Storžič s kapo

Če se prav spomnim, je bilo prejšnja leta vreme v hribih skoraj vedno odlično in vidljivost zavidanja vredna. Letos pa se po hribih večinoma klatimo v oblačnem in meglenem vremenu, če je že sonce, je pa tako soparno, da bi imel skoraj raje meglo. Ob odhodu iz Ljubljane, je bil Storžič še v soncu, resda skoraj edini daleč naokoli. Ko smo, kljub hitremu tempu in menda nečloveški uri vstajanja, prišli gor, je bil že zavit v meglo.

Pot do Kališa je zgolj gozdna formalnost, je pa res, da je to verjetno ena najbolj urejenih in uhojenih pešpoti pri nas. Pričakoval sem več gneče, ampak ljudje so očitno pričakovali slabše vreme. Jaz sicer ne razumem te izletniške filozofije, da se v hribe hodi samo kadar je sonce, ampak se ne pritožujem. Manj ljudi, več zabave.

Pravi hribi se začnejo od bajte naprej.

Kar odprlo se je, lažje smo zadihali in pod Bašeljskim vrhom bi najraje tekli. No, naš 2132 metrov visoki prijatelji je medtem štrikal megleno kapo. Tako se ga vidi čez Bašeljski preval in lepo se pokaže tudi pot skozi rušje.

Potem čez skale na greben.

In v spremljavi severovzhodnika do vrha.

Gor smo bili v nekaj manj kot treh urah in v faco sem dobil očitek, da to sploh ni težka, niti dolga tura. Mimogrede, tudi Pippa je šla brez vsakega problema. Ko sem se ji dol grede trudil pomagat, sem ugotovil, da je dosti bolj suverena od mene in od same hitrosti me je skoraj prevrnila na gobec. Na vrhu smo ostali samo minutko ali dve, ker je bilo res neprijetno, potem pa dol v bajto, na čaj, šnops in žgance z zeljem.

Po mojem preveč hodim v hribe. Ne zdijo se mi nič posebnega več. Rutina. Počasi bo treba v resnejše skale, ne pa da z vrha vidim tako rekoč do doma in naslednji dan nisem niti utrujen. Baza je očitno dobra. Za hitrost bomo delali pa pozimi, haha.

Več o turci na www.naprostem.si.

Prejšnja objava Naslednja objava

10 komentarjev

• Odgovori MATEj 13. 7. 2013 at 11:53

Zakaj sonce oz jasno vreme: ker imamo radi lepo naravo, lepe razglede, lepe fotografije … Mislim, da že vsaj dva meseca in pol ni bilo res lepega jasnega vremena (da se recimo Triglav vidi iz Ljubljane), ki bi bil kul za fotkanje v hribih tudi z ne nekimi super naprednim fotoaparatom. Evo jaz sem danes in včeraj ostal v dolini. Prejšnji teden mi jo je na Debeli peči zagodlo vreme … Mogoče jutri … Nato pa spet skos delam.

• Odgovori prvafaca 13. 7. 2013 at 14:00

morilec dreves…

• Odgovori buh 13. 7. 2013 at 19:59

Kje pa je gospa Lisica?

• Odgovori chef 13. 7. 2013 at 22:36

@MATEj: Ko je megleno, po mojem narava ni nič manj lepa, kvečjemu drugačna, včasih pa celo lepša. Me pa res skrbi ta vlaga, prejšnja leta nikoli ni bilo tako. Ja, jutri jaz letim na Grintovec, če bog da, bom ob 5h že štartal pri bajti v Kamniški Bistrici. Sem hotel že danes, pa je bilo vse zabasano in smo šli samo na sprehod po Koželjevi poti. Pa dvomim, da bo jutri dobra vidljivost, ker mislim, da sploh ni deževalo.

• Odgovori virenque 14. 7. 2013 at 2:42

Ja prva liga ane!

“Pričakoval sem več gneče…”

Ja veš, če štartaš iz LJ ob 4:30 zjutri neke ful gneče verjetno nemorš prčakvat!

• Odgovori chef 14. 7. 2013 at 4:35

Poznaš tisto foro, ko se zmeniš, da boš iz LJ šel ob 6.00 in ob 5.45 dobišs sms: “6.20 prosim” 🙂 No, tako je bilo zadnjič.

Zdaj se pa ravno odpravljam na Grintovec.

• Odgovori Seamus 14. 7. 2013 at 11:17

@chef – ja to je razlog, da sem večinoma hodil sam v hribe.

• Odgovori Simon 17. 7. 2013 at 14:23

Počasi bo treba v resnejše skale,…

Že na Storžiču jih imaš: greben Psice(še posebej ‘luštno’ je navzdol) in pa skozi Žrelo. Žal pa ne prva(kljub imenu 😉 ), še manj pa druga po mojem nista primerna za tvojo živalsko sopotnico. 🙁

• Odgovori chef 17. 7. 2013 at 15:32

@Simon: Ja, to mene malo baše… Pa saj je ni problem pustit spodaj, zavežem za drevo in počaka. Samo da niso kakšne krožne variante, ob katerih bi morala počakat tri, štiri ure. Do dve uri pa ni panike.

• Odgovori Simon 17. 7. 2013 at 19:59

Ti dve varianti žal dlje trajata… Če bi jo privezal na razcepu nad Poljano in šel po Psici gor in po lažji dol da bi prišel nazaj na razcep …hmmm…minimum tri ure, če bi šel z vrha takoj dol.

Čez Žrelo je tri ure samo do vrha pa vsaj dve uri čez škarjev rob nazaj oz. vsaj tri čez psico…

Pa še ti časi so kar že hitri…