Užaljen sem!

Precej debelo kožo imam in po dveh letih bloganja me je težko užaliti. Za politiko mi vsako leto bolj dol visi. Ugotavljam, da sem od nje odvisen bore malo. Volilno pravico imam sedem let in v tem času sem volil kar nekajkrat. Nedisciplinirano in nelojalno. Ne oziram se na levo ali desno stran, ampak volim tistega, ki se mi zdi najmanj slab. Problem je v tem, da so slabi vsi, in med kopico slabih težko izbiram. Zato sem pred volitvami vedno nekoliko siten in nervozen. Do zdaj sem vedno volil outsiderje, za katere je bilo jasno, da nimajo šans, nazadnje recimo za dr. Bučarja, ki ga še vedno cenim kot edinega pametnega in kompetentnega politika, ki danes to ni več. Politik, namreč. Do preobrata je prišlo letos. Obakrat sem volil kasnejša zmagovalca. Predsednika države Danila Türka in stranko SD ter s tem praktično premiera Boruta Pahorja.

Pri predsedniških volitvah ni bilo dileme, za Türka sem bil že od samega začetka. Drugače je bilo s parlamentarnimi volitvami. ker sem spet naletel na kup strank, ki mi gredo vse po vrsti na živce. SDS nisem mogel voliti že zato, ker ne bi mogel privoščit Grimsu ali Simonitiju, da bi spet zmagovalno paradirala po parlamentu in vladi. Ta naduteža sta dva izmed redkih oseb na svetu, ki jima od srca privoščim neuspeh. LDS je propadla stranka, ki si štiri leta po tistem, ko je popušila na celi črti, mojega glasu res ne zasluži. Poleg tega mi je Katarina Kresal izjemno antipatična. Antipatična mi je tudi zasedba stranke Zares, s predsednikom Golobičem na čelu. Stranka SD me ne more prepričat zaradi oseb, kot so Luka Juri, dokaz, da se na slovenskem političnem zemljevidu nikoli ne bo nič spremenilo (kakršen fotr, takšen sin), Miran Potrč in konec koncev Borut Pahor. Pred volitvami se mi je zameril dvakrat. Z vedenjem v oddaji As ti tud not padu in na nekem političnem zborovanju. Posneli so ga, ko mu je neka mama stresala roko in cvilila, da je srečna kot še nikoli, ker ga lahko čuti z vsemi čutili. »No, gospa, ne z vsemi,« se je poslinil Pahor in jo poljubil, češ, zdaj se pa res čutiva.

Na volišče sem stopil siten in z izdelano strategijo, ki je bila seveda jasna. Janša ne sme zmagat, zato potrebuje glasove SD. Že ko sem obkrožil, sem vedel, da mi bo v primeru Pahorjeve zmage žal. Nisem se zmotil.

Že med predvolilno kampanjo mi je bilo jasno, da bo dr. Igor Lukšič gotovo postal minister česarkoli že. In je postal minister za šolstvo in šport. Njegovih kompetenc s področja šolstva ne poznam, vem pa, da je bil Lukšič najbolj len predavatelj z najbolj bedastimi predavanji, ki so bila popolna izguba časa. Minister naj bi bil spoštovana oseba, ampak Lukšič je navaden klovn, ki je leta 2002 špilal frajerja tako, da je telefoniral med svojimi predavanji. Dve leti kasneje ga sploh ni bilo v Sloveniji, njegova predavanja je vodil profesor Balažic, ki je zadnjo uro na presenečenje vseh izjavil, da se izpit piše pri Lukšiču in da nam Balažicevo gradivo in predavanja ne bodo za izpit prav nič pomagala. Še sreča, da je Lukšič lenuh in da je že deset let delil enaka izpitna vprašanja. Za njegov izpit imaš dve možnosti: ali prebereš dvesto knjig od avtorja A do avtorja Ž in si zapomniš vsako najmanjšo usrano podrobnost (pa še vedno nimaš možnosti za šestko) ali pa dan pred izpitom pregledaš stare pole in dobiš vsaj devet. In ta postane šolski minister!

Naslednja faza je primer Rupel. On se mi je zameril pred njegovim stanovanjem na Prulah. Slučajno sem šel mimo, ko je zvečer vstopal v službeni avto. Varnostnik mu je odprl vrata in ga vljudno pozdravil z »dober večer, gospod minister.« Rupel ga ni niti pogledal, kaj šele, da bi mu odzdravil. Vrhunec nadutosti. Hkrati mi ni jasno, kako si človek sploh še upa pred javnost. V zadnjih dneh se je lepo izkristaliziralo, da je Rupel med najbolj osovraženimi Slovenci. Ljudje ga sovražijo, on pa kot da ni nič. Nad ljudi, ki ga konec koncev volijo, ker je pač sistem tak kot je, in ne zato, ker bi ga spoštovali, se je povzdignil kot polbog, ki mu ni treba pozdravljati varnostnika, in ki lahko bluzi v tri dni in ima ob tem ljudstvo za kup idiotov, medtem ko on, prvoborec in še vse sorte, v listnici nosi telefonske številke vseh pomembnih svetovnih državnikov.

Kolikor mi je Rupel po eni strani gnusen, mi je postal po drugi naravnost simpatičen. Vedno mu uspe. Potem, ko ga je predsednik Türk zjahal praktično z besedami »samo prek mene mrtvog«, se je lump spet izvlekel, očitno z nečim pritisnil na mandatarja, in dobil službo, kjer mu ne bo treba delat nič, bo pa lahko težil vsakemu, ki bo imel pet minut časa. To Ruplovo sposobnost spoštujem, kar pa še ne pomeni, da ga nimam za gnusobo.

Užalil me je Pahor. Izdal je moje trhlo zaupanje, užalil je moj intelekt. Volil sem ga kljub temu, da se z njim ne morem identificirati praktično v nobeni stvari. Volil sem ga, ker sem domneval, da je kljub vsemu najboljša izbira. Volil sem ga zato, da bi se nekaj spremenilo. Potem pa najprej v vlado fašemo DeSUS, nato pa še Dima Rupslna. Se Pahor sploh zaveda, da je brez svojih volilcev navaden prdec, resda lepo počesan in oblečen? Nekaj let nazaj so ga volile izključno stare mame, šele z zadnjimi volitvami so ga volili tudi tisti, ki dejansko razmišljajo s svojo glavo. Pa jih je takoj nategnil in se, podobno kot Rupel, dvignil nad rajo. Kaj pa misli, da je? Blazno pameten? Ne, navaden prdec je, ki preživi na račun volilcev. Trenutno mi je pred samim sabo nerodno, da sem volil SD. Nikoli več ne bom volil za stranko, ki ima možnost, da zmaga.

Prejšnja objava Naslednja objava

Brez komentarjev

  • Odgovori mica 30. 11. 2008 at 7:54

    moj prijatelj, ki je v enem od rpejšnjih mandatov sedel v parlamentu, mi je zmeraj zatrjeval, da je parlament le oder, na katerem se igra.
    Seveda za “svoje” volilce, medije, za javnost.
    Kakor hitro pa padejo zastorji, pa se politiki med seboj “normalno” pogovarjajo, grejo na pivo, kosilo, čvek.
    Ko pa se kupčka, mnogi (ne vsi!) potem pristajajo na nemogoče variante največkrat zato, ekr imajo od tega tudi sami koristi.
    Mi, “razočarani” volilci pa potem padamo v trans, pljuvamo žolč in jadikujemo nad izdajstvom “svojih”.
    Povsem po nepotrebnem.
    politika je že od nekdaj bila kurba in če se ta “nastavi” tistmeu, od katerte je potem kaj koristi, bogpomagaj….
    Hudič je, če te korsti noče in noče biti……

    Skratka, hotela sem reči le to, da ima (in jo tudi obvlada) levica dosti dosti boljšo retoriko kot desnica. Pač- stvar dolgoletne vzgoje, tradicije in pripadnosti. Osip iz ZD je zanemarljiv, se strinjaš? Na terenu, ko so kakšne borčevske proslave, se recimo, zmeraj čudim, ko pridejo strumni vojaki še celo z bolniškim vozičkom. A pridejo!
    pripadnost je neskončna!

    Mi, navadni državljani,s e bomo pač morali navaditi, da med levico in desnico pač ne bo nobene razlike. A to šele potem, ko bodo odstranili gromovnike, ki furajo 2. sv. vojno…
    In takrat bo tudi primer Rupl običajen in ne bo dvigoval pritiska, ne tebi, še manj pa meni.
    Tudi jaz ne maraM arogantnežev…..ne glede na barvo,l okus in vsebino. Pa ni važno, so to politiki……………….ali pa čisto običajni blogarski frajerji
    🙂

  • Odgovori Rado 30. 11. 2008 at 8:16

    Mica,
    seveda večino kar si napisala drži.
    Vendar to ni edini problem. Vsaj kar se Rupla tiče. Če že naj (po tvoje) spregledamo njegovo ignoranco, pa ne moremo spregledati, da je bila zunanja politika pod Ruplom slaba, mestoma celo katastrofalna.
    In zdaj ne bentimo nad Ruplom (on je kakršn je), zdaj se jezimo nad Pahorjem. V službo vzame nekoga, ki je v veliki meri kriv za zunanje politično nazadovanje; Problemi s Hrvaško, z obema manjšinama na zahodnih mejah, nekritična proameriškost, odnosi z EU /ne znamo prav predstavit problema, zaradi česar so funkcionarji bolj naklonjeni hrvaškim stališčem/, katastrofalno stanje na Mladiki. In od glavnega krivca za stanje si bo Pahor pustil svetovat???

    Da se razumemo, Rupel ni edini krivec. Tudi na levici najdemo sokrivce, recimo Avrelio Juri ipd., ki so prava katastrofa za slovenske interese.

  • Odgovori milena (mica) 30. 11. 2008 at 8:53

    v bistvu imaš prav.
    A dvomim, da se bo v kratkem roku kaj spremenilo, vsaj dotlej ne, dokler bomo volili stranke in ne ljudi.

    🙂
    PS
    Kdo bi si mislil, da bova midva kdaj sklepčna, ane?
    🙂
    🙂
    Na ta dogodek danes popijem eno skodelico čaja z rumom
    🙂

  • Odgovori Mašon 30. 11. 2008 at 9:23

    star slovenski pregovor pravi: imej svoje prijatelje blizu, svoje sovražnike še bližje… jest sem hud optimist in mislim in verjamem, da pahor ni tako neumen, kot trenutno zgleda, in da hoče s to novoustvarjeno (navidezno) funkcijo držat Rupla na dovolj kratki špagi, da mu ne bo mešov štren še povsod drugje kot v zunanji politiki. če ga bo mel na očeh, če bo Rupsi odgovoren direktno njemu… a ni to bolš kot da pri vsaki sprejeti zunanjepolitični odločitvi novinarji letijo k rupsiju (in ja, grem stavit da to bi/bojo počeli), ki bo seveda reku ‘to pa tako ne gre’ in tako na vseh možnih koncih diskreditirov vlado?
    da ne bo pomote, če bi blo po moje bi rupsi tiho čemel v svojem prulskem domu, po možnosti kr v hišnem priporu že od takrt ko je bil ljubljanski župan.

  • Odgovori Nataša 30. 11. 2008 at 9:24

    No, jaz bi imela mičken dodatek k Micini pripombi o starih borcih na vozičkih in njihovi pripadnosti. Mislim, da je potrebno ločiti tiste borce, ki so se borili za osvoboditev domovine in pa tiste, ki so se borili za nov družbeni sistem. Naši primorski borci bi prišli na proslavo tudi brez pljuč, če bi se dalo, ker vedo, zakaj so se borili. Kaj je od tega nastalo, je seveda druga pesem. Odkar nastopamo z našim zborom in revolucionarnim repertoarjem, sem ugotovila, kako neznansko različen odnos do “pripadnosti” imamo v tej mali državi. Ko nastopamo na Primorskem, pojejo skupaj z nami praktično vse generacije, ob “Smrti v Brdih” spustijo marsikatero solzo in potem še pol ure tulijo za bis, v eni Škofji Loki pa je tak anemičen odziv, da to ni res! Ampak…res je, ljuba država nikoli ni bila enotna in je utopično pričakovati, da bi kdaj bila.
    To z Ruplom pa je nevredno komentirati, ker me vsakič zaboli glava, ko pomislim nanj.

  • Odgovori nimiy 30. 11. 2008 at 9:34

    pahor ni mislil res nič slabega, ravno obratno. je samo zelo, zelo naiven. ampak tokrat mu je res spodletelo. mislim da ne bi bilo tako hudo niti če bi janšo povabil za obrambnega ministra. če ne drugega, se janša na to področje vsaj spozna.

    je pa pahorjeva gesta res največja prevara volilcev doslej. samo kot pravim, tip je preveč naiven, da se tega zaveda, očitno.

    moja volilna zgodba pa je podobna tvoji, s to razliko, da sem jaz volil zgolj na prvih parlamentarnih volitvah, na prvih predsedniških volitvah ter prvih lokalnih volitvah. od takrat naprej pa ne več. ker se mi ni zdelo vredno.

    in sem volil pahorja iz istega razloga kot ti. ker sem imel dovolj takega odnosa, ki so ga furali razni rupli, simonitiji ter janše.

    pahor sicer pravi, da hoče iskati najboljše pri sebi in ostalih. lepo in prav. ampak lahko bi pa to pričel iskati pri tistih, ki jim ne gre zgolj za lasten interes in ki si ne domišljajo, da so do tega upravičeni, zaradi kakršnih koli zaslug že. pahor zgolj nadaljuje prakso političnega klientelizma.

    si je pa predvsem naredil škodo sam sebi. ker pričakovanja vseh teh volivcev, ki jih je z ruplom razočaral, bodo sedaj še večja in potrpljenje manjše. si upam celo napovedati, da v kolikor ta vlada ne bo res razturala v zadovoljevanju pričakovanj ljudi, bo čez štiri leta spet tam, kjer je bila. na tistih 5-10%. samo upa lahko, da bo rupel čim bolj tiho in neopazen.

  • Odgovori milena (mica) 30. 11. 2008 at 9:34

    v šk. loki ste šle v volčji brlog
    🙂

    🙂

    Žal sva manjali s Porednico, drugače bi bilo vse bolj na nivoju
    🙂

  • Odgovori blitz 30. 11. 2008 at 9:46

    “…ko je zvečer vstopal v službeni avto. Varnostnik mu je odprl vrata in ga vljudno pozdravil z “dober dan, gospod minister…” Kakšne varnostnike pa ima, da zvečer pozdravijo z dober dan? Ni čudno, da mu ni odgovoril. 😉

    Podobno nelogičen je tudi tvoj zapis. Jezi te, da je Pahor vzel DeSUS v vlado, hotel pa si se rešiti Janše in Rupla. Po najbolj preprosti računici je imel Pahor samo dve možnosti: sedanja vlada z DeSUS ali pa velika koalicija z Janšo. Za vse druge opcije bi moral ponoviti volitve.

    Zanimivo se mi zdi, kako besno nekateri reagirate na tole Rupljado. Menda nekateri člani SD celo grozijo z izstopom iz stranke. Podobno, le nekoliko bolj potihem so pred štirimi leti in pol reagirali nekateri člani SDS, ki tudi niso mogli razumeti, da je JJ Rupla še nekaj mesecev predtem kritiziral, potem pa ga je vzel v stranko kljub nasprotovanju mnogih.

    Kakorkoli že, meni se zdi Pahorjeva poteza odlična, in nakazuje NOVO politično kulturo pri nas. Tisti, ki ga tako kritizirate, pač pristajate na obstoječi slovenski izključevalni politični model. Skoraj dve desetletji po prvih demokratičnih volitvah imamo prvič neko upanje, da se bo model politične delitve na levo in desno zamenjala modernejša delitev na staro in novo. Pri čemer to ne bo delitev na rdeče (staro) in antirdeče (novo), ampak na politiko izključevanja (staro) in sodelovanja/spoštovanja (novo).

    Pahor je samo prvi od novih, ki je uspel prilesti na vrh, podobno obetavne kadre pa imajo tudi nekatere druge stranke (SLS – Žerjav, SDS – Virant in Zver, SD ima poleg Pahorja še Lukšiča (ne glede na to, kaj šef misli o njem) in Vlačiča). Še najmanj politikov novega kova zaenkrat vidim v Zares in LDS, kar je razumljivo – stranki sta po razpadu LDS preprosto morali zaigrati na struno agresivnosti in izključevanja, kar pa ne pomeni, da nimata potencialov nove politike – v Zares bi to lahko bil Lahovnik. Tudi nova predsednica NSi po prvih vtisih sodi v krog novih, a je vprašanje, če bo stranka še kdaj preplezala parlametarni prag.

    Seveda pa ni rečeno, da bo nova politika zmagala čez noč – pri velikih poražencih SLS bo to gotovo lažje, pri tistih strankah, ki lahko v svojem volivnem izidu najdejo tudi kaj pozitivnega (SDS, LDS) pa bo preobrazba težja.

    Morda pa bodo pri tem pomagali kakšni zunanji dejavniki, denimo razplet afere Patria.

    Čisto napačno se mi zdi vprašanje, kaj je narobe s Pahorjem. Pravo vprašanje je, kaj je narobe s Türkom, Golobičem in Kresalovo.

  • Odgovori mojcas 30. 11. 2008 at 9:50

    Popolnoma se strinjam s tabo.
    Tudi jaz sem volila Pahorja zaradi podobnih motivov in s podobnimi dvomi. Čudežna reinkarnacija Dimsija Rupsija v slovensko zunanjo politiko pa me je odvrnila od želje po ponovnem sodelovanja na volitvah čez štiri leta ali kdajkoli.

  • Odgovori seamus 30. 11. 2008 at 10:03

    Se strinjam s CHEFom glede reakcije in zapisanega. Skoraj popolnoma enako sem naredil tudi sam.
    Prav tako sem bil užaljen ob tem kar je Pahor naredil.

    Potem pa preberem malo komentarjev okrog po netu in se vedno bolj nagibam v Blitzovo smer.
    Sploh v sedanjih težkih trenutkih (gospodarstvo) bi lahko edino Rupel s svojo privrženostjo do ZDA pripomogel h kakšni koristni zvezi ali celo kakšnemu dodatnemu denarju za reševanje gospodarstva.

    Noben od ostalih iz sedanje vlade nima niti 10% toliko vez kot jih ima Rupel. Veze ima tudi predsednik, samo on je bolj papirnata figural, medtem ko ima Rupel glede na trenutno stanje zopet vzvode nad zunanjo politiko.

    In dejansko me sedaj zanima ali bo Rupel uspel upravičiti takšna in podobna pričakovanja.

  • Odgovori strojnik 30. 11. 2008 at 10:08

    Politikom enostavno ne zaupam in dokler ne opazim takega, ki bi mu, na volitve ne hodim. Na model izbrati najboljše med slabim, ne pristajam…

    Verjetno profesionalna deformacija… :mrgreen:

    Letos mi je bilo še posebej vseeno. Želel sem spremembe, obenem sem pa JJ privoščil, da pospravlja žurko za sabo in sam rešuje, kar je nastavil, ne pa da čez štiri leta spet prepričuje, kako je imel v enem mandatu premalo časa. S še enim mandatom, bi se ga verjetno znebili za več časa… ;twisted:

    Z barbiko se ne morem identificirat v ničemer, zato se mi ne da do volišča, za mu dati glas. S temi potezami, ki jih je nedavno potegnil, je potrdil moje prepričanje, da me volišča še dolgo ne vidijo… 😕

    Mogoče je še največ možnosti, da Jelinčič pameten rata… :mrgreen:

  • Odgovori nevenka 30. 11. 2008 at 10:08

    Ko bi bil Rupel vsaj tako “ljigav” še v zunanji politiki in bi končno bili država, ki ve od kod do kod sega. Tako smo pa kot oblak, ki se manjša.
    Morda bo pa sedaj, po osebnem naročilu Pahorja mejničke postavil. Ker me res zanima kaj bo delal, oziroma česa se Pahor brez njega ne upa. Nekaj že mora biti.

  • Odgovori Rado 30. 11. 2008 at 10:10

    Kakšen salto mortale delate nekateri, da bi opravičili nekaj, kar se opravičiti ne da.

    Ni problem, vzeti nekoga z nasprotnega političnega pola. Pahorju nihče ne bi zameril, če bi segel po Virantu, Žerjavu, Kukovičevi. Pozabljate na preprosto dejstvo, da je vzel škodljivca in arogantneža.

    Kaj lahko to v končni posledici pomeni? Še naprej anemična zunanja politika. (Žbogar je tako Ruplov kader)

  • Odgovori Nataša 30. 11. 2008 at 10:10

    Mica, škoda, da vaju ni bilo!
    Ne, saj je bilo več faktorjev – tudi me smo bile okleščene (babe imajo gripe, viroze in dojenčke), glasbene spremljave ni bilo, ker je morala špilati nekje drugje in tako naprej. Organizator se je potrudil in mu tulim HVALA, fan club je tudi besno ploskal in tisti nad 30 so se imeli fajn. Je pa manjkalo tisto nekaj, kar običajno doživimo v zahodnih predelih… 😉
    Sori, Chef, za mimobežne komentarje.

  • Odgovori chef 30. 11. 2008 at 10:13

    @Mica: Dokler bodo tamali Juriji enostavno nasledili tastare Jurije, se ne bo spremenilo popolnoma nič.

    @Rado: Tako je. Rupel je takšen, kot je. Tudi zaradi njega je SDS izgubila. Da ga gre zdaj Pahor zaposliti, je pa svinjarija. Komot bi lahko zapisal staro reklo: “A smo se za to boril?”

    @Mašon: Če Pahor Rupla ni sposoben držat na uzdi tako kot si njegovi volilci želijo, naj ga klinc gleda!

    @nimiy: Problem je v tem, da so me levičarji še čisto vedno razočarali.

    @Blitz: Zadnje čase mi pa tole pisanje res ne gre od rok… vse pomešam, Kakorkoli, popravljeno, hvala za opozorilo.

    Kar se tiče izključevanja… Naj Pahor vključuje tiste, ki si to zaslužijo. Rupel si ne, ker je gnusoba in ker ga sovraži cela Slovenija. Koliko je sposoben, ne vem, vem pa, da nismo rešili še niti enega zunanje političnega vprašanja.

    Govorance o politiki izključevanja in vključevanja so pa ene navadne neumnosti. Povsod po svetu se politika deli na liberalno in konzervativno, na levo in desno, če hočeš. To je osnovno gonilo političnega napredka (ali nenapredka, seveda) povsod po svetu.

    Predvsem mi pa ni jasno, kako lahko govoriš o neki novi politiki, če se (po Pahorjevi zaslugi) nismo znebili Dima? Ta odojek bo očitno meglo mešal do smrti in do takrat smo pečeni. Jaz bi si celo upal stavit, da bo slej ko prej spet postal minister.

    Najpomembneje, ampak res najpomembneje od vsega pa je, da Pahor ne spoštuje volje ljudstva. VSAK voljeni politik bi moral spoštovat voljo ljudstva in tu nas je Pahor nategnil kot da smo idioti. Politika vključevanja tu nima nobene veze.

  • Odgovori chef 30. 11. 2008 at 10:16

    @seamus: Menda ne misliš, da je Rupel slovenski Dalajlama, ki komaj čaka, da rešuje naše gospodarstvo. Opora na državo, ki jo je gospodarska kriza najbolj prizadela, je pa tudi malo smešna.

  • Odgovori nimiy 30. 11. 2008 at 10:17

    blitz,

    meni se zdi bizarno, koliko ljudi interpretira pahorjevo odločitev kot odločitev za novo politično kulturo ter konec izključevanj. morda je to bil res pahorjev namen, ampak če tako potezo prakticiraš na ruplu, ki pooseblja politični klientelizem, oportunizem ter aroganco, potem lahko o tej novi kulturi v politiki samo sanjaš. rupel je na koncu koncev celo tisti politik, ki medije v demokratični državi razume kot orodje oblasti. potem si pa misli, kar hočeš. to je nekako tako, kot če bi papež rekel, da se hoče iti neko “novo cerkev”, potem bi se pa spetljal s hudičem. skratka, paradoks.

  • Odgovori chef 30. 11. 2008 at 10:23

    @nimiy: Za ta komentar ti podelim čisto desetko, tako, kot sem jo jaz dobil pri Lukšiču Igorju 🙂

  • Odgovori seamus 30. 11. 2008 at 10:41

    @CHEF – ne, ne. Samo poizkušam razumeti Pahorjevo odločitev. Se mi zdi možna, to je vse.
    Kriza ni najbolj prizaela državo – ta se lahko zadolži dokler ne doseže enote 1 isladnija in Slovenija je na srečo še fejst daleč od tega.
    Gospodarstvo se praktično ne more več zadolžiti, ker nihče ne da denarja – se pravi banke ne dajo niti za bančno garancijo, če ni vse zihr, kaj šele posojila za investicije ali za plače.
    Denar pa bo gospodarstvu dajala tako EU, kot ZDA. In tukaj bi bil Rupel lahko uspešen (mislim predvsem bolj kot kdo drug od zelencev v vladi)

  • Odgovori Vizo 30. 11. 2008 at 10:42

    Tut jest sem iz podobnih vzgibov kot avtor volil SD. Užaljen sicer nisem, sem pa globoko razočaran nad samim sabo, da sem jih volil. Magari bi volil Listo za čisto vodo, bi zdaj zihr manj pi_dil… 🙁

  • Odgovori seamus 30. 11. 2008 at 11:12

    @chef – sm te slabo zastopil pri pisanju odgovora – opora na ZDA, ne na našo državo. Jah, na žalost se tako pričakovane ločitve svetovnega gospodasrtva od ZDA, ta ni zgodila.
    Še vedno velja, da ko ZDA kihnejo ima svetovno gospodarstvo gripo.
    Dokler bo tako za ZDA ne veljajo predpostavke za ostale države.
    Če bodo preveč prodal krivookim, bodo pa malo ponacionalizirali nazaj (trenutna situacija).
    In na koncu bo ZDA še vedno gonilna sila (OK edino, če se res ne zgodi kakšna velka pizdarija, ki jo trenutno še niti slutimo ne).

  • Odgovori blitz 30. 11. 2008 at 11:52

    V tej zgodbi je Rupel samo orodje oziroma prispodoba. Tudi jaz ga ne maram, ampak saj sploh ne gre zanj.

    Tukaj si mnogi predstavljate, da ste z glasom za Pahorja pravzaprav kupili njegovo pamet, roke in vest. Klinca ste. Dali ste mu glas kot politiku, v katerem ste videli največ (ali vsaj najmanj malo) perspektive. Zakaj za hudiča niste raje volili Golobiča ali Kresalove? Prvega zato, ker je poosebljenje Janše na levi, druge pa zato, ker nima treh čistih o ničemer. Pahorja ste volili ravno zato, ker ni tak kot Janša ali Golobič. Zato, ker pooseblja drugačno dojemanje politike. Ali drži?

    Zdaj ste pa presenečeni, kot da ste ga vsa leta opazovali miže in poslušali s čepi v ušesih. Temu bi jaz rekel navadno sprenevedanje. Če ste hoteli kri, bi vas pač morala večina namesto Pahorja voliti Golobiča. Ali pa vsaj Jelinčiča.

    Obnašate se, kot da bi kupili čivavo, potem pa bi se čudili, ko bi pred sosedovim rotweilerjem pobegnila.

    nimiy, kot sem dejal, rupel je v tej zgodbi samo objekt in nikakor bistvo. Z njegovo pomočjo je Pahor dal vedeti, kdo je glavni, predvsem tistim, ki so mislili, da bo plesal po njihovih vižah samo zato, ker je kao njihov.

    chef, res je, da Rupel ni rešil nekaterih ključnih zunanjepolitičnih vprašanj, res pa je tudi, da smo imeli še nekatere druge zunanje ministre – denimo Vajgla, ki tudi ni rešil istih zunanjepšolitičnih vprašanj, pa se zdaj pametnega dela. Vajgl je preživet vsaj toliko kot Rupel. Čas je za nove ljudi. Začetek je z Žbogarjem gotovo dober.

  • Odgovori laufar 30. 11. 2008 at 11:54

    Točno isto sem bil nategnjen tudi jaz! Po mojem zaradi te poteze, če bi bile še enkrat volitve, SD ne dobi niti 10%!
    Je pa ata Turk pri meni dobil kar nekaj točk, je dosleden in neomajan, pa če mu tudi grozijo s tožbami. Rupel je pa tudi izgubil še tiste par simpatizerjev, ki jih je imel.

  • Odgovori chef 30. 11. 2008 at 12:47

    @blitz: A se ti norca delaš? Menda ne misliš, da te bom jemal resno, če omenjapš Vajgla, ki je bil minister za zunanje zadeve manj kot pet mesecev! Kaj naj bi v tem času rešil?

    Rupel ni samo nepomemben objekt, ampak tudi simbol, ki dokazuje, da se ne bo spremenilo nič. OK, Žbogar je zunanji minister, ampak menda ne misliš, da bo Rupel res tiho? Priporočam ti, da prebereš Milharčičev subjektiv v zadnjem Objektivu. Z Milharčičem se strinjam, ko pravi, da je Pahor zunanjemu ministru odvzel kompetence, ko je na neko brezvezno mesto imenoval Rupla.

    Kot da bi moj šef rekel: “OK, sicer si ti urednik, ampak bom kot svetovalko vzel v službo tvojo predhodnico, ker ima v telefon shranjenih nekaj telefonskih številk.” Misliš, da bi jaz to brez problema pogoltnil? Če se ti zdi takšna poteza normalna, ti res ni pomoči – če ti gre na živce Türk, še ne pomeni, da je pametno ploskat vsaki Pahorjevi zgrešeni potezi.

    Pahor je po mojem mnenju izbral nekaj izvrstnih ministrov. Za to smo mu podelili mandat. Res nismo kupili njegove pameti, smo mu pa sporočili, kaj od njega pričakujemo. “Utišanje Rupla” ni noben izgovor. Tega lumpa ne more nihče utišat z nobeno obljubo in z nobenim položajem.

    @seamus: Še enkrat: menda nisi tako naiven, da misliš, da bo Rupel reševal slovensko gospodarsko krizo? Pa ne mislim zato, ker ne bi znal, ampak zato, ker se mu fučka. Saj vendar govorimo o Ruplu in ne o Dalajlami!

  • Odgovori laufar 30. 11. 2008 at 12:58

    Al pa, mogoče se je pa Pahor odločil izgubiti naslednje volitve?

  • Odgovori Polona 30. 11. 2008 at 14:18

    Itak je jasno stranka ki ima Lukšiča za podpredsednika ni vredna veliko.

  • Odgovori blitz 30. 11. 2008 at 15:10

    chef, tudi vajgl je eden tistih, ki so nadvse podobni Ruplu. Leta 1991 je bil med zadnjimi Slovenci, ki je dojel, kako gredo stvari in je zvezni vladi stal ob strani prav do bridkega konca in še dlje. Sreča zate, da si tako mlad, da se ne spomniš njegovih modrosti v času osamosvajanja. Vajgl je v svojem jugoslovenarstvu posekal samega Anteja Markovića in to takrat, ko je bilo povprečnemu Slovencu že zdavnaj jasno, da Jugoslavije ni več in da lahko obstaja le še kot Velika Srbija. Zato zame Vajgl nikakor ni nobena referenca, ampak oportunist, ki se je pripravljen udinjati komerkoli. Ruplova kopija torej.

    “…če ti gre na živce Türk, še ne pomeni, da je pametno ploskat vsaki Pahorjevi zgrešeni potezi….” – drži. Jaz pa pravim: “Če si volil Pahorja, še ne pomeni, da je zgrešena vsaka njegova poteza, ki ti ni po volji.” 😆

  • Odgovori seamus 30. 11. 2008 at 17:06

    Ja OK, malo si me zbegal. Ne vem ali si tako naiven ali se mogoče delaš norca (glede na tvoj faks bolj verjetno)?
    Menda ja ne pričakuješ od Rupla na sedanji poziciji (ali pa kot zunanji minister, kar je bil do sedaj) da bo sam posle ali denar rihtal?

  • Odgovori trinity 30. 11. 2008 at 17:40

    …ej, to pa res…edini politik, ob katerem se mi ne bruha, je dr.Bučko… saj zato mu pa tudi ni uspel ob ostalih hijenah…

  • Odgovori chef 30. 11. 2008 at 18:39

    @blitz: A sem kje napisal, da je Ivo Vajgl spoštovanja vredna oseba? Tega ne vem, ker ga res ne poznam. Pravim samo, da ga je smešno omenjati v kontekstu kot si ga ti. Glede Pahorja je pa jasno, da njegova poteza ni všeč praktično nikomur. In niti približno mi ni jasno, zakaj bi moral špilat šefa? Kaj pa misli da je? Če je to naredil zato, da zajebava predsednika države, je zame isti lump kot Janša.

    @seamus: Ne, jaz tebe sprašujem, če si ti naiven. Še enkrat: a res misliš, da je Ruplu mar za blaginjo Slovenije?

  • Odgovori Pris 30. 11. 2008 at 19:00

    @Blitz:
    Če bi šlo res za Pahorjevo povezovalno potezo, potem si za tak eksperiment verjetno ne bi izbral Rupla, ampak npr. vsaj za pokušino kakšnega dr. Viranta kot posebnega svetovalca za zmanjševanje birokracije v državni upravi. Konec koncev je to še vedno politika, katere glavni števec uspešnosti predstavljamo volivci, bolj osovraženega politika od Rupla pa bi težko našel.

    Rupel ni ne lev, ne desen, pa tudi oznaka naš/vaš se pri njemu nekako izmika, ker je bil že praktično od vseh. 😀

    Strinjam se z nimiyevim komentarjem pod 17, ampak ne pozabimo, da Pahorjeva poteza še zdaleč ni samo personalni problem. Ruplova nova funkcija je nejasna, opis del in nalog zaenkrat še neznan, pristojnosti prav tako, še posebej nasproti zunanjemu ministrstvu in predsedniku republike. Morda bi bilo pametno počakati, da se zadeve razjasnijo tudi v tem smislu.

    Mislim, da se zadevi posveča prevelika pozornost (čeprav sem tudi jaz na to temo spisal nekaj malega, pa je moj blog ponavadi namenjen drugačnim temam 😛 ) in srčno upam, da podobne medijsko odmevne poteze ne bodo zameglile fijaskov na kakšnem drugem, pomembnejšem področju.

  • Odgovori seamus 30. 11. 2008 at 19:56

    Pa saj ne gre za blaginjo (nikoli nisem rekel na ta način), gre za to da lahko kaj zrihta. In zrihta takrat, ko mu paše. Vsekakor pa se odloči (se je in se verjetno bo tudi v prihodnje). In če bi mu bilo za blaginjo bi bilo vse skupaj drugače (sem prepričan, a tudi stvari, ki si jih ti zgoraj naštel), pa saj to je jasno, sploh ne vem od kje ti ta ideja?

    Očitno si lahko to izsiljevanje privošči! Zakaj mu je Pahor popustil? Verjetno z razlogom.
    Zato naivnost s tvoje strani. Dober razlog (zame) zakaj je Pahor popustil pa sem navedel zgoraj.

  • Odgovori blitz 30. 11. 2008 at 21:06

    chef, tudi v poslovnem svetu je kdaj pa kdaj potrebno pokazati mišice. Ne da bi se napihoval, ampak kadar je treba utišati koga drugega, ki se napihuje. Türku je precej greben zrastel v zadnjih tednih, njegovo zavračanje imenovanja Rupla pa je neposredno usekalo na ugled Pahorja – ne smemo pozabiti, da se je Rupel za svoje imenovanje za veleposlanika dogovoril kar s Pahorjem in ne z Janšo. V tej luči ni začel Pahor, ampak Türk.

    Zato ni nobene potrebe, da bi Pahorjevo dejanje razumeli kot “špilanje šefa” ampak gre za povsem logično in tudi “poslovno” upravičeno dejanje. Jaz na njegovem emstu ne bi imel jajc narediti česa takega, prav zato njegovo pote4zo toliko bolj spoštujem.

    To, da Rupla nihče ne mara, je dejstvo. Da pa nikomur ni všeč Pahorjeva poteza, pa je nakladanje. Doslej ste se z zgražanjem oglašali bolj ali manj zgolj volilci SD, celo zaresovcev in LDSovcev ni veliko slišati. In če Franc Žnidaršič pravi, da je Pahorjeva poteza čudna, je gotovo v redu – FŽ ni še nikoli povedal nič pametnega 😉

    pris, kot sem že omenil – Rupla maram toliko kot večina drugih državljanov – ne gre za Pahorjevo gradnjo mostov ampak za demonstracijo gradnje mostov, to pa je bistvena razlika. Jasno, da Rupel ni tapravi kandidat – gradnja mostov z njim ni nek poseben uspeh – kot bi se nekdo hvalil, da je zapecal prostitutko.

    Pahor je s to potezo pokazal, da želi početi to, v kar verjame in v čemer je dober. Ne pa to, kar hočejo od njega njegovi zavezniki in v kar so ga zadnji dve leti neusmiljeno prisilili – odpoved idealni službi predsednika države, izključevanje političnih nasprotnikov, dvopolarno delitev na naše in vaše, pričakovanja finančnih koristi v zahvalo za politično podporo. Vsi od Jankovića do Golobiča ga želijo predvsem izkoristiti, ker je pač njihov edini rasni žrebec. Ko sestavljam puzzle, vsak Pahorjev gib paše vanj – ampak zdi se, kot da med njegovimi volivci nihče ni opazil njegovega obnašanja skozi vso volilno kampanjo, predvsem pa nihče ni hotel videti njegovega rezerviranega in zaskrbljenega izraza ob razglasitvi volilnih rezultatov. Vsak, ki se danes zgraža nad njegovimi potezami, se spreneveda. Za take bi bilo bolje, da drugič podprejo Golobiča ali Jelinčiča. Če hočejo kri, naj volijo krvnike, ne pa graditelja mostov.

  • Odgovori IdiotBuster 30. 11. 2008 at 21:16

    Tisti ki misli, da je z odhodom na volitve kakorkoli vplival na stanje političnega sistema, je en čisto navaden kreten. Volitve so zato, da ljudje dobijo vsaj malce iluzornega občutka, da so so-krojili sistem… bwahahaha

    bljak

  • Odgovori Tuco 30. 11. 2008 at 22:50

    O politikih sploh ne bom komentiral, ker ni vredno mojega časa in energije. Me pa prijetno preseneča, da si FDVjevec? Tuco je namreč takisto FDVjevec, ki se je z gnusom odvrnil od indoktrinacije tega “legla kontinuitete” in poklicno zajadral v povsem druge vode.

  • Odgovori Princ 1. 12. 2008 at 0:02

    Pahor bi lahko za svetovalca za obrambo vzel Janšo, za notranje zadeve pa Bavčarja… in potem lahko sklenemo roke okoli Blejskega jezera in zaplešemo kolo sprave.

  • Odgovori sara g 1. 12. 2008 at 8:10

    kdaj si pa pisal izpit pri Lukšiču? Predvidevam, da pred bolonjsko reformo, a? Stvari se spreminjajo 😉

  • Odgovori Safet Ali-beg 1. 12. 2008 at 9:16

    Chef, najprej, ne karadi mi blogov. 😉
    Sicer pa, na tvoje pisanje bi težko kaj dodal. Mogoče le to, da sam nisem in ne bi, če bi imel možnost, volil Pahorja. Trdno sem prepričan, da je pahor najslabše, kar se je lahko zgodilo levo usmerjenim volilcem. In mogoče to, daq sočustvujem z vsemi, ki so na volitvah volili spremembe. Z Ruplom v kabinetu predsednika vlade, si te spremembe težko predstavljam.
    Spomnim se, pred volitvami je nekdo (naj mi odpusti, ker se njegovga imena ne spomnim več) napisal, da bo volil tisto stranko, ki mu lahko zagotovi, da Rupla ne bo v vladi… Po prejšnjem tednu kar dvomim, da takšna v sloveniji obstaja…

  • Odgovori Pris 1. 12. 2008 at 9:29

    Safet, ti pa jih ne kradi nam, ki smo o tej temi pisali že pred tabo. 😉 Hihi.

    Strinjam se, za levico Pahor že nekaj let ni dobra napoved, zmagi na volitvah navkljub. Tudi sam ne bi nikoli volil zanj. In Rupel sploh ni problem delitve na levo in desno, on je vseslovenski problem, neke vrste fenomen, ki je tradicionalnim ideološkim delitvam navkljub združil 80% Slovencev, kot si ugotovil že sam. 😀

  • Odgovori Safet Ali-beg 1. 12. 2008 at 11:10

    Joj, zveni bolj bedasto, kot je bilo mišljeno. Mislil sem “ne kradi mi idej”. Pač, po tistem bosanskem “uzeo si mi sa jezika”. 🙂
    Sam sicer na to nisem mislil nič pisati, a je preveč bedasto, da bi ostal tiho.

  • Odgovori Pris 1. 12. 2008 at 11:15

    Drugič napiši “uzeo si mi sa jezika”, da ne bo nejasnosti. 😉

    Tudi sam redko pišem o politiki, ampak tokrat nekako nisem mogel ostati tiho. 😉

  • Odgovori olna 1. 12. 2008 at 18:18

    Blitz 27,
    morda si pozabil, ampak Vajgl je bil v zadnjih vzdihljajih Juge glasnogovornik vlade in ne funkcionar. Kot tak je po logiki posredoval in razlagal mnenje vlade.

    Jaz se sicer ne morem spomniti kakšnih njegovih vnebovpijočih jugoslovanstev (in ti prizanesem z zahtevo po navedbi virov :)…). Razen če misliš, da je bilo hudo izdajalsko to, sa SMO mnogi do zadnjega upali, da država ne bo razpadla oziroma da bo ostala na nekih novih temeljih in/ali v novi obliki.

  • Odgovori laufar 1. 12. 2008 at 18:21

    Hah, danes na valu 202, osebnost tedna! Pahor je zaradi te poteze dobil veliko pozitivnih glasov! Baje je bila to izredna meneđerska poteza! Kdo bi razumel………

  • Odgovori chef 1. 12. 2008 at 19:03

    @sara g: Pred.

    @Safet: Saj pravim, že ko sem obkrožil, mi je bilo žal 🙁

  • Odgovori blitz 1. 12. 2008 at 19:22

    olna, glasnogovornik je bil, podobno kot doma pri nas Kacin. Glasnogovornik pa je tisti, ki dela reklamo za vlado, torej propagandist. Ne znam si predstavljati, da bi glasnogovornik zagovarjal nekaj, v kar ne verjame. Razen, če mirne vesti laže.

    Morda SMO hoteli verjeti, da se bo vse uredilo in da bomo prišli do konfederacije, ampak to so bile nerealne želje. Kdor je realno gledal, pa je seveda vedel, da ni rešitve za Jugo – realno gledano je zvezna vlada vsaj pasivno podpirala velikosrbske težnje, spomni se le srbskega vdora v monetarni sistem, ko ni zvezna vlada naredila nič. pogosto pa je zvezna vlada celo aktivno podpirala velikosrbski projekt, Marković je denimo podpisal ukaz o zavarovanju meja, na podlagi katerega je vojska sprožila agresijo na Slovenijo. Dovolj hudo, še zlasti, če vemo, da je bil tak ukaz v prisotnosti predsedstva in ne premierja.

    Ves slovenski vrh na čelu s Kučanom, Bučarjem in Peterletom je že zdavnaj vedel, da možnosti za obstoj Juge niso več realne. Kdor je v takšnih razmerah podpiral status quo, je moral biti pripravljen za kariero iti čez trupla ali pa je bil vsaj skrajno nepronicljiv, da ne rečem glup. A čas celi rane in tudi luknje v spominu. Vajgl danes pri nas velja za skorajda avtoriteto v zunanji politiki.

  • Odgovori dusank 1. 12. 2008 at 19:31

    Mimaš kaj ! Nesmrtni Josip Broz Rupel!

  • Odgovori chef 1. 12. 2008 at 20:01

    Jaz pa mislim, da bi bilo funkcijo predsednika države smotrno ukiniti. Če namreč njegovo mnenje ni vredno piškavega oreha, če naj torej ne bi smel ne potrditi kandidata za veleposlanika, ga enostavno ne potrebujemo, kraljico pa lahko šlata kdo drug. Tako predsednika države tudi ne bo treba več kritizirati zaradi napačnih povabljencev na večerjo.

    Občutek imam, da marsikdo ne razume funkcije predstavnika državljanov in države. Türk je predstavnik celega ljudstva, tako tudi ravna. In ko je veliiiiiika večina ljudstva proti Ruplovemu nastopu katerekoli politične funkcije, in ko bi ga Pahor vseeno rad nsatavil za veleposlanika, sem vesel, da imamo pametnega predsednika države.

    Ampak ne, Pahor potem vse pokvari. Ustanovi novo državniško funkcijo (s čimer bo, mimogrede, ker je razmeroma nepomembno, državna blagajna še bolj obremenjena), in to samo zato, da zajebava najvišjo inštanco države. Pahor je za moje pojme navaden pobalin Janševe vrste. Kako si premier sploh upa zajebavat predsednika države, ki ima itak le nekaj manj pomembnih pooblastil.

    Od kje mnenje, da mora predsednik države kar slepo podpisovati vse kar si zzmisli vlada? To je vendar neumnost prve vrste! In ko je enkrat proti Pahorjevi odločitvi (tako kot večina državljanov, ki jih predstavlja), to imenujete predsednikovo napenjanje mišic?

    Ne morem verjet.

  • Odgovori olna 1. 12. 2008 at 21:32

    Blitz, v glavnem vse drži. Mislim pa tudi, da je bil Vajgl takrat gotovo v navezi s slovenskimi oblastmi in najbrž ni govoril – vsaj okvirno – nečesa, kar bi nam bilo v škodo?

    Chef, ti imaš tudi prav. Saj nas je cel kup volilo Pahorja zato, ker je bil pač manjše zlo. Če je s postavitvijo Rupla hotel pokazati svojo avtonomnost v odločanju, bi to lahko storil na kak sprejemljivejši način. Izpade kot togoten fantek, ki bo že pokazal strogemu vzgojitelju.
    Kaj bo Rupel sploh počel? Osem ur dnevno svetoval Pahorju ali hodil urejat krizna žarišča po svetu?

    Sploh je pa moja prognoza, da nam Rupla ne treba dolgo prenašati. Celo takšen debelokožec, kot je on, se bo začel v tej situaciji slabo počutiti. Našel si bo kakšno službo v tujini, saj ima poznanstev dovolj.

  • Odgovori Svit 1. 12. 2008 at 21:43

    Tako močno kot spoštujem in cenim očeta slovenske ustave dr. Franceta Bučarja, tako močno se mi obrača želodec ob pogledu na nekdanjo ministrsko glisto dr. Dimitrija Rupla.

    Da je bil vsemogočni in večni minister po svojih številnih spornih dejanjih preteklih let izbran za odposlanca predsednika Vlade za zunanje zadeve pa lahko zapišem samo: NAROBE SVET.

  • Odgovori blitz 1. 12. 2008 at 21:55

    chef, “…Kako si premier sploh upa zajebavat predsednika države, ki ima itak le nekaj manj pomembnih pooblastil…” 😉 Kako si predsednik države sploh upa zajebavat premierja, ki ima itak le nekaj bolj pomembnih pooblastil… 😉

    “…Občutek imam, da marsikdo ne razume funkcije predstavnika državljanov in države. Türk je predstavnik celega ljudstva, tako tudi ravna…” 😉 Pahor je predstavnik celega ljudstva, tako tudi ravna. 😉

    chef, če bi na volitvah v državni zbor namesto “SD” obkrožili “SD, ki se zavezuje, da ne bo dala Ruplu nobenega pomembnega položaja”, bi ti dal prav. Tako pa ste volili Pahorja, ki tega ni obljubil. Ko že omenjaš Türkov sprejem angleške kraljice – kolikor sem uspel ujeti takole čez palec, se vas veliko več veliko bolj razburja zaradi tegale rupljevanja, kot se nas/jih je razburjalo zaradi večerje na Brdu.

    Pa še tole: če bi Türk zavrnil samo Rupla, se sploh ne bi razburjal. Ampak on je zavrnil 7 kandidatov, 5 ali 6 zato, ker formalno ne ustrezajo zahtevam. Bi bilo tudi OK, ampak tile kandidati ne ustrezajo zahtevam, ki veljajo šele od avgusta. Vlada pa je predloge predsedniku poslala junija, ko sedanje zahteve (za katere že zdaj govorijo, da jih bodo spremenili, ker so butaste – potrdila pa jih je velika večina tako vladnih kot opozicijskih poslancev 👿 ) še niso veljale in so kandidati formalno ustrezali tedanjim zahtevam. Ampak vrli predsednik je takrat dejal, da novih veleposlanikov ne bo potrdil pred volitvami. Preprosto povedano – s postopkom imenovanja (formalno ustreznih) veleposlanikov je počakal tako dolgo, da niso več bili “formalno ustrezni”. Kdo je torej tukaj načelen in kdo drek meša???

    olna, Pahor ni manjše zlo. Je odkrit politik nove generacije, ki se je čisto zares in ne zaressfigovžepu odločil za novo politiko. Kot vodja in operativno sposoben premier se bo pa seveda moral še dokazati. Morda mu bo uspelo, morda tudi ne. A je vsak doslej pokazal to, v kar nas je največ dvomilo – he’s got the guts.

  • Odgovori chef 1. 12. 2008 at 22:10

    Joj, Blitz, ko ti le ne bi bil tako zelo trd! Če ne ločiš med šefom države, ki ima (ustavno) pravico imenovanja veleposlanikov in šefom vlade, ki te pravice nima, ti res ne morem pomagat, sploh, če nočeš razumet predsednikove suverenosti, da se odloči točno tako, kot se mu v določenem primeru sprdne. In če se spravi Janša po porazu na volitvah nastavljat po veleposlaništvih svoje kadre, je to svinjarija prve vrste in hvala bogu, da jih je predsednik države zavrnil.

    Se mi ne ljubi več, ker si pretrd. Saj pravim, funkcijo predsednika ukinit, pa bo mir, ane?

  • Odgovori chef 1. 12. 2008 at 22:14

    Sploh ne morem verjet, da se lahko pameten človek strinja z imenovanjem barabe kot je Rupel na katerikoli položaj. Če bi hotel pokazat svojo odprtost, bi lahko kogarkoli imenoval kamorkoli.

    Ker pa Pahor ni tisti, ki ima jajca, ampak nasprotno, je imenoval točno Rupla. Namreč, trdno sem prepričan, da se je Pahor Rupla ustrašil.

  • Odgovori Pris 1. 12. 2008 at 22:20

    Strinjam se s chefom, za gradnjo mostov je imel (oz. še ima) Pahor mnogo primernejših kadrov z “nasprotne strani”, poleg tega pa je ob razglasitvi deloval zelo posrano.

  • Odgovori chef 1. 12. 2008 at 22:32

    Najbolj sprenevedavo je pa natolcevat, da Pahor lahko imenuje Rupla zato, ker med volitvami ni obljubljal, da ga ne bo. Vsak bedak ve, da so Pahorjevi volilci volili slednjega zato, da bi se znebili odojkov kot je Rupel.

    In od ljudstva voljeni mandatar mora pač delati v skladu z željami ljudstva. Ostalo je neprizemljenost in svinjarija, izgubljanje zaupanja. Od ljudstva voljeni predstavnik mora delat v skladu z željami ljudstva, pa če so te magar blesave (če malo karikiram).

    Osnovni problem sodobne demokracije vidim v dejstvu, da izvoljeni predstavniki nimajo več nobenega stika z ljudstvom.

  • Odgovori pijanec 1. 12. 2008 at 22:47

    Se strinjam z Blitzevim prvim komentarjem. Pri nas se politika obvezno deli na naše in vaše. V ZDA so npr. 100 let pred nami … Obama je v vladi ohranil republikanca, vzel je tudi Hillary Clinton, ki je bila prej precej sovražno nastrojena do Obame.

  • Odgovori Pris 1. 12. 2008 at 22:56

    No ja, chef, v bistvu niso volili Pahorja, ampak stranko SD, za katero pa se je tudi pred volitvami vedelo, da je neenotna oz. da obstajajo dokaj različni pogledi med njenim predsednikom (verjetnim kandidatom za mandatarja) in članstvom.

    Osebno nikoli ne bi volil Pahorja ravno zaradi te cincavosti, prisiljene povezovalnosti, “sredinskosti” ipd. Ne zato, ker bi oboževal ideološko razdeljenost, ampak preprosto zato, ker mislim, da je Pahor preveč labilen, torej neprava oseba za take podvige, pa še stranka ne stoji za njim.

  • Odgovori olna 1. 12. 2008 at 23:40

    Pris, tole tvoje kar podpišem. Pahorjeva prijaznost, ki jo je demonstrativno delil na vse strani, je bila malo preveč pocukrana, da bi vzbujal ne vem kakšno zaupanje.

    Blitz, vzamem nazaj, da je bil Pahor manjše zlo. SD je manjše zlo, in zato smo volili Pahorja. Se mu bom pa z veseljem dala prepričati, da smo imeli prav.

    Pijanec, obe Obamini odločitvi, ki ju navajaš, ne pričata o tem, da bi si bili tam “naši” in “vaši” ne vem kako blizu. ZDA so v vojni,da ne rečem v vojnah, in je kontinuiteta na nekaterih področjih nujna. Hilary pa ni bila do njega sovražno razpoložena, samo njegova tekmica je bila. Nič grše ni govorila o njem kot on (in njegovi) o njej.

  • Odgovori blitz 2. 12. 2008 at 6:43

    chef, hehehe, Janša ni po volitvah nastavljal nobenega kadra po veleposlaništvih. Razen Rupla so namreč vsi ostali bili predlagani junija, torej nekaj mesecev pred volitvami. Lahko bi jih imenoval še eno leto prej, pa so zaradi predsedovanja EU prejšnjim podaljšali mandat. Ruplja pa ni nastavil Janša, ampak se je predlagal kar Rupel sam, s podporo Janše in Pahorja.
    Načeloma imaš prav, ampak tudi ti (namerno???) pozabljaš na tiste dele zgodbe, ki ti ne pašejo.

    Ampak ne bom se več kregal. Ne bom nikogar silil, da se z menoj strinja. Ciao. Vi se pa kar še naprej gladite v smeri rasti dlak. 😉

    Pijanec, odlična primerjava tole s Hillary. Zanimivo, mnogi Američani so pred meseci, med demokratsko tekmo za predsedniškega kandidata, trdili, da bi volili Obamo, če bo pa kandidiralla Hillary, pa bodo za McCaina.

    Seveda pa bi najbrž čudno gledali, če bi Obama zaposlil Rumsfelda ali Chenneya – ampak Rupel kljub vsem “kvalitetam” le ni tak katastrofalen kaliber.

  • Odgovori chef 2. 12. 2008 at 7:43

    Primerjat Hillary in Rupla je vendar noro! Kot je tudi noro misliti, da veleposlaniki niso bili nastavljeni po politični liniji, pa če je bilo to pred, med, ali po volitvah.

  • Odgovori GSH 2. 12. 2008 at 11:13

    rupo= kameleon križan s podgano.

  • Odgovori Whiskey 3. 12. 2008 at 12:26

    Sem šele zdajle preletel blog. Povsem se strinjam z Blitzem. Zdi se mi, da skoraj vsem pisočim manjka “politične globinske ostrine”. Kako se bo, če se sploh bo Pahor otresel “Rdečih” botrov bo pokazal čas. Tako kot postavljanje mostov. Po moje bi bila za Slovenijo najboljša vlada v kombinaciji SD – SDS.

  • Komentiraj