Urbana pamet

Ne razumem lastnikov urbanih terencev. Vozil sem jih že nekaj, od Audija Q7 in Volkswagna Touarega do Toyote RAV4. Takega čigumija ne bi kupil nikoli, čeprav zmorejo marsikaj. Pred časom sem se po poligonu vozil s Tiguanom: po stopnicah gor in dol, v cevi sem ga nagnil za 43° … je pa po drugi strani res, da me je nekoč nekdo s touaregom parkiral v blato, in sem domov prišel totalno svinjski, ker sem avto izkopaval kot na Camel Trophyju. Skratka, urbani terenci so neuporabni avtomobili, ki so varni samo za tiste, ki se, raje kot na vozne lastnosti, zanašajo na maso vozila. Dejansko so koristni samo v dveh primerih: pri parkiranju na pločnikih, kar se ne sme, ali za planince, ki do izhodišča prevozijo nekaj kilometrov slabšega makadama – ki pa je praviloma prevozen z vsakim avtomobilom.

Kot dokazuje zgornja fotografija, vozniki urbanih terencev ne parkirajo samo na mestnih pločnikih, ampak tudi tako rekoč na sredino kolovoza, čeprav lahko tak avto voziš po stopnicah in ga nagneš do 45 stopinj. Tale je imel na desni strani še vsaj pol metra prostora, kamor bi jaz brez težav  parkiral tudi Focusa. To sicer videvamo vsepovsod, ampak hribovci takemu vsaj znajo pokazati, da je osel.

Close-up:

Urbani terenec zmore marsikaj, urbana pamet pa je prekleto omejena.

Prejšnja objava Naslednja objava

25 komentarjev

  • Odgovori tejtej 4. 8. 2012 at 19:25

    To torej pomenijo tiste table v hribih, “vsak naj vzame sebi primerno poleno”.

  • Odgovori Stric Marč 4. 8. 2012 at 21:09

    Saj ne gre za to, gospod chef, kaj rabimo, pač pa za to, kaj zmoremo. Nekje sem bral test, da neka “kurčeva Lada Niva” na slabem terenu užene v kozji rog marsikaterega urbanega terenca. Ampak kdo jo bo kupil. Saj pravzaprav nič ne šteje. Še vaška kelnerca se ne nagne skozi okno, ko pripelje Niva.Si misli: je že kakšen lovec ali pa gozdar.

  • Odgovori filmoljub 5. 8. 2012 at 18:57

    Posebna podmnožica urbanih terencev so seveda zmogljivi, ultra-udobni in prestižni 3-litrski 4WD bencinarji. Kaj bolj nelogičnega in nesmiselnega že težko najdeš. Je pa jasno, da so namenjeni izključno medsosedskemu preseravanju in kompenzaciji majhnega lulčka.

  • Odgovori Maj 5. 8. 2012 at 20:37

    Dobra stara katrca pride praktično povsod pa še škoda je ni.

  • Odgovori darja 5. 8. 2012 at 21:20

    Samo keč je tukaj, k ta gospod z belim terencem nima pojma:
    – da lahko po tej gozdni poti, vlaki en kmet vozi s traktorjem + prikolica, butare domov. Ali pa listje za steljo. Ali pa drva. Tudi v soboto in nedeljo, ko je gospoda frej.
    Ali pa v slučaju požara …groza, da na letiš na take ovire!! Pa tok placa ima spredaj!
    Če v LJ tako parkira, ok, stopiš korak s pločnika in je problem rešen. Imaš obvoz.

    In v končni fazi redarje, policaje – kar Chef nikoli ne bi bil, v resnici bi pa podiral rekorde v uspešnosti 😛

  • Odgovori gost 5. 8. 2012 at 21:36

    …bušiiii…., sine, bušiiiii, hehehe…., bušiiii…., hehehe….,

  • Odgovori mojeimejesara 5. 8. 2012 at 21:49

    🙂 tole bo pa uporabno, takih oslov je kar nekaj. Zanimivi so mi tudi tisti, ki se sparkirajo skoraj na plaži:/. Lani je en parkiral par metrov od moje brisače, s tem, da sem bila na uradni plaži

  • Odgovori darja 5. 8. 2012 at 23:03

    @mojeimejesara Kaj pa če je prišel naložit čoln? Potapljaško opremo?
    Lahko je imel v vozilu komplet opremo za prvo pomoč?

  • Odgovori chef 6. 8. 2012 at 9:33

    @filmoljub: Pa 21-colska kolesa in nizkopresečne pnevmatIke!

    @Maj: Točno tako, prijatelj ji je od nekdaj rekel “polterenec”.

    @darja: Mogoče si je pa avtoček preprosto zaželel sončenja na plaži?

  • Odgovori Isabela 7. 8. 2012 at 10:33

    No, čisto tako brez veze pa vseeno niso. Jaz sem doma v hribu, kamor pozimi v snegu nikakor ne pridem z navadnim avtomobilom, morala sem ga pustiti v dolini in pešačiti domov otovorjena z vrečkami in službenimi torbami. Odkar imam “urbanega terenca” kot vi temu pravite, ni problema, pa še krasno se pelješ, ker se sedi malo višje kot v limuzini. Tudi limuzina na 4 kolesni pogon pride do naše hiše, vendar se raje peljem s terencem, kot sem že rekla, ko se enkrat navadiš na visoko sedenje in boljši pregled nad cesto, je težko “prešaltati” na nižji avto.
    Imam pa Nissan terano,ki ima vse, tudi reduktor. Sem že vozila v breg po nespluženi cesti in naredila kolesnice za vse ostale. Tako. Vsak terenec ni ravno za šminkarje in kritiko.

  • Odgovori filmoljub 7. 8. 2012 at 12:30

    Vsak terenec ni urbani terenec; in vsak urbani terenec ni zmogljivi, ultra-udobni in prestižni 3-litrski 4WD bencinar. Če imaš slednjega, potem je to preseravanje. Pika.

  • Odgovori Miran 8. 8. 2012 at 21:52

    Najbolj mi gre pa na “organ” osebek, ki tako parkira svoje gare tik pod hribom. Ko ga par metrov naprej na biciklu prehitim, se pizdi, da se tle ne smem vozit. Ponavadi tek osebek kljub visoki toleranci steram u tri materine.

  • Odgovori chef 9. 8. 2012 at 9:10

    Tale z udobnim sedenjem na visoki poziciji je tipičen primer kratkokurčništva – sem majhen, ampak rad sedim visoko.

    Tak avtomobil da ljudem lažen občutek varnosti, v resnici pa je lega na cesti obupna, 4WD gor ali dol. Guncajo se kot barke in medtem ko lahko jaz z usranim focusom odreagiram tako, da gre avto točno tja, kamor obrnem volan, se te gare najprej samo zaguncajo, potem se pa vklopi ESP in kot voznik sploh ne vem kaj se dogaja. Lahko sem samo vesel, da sedim v dve toni težkem mastodontu in bom preživel trk – pri tem pa ubil enega reveža v majhnem puntu.

    Najbolj smešno je, da prodajajo SUV-e, ki imajo pogon samo na en par koles. To je pa dejansko popolnoma neuporabno, razen seveda za parkiranje na pločnikih.

    Se pa strinjam, da SUV prav pride tistim, ki veliko hodijo v hribe, vikendašem, ki imajo svoje kuče v vukojebinah, in tistim, ki vlečejo počitniške prikolice.

    No, tale na zgornjih fotografijah je svojega “terenca” parkiral na sredo ceste, kar seveda pomeni, da ga sploh ne potrebuje.

    @Miran: To so posebneži, ja. Itak bi bilo najbolje, če bi cesto V Konec zaprli, pa naj hribovci peš hodijo na Grintovec iz podna.

  • Odgovori Anonimno 9. 8. 2012 at 9:31

    No tale Subaru ,no ne ta na sliki k je fensi, ampak un mal švohnej z reduktorjem pride glih kamor hočeš, preverjeno, tko da mu nebi rekel ravno urbani terenec, ampak kar delovno vozilo. Sem pa na lastne oči videl na treningu terenske vožnje pri znanem trenerju varne vočnje, kam ti spleza Tuareg z zlizanimi letnimi gumami in seveda vso elektronsko navlako za teren. Nič manj ne zmore kot vojaški Puch. (v rokah povprečnega voznika seveda) V rokah voznika, ki se zelo spozna na terensko vožnjo Puch seveda zmore dosti več. Se pa strinjam, da je osebek, ki je parkiral tako kot je na sliki totalen idiot. Takih najdeš pa polno vsepovsod.

  • Odgovori kalbo 9. 8. 2012 at 9:31

    Ta anonimnaž zgoraj sem jaz. Pomota.

  • Odgovori Nergač » Tako se parkira 11. 8. 2012 at 18:03

    […] chef 11.08.2012 ob 18:00 ob 18:00 pod Travelling Without Moving, miks Če že govorimo o oslih, ki ne znajo parkirat, je prav, da omenimo tudi […]

  • Odgovori Anonimno 16. 8. 2012 at 11:48

    Če bi bil tale terenec 10cm bolj levo potem gre mimo že skoraj tovornjak. Glede na to, da spraviš svojega focusa v pol metrski prostor, bi človek rekel, da ti tako parkirano vozilo ne bi smelo delati težav. Se motim jaz ali ti?

  • Odgovori chef 16. 8. 2012 at 12:06

    Seveda se motiš ti.

    Mene tale sploh ni motil, ker sem bil peš. Nekoga, ki je šel recimo s traktorjem po drve, je pa motil.

  • Odgovori Anonimno 16. 8. 2012 at 12:31

    Hah sploh te ni motilo pa si si vseeno vzel čas, da si tole poslikal in spisal objavo. Če te ne bi zmotil, potem bi tole pozabil v tistem trenutku, ko si to videl.
    Me pa seveda zanima koliko traktoristov si na tisti lokaciji videl tisti dan (teden)?

  • Odgovori chef 16. 8. 2012 at 13:06

    Pa kaj hočeš ti povedat? Da parkiranje na cesti ni problem (mimogrede, V Konec se z motornimi vozili sploh ne sme)? Dovolj je en traktor, pri tem pa dejstvo, ali sem ga jaz videl ali ne, sploh ni pomembno.

    In ne mislit, da se bom še naprej ukvarjal z anonimnim bedakom tvoje sorte.

  • Odgovori Anonimno 16. 8. 2012 at 14:09

    Če se V Konec z motornimi vozili sploh ne sme, potem ne razumem zakaj govoriš, da se bo tam pojavil traktor in torej ne vidim nekega problema v tem kako je parkiral. Nikjer nisem napisal, da parkiranje ni problem. Sprašujem pa se, zakaj te je to parkiranje (ki ni tako zelo tragično kot ga prikazuješ) tako zelo zmotilo? Mogoče pa misliš, da je to zelo velik problem in iščeš majhne napake? Predlagam eksperiment: pojdi na ulico in štej avtomobile, ki so parkirani pravilno in tiste, ki so parkirani napačno. Predlagam, da prešteješ do tisoč in pri tem seveda upam, da boš pošten in boš hodil po (dokaj) naključnih ulicah. Me zanima kako se bodo odrezali šoferji.

    Me pa fascinira tvoj pogled na svet. Vsi, ki se ne strinjajo s tabo, so bedaki (precej znano pri določenih ljudeh). Človeku daje blog, na katerem se najde 20 ljudi, ki se strinja s tabo, občutek moči in še česa. Seveda je možnost tudi, da si vsemogočen in vseveden.

    Ime tukaj nima nobene veze. Preprosto se mi ne ljubi izpolnjevat ustreznih polij.

  • Odgovori chef 16. 8. 2012 at 16:23

    Čaoooo …

  • Odgovori David 16. 8. 2012 at 17:42

    Tale anonimnež deluje tako užaljeno, kot da je lastnik kakšnega terenskega Subaruja bele barve 😀

  • Odgovori Nergač » Trije vrhovi nad Kamnikom 16. 8. 2012 at 18:02

    […] na klinčevem Dakarju. Nikakor ne priporočam, razen, če bi radi preizkusili zmogljivosti vašega urbanega terenca, pa še tega je škoda in zaradi takih scen jaz resno razmišljam o nakupu starega zmahanega […]

  • Odgovori Nergač » Vsako leto na Grintovec! 25. 7. 2013 at 18:02

    […] se je rad lotim v hitrejšem tempu. Poleg tega sem goreč zagovornik planinarjenja iz doline. Rinjenje z avtomobilom V Konec ali do Jermance imam za dejanje slabičev. Promet je za motorna vozila pač prepovedan. Pika. Kar […]

  • Komentiraj