potem pa posledično narajmaš med normalnimi na enega vrhunskega idiota, ki bi mu morali prepovedati čez mejo, taki lahko gre kvečjemu do najbližjih toplic!

  • Odgovori Anonimno 21. 8. 2012 at 2:16

    Jooooj kakšno nesrečo imam. Vedno imam težave z letali Adrie. Pa čeprav letim z njimi enkrat letno. Ups govorimo o Adrii. Ah ja potem je to čisto normalno! Naslednjič grem zagotovo spet z Adrio. Zelo želim si ostati še eno noč v Rusiji s pretečeno vizo! Saj to je čisto normalno! Me pa seveda zanima, šefe, kako dober si v ruskem jeziku?

    Prepričali ste me: turistične agencije delajo z izgubo. Obstajajo ljudje, ki imajo preveč denarja in si želijo, da bi revni ljudje, ki morajo najeti kredit, lahko šli na počitnice, zato vlagajo v podjetje, ki ima izgubo!

    Hah oseba, ki dela v turizmu svoje stranke imenuje “bumbar”. Sploh nisem začuden, da delate z izgubo (vsaj tako je zaslediti iz Vaše objave). Glede na to, da ste v turizmu bi človek pričakoval da veste, da npr. agencija Kompas ni organizator vseh potovanj, ki jih ima v katalogu. Neka agencija je organizator potovanj po npr. Grčiji ali Malti ali Hrvaški,… Če si želim v Grčijo potem bom potoval z eno agencijo in tukaj ne vidim težav s “prenasičenostjo”.

    Aja pa šefe še nekaj: kar se tiče “scalnice”. Nisem še zasledil kakšnega turističnega agenta v hotelu v Grčiji, da bi točil pivo za stranke njegove agencije. Čisto enako postrežbo boš imel, če si boš počitnice organiziral sam v tistem hotelu!

  • Odgovori ela 21. 8. 2012 at 9:08

    Tole prepucavanje je brez veze. Za moje pojme ne letim prav pogosto, mogoče 1x letno, pa se mi je podobna stvar zgodila že najmanj 5x (nikoli z Adrio), zgodi se tudi družbam kot so Air France, Al Italia…, s čarterjem in rednimi linijami. Pa nobenih sendvičev in razlag. Smo morali že prestopiti v letalo, kjer celo ni bilo dovolj sedežev in smo se gužvali trije na dveh sedežih. Nikoli mi ni niti na misel prišlo, da bi to nesla novinarjem. Ne verjamem, da je omenjen dogodek posledica nesolventnosti družbe, niti da je šlo za čarter. Je pa res, da kolikor plačaš za počitnice, toliko dobiš. Vsaj po mojih izkušnjah, preko večine SLO agencij ne moreš dobit spodobnega hotela, če pa že, pa dobiš najbolj nespodobno sobo, ki si jo lahko zamisliš. Budale se najdejo povsod (dobili smo sendviče samo s sirom-OMG), ampak novinar, kot intelektualec, bi jih pa že moral prepoznati, ne pa da naredi še večjo budalo iz tipa, sebe in vseh ostalih. Grem stavit, da če pokličem in rečem, da mi je danes za p….t vroče, švicam in komaj še živim, kaj šele delam na delovnem mestu brez klime, bi bilo to objavljeno. Da bi šlo pri vsem skupaj še za kakšnega znanega delodajalca, ki je že tako na tapeti, bi bila to res prava senzacija.

  • Odgovori chef 21. 8. 2012 at 9:18

    @ramona: Najhuje je, da idiot potem za seboj potegne še tiste, ki so normalni.

  • Odgovori ramona 21. 8. 2012 at 18:34

    @chef: točno tako, takšen potegne za seboj še kar nekaj “somišljenikov”, ki bi drugače potrpeli

    @Anonimnež: nimaš pojma o pojmu in pišeš v tri dni. Kompas absolutno JE organizator vsega, kar ima v SVOJEM katalogu, prav tako npr. Palma in ostali odgovorni organizatorji, ki imajo svoje kataloge. Sami zakupijo čarter (ali določeno število sedežev na čarterju) in hotele ter poskrbijo za transfer, imajo svojega predstavnika itd. Je pa v Sloveniji ene 450 tur. agencij, ki s(m)o samo posredniki, isto kot trgovina. V končni fazi to nima nobene veze. Globalni problem v Sloveniji je, da je ponudbe preveč glede na št. prebivalcev in da se kapacitete ne zapolnijo po normalnih cenah. Velikokrat organizator sredi sezone stornira avion in včasih dva organizatorja združita potnike na enem avionu, posledično vsi manj zaslužijo. Dejstvo pa je, da je “outgoing” turizem v Sloveniji v zelo slabem položaju, v glavnem večina dela z minusom, to ni nobena skrivnost. Saj ni kriza samo v turizmu, še v marsikateri drugi branži je kriza. Folk nima keša, posledično hočejo čim več za svoj drobiž, proizvodnja pa trpi.
    In to, da take potnike imenujem “bumbarji”, nima veze z ničemer. Tudi v Big Bangu bi te imenovali “bumbar” ali še kaj hujšega, če bi pričakoval, da boš za nerealno mali denar dobil vrhunski TV sprejemnik. Cene ne določa kjupec, temveč prodajalec! In to z razlogom!!!

  • Odgovori darja 21. 8. 2012 at 20:44

    @ ramona in mislim, da se je oglasil še kakšen, ki dela v turizmu.

    Samo to bom rekla! Ste eni prepotentneži, preseratorji, ki se sploh ne zavedate, da ste odvisni od ljudi, ki si želijo malo po svetu. Od magnata (hehe), do budal, ki koristijo ‘zadnjo minuto’.

    Nikoli se ne bova srečali, ker so mi slo agencije zadnja rupa na sviralici. Še posebej taki kot ti.
    Da nekje v pisarni špilaš vseznalico, ko pa stranki obrneš hrbet, zavijaš z očmi in se celo posmehuješ.

    Da te ni sram!! Ja, folk hoče nekaj za prigaran, prišparan ‘drobiž’! Da ne bo vsako leto visel za Savo v Črnučah. Ti pa si dolžna delat za svoj denar! Ker pa se tega ne zavedate, gre vse u 3 PM.

    Ker VI budale še vedno mislite, da ste več kot stranka. Uh, kako znam jaz take prizemljit! Na vsaki banki, UE…in tudi tebe bi na Kompasu, verjemi!

    Lepo, da si priznala, da delate z izgubo. Samo v tvoji glavi je krivo vse drugo, le tvoja nesposobnost ne.

    Jao, če bi naši turisti vedeli, kakšne afne delajo v turizmu….

  • Odgovori chef 21. 8. 2012 at 23:05

    Hoho, @darja, ti prav pašeš na tak avion!

  • Odgovori mina 22. 8. 2012 at 8:42

    U jebenti, mi smo pred enim mesecem tudi imeli zamudo, na Brniku, 4 ure. Najprej so nas vkrcali, zgleda da samo zato, da so nas v letalu totalno skuhali, po kake pol ure pa so nas izkrcali. Dve ure nam niso povedali nič, vode in sendvičev nam ni dal nihče, medijev ni klical nihče, v novicah ni bilo nič. A potem lahko tudi mi zahtevamo odškodnino, a? Pa midva sva kupila samo karto, potem pa po svoje in zaradi štiriurne zamude, ker nisva imela hotela in posledično prevoza do nastanitve, sva plačala za prevoz 45 eur s texijem namesto 7,5 eur z busom, ker so busi pač nehali voziti 15 minut pred našim prihodom. Se pravi da se mi splača vložiti zahtevek za 400 eur, pa še dodatno za prevoz, he he. Čeprav za prevoz sicer nameravam, pa se mi do zdaj še ni ljubilo s tem ukvarjati, he he. Aja, pri nas pa zgleda ni bilo nekih hudih psihičnih travm, čeprav sedei na letališču, brez da bi imel kakršnokoli info, kdaj bop poletel, je hudičevo tečno, dosti bolj zajebano kot čakati 7 ur pa da veš kdaj poletiš.

  • Odgovori ela 22. 8. 2012 at 9:05

    Darja, za 300-400€ za počitnice z letalom res ne moreš pričakovati ne vem kaj. Če pa je obljubljeno nekaj, dobiš pa sobo nad kuhinjo, kjer ti 24/7 nabija ventilator in druge sobe ni mogoče dobiti, ker si se prijavil preko ene usrane slo agencije, pa je to čista natega. In če bi taki kot Ramona opozorili na to, ljudje ne bi bili “budale” in se toliko pritoževali oz. verjamem, da bi mogoče kdo plačal več za boljšo uslugo. Tudi mene čudi, da ima nekdo, ki dela v turizmu tako razmišljanje. Sploh zadnji stavek je perla. V tem sistemu, ki ga imamo že nekih 20 let, cene določa trg, ponudba in povpraševanje. Ponudba je večja od povpraševanja, cene dol itd… Če delaš z izgubo si si sam kriv, ne pa bumbarji, ki letujejo preko tebe. Se bo treba spomnit nekaj drugega, ne pa, da vse agencije turite eno in isto. Se pa strinjam, da delo v turizmu ni z rožicami postlano in da moraš biti res s srcem pri stvari, da vztrajaš.

  • Odgovori marija 22. 8. 2012 at 10:30

    let’s all just shake hands in si priznajmo, da je resnica nekje vmes med turistom in turističnim delavcem

    peace out

  • Odgovori chef 22. 8. 2012 at 10:46

    Poglejte, zelo preprosto je. Kdor hoče kakovostne počitnice, jih ne bo zaupal tretjerazredni turistični agenciji. Slišal sem za tipa, ki v Sloveniji nagrabi vse mogoče kataloge turističnih agencij samo zato, da ugotovi, kam ne sme na dopust. Potem potuje z Avstrijci ali Nemci. Je pa res, da moraš v tem primeru obvladati vsaj en tuj jezik – in biti pripravljen plačati več.

    Če si totalen butelj, pač ne znaš izračunat, da teden dni Grčije ne more koštat 299 EUR, ker je to manj, kot bi zapravil doma (računaj prehrano, stroške v bajti in kredit ali najemnino za tvoje stanovanje). To je praktično nemogoče in kdor se pusti nategnit agenciji, je pač butelj in naj samemu sebi pripiše, da je kupil mačka v žaklju – pri čemer je Adria še najmanj kriva, saj so storitev opravili dobro, zamuda pa je bila izključno posledica višje sile – in ne posledica dejstva, da je Adria pač zanič letalski prevoznik.

    Ne vem, konec koncev je tudi v Savudriji čisto solidno.

  • Odgovori darja 22. 8. 2012 at 10:59

    Ela, ti si razumela, kar sem napisala.

    Večina magnatov si privošči potovanja v lastni režiji in agencije lahko samo pobožno sanjajo o njih. Mislim celo, da so vedno bolj obsojeni na ‘neiznajdljive’ ljudi.
    Zato je njim treba še toliko bolj pomagat. In folk ne gre v tujino zato, da bo gledal TV, posedal na usnjeni sedežni in visel cel večer v đakuziju. Zato jih večina špara že pri namestitvi, saj so v sobah samo po par ur, ko spijo. In tako se najde tudi destinacija za 299 eur.
    In take ni treba omaloževat. Lahko pa zapravijo več za oglede, šport, prireditve, lokalne specialitete, spominke….

    To sem želela povedat. Ne morem verjet, da se najde uslužbenka na agenciji, ki na take gleda zviška. Ni vse slabo, kar je poceni in ni vse dobro, kar je drago.
    In seveda se ne pritožujejo samo ‘sirotinje’.

  • Odgovori Tihi 22. 8. 2012 at 12:18

    Sej ne vem če glih paše semle ampak pred leti smo se peljali dol z gondolo z Velike Planine in najmanj 10x se je zaradi nevihte ustavila in guncala. Stari mački so s šefom pokali črni humor o tem, da še noben ni gor ostal, žene in otroc so se skoraj usrali od strahu, mi smo pa tudi bili vedno bolj brez besed. Namesto 15 min smo se vozili dol uro pa pol, nismo dobil ne sendvičev, ne vode, ni blo nobenga novinarja in v nobenih cajtengin ni nič pisalo o šokih potnikov. Pravzaprav nam še na misel ni prišlo, da bi iz tega delali štalo, prvo kar je smo po srečnem pristanku šli na pivce za živce.

  • Odgovori darja 22. 8. 2012 at 13:20

    @tihi hehe, kaj niste najprej poljubili matero Zemljo?

  • Odgovori ramona 22. 8. 2012 at 13:26

    @darja: seveda sem pričakovala, da se bo našla ena “mačka, ki bo zacvilila”, ker sem ji stopila na rep. Tipične besede nekoga, ki nima pojma, kako zadeve laufajo v potovalnem turizmu in ki mu je vse predrago. Vsi govorite, kako so slovenske agencije zanič, pa ne delamo druga, kot preprodajamo programe organizatorjev (tudi nemških/avstrijskih, če še niste opazili). Tako kot v trgovini niso krivi za to, če vam jogurt Ljubljanskih mlekaren ne bo všeč. Je tako? 🙂 Ali pa mora prodajalka točno vedeti za vsak jogurt, kakšen okus ima in ali bo VAM všeč??? Tudi mi smo samo neke vrste trgovina.
    In če nekateri mislite, da je turizem v Sloveniji v slaben položaju zaradi tega, ker smo zaposleni nesposobni in neprijazni, tudi prav. Zaradi mene lahko živite v svojem svetu in si zatiskate oči pred dejstvom, da je v naši državi vsesplošna KRIZA, da podjetja propadajo in da ljudje enostavni nimajo €€€ za luksus, kamor spadajo tudi počitnice.
    Je pa zelo naivno, da nekateri mislite, da lahko kupci določate cene ?!? Torej, če ste tako modri, mi VI povejte, koliko stane kerozin (in posledično ceno čarterja na določeni liniji), povejte tudi cene hotelov (in jim VI povejte, da so predragi!) ter ostale stroške, ki nastanejo z organizacijo vaših počitnic, ki bi morale biti po vašem mnenju “ultra mega super last minute ugodne”, hkrati pa mora seveda vse “štimat” v nulo, ker drugače bomo nemnudoma pristali v medijih!
    Ko se boste pozanimali o cenah letalskih prevozov, o neto cenah hotelov, transferjev in predstavnikov, seštejte in mi povejte, po kakšni ceni VAM lahko prodajam vaše počitnice. Aja, tudi jaz nisem “volonter”, moram nekaj zaslužiti, vsaj ene 10% bi bilo fajn, sicer nima smisla, tudi to vključite v ceno.
    Jaz si namreč ne upam pametovati, koliko bi jaz dala za nek izdelek, o katerem nimam pojma, koliko je dejansko vreden, kakšna je nabavna cena in strošek proizvodnje. Vi pa očitno vse veste, zanimivo in hkrati smešno. 🙂

  • Odgovori ramona 22. 8. 2012 at 13:36

    @chef: Savudrija je čist ok, če se hočeš malo osvežiti in skopati, plaža je sicer malo “nerodna”, sence pa kolk hočeš. 🙂 Ampak ne boš verjel, ljudje pridejo Moj Mir hotel rezervirati v agencijo, torej le nismo tako zanič. 🙂

  • Odgovori Tihi 22. 8. 2012 at 16:05

    @Darja
    Jebela, na to pa ni noben pomislu, pa ploskal tud ni nobeden. Pač tipična moška reakcija.

    @Ramona
    Dej si še enkrat preberi Chefov tekst, saj ni pisal o vašem težkem in požrtvovalnem poslovanju ampak o potnikih in novinarjih, ki po nepotrebnem delajo senzacije samo zato ker je to pač najlažje, malce napumpane drame, pa si že zvezda. Malce težje je pa pisat o pravih političnih in gospodarskih temah in problemih. Za te stvari je pa treba imet jajca.

  • Odgovori ramona 22. 8. 2012 at 17:13

    @Tihi: jaz sem malo skrenila z bistva te teme, ker so nekateri začeli pisati bedarije. In ker me razjezi, ko ljudje komentirajo zadeve, o katerih vejo čisto premalo, sem napisala par dejstev. Morda se kdo malo zamisli in ugotovi, da je vseeno kdaj bolje ne pametovati, če ne veš, o čem točno govoriš. Tudi jaz se ne spuščam na nivo, kjer nisem poučena in kjer ne vem, kako točno zadeve laufajo. Na politično in vse splošno gospodarsko raven se kaj dosti ne spuščam, ker tudi ne vem podrobnosti. Politiki nam itak lažejo in mečejo pesek v oči, zato o teh temah nima smisla debatirati. V resnici samo oni vejo, kako in kaj, mi pa marsičesa ne bomo nikoi vedeli in morda je za nas tudi bolje tako.

    Smešno mi je tudi to, kako so me nekateri napadli, da si upam grdo pisati o strankah, od katerih živim. Pa sploh ni res! Vsak dan mi kakšen, ki je normalen in ima vse pošlihtano v glavi, polepša dan, jaz pa njemu, ko mu uredim, da bo lahko šel na počitnice. Hvala bogu za take stranke, da imamo sploh še voljo delati in se truditi.
    Druga stvar so pa taki “pacienti”, o katerem piše Chef v tem blogu, ki je zagnal celo štalo zarad zamude letala, ki je nekaj popolnoma normalnega in to ve vsak, ki potuje po svetu in tudi vsak, ki ima sicer normalno razvite možgane (kot je napisal chef). In takih pacientov je zadnje čase kar veliko, vedno več – kaj je krivo za to, da si taki folk sploh lahko privošči leteti z avionom, smo pa že napisali, ne bom ponavljala.

  • Odgovori darja 22. 8. 2012 at 21:40

    Sem brez besed, ramona!

  • Odgovori Tihi 23. 8. 2012 at 6:44

    Jest sm tud brez besed…….

  • Odgovori Nergač » Najboljše leta 2012 1. 1. 2013 at 18:02

    […] 2.) Škandal – štiriurna zamuda letala […]

  • Komentiraj