Telefon za boljšo potenco

Sony Ericsson P1i

Ne poznam poslovneža, ki bi telefoniral s imenovanim poslovnim telefonom. Poslovneži takšnih naprav večinoma ne obvladajo, ker so za ta kunšt preneumni – v najbolj pozitivnem pomenu te besede – ali se jim pa ne ljubi. Vemo, da razne nastavitve vzamejo preveč časa in živcev in seveda je bistveno laže poklicati tajnico. Poslovneži s telefoni praktično izključno telefonirajo ali vračajo sms-e z vsebino »oprostite, trenutno sem na sestanku. Pokličem vas takoj, ko bom utegnil«. To je seveda normalno. Če bi jaz na poti, recimo nekje sredi avtoceste, nujno in hitro potreboval določeno informacijo, bi seveda poklical sodelavca ali prijatelja in se ne bi zajebaval s telefonom. Hitreje in udobneje. To vem, ker imam tudi sam tako imenovani poslovni telefon SE P1i. Do zdaj sem bil dvakrat na internetu prek WiFi, pri čemer mi še zdaj ni jasno, kako se mi uspe povezati – če se mi sploh uspe, enkrat sem pa pregledoval besedilno datoteko, ampak sem jo slednjič raje prebral na računalniku.

Poslovni telefon sem kupil zaradi možnosti brezžične internetne povezave, nad katero sem zaenkrat razočaran, in zaradi ekrana, občutljivega na dotik. Načeloma pa te nerodne opeke kupujeta dve vrsti oseb: tisti, ki se jim zdi to pač fajn, in računalnikarski manijaki, ki jih imajo zato, da se igrajo z nastavitvami in neuporabnimi programčki, edina poslovna izkušnja pa jim je ta telefon po dveh tednih uporabe prodati. Takih, ki bi to sranje zares uporabljali, je bore malo, zagotovo pa med njimi niso holcerji., kot so Ivan Zidar, Boško Šrot, Mirko Tuš in podobni.

Ko sem bil včeraj na obisku pri Zoji, Nataši in seamusu, smo listali Tuševo brošuro s ponudbo mobilne telefonije in se krohotali kot norci.

Duhec z erekcijo

Ni mi jasno, kako nekdo misli, da bo poslovneža v nakup poslovnega telefona in v sklenitev razmerja s Tušem, prepričal otročji duhec z impozantno erekcijo.

Duhec z erekcijo

Sporočilo bi lahko bilo: »Težave s potenco? Kupite si poslovni telefon!«

Prejšnja objava Naslednja objava

Brez komentarjev

  • Odgovori Janez 2. 12. 2008 at 8:01

    Viseča kravata ne simbolizira impozantne erekcije…

  • Odgovori Tomaz B 2. 12. 2008 at 8:02

    Ha, ha, kera bruka 😀

  • Odgovori zlodej 2. 12. 2008 at 8:22

    ta si ga lahk sam pof*fa

  • Odgovori Fensi ata s kavbojkami do jošk 2. 12. 2008 at 8:28

    Čuj, tudi jaz bi nea kupil to sraje.

  • Odgovori Anonimno 2. 12. 2008 at 8:36

    Res ne vem kako lahko kravato primerjaš z erekcijo. 🙁
    Razumem, da tak duhec res ne bo prepričal nikogar (no, kakega otroka mogoče že) v nakup telefona, pa vendar mislim, da so pri Tušu verjetno morali zapolniti praznino v katalogu in so to, sicer res ponesrečeno, sliko vdelali vanj.
    Mislim tudi, da smo doma vsi prelistali ta katalog in se noben ni “spotaknil” ob to sliko, tako da res ne vem kako ste vi prišli do takega zaključka.
    Mogoče kak lonček kuhanega vina, ki v tem času še kako prija, preveč? 😉

  • Odgovori Nordstar 2. 12. 2008 at 8:47

    Malo smeha ne škodi…

  • Odgovori Pi.Roman 2. 12. 2008 at 8:51

    Meni se že nekaj časa lušta nove igračke. Gledam iPhone, Samsungovo Omnio in Googlov G1, ampak me nobeden ne prepriča. Če bi lahko prednosti vseh treh zlil skupaj, bi mogoče iz tega nastala taka naprava, kot si jo jaz želim.

    Do takrat, da bodo naredili pravo stvar zame, me pa čisto drži navaden Sony Ericsson K750i. Za telefoniranje in SMS-anje je čisto dober.

  • Odgovori kruhinmleko 2. 12. 2008 at 8:59

    men zgleda ko Hanky iz South Park-a, mam že pesmco v glavi 😀

    kar se pa wlana tiče, je pa za ene zlo uporabno, še posebi če maš en kup mailov za odgovort.

  • Odgovori chef 2. 12. 2008 at 9:01

    @Janez: Ali pa spolovilo v erekciji ne simbolizira viseče kravate?

    @Anonimnež: Nič nismo pilil, je pa res, da premoremo smisel za humor.

    @Pi.Roman: Kar drži se ga! Jaz sicer nisem nezadovoljen, ni pa niti, da bi dol padel. Pa še fotoaparat, glede na staga k790i, zanič.

  • Odgovori chef 2. 12. 2008 at 9:11

    @kruhinmleko: Zato ga tudi imam.

  • Odgovori boštjan 2. 12. 2008 at 9:13

    tuš telekom je tako ali tako na vrsti za prodajo,lahko bi rekli srečno kekec,na našem trgu ni prostora za 3

  • Odgovori trepotj 2. 12. 2008 at 9:52

    Mislim da ima TUS mobil dalec najcenejse pakete in so v 1 letu pridobili 100.000 uporabnikov. Treba je vedeti da nas je se veliko z mobitel pogodbami, ki bomo takoj ko nam ta potece odsli k Tus-u.
    Pa mi najdite cenejsega operaterja prosim? Za 10 EUR lahko pri tusu govorim 100 min + 100 SMS, brez narocnine. PRi mobitelu za ta denar komaj narocnino pokrijem… Da o dragih telefonih pri mobitelu ne izgubljamo besed. Tus bo v nekaj letih prehitel Simobil…

    Aja sem pozabil da je to SiLOL-ov blog, SiLOL=Mobitel=Telekom=Chef upa na placan blog….

  • Odgovori Matej 2. 12. 2008 at 9:55

    eh vsak nej se sam odloč. Pač majo mal otroško strategijo 🙂

  • Odgovori Pris 2. 12. 2008 at 9:56

    @trepotj:
    Moj brat je na Tušu in je zelo nezadovoljen s storitvami. Poleg tega mu telefon na mnogo mestih ne lovi signala, kljub temu, da naj bi imeli zakupljene Mobitelove postaje.

    Pri Mobitelu lahko za 15 EUR/mesec govoriš 1000 minut znotraj njihovega omrežja, pa še 200 minut v drugih omrežjih + 1000 SMS/MMS + 1GB prenosa podatkov + nov telefon za 1 cent. Meni to zveni ugodnejše od Tuša.

  • Odgovori chef 2. 12. 2008 at 10:11

    @trepotj: Isto so meni vsevedni prijatelji govorili za Simobil, pa se je izkazalo, da nakladajo. Tako kot je rekel Pris – nekateri počnejo s telefoni še kaj drugega kot telefonirajo iz Slovenijo v Slovenijo in pišejo sms-e.

    Da si očitno z drugega planeta, sem pa pogruntal šele v tvojem zadnjem stavku.

  • Odgovori Anonimno 2. 12. 2008 at 10:31

    Hm, verjamem da imate smisel za humor, ampak glede na vse povedano, dokazujete, da ste (vsaj v tem primeru) brez vsakršne domišljije, če v tisti slikci vidite otročjega duhca z impozantno erekcijo. Halo?!?

  • Odgovori morfej 2. 12. 2008 at 10:49

    si se mogoče vprašal, če poslovneži sploh gledajo kataloge, glede na to, da za, kot sam omenjaš, informacije ponavadi pokličejo tajnico ali kakega drugega sodelavca.

  • Odgovori Thor 2. 12. 2008 at 10:55

    Saj niti ni važno. Ali je? Konec koncev je izbira motiva v oglasi porazna. Duhec… lepo prosim..

  • Odgovori ElQurc 2. 12. 2008 at 11:07

    telefon je za telefoniranje, beri: govor in poslušanje, vse ostalo pa je namenjeno preseravanju v stilu crnkovič:jonas 🙂

    😉

  • Odgovori apia 2. 12. 2008 at 11:19

    Ne vem, zakaj imaš težave z Wi-Fi na P1. Meni deluje zelo dobro. Ko sem letos poleti potoval po Južni Ameriki sem se lahko na brezžično omrežje priklopil v skoraj v vsaki beznici. Tako odpade iskanje “sajberjev” ,da bi poslal kakšno fotografijo v blog ali pa pegledal pošto.

  • Odgovori apia 2. 12. 2008 at 11:20

    Še to!
    ElQurc: Čestitam za dober komentar!

  • Odgovori winer 2. 12. 2008 at 11:40

    prideš na obisk k kolegu in skupaj listate po reklamnih katalogih…kako neizvirno in dolgočasno

  • Odgovori polona -še ena- 2. 12. 2008 at 12:06

    Chifi, če me kaj jezi, so to “predobri” telefoni. 🙂

  • Odgovori Tadej 2. 12. 2008 at 12:09

    majkemi sem se režal kako si definiral “tisto rumeno stvarco”. zgleda da niti bistva nisi dojel.

  • Odgovori chef 2. 12. 2008 at 12:23

    @Anonimnež: Saj ne morem verjet, da obstajate tudi taki kot si ti.

    @morfej: Seveda imaš prav. Vseeno jim je, s čim telefonirajo, da le telefonirajo.

    @ElQurc: To ni res, jaz s telefonom še fotografiram in se z mms-i hvalim, če na primer odpotujem nekam, kjer je lepo.

    @apia: Tudi jaz ne vem, ampak preden stisnem na dopust, bom tole zrihtal.

    @polona: Oh, kako si klišejska 😆

  • Odgovori Whiskey 2. 12. 2008 at 12:35

    Zakaj se ti je SiMobil zameru? Pokritost imajo skoraj tako kot Mobitel s tem, da so precej cenejši. UMTS jim deluje samo po mestih. Samo Mobitel si je lahko z državno dokapitalizacijo privoščil UMTS ob avtocestah. Če smo že pri poslovnežih, kateri pa surfa, ko ga šofer pelje na sestanek 🙂

  • Odgovori seamus 2. 12. 2008 at 12:40

    Simobil je jajc v primerjavo z mobitelom, pa nisem ne za enega ne za drugega. Pokritost je skoraj enaka , amapak ta skoraj je neznosno velik.
    Ko ti zgine signal šele vidiš kaj pomeni skoraj.
    V procentih lahko izgleda malo v resnici pa je razlika občutna.

    Pa še to. Tudi signal tam kjer je, je bolj švohoten. Recimo doma imam v stanovanju sive točke, ko je signal že obupno slab.

  • Odgovori refleks 2. 12. 2008 at 13:26

    Tako in nič drugače, morda je izjema res le peščica poslovnežev, ki delajo izključno perk spleta… Frend je imel eno teh igrač, niti 14 dni ni zdržala. Včeraj sem ga videl z Nokio 6310i. Ta mu je prinesla največ denarja pravi:)

  • Odgovori GoGi 2. 12. 2008 at 15:34

    Ravno oni dan sem razmišljal o tej temi. Mobilniki za poslovneže. In ugotovil, da imajo vsi (dobesedno vsi) moji nadrejeni tovrstne mobilnike. Nekateri so več tovrstnih telefonov zamenjali oziroma si priskrbeli novejše genercije(trenutno večinoma uporabljajo Blackberry-je). Kar kaže na to, da jim očitno dobro služijo oziroma si jih še vedno želijo. Bi pa bilo zanimivo videti statistiko koliko funkcionalnosti take naprave dejansko izkoristijo. Podobno sem opazil tudi pri svojih strankah, kjer imajo osebe na višjih položajih pogosto takšne naprave. Kaj hočem povedat? Da, poslovneži definitivno kupujejo take naprave. Ne vsi, seveda. A še vedno velik odstotek. Ali je to zaradi statusnega simbola, modnega dodatka ali dejanskega izkoristka, pa je že drugo poglavje…

  • Odgovori Thor 2. 12. 2008 at 15:53

    @refleks- “nije žvaka za seljaka”, bi se lahko reklo.. Bogsigavedi kaj je ta frend z njem počel, da ni zdržal telefon 14 dni. Spet drugo vprašanje, kaj je zanj “igrača”. “Igrača” se zame začne pri telefonih 500€+ (redne cene, ne neke akcije seveda) in po večini, če vsaj malo pogledaš prej ocene uporabnikov in “stručkotov”, gre za precej dobre aparate z morjem funkcij…….

    Sam vse svoje kupujem več ali manj v hi-end sekciji.. In noben, ampak res noben, ni crknil, vsi so šli od mene za določen denar..

    @Gogi – nadaljujem pikice za morjem funkcij iz odstavka višje, ….. , ki jih po večini nikoli ne uporabiš. Pa konec koncev kupiš telefon zaradi te ali one lastnosti, ki se ti dopade. Torej konkretno Iphone: odličen vmesnik, odličen ekran, odličen brskalnik, odličen touch screen, odličen že vsem znan Ipod z vsemi cookiji, potem pa…… Se ustavi? Ne, samo “igrat” se nam ne da. Oziroma očitno osebno ne rabim več v eni napravi, da bi iskal še kaj, dodaš pa lahko tako in tako malo morje zadevščin..

    Prej sem imel E90, spet lahko grem čez kup dobrih lastnosti in spet lahko povem, da še kakšnih 50% funkcij sploh pomislil nisem uporabit..

  • Odgovori Aljaz 2. 12. 2008 at 16:01

    Jaz sem nabavil Nokio s QWERTZ tipkovnico zaradi branja in pošiljanja mailov. Prej na običajni (“ne-poslovni”) Nokii je bilo mučno že brati maile, kaj šele napisati samo kakšen kratek odgovor. Že samo to je vredno tistih 250 evrov, kolikor sem odštel zanjo. Poleg tega jo zdaj uporabljam še za navigacijo, preveriti kakšne informacije, ko ni v bližini nobenega računalnika… skratka, ne strinjam se s tem, da je poslovni telefon “preseravanje”, kakor je razbrati iz tega prispevka in mnenja nekaterih komentatorjev.

    Prej bi rekel, da je “preseravanje” iPhone, ki stane enkrat več kot moja Nokia in ne zmore pol toliko ali pa še to ne.

  • Odgovori Aljaz 2. 12. 2008 at 16:02

    Sicer pa vsakomur svoje…

  • Odgovori fetalij 2. 12. 2008 at 16:32

    najboljši so čefurčki… pogleda telefon pa vpraša kok megapikslov kamero ma. al pa kako močen je zvočnik. na kurac mi gredo s temi vprašanji. stavim da jih 90% sploh ne ve kaj je megapixel in jim je jasno samo to, da naj bi bilo več bolje, kar pa niti ne drži. in kar jim sploh ni jasno, je to, da še vedno striktno ločim mobitel in digitalni fotoaparat, ker oboje v enem še vedno ni tako dobro kot vsaka stvar posebaj. (razen mp3 player + mobitel, to še nekako gre)

    poslovni telefoni pa… mlajši generaciji poslovnežev se da ziher s temi mobiteli ukvarjat, medtem ko zakrneli “dinozavri” verjetno res nimajo časa študirat funkcij in se igračkat s funkcijami.

    pris, ta đabest paket je kul, ampak so mobiteli, ki pridejo s paketom zraven, jajca. pa mislim da aparati niso 1 cent (gugl mode on), ok, sta dva – sagem roxy in samsung l700 pa še dva za 50eur, ampak so dost otročje variante. je pa res, da lahko mobitel seveda zamenjaš, itak. 😀

  • Odgovori fetalij 2. 12. 2008 at 16:33

    argh. “posebEj”, ne “posebAj” 🙂

  • Odgovori Whiskey 2. 12. 2008 at 16:34

    @seamus: nism tolk picajzla, da mi mora na vsakem sekretu signal nabijat do konca 🙂 Če pa večstoevrski vsakomesečni račun z zamenjavo operaterja zmanjšam skoraj za polovico mi to precej več pomeni.

    @refleks: fancy ali kaj podobnega mobitel ti nikoli ne bo prinesel posla oziroma posledično zaslužka 🙂

  • Odgovori Pris 2. 12. 2008 at 16:42

    Fetalij, zakaj je pa Samsung L700 “otročja varianta”? Za telefoniranje ne rabim ravno USS Enterprise (ali še bolje, USS Defiant). 😉

  • Odgovori Pris 2. 12. 2008 at 16:45

    Aja, mogoče ima pa premalo megapixlov in prešvoh zvočnik? 😛

  • Odgovori refleks 2. 12. 2008 at 17:22

    Thor, kakor rečeš. Ti si pač en hud model!

    Ta seljak dnevno pretelefonira 6-10ur in da vsak dan vsaj 50-im za malico, kako pa je kaj s tabo?

  • Odgovori refleks 2. 12. 2008 at 17:30

    Whiskey gotovo si želel replicirati Thoru, saj iz mojega komentarja je to jasno.
    p.s.razen če zaradi paradoksa, ki ga navajaš nisi ti Thor;),

  • Odgovori Jernej 2. 12. 2008 at 18:04

    Si vidu kakšne reklamne letake ma zdej Tuš “srečna pa zdrawga”, neki v tem stilu.

  • Odgovori chef 2. 12. 2008 at 18:25

    @Whiskey: Poprodajna podpora je tako sranje, da je za znoret. Kup totalno nesposobnih študentov, pri katerih z mirnim tonom ne moreš doseči NIČ. Poskusil sem dvakrat, tretjič sem ponorel in je šlo čudežno skozi.

    @Aljaž: Tudi jaz uporabljam qwerty tipkovnico in touch screen, ampak jaz nisem poslovnež.

    @Fetalij: džabest paketa ne bi imel že zaradi imena. Odurno!

    Da ne boste začeli zdaj razpredat o modelih telefonov. Vsaka opica ve, da je to neskončna debata.

  • Odgovori todi 2. 12. 2008 at 18:42

    O, šefe, tukaj se pa motiš. Sam delam v Centru za pomoč naročnikom pri enem izmed operaterjev in z mirnim tonom se bistveno prej doseže kaj, kot z dretjem. Strankam se samo ne da čakat in bi takoj vse imele. Nekaterim pač ni jasno, da rabiš nekaj informacij, če želiš človeku pomagati. Primer: te kliče stranka in reče, da ji ne dela telefon in naj to popravimo. Ko jo vprašaš, kaj je narobe, kdaj se je pojavila napaka in podobno, ti pribije, da ni važno in da naj samo takoj popravimo. Pol pa pomagaj takemu človeku. In ne, nisem nesposoben študent, ampak redno zaposleni z ogromno usposabljanja za sabo. Pri mobilni telefoniji je milijon stvari, ki jih je lahko narobe in kdor misli, da bo rešitv dobil v prvi sekundi ko pokliče in z dretjem, se zelo moti.

    P.S. – L700 je definitivno bestbuy, ne glede na ceno…

  • Odgovori Whiskey 2. 12. 2008 at 19:01

    @Chef: to maš pa prav. Sem danes spraševal kdaj se bo dalo nabavit novi Sony Ercsson W-980, pa nobeden nima pojma. Svema ni več uvoznik za SE – neka nova firma. Na njihovih Info točkah študentje nimajo pojma. Jutr mam sestank, pa bom izpostavu problematiko.

    @refleks: ne nism. Pa tud stil pisanja je drugi, a ne?

  • Odgovori seamus 2. 12. 2008 at 19:15

    @Whiskey – sj ni tolk problem un slab signal na skretu. Me pa izredno moti obupna pokritost naših hribov. Obup.
    Če ne bi bil to službeni telefon bi menjal!

  • Odgovori Fotr 2. 12. 2008 at 19:28

    “Poslovneži” imajo “poslovni” telefon iz istega razloga, kot “poslovni” avto.
    Ali si želiš šefa, ki ima telefon iz akcije za 1 eur in se naokoli vozi z golfom ?

  • Odgovori Fetalij 2. 12. 2008 at 19:52

    Fotr lol,sam mas prov.prestiz,ugled…

    pris,l7oo v reklami je roza oz. Vijolicen ali nekaj…zato niti nisem razmisljal o drugih barvnih opcijah..deloma tudi zato ker je frend vzel tisti telefon iz dzabest paketa s qwerty tipkovnico,pa je v isti barvi kot v oglasu…vglavnem,ja,za klicat in smse je ok,ampak vijolicnega osebno ne bi imel. 🙂 s star trekom pa nisem glih na ti,bom pa poguglal tisti uss defiant al kaj..

    chef,da ne bi tako ugodnega paketa vzel zaradi imena…e to je pa res idiotsko (pa ne mi zdaj o tem,kako glupo je to,da jaz ne bi vzel telefona zaradi barve).kot da nekdo ne bi vzel humanitarne pomoci,ker imajo paketi grd logo ali zato,ker ima rdeci kriz povezave z rkc.nacela so nacela,ja,ampak na neki meji vse postane idiotsko. 😉

  • Odgovori Fetalij 2. 12. 2008 at 19:54

    Aja,pris,lol za tisto o zvocniku in megapixlih 😀

  • Odgovori sara g 2. 12. 2008 at 20:26

    a sem prav zasledila, da nekdo tuki gor dela na mobitelu (al je bil to simobil?) no če kdo dela na mobietlu, naj jutr vpraša na sestanku, če bo pršu LG Etna roza 😛 yes, I’m a pink gEEk …
    back on topic – do zdej sem imela samo starejše šefice (ja samo ženskega spola, surpraaajs) in vse so imele tak telefon, da si lahko “samo” smsal in telefoniral, pa še to bolj tako tako … verjamem pa, da se bo z zamenjavo generacije tudi to spremenilo …

  • Odgovori teoo 2. 12. 2008 at 21:41

    well.. imam g900, ki je mal apdejtan p1i in je vreden enga navadnega bruhca. moj naslednji telefon bo verjetno ali apple (dejansko je kul, tudi če nima tipk) ali pa navaden gsm… brez “smart” bullshita.
    Telefon mora pol stvari narediti, še ko ga vlečeš iz žepa in že pritiskaš tipke, brez da bi pogledal nanj… hitrost. ne pa ti fičkoti z “operacijskim sistemom”, ki na vsak klik odgovarjajo z minuto molka.
    Za kaj več si raje enega netbooka ubodem.

    Eniwej.. šefe, tečeš kej?

  • Odgovori chef 2. 12. 2008 at 22:16

    @todi: Simobil mi je pošiljal reklamne mms-e. Jaz še vedno ne verjamem, da je to zastonj, če jih dobivam v tujino!
    Ko sem jih klical, so od mene zahtevali nekakšno šifro, ki je seveda ne poznam. Da sem jo menda sam zahteval. Šele kasneje sem se spomnil, da sem jo sicer res zahteval, ampak ne zato, ker bi se je želel, ampak zato, ker brez tega sranja ne bi mogel prek telefona rešiti praktično NIČESAR.

    OK, sem se oglasil v njihovem centru, kjer mi je kot ranta suh paglavec z obupno frizuro zadevo rešil tako, da je nekam vtipkal mojo telefonsko številko. Mimogrede, preden sem vse po vrsti prepričal, da nisem naročil fotografij nagih bab pri XXX ponudniku tovrstnih vsebin, ampak da me dejansko motijo njihove usrane reklame, sem moral uporabit vse svoje retorične sposobnosti.

    Do tu sem bil silno prijazen.

    Čez en teden sem dobil mms, češ da naj punci pošljem tega luštnega medvedka in na lepem bo ves svet lep.

    Šel sem na Čopovo drugič, kjer sem naletel na istega debila. Nekoliko ostreje, a še vedno prijazno, sem ga opomnil, da zadnjič ni naredil absolutno nič. Gledal me je, kot da sem debil jaz.

    Spet je vtipkal mojo telefonsko številko.

    Če je ziher, da bo to tokrat delovalo. Da je ziher, mi je zatrdil. Sem mu rekel, da bom totalno pošizil, če ne bo res, ker mu ne verjamem. Ne, da mi ne bodo več pošiljali.

    No, mimogrede sem plačal dolg za pretekli mesec, preden mi je nesposobnež uspel sprintat račun, je minilo deset minut. Tip je pa tak bedak, da mu jaz ne bi ponudil službe v nobenem primeru. Počasen, zraven pa gleda, kot da je z lune padel.

    V glavnem, kmalu sem dobil nov mms.

    Seveda sem pošizil, se vrnil na Čopovo že tretjič in (zaenkrat še prijazno) zahteval kretena, ki me je že dvakrat nategnil. Ga ni bilo, punce so bile pa zelo ustrežljive. Da naj samo povem telefonsko številko in bo urejeno. Sem mislil, da se mi bo zmešalo. Šele zdaj sem znorel in zahteval takojšno prekinitev razmerja, pa še imena vseh, ki mi tega niso znali zrihtat, da jih bom prijavil šefom in inšpekcijam. In se je od nekod vzel tip z nekim formularjem, ki smo ga potem reševali vsaj tri minute. Potem je bilo končno urejeno in reklam ne dobivam več.

    Zdaj pa ne vem. Dokler sem bil prijazen, so me nategovali, ker se jim ali ni ljubilo, ali pa sploh niso vedeli, da je treba izpolnit nek zajeban formular, ko sem popenil in začel grozit, je bilo pa na lepem urejeno.

    To je zame eno navadno sranje od firme, in ko mi poteče razmerje, nočem imet več z njimi nobenega opravka!

    @Whiskey: Da Svema ni več uvoznik za Sony je najboljša novica danes!

    @Fotr: To je res. Ampak potem vse pokvari potentni duhec.

    @Fetalij: Ne bi vzel in pika. Že Orto se mi gravža. Če bi rabil humanitarno pomoč, bi pa itak že pred tem nehal telefonirat, heheee.

    @teoo: Tri tedne dejansko ni bilo časa, potem je bilo obupno vreme, zdaj se pa končno spet skupaj sestavljam. Za začetek sem vzel superge iz omare.

  • Odgovori todi 2. 12. 2008 at 23:14

    @ Chef…… prav ti je, kaj si pa na simobilu 🙂

    Ja, naletiš na takve in onakve…. sploh oni, ki delajo na centrih, nimajo ponavadi toliko usposabljanj za sabo, kot support. Potem moramo mi za njimi popravljat kikse in seveda poslušati teženje strank.

    Je pa to jebena služba….. jaz recimo v dobrih šestih urah preko telefona rešim probleme tudi do 250 strankam. To praktično pomeni, da ko prenehaš z enim klicem, ti že naslednjo sekundo vleti drugi. Če si kdaj imel opravka z ljudmi, si lahko misliš, kako znajo biti zateženi…. predstavljaj si potem te ljudi, kako so zateženi preko telefona, ko imajo ogromno mero anonimnosti… Ampak jebiga, ko gledaš dnevnik in vidiš ljudi, ki po trideset let delajo za tekočim trakom za 400€ neto – potem se da tudi to zdržat.

    P.S. Kar se pa tiče modernih telefonov….. klinc pa vse funkcije, če se ti praktično sprazne baterija v enem dnevu in ti seveda crkne, ko ga najbolj rabiš. Potem pa rabiš polnilec doma, v pisarni, absolutno v avtu itd.

    Aja, pa nekdo se je zgražal zaradi barve Samsunga L700… se ga da dobiti tudi v čisto kulski sivi oz. srebrni barvi.

  • Odgovori Tadej 2. 12. 2008 at 23:24

    chef morš vedet da ne samo pri simobilu tudi pri nas na tušmobilu srečujemo kretenske stranke. moraš vedet da naš pogled je malce drugačen kot ga ti tukaj opisuješ. za mesto prodajalca/svetovalca mora nekdo vedet OGROMNO podatkov, pa še to se vsaj 3 mesece traja da se nekako uvadiš … moraš pa vedet prvo kot prvo, ni ti noben sam od sebe vklopil reklam mmsov, ampak si si jih kvečjemu sam, zato bi se lahko potrudil in pobrskal po netu kako se jih da izključit, mar ne ?

  • Odgovori chef 3. 12. 2008 at 0:32

    Seveda vsak jamra, da je njegova služba najtežja, ampak pustimo to.

    @todi: Bebo, s katerim sem imel opravka, ne zna niti normalno komunicirat. Sicer pa jaz ne morem jemat resno podjetij, kjer se dela na Applih (izključujoč dizajnerje). Glede baterije je moj telefon vrhunski. Minimalno dva dni, tudi če ves čas govorim.

    @Tadej: Verjamem, da mora biti prodajalec telefonov VSAJ doktor znanosti. Žal temu ni tako. Njihovo znanje o telefonih je tako, kot da bi jaz dva dni listal katalog, svetovanje je pa v bistvu sopomenka za nategovanje. Madona, saj ne prodajajo nekih high-tech naprav, ampak navadne brezvezne telefone, ki praviloma crknejo prej kot v dveh letih!

    Z vklopom reklam je bilo pa tako, da jaz ob sklenitvi naročniškega razmerja nisem izrecno zahteval, naj mi reklam ne pošiljajo, opozoril me ni pa nihče. To bi si zapomnil, ker mi grejo reklame na živce že od nekdaj. Je pa res, da sem pildek podpisal in nisem videl, da je odkljukana tudi ta možnost. Glede na nategunsko majhne fonte ni čudno, da sem spregledal.

    Sicer pa, če bi bral natančno, bi videl, da se ne pritožujem zato, ker so mi pošiljali mms-e, ampak zato, ker mi jih kljub telefonskemu klicu in dvema obiskoma Simobil centra (enkrat sem šel v mesto ekstra zaradi tega) niso znali (ali hoteli) izklopit. Če sem se kot stranka sprva nategnil, potem pa zahteval izklop, kar je moja potrošniška pravica, potem zahtevam, da to tudi naredijo, ne pa da blefirajo in pokajo bebave ksihte dokler jih ne nahrulim.

    Ampak pri nas je že tako, da je treba zagovarjat nesposobneže.

  • Odgovori Thor 3. 12. 2008 at 9:50

    @refleks –
    “Thor, kakor rečeš. Ti si pač en hud model!

    Ta seljak dnevno pretelefonira 6-10ur in da vsak dan vsaj 50-im za malico, kako pa je kaj s tabo?

    ..a kljub vsemu mu uspe v 14 dneh sesut (bojda) dober telefon… Kot sem rekel, spet vprašanje kaj je zanj in zate dober telefon..
    “50-tim da za malico..” 😀 😀 WTF? Kaj pa ima to veze z vsem skupaj? In potem mene napadaš, da sem “hud model”.. 🙂 Ti pa mi uletiš s tako..

    Dnevno 6-10 ur pač ne pretelefonira. Ne zavedate se kaj je to 6-10ur telefoniranja.. Delam v podjetju s klicnim centrom, kot informatik, vam povem, da se ne zavedate.. Tudi če mislite, da veliko telefonirate, 6-10 ur pač ne..

    @Aljaz- okoli “zmogljivosti” Iphonea, bi se dalo diskutirat, kot bi se dalo diskutirat o tem, koliko telefonov dejansko deluje tako hitro in tekoče kot Iphone, predvsem pa koliko jih deluje tako smiselno, preprosto s primerljivim vmesnikom…
    Sicer te razumem, ko praviš, da si našel sebi najprimernejši model v neki Nokii. Kar je vse ok, vse super. In tako je tudi prav. Sicer pa kot sem napisal. Kupiš tisti telefon, ki ti v največ funkcijah odgovarja. Tako je in tako bi moralo bit..

    Aja, nimam pojma kdo je Whiskey..

  • Odgovori karolina 3. 12. 2008 at 16:49

    @chef – pri Simobilu ful nekaj mutijo. Po naključnju sem na googlu odkrila da so mojo preplačniško številko, ki jo sicer pozna smo ena oseba, brez moje vednosti javno objavli v svojem imeniku.

    Se pa hudo strinjam z nasovom tega zapisa. Čisto vsakdanji problem: “Imam Nokio N95/96 … Kako se pišejo sms-i? S katero tipko se pride v meni …” Jao! :mrgreen:

  • Odgovori Jaka 3. 12. 2008 at 22:47

    “Šef” spet piše o stvareh o katerih nima pojma! Joj!

  • Odgovori Pris 3. 12. 2008 at 22:53

    Joj prejoj! 😆

  • Odgovori kalbo 4. 12. 2008 at 8:27

    Mal dnarja mal muske. Tko je in nič drugač. Simobilove cene so dumping cene, ki jim ne pokrivajo poslovanja. Tuševe prav tako, za nameček ima pa Tuš še sklenjen nacionalni roming pri Mobitelu. Ko enkrat ne bo več Mobitelovega omrežja boste Tuševci presneto nezadovoljni. Vedet je treba, da je Mobitel razvadil povprečnega uporabnika mobilne telefonije pri nas in da se mu totalno spipa, če ni dosegljiv. To se pa ta hip lahko zgodi Tuševcem v Ljubljani, kjer ni več Mobitel rominga. In še zdaleč ni važna pokritost, ampak tudi zmoglivost omrežja. Lahko ma Simobil poln signal, kapaciteto pa sam za pet uporabnikov na določenem sektorju, ki komaj pokriva zdajšnje število naročnikov. Če jih dobiš še 100 tisoč zraven imaš brez investicij v omrežje hitro težave in te težave se jim pojavljajo ko domine. Če maš avto za pet ljudi pogojno lahko spraviš not 8 ljudi, ki jim ne bo udobno, dvajsetih pa niti slučajno ne, jih bo tako al pa drugače 12 zunaj.

  • Odgovori kalbo 4. 12. 2008 at 8:29

    Kar se tiče pa poslovnih telefonov. Sam sem mel SE k800i in tega telefiona nebi menjal za nič na svetu. No pa me je premamila GPS navigacija na N95. Uporabljam pa organizator oziroma koledar zelo pogosto in mi je Nokiin zelo všeč. Brez opomnikov bi težko fural v službi. Zaenkrat sem zadovoljen.

  • Odgovori Thor 4. 12. 2008 at 9:43

    @kalbo – nezadovoljstvo “tuševcev” se je že začelo.. Na firmi smo začetek leta prestopili, ker so paketi izgledali mikavni, glede na našo porabo, vse pa je delalo, kot se “zagre”.
    Zdaj je v LJ Tuš na svojih oddajnikih in je kvaliteta storitve hudo padla. Prekinja pogovore, trga glas, ne moreš klicat ali pa si nedosegljiv. Najhuje je v bistvu na obrobju LJ, kjer še malo lovi tušmobilov signal, ampak ravno toliko, da izpiše njihov logo 🙂 , dela pa ne.. Groza..

  • Odgovori kalbo 4. 12. 2008 at 10:10

    Ja, lepo se sliš…”dobili smo 100000 upoerabnikov”. Sam je treba vedet, da je teh sto tisoč uporabnikov dobilo telefone za male pare in plačujejo zelo nizko naročnino. Telefone je treba plačat, treba je plačat roming za te uporabnike in treba je gradit lastno omrežje….jama brez dna. Preden bo teh sto tisoč uporabnikov začelo delat profit bo Mirkotu še kaka brada zrasla, teh 100000 uporabnikov bo pa hitro pogruntalo, da Mobitel nima zastonj višje cene.

  • Odgovori kalbo 4. 12. 2008 at 10:13

    Aja, od teh 100000 uporabnikov jih je polovica neplačnikov, ki so na črni listi tako pri Mobitelu kot pri Simobilu. Tko da ne zgleda tko ročnato, kot se sliši.

  • Odgovori Tadej 4. 12. 2008 at 11:01

    Mobitel ima zato višje cene, ker mu urad za varstvo konkurence ne pusti znižat, ker še ima vedno nad 50% naročnikov v Slo.

  • Odgovori kalbo 4. 12. 2008 at 13:06

    Tud zato, sam to je druga zgodba. Sam da ni urad za varstvo konkurence, ampak APEK.

  • Odgovori pijanec 5. 12. 2008 at 0:46

    To je zadnji čas moderno, da probajo odrasle uporabnike privabiti s kindergarten reklamami. Ali pa si malo poglejte v kinu, ko predvajajo kake risanke. V dvorani jih je skoraj več kot otrok.

    Slovenci pa si drugače radi kupujejo najdražje telefone, uporabljajo pa jih itak samo za klic, SMS in fotke. Kar pa zmore tudi vsak cenejši telefon. Zakaj potem zapravit 300 evrov več, mi ne bo nikoli jasno.

  • Odgovori chef 5. 12. 2008 at 7:31

    @Thor: Tale refleks je tipičen nakladač, ki se hvali s tem, da pozna frajerje, hehe.

    @karolina: Nesposobni so za znoret!

    @kalbo: Da je celo tako hudo, pa nisem vedel.

    @pijanec: Imaš popolnoma prav. Postajamo otročja družba. Mene je sicer vse minilo, ko sem v srednji šoli videl profesorja za sociologijo v tanobel obleki, ko se je usedel in mu je hlače potegnilo gor, sem pa ugotovil, da ima štumfe z Miki Miško.

  • Odgovori Mr Mojo 5. 12. 2008 at 8:08

    Evo, oglasam se s svojega telefona. Sem na kavici v Guliverju, kjer sem preletel nujne maile, pregledal ponujene jobe, sporocil narocnikom, katere bom prevzel in katerih ne bom. Vse to bi danes lahko naredil tudi doma, se mi pa nestetokrat zgodi, da me klicejo ravno, ko sem na poti na enodnevni izlet, ali ko recimo pakiram robo za koncert, skratka v situacijah, ko res ne morem iti domov in pogledati, kaj zelijo, odgovoriti jim pa moram recimo v eni uri, sicer bodo posel ponudili komu drugemu. Ne vem, kako funkcionira folk, ki dela v pisarni, ampak meni se niti pod razno ne da cepeti ves dan na enem mestu.

    Leta 2003 sem kupil SE P800, ki je izvrstno sluzil 5 let, letos ga je pa zamenjala Nokia E90. Pri telefonu nujno potrebujem moznost odpiranja dokumentov v pripetkih e-poste in qwerty/touchscreen, vse ostalo je optional.

    Ne vem, morda sem en redkih, ki jim telefon dejansko omogoca vec svobode. Za zdaj sem z razmerjem price/performance pri svojih telefonih vec kot zadovoljen.
    Pa nimam se za “poslovneza”, ceprav poslujem 🙂

  • Komentiraj