V stoje

Včeraj sem omenil nesrečnika, ki mu koruznica v lastnem domu ne dovoli scati v stoje. Po mojem je takšna ženska zrela za nogiranje. Težava naj bi bila v tem, da se ji gabi čistiti škojko, češ da je njegova scalnina all over the place. Res je, da malo šprica, ker so školjke ponavadi neprimerne oblike, no, pa kaj potem. Če vzdrži večina, bo pa še ona! Ampak ne, zdaj bo pokazala, da je glavna, in se potem verjetno pred kolegicami hvalila, da je svojega dobro zdresirala. You go, girl!

Sekret

Vse življenje opažam, da hočejo biti ženske v stanovanjih glavne. Že mama je vedno govorila o moji kuhinji. Ampak kuhinjo jim še odpustim, problem je, da večina po svojih abotnih zamislicah ureja kar celo stanovanje. Tako je možakar ujetnik stanovanja, polnega neuporabne krame, kot so skodelice, ki ne služijo ničemur, neujemajočih preprog, nadležnih blazinic in neudobnih kavčev. Seveda obstajajo izjeme, ki imajo o urejanju nekaj pojma, ampak glede na vse, kar vidim, so bolj redek pojav. Nekoč se je neka obiskovalka zgrozila, ker naj bi bilo moje stanovanje opremljeno po moško. Zaradi črnih brisač in črne vaze. Seveda je moško, kakšno naj pa bo? Po tvojem okusu?

In že smo pri spuščanju deske. Zakaj, preklemansko, bi jo spuščali? Zakaj ne bi določili drugače, da mora biti pač vedno dvignjena? Naj bodo vesele, da je ne pustimo kar pri miru … jaz sem sicer izjemno discipliniran, privzgojeno mi je bilo, da je ženskam to pač všeč. Tako imam težavo manj, ker jim ne dam povoda za razburjanje glede ene nepomembne reči več.

Sem se pa ob vselitvi spomnil prebrisanega načrta. Od zdaj naprej težim, da se pri meni doma spušča obe deski. Pri meni so pač takšna brezvezna pravila! Red mora biti. Lahko me denimo prime, da bi med ščetkanjem zobovja sedel na školjko, zato mora biti pokrov spuščen. Ne bodo one mene jebale!

Problematično je, da moški danes ženskam popuščajo v najbolj bedastih zahtevah. Ta moj kolega se med uriniranjem mirno usede, potem pa si ga verjetno tudi elegantno obriše s straniščnim papirjem. Kje je tu moškost? Za moje pojme je ena od največjih prednosti močnejšega spola dejstvo, da lahko uriniramo v stoje. Ženske se medtem po dve in dve skrivajo med grmovji. Ženska je tista, ki počepa, ki se skriva, ker je to pač obrambni mehanizem šibkejšega. Moški pa to počne v stoje, pripravljen na spopad, upirajoč pogled predse – in ne na primer v soseda, ampak o tem drugič.

Danes je svet seveda poln mevžastih copatarjev, ki prestrašeno čepijo na lastnih straniščnih školjkah, oseba, ki že vso zgodovino svojega obstoja počepa, pa jih maltretira z bedastimi pravili.

Prejšnja objava Naslednja objava

Brez komentarjev

  • Odgovori piskec 18. 7. 2008 at 8:04

    Provokator! 🙂

  • Odgovori doknir 18. 7. 2008 at 8:13

    Vsak pravi moški ima doma pisoar:

    http://freakonomics.blogs.nytimes.com/2006/12/07/why-dont-people-have-urinals-in-their-homes/

    BTW, “survey of Japanese men in their 30s to 50s by Matsushita Electric Works revealed that 49 percent sit down to wee”

    http://www.japanprobe.com/?p=3373

    “Harima says the sitting tendency may also be the result of modern lifestyles that have been behind so many couples also becoming sexless.”

    http://www.japanaddicted.com/index.php?name=News&file=article&sid=4584

  • Odgovori Lea 18. 7. 2008 at 8:23

    Pojdi enkrat očistit svoj usran WC od vrha do tal pa da vidimo kdo bo lulal povsod kjer mu šprica-a?
    Ali pa živi sam in užicaj v vonju svojega urina.

  • Odgovori fetalij 18. 7. 2008 at 8:24

    😆 stari, ti nisi normalen (v pozitivnem smislu). no ja, saj verjetno pričakuješ nevihto… 😀

  • Odgovori chef 18. 7. 2008 at 8:28

    @Lea: Svoj usran WC čistim vsaj enkrat tedensko, ne bodi preveč glasna.

    @doknir: Absolutno se strinjam. In če bom kdaj zidal, bom imel pisoar!

  • Odgovori strojnik 18. 7. 2008 at 8:39

    Na školjko se usedem, če grem scat ponoči, ko ne vem dobro kje sem in školjke tudi vidim ne prav, drugače mi pa na misel ne pride. Če me moja pusti zaradi tega, tudi prav. Me bo že zaradi česa drugega, ko ji kaj ne bo pasalo. O pisoarjih doma, sem pa slišal zelo deljena mnenja. Eni pravijo, da je fajn, drugi pa, da je samo dodatna reč za čistit. Sam sem jih dal samo v poslovni del… 😕
    BDW: Med zidavo sem opazil, da nekateri moški dejansko ne znajo ciljat, ali pa jim kaj narobe nese… 😕

  • Odgovori Pris 18. 7. 2008 at 8:46

    Glede dviganja in spuščanja pokrova ti dam prav, sedenje pri uriniranju pa zame definitivno ni znak poženščenosti. Meni, ki sem bolj lene sorte, sedenje ponavadi kar paše … 😀

  • Odgovori Rado 18. 7. 2008 at 9:07

    Problem sem rešil z avtomatiko.
    – avtomatsko dviganje in spuščanje – Je malce dražje, ampak je mir v hiši. 🙂

    Pris,
    občutek samozavesti, moškosti, ko se široko ustopiš pred školjko, ali pred pisoar je nenadomestljiv!

  • Odgovori marelca 18. 7. 2008 at 9:10

    En razlog za pokrivanje obeh pokrovov školjke: ko boš mel malega mulca, ki povsod vtika svoje prstke…boš že vedel, da je tako prav.

  • Odgovori katarina 18. 7. 2008 at 9:13

    rado, če je tvoj vir moškosti to, da ščiješ stoje, pol se mi miceno smiliš….

    za elektroniko bi pa lahk kak link nalimal… kopalnica se bo prenavljala v hiši 😉

  • Odgovori nevenka 18. 7. 2008 at 9:15

    Če ženska ne bi počepnila, bi ji teklo po nogah!!!! Ne počepuje od strahu!!!!
    jaz poznam kar par tipov, ki čisto hldanokrvno sedejo na školjko in se jim to ne zdi nič nemoško. Svojo moškost pokažejo drugje, ne ravno pri uriniranju.

  • Odgovori nevenka 18. 7. 2008 at 9:18

    Je pa zanimivo, da moški velikokrat jemljejo ravno WC za svoj osebni prostor, najmanj toliko kot ženske kuhinjo. Najbrž zaradi “izborjene” pravice, da markirajo vse povprek.
    Nekakšno pra-navdušenje samčkov.

  • Odgovori seamus 18. 7. 2008 at 9:25

    Midva sva imela kar nekaj debate gleed spuščanja pokrova. Sem na koncu sprejel, da je srednji dol – pač je bil utemeljen razlog.
    Vmes sem seveda dobil idejo tako kot ti – spuščena sta oba pokrova.
    In sem zopet nekaj uveljavljal po svoje, samo da je tako kot jaz rečem …

  • Odgovori chef 18. 7. 2008 at 9:28

    @strojnik: Ne, tisti, ki zidajo, so pač svinjarji.
    Sicer pa sedenje odpuščam v primerih zaspanosti, pijanosti (ampak pijan moški seveda nikoli ne bo sedel) ali bolezni. No, ali če bereš dobro knjigo.

    @Rado: Odlična ideja. Jasno je, da se spuščanje deske privzgoji v ranem otroštvu, in če je to umanjkalo, je elektronika verjetno zadnja odrešitev.

    @marelca: Ja, slišal sem že za mulce, ki so lizali notranji del školjke.

    @katarina: Verjamem, da ni njegov EDINI vir moškosti, je pa en del življenja, ki ga identificira po spolu. Seveda ga razumem in ni se treba zaradi tega delat norca iz njega.

    @nevenka: Ne gre za strah v pristnem pomenu. Kaj pa vem, mogoče tudi za skromnost. In ne, nič ne teče po nogah, samo fino narazen je treba stopit. Sem že videl pri Cigankah.
    Kar se tiče osebnega prostora, je pa to verjetno res. Zakaj pa ne? Konec koncev je to najmanjši prostor… ampak vedno pride do konflikta interesov. Medtem ko moški na stranišču bolj ali manj samo serje in bere, počno ženske v njej še vse ostalo in so na koncu bolj pogoste uporabnice. Da ne govorim o njihovem mišljenju, da mora biti tudi v stranišču vse urejeno po njihovem.
    Deci pa pametno tiho…

    @seamus: Saj, zdaj bo moralo biti tako, da si ne bo kdo spomnil lizat sekret školjke 🙂

  • Odgovori Rado 18. 7. 2008 at 9:33

    Katarina,
    markiranje je nekaj, kar je v naših genih, kar počnemo avtomatstko. Tu se ne da ničesar narediti.
    🙂
    Tudi lulanje stoje je le eden izmed elementov…
    Moški mora biti možat, mar ne? V mislih, besedah in dejanjih.

    Za pokrov povprašaj v Kerametal v Celju.

  • Odgovori nevenka 18. 7. 2008 at 9:35

    Veš, sem razmišljala o moškem vedenju in tudi o zasebnosti javnih stranišč, ki imajo pisuarje. Moški stojijo tudi zaradi tekmovalnosti, se mi zdi, da kar radi primerjajo svoje tičke.
    Ženske take potrebe nimajo, čepenje jim nudi pri stvari večjo zasebnost. Ženske nikoli ne lulajo kolektivno 🙂

  • Odgovori seamus 18. 7. 2008 at 9:38

    Aja, glede opremljanja. Počasi imam že ekskurzije o izkoristku prostora in hkrati uporabnosti (sam še kakšn detajl fali)

  • Odgovori arteon 18. 7. 2008 at 9:48

    mislim boljše tematike pa ne moreš zadet! 😀
    @nevenka , tudi ženske lulajo kolektivno samo ti si že malo razvajena,to vem ker sem bil na kopališču na madžarskem lansko leto 😀 😀

  • Odgovori nevenka 18. 7. 2008 at 9:53

    He, he..ah, daj, daj 🙂 pa menda ja ne?

  • Odgovori Puppet 18. 7. 2008 at 9:55

    jaz pa res ne vidim problema s to školjko. ko gre moški na wc, dvigne dilo, ko gre ženska, jo pa spusti. big deal. pa vzameš en kos papirja če je usrano. kar se pa čiščenja tiče, en teden tip, en teden ženska. pa če smo že pri tem, tut od ženske šprica povsod, naj kar pogledajo po kakšni močni menstruaciji, kakšno je. vse te ženske k se tok neki pritožujejo so samo ornk presrane. školka je pa isto usrana (al pa še mn) kokr kej druzga v bajt. poleg tega se pa lahko kupijo tudi plastične rokavice pa zaščitne maske če je res tako hudo.
    moram kar zavijat z očmi pri takih temah.
    pa da ne bo pomote, sem tudi sama ženska in nimam s temi školjkami nobenega problema.

  • Odgovori vesna 18. 7. 2008 at 10:02

    Ali je mogoče scati stoje s tehniko dviganja deske in pri tem ne pošpricati tal, zidu in soseda?

    Če je odgovor NE, je pri meni lulanje za moške obvezno sede.

    Sicer pa poznam par športnikov, ki pravijo da je lulanje sede bolj zdravo, baje za prostato, tko da fantje če nočete težav na stara leta kar lepo čičat…

    Sam vam pa tole lulanje v stoje zavidam predvsem na javnih WC-jih, kjer je pa čistoča totalno na psu in smo ženske res boge.

  • Odgovori chef 18. 7. 2008 at 10:08

    @nevenka: Degene, ki mi gledajo v tiča, jaz hitro nazijam. Seveda se moraš pa tudi strateško postavit. Pravi dec ne škili k sosedu!
    In jasno je, da ženske lulajo kolektivno, sicer vsaka v svoji kabini, ampak vedno gresta vsaj dve skupaj na stranišče. Moški hodimo posebej.

    @vesna: Ja, ženska javna stranišča so odličen dokaz, da so tudi ženske svinjarke.
    Glede špricanja je pa dobro povedal moj kolega: “Kako v resnici šprica, veš šele, ko imaš oblečene kratke hlače.”
    Tole o prostati in športnikih je pa res katastrofalna neumnost.

  • Odgovori roK 18. 7. 2008 at 10:13

    tist bivši patriarhizem rine v čisto drugo skrajnost… zapis, tko kot vsi ostali je “v piko”. z razlogom si moj najljubši bloger. 😀

    btw, vidm da mate vsi v tem bloku oranžne ploščice v kopalnicah 🙂

  • Odgovori arabella 18. 7. 2008 at 10:32

    Pri nama sta tudi spuščena oba pokrova.
    Tako je ostalo še iz študenta. Da nismo sedeli za mizo pri krožnikih in gledali v školjko.
    Lažje spustit pokrov, kot pa zapreti vrata kopalnice… 😀

  • Odgovori polona 18. 7. 2008 at 10:38

    Oh nekatere babuške-puste dedcem vsej pri osebnih stvareh svobodo-če jih že drgač prklenete. Moški morjo lulat stoje! To je 1.člen Pogodbe o življenju. 🙂

  • Odgovori sakir 18. 7. 2008 at 11:17

    Vsem takim, streniranim moškim svetujem, naj ženo odpeljejo v sex shop in naj kupijo kak pripomoček, da bodo te še v postelji dominantne in naj moški nastavijo svojo luknjo.

    Nikoli se ne odpovem svojim stvarem, raje končam vezo, kot pa da bi mi ženska opremljala in diktirala kaj in kako v moji hiši.

  • Odgovori ninočka 18. 7. 2008 at 11:21

    Ne vidim vzroka, zakaj moški ne bi lulali stoje, ženske čepe(poznamo vodo, čistila, rokavice…). Tiste, ki se ne strinjate s tem, predlagam, da zamenjata vlogi: moški čepe, ženska stoje – zadovoljstvo obojestransko. 🙂

  • Odgovori jajo 18. 7. 2008 at 11:29

    Vesna in podobne, pomoje zahtevate preveč 🙂

  • Odgovori Tomaž 18. 7. 2008 at 11:31

    Pa saj to ne moreš verjet, kaj enih problemov s tem nesrečnim WC-jem. A je res tako težko enkrat tedensko obrisat pisoar/wc? Pa če se vam opravilo gabi, uporabite rokavice, “gasmasko” pa še skafander povrhu.
    Po drugi strani se pa vprašam, da nisem morda jaz malo čuden? Navajenost na čiščenje iz avtodoma (kot sem omenil včeraj) se pač prenese še v stanovanje.

    Predno me napade “horda” predstavnic nasprotnega spola. Stojim in spuščam desko.

  • Odgovori vesna 18. 7. 2008 at 11:31

    @Sakir: Ne gre za to, da bi ženska diktirala kako in kaj. Načeloma proti scanju v stoje nimam nič proti, če je tip pripravljen počistit za sabo. Sicer pa uspešno vezo razumem kot medsebojno prilagajanje in ne enostransko uveljavljanje volje. Največja ironija je pa to, da so ponavadi tisti, ki so najbolj glasni največje copate.

  • Odgovori vesna 18. 7. 2008 at 11:42

    @jajo: haha….ta je pa huda.

  • Odgovori chef 18. 7. 2008 at 11:51

    @polona: Jebela, dej mi no telefonsko 😆

  • Odgovori vesna 18. 7. 2008 at 11:52

    lulaš v kakršnem koli položaju ti paše (in je pač možno hehe), glavno, da pospraviš za sabo.

    pri nama je tud wc pokrit – halo in fuj če spuščaš vodo pri odprti školjki, leti po vsej kopalnici (zobne ščetke included) miljone bljak delcev …

  • Odgovori Blazz 18. 7. 2008 at 12:28

    Ahahaha jebela čefe ej,en boljših zapisov! 😆

  • Odgovori tecnstrdesc 18. 7. 2008 at 12:35

    Tečnobo nagnati, pisoarje pa z zakonom predpisati :mrgreen:

  • Odgovori polona 18. 7. 2008 at 12:35

    hehe @chifi, kdo bo pa pol pisu, pisu? 🙂

  • Odgovori barbiblond 18. 7. 2008 at 12:53

    Ja, zdaj ko delajo plastične zobne tube, so ostali še odvrženi štumfi in deska…
    Sem na drugi strani, pa mi na misel ne pride, da bi svojega kavbojca matrala s sedenjem na školjki. Big deal, tisti skret spucat. Samo vživim se, kako bi šla v luft, če bi se on vtikal v moje čisto osebne zadeve. Že na splošno manjka pravih moških, a jih naj še kastriramo pri scanju?
    Štumfi pa… enkrat jih je dobil v župo. Od takrat je večni mir pred njimi 🙂

  • Odgovori polona 18. 7. 2008 at 13:05

    @vesna – če tipa (…itak na splošno…101) že s scanjem( pardon izrazu) usmerjaš, ne verjamnem, da pr teb obstaja medsebojno prilagajanje.

    V življenju je že dovolj sranja, na katerga ne mormo vplivat, pa se splača poglabljat še v scanje (zgornje opravičilo za izraz velja tud za tega 🙂 ).
    Kaj ni lepš živet, če poenostavljaš stvari, ne pa da iz komarja narediš medveda?

    uf, uf treba delat…

  • Odgovori nevenka 18. 7. 2008 at 13:16

    Če prav razmislim, sem vesela, da se moški ne polula v hlače, he, he…
    Ah, danes sem bolj nabrite volje 🙂

  • Odgovori vesna 18. 7. 2008 at 13:23

    @polona: Nisi razumela. Men je čist vseen kako dec urinira, iskreno povedano je men tudi smešno, če je to sede. Sam če ti pa zalije pol kopalnice pa lagano pričakuje oz. se mu zdi samoumevno, da bo ženska za njim pucala, sorry tega pa ne toleriram.

    Blagor tvojmu dečkotu, ti si pa res razumevajoća punca..

  • Odgovori Enolla 18. 7. 2008 at 13:29

    Kriza kakšni problemi okoli enega samega naravne fiziološke potrebe. Niti enkrat še nisva imela debate ali pa se kregala glede tega, pa sem živela prej v bajti polni bab, ker mlajšemu bratcu dedc enostavno ne moreš reči 😉
    No, jaz sem osvojila lekcijo, da je pokrov lahko tudi dvignjen, on pa da se pokrov lahko tudi spusti. In če pozabi bom glih tako preživela, kot on če jo spusti. In da bi bil kakšen hud gravž zaradi neciljanjanja tudi še nisem doživela, pa gre skupno življenje v desetletje ne v tedne. In nikoli mi ni padlo na pamet, da bi mu predlagala uriniranje sede – če pa to njemu tako paše pa naj. Pa mu ne!

    Tako da Chef – se strinjam s tabo!

    Aja pa še nekaj glede prostate: mislim, da velja ravno obratno.

  • Odgovori vesna 18. 7. 2008 at 13:33

    @polona: kle sva dve vesne, da ne bo nesporazumov hehehe ..

  • Odgovori chef 18. 7. 2008 at 13:33

    @vesna: Imam občutek, da si tudi ti higienska obsedenka.

  • Odgovori Rok-11 18. 7. 2008 at 13:50

    he, he, hudo tole!

    Še nikol se nisem prepiral glede tega, čeprav mi gre ideja, da bi bilo vedno vse po njeno tudi dobro v nos.
    Ampak pri meni je WC že od nekdaj lepo zaprt. Beri – tudi pokrov je dol. Vedno. Brez debate.

    Je najbolj fajn, ker ti nič ne more noter past, lahko sedeš gor in v miru prebereš cajtng, obuješ čevlje, itn.

  • Odgovori vesna 18. 7. 2008 at 14:09

    Ej Chef, veš kaj pravijo, kopalnica ti pove vse o lastniku stanovanja. Glede na to, da zaenkrat še živim sama, si težko predstavljam, da bi kdo svinjal po moji lepo odišavljeni kopalnici, jst pa bi glumila open-minded bejbo, ki z veseljem počepne na kolena in pobriše nasnago za svojim dragim.

  • Odgovori Nataša B. 18. 7. 2008 at 14:27

    “Ženska je tista, ki počepa, ki se skriva, ker je to pač obrambni mehanizem šibkejšega.”
    @Chef razen če ne pičmo za edin grm sredi krožišča v Vrsarju 😀

  • Odgovori Tomaž 18. 7. 2008 at 14:27

    Za iko na pi pravim, da iz tega kruha, ne bo moke.

  • Odgovori polona 18. 7. 2008 at 14:58

    opala, zate si pa še morm vzet čas, pa tud če ših potegnem za 5 minut…

    @vesna -črna – Kako nej te kapira taka butasta glavca, kot sm jest? preber si svoj komentar -prvi in zadnji stavek (poved razumeti). Sama s sabo si se stepla…al je to morda posmehovanje?
    Men in vsem moškim, ki lulajo stoje?

    Žensko, moško scanje* -nujno zlo.
    Hrana-nujno zlo.
    Riganje, prdenje-nujno zlo.
    Spanje-nujno zlo.
    (zlo beri tudi potreba)

    Preber si od Enolle komentar. Zelo jasn. Men osebno prou všeč.

    Maš še za kej druzga časa, kot sam za pospravljanje svoje lepe, odišavljene kopalnice?

  • Odgovori polona 18. 7. 2008 at 15:06

    @vesna – modra (upam, da maš barvni ekran 🙂 ).Zanimivo. Dve, kr dost različne 🙂

  • Odgovori vesna 18. 7. 2008 at 15:28

    @Polaona: Opa, tole bo pa buren zaključek šihta. Predvidevam, da je tvoj komentar namenjen meni in ne Vesni(črni mački). Verjetno te daje polna luna.

    Kaj naj ti rečem draga Polona, nismo vse ženske iste, če ti z veseljem pucaš za svojim dragim ok, jst se raj s svojim zmenim, da se bo moral tudi sam kdaj pretegnit pa kaj narest.

    Če daš kaj na čistočo, pospravljaš več ali manj sproti, tako da ti časa ostane še za marsikaj zanimivega. No če moraš sama pospravljat za dva pol razumem, da je pospravljanje lahko res naporno. Ampak saj to zate itak ni problem, a ne?!

    No pa lep preostanek dneva!

  • Odgovori polona 18. 7. 2008 at 16:18

    @vesna – črna(tiskana)
    Dej, sprost se, ženska. Vikend je, pust sekret pr mir, ga boš že v pondelk pucala.

    Lahk pa prideš k men. Bo polna hiša-spet. Ti oblubm, da boš sedela na čisti školki.
    🙂

  • Odgovori Mavricna 18. 7. 2008 at 16:38

    Preden se eni stepejo, drugi pa temu smejijo …
    Sama sem v dijaških letih nekaj časa čistila prek študentskega servisa v vrtcu in šoli, pa eno poletje v neki firmi, tudi wc-je.
    Povsod so bile iste “podobe”:
    Moški so na wc-jih naredili najmanj svinjarije,
    otroci malo več, sploh večji, manjše so tako vzgojiteljice vodile na wc, ženske pa ..
    Prave PUJSE.
    Tako v šoli, vrtcu in firmi. Ker se niso usedle na školjko (na javnih wc-jih je pač možnost okužbe večja), so opravljale svoje na pol v zraku, pa je dosti mimo teklo in špricalo okoli. Da se sploh ne menimo o tem, kam so vrgle vložke.
    Čeprav je bil vedno na stranišču koš, so bili vložki povsod drugod.

  • Odgovori Blitz 18. 7. 2008 at 19:42

    Chef, jaz sem se pa kar sam odločil, brez ženinega pritiska, da malo potrebo opravim sede. Na Dunaju smo imeli vse v belem, tudi ploščice. Nekoč sem se sam lotil čiščenja in je bilo odurno pikasto. Žena sicer ni nikoli jamrala, mislim pa, da je bila moje odločitve vseeno vesela. 😆

  • Odgovori mica 18. 7. 2008 at 20:07

    Chef, ne zameri, ampak…neštetokrat sem že naletela na posvinjano stranišče in ko sem prišla iz njega, se mi je gospodinja, vsa krhka in zardela od sramu, pričela opravičevati, češ, naj ne zamerim, ampak “tistega tepca, ki ga ima za moža”, enostavno ne more prisiliti, da bi svinjak pospravljal za seboj
    🙂

    In če sedajle pomislim, kako tudi pri nas zaudarja iz moškega sekreta (žal ni drugega izraza), potem ni čudno, da se mi, nekateri točno določeni dedcje naravnost gravžajo
    🙂
    🙂

  • Odgovori mica 18. 7. 2008 at 20:08

    pri nas- v službi, da ne bo pomote.

  • Odgovori dare 18. 7. 2008 at 20:25

    Glede na to, da je tematika res unignorabile moram dodati svoje mnenje. Čeprav po drugi strani že tako očitno ogromno ljudi razmišlja o scalnih pozah !

    No, v zvezi s tem imam že izpred let “zanimivo izkušnjo”. Neka baba (beri kokoš) sicer neke sorte tajnica v fabriki se je v debati pri kofetu pohvalila svojim kolegicam, kako da je svojega končno navadila da se usede ko gre lulat.

    Mislim, očitno je tako “zdresiranih” tipov pač kar nekaj ampak , da javno razglašaš okoli takšne zadeve. Saj baba sploh ne ve kaj mu je storila 🙂 !! Možaka poznam. Je precej športen, celo nekoliko adrenalinski tip ampak jaz kadarkoli ga srečam, ne glede na vse stvari ki jih počne v življenju, vedno pred sabo vidim le sliko, ko sede na školjko in se ubogljivo polula.

  • Odgovori seamus 18. 7. 2008 at 20:59

    @dare – 😆

  • Odgovori chef 18. 7. 2008 at 21:26

    @rok-11: Dobra, ni hujšega, kot telefon v sekretu!

    @vesna (tačrna): Potem pa najbolje, da si še naprej ledig!

    @Nataša: Madoniš!

    @Mavrična: Za tale komentar si zaslužiš kafe!

    @Blitz: Ti si pa zaslužiš grajo. Sramota!
    P.S.: Moje oranžne ploščice verjetno niso naključno takšne barve 😆

    @mica: Ne morem verjet! In je bil kriv dec namesto lene babnice, ki ne pospravlja? Groza!

    @dare: Res. Ena nula za tečno babo, torej.

  • Odgovori blitz 18. 7. 2008 at 21:29

    dare, kaj pa je tako hudega, če dec sede lula? 😉 Kakšna je razlika med možem, ki sede lula in ženo, ki kuha tisto, kar ima mož rad?

  • Odgovori mica 18. 7. 2008 at 21:34

    hahaha, chef, nekako se mi zdi, da tistega, kar si mi odgovoril, nisi mislil resno.
    To namreč, da je ženina dolžnost, da pospravlja za možem.
    kršenmatiček!!!!!
    🙂

  • Odgovori Mavricna 18. 7. 2008 at 21:55

    Chef, a bova kavo na stranišču pila?

  • Odgovori dare 18. 7. 2008 at 21:56

    Blitz, zelo čudno se mi zdi, da mene to sprašuješ. Kje sem napisal kaj takšnega ???
    Meni je čisto vseeno kako to počnejo ljudje in pričakujem, da je ravno tako drugim vseeno kaj jaz počnem v svojem sekretu. Se pa popolnoma strinjam z nekaterimi komentatorji, da je za sabo treba pustiti čisto školjko.

    Bolj sem menda želel povedati svoje mnenje, da to niso ravno stvari, ki bi jih o svojih partnerjih pripovedovali v družbi. lp

  • Odgovori barbiblond 18. 7. 2008 at 22:25

    Blitz, po moje je razlika. Kuhanje najljubše hrane je lahko timsko delo:)
    Ma ne, ni važno če so udeleženi za. Ampak tistemu, ki ga dresira znanka, ni bilo prav in meni se ne zdi ok, da še kar najeda. Že to ni prav, da jaz za to vem, res, Dare.

  • Odgovori frau Blitz 18. 7. 2008 at 22:27

    No, še dobro, da nisem jaz povedala te zgodbe.

    Menda je to ena izmed varovanih nemških skrivnosti, da zelo visok procent Nemcev lula sede.

    Dare, sploh ne gre za školjko. Svinjske so predvsem stene, ker se od špricanja naredijo prav ogabne kapljice. In če ne brišeš sten vsak dan postaja vse skupaj res ogabno. In ne mi rečt, da ti vsakič, ko se polulaš v stoje pobrišeš še stene in tla v stranišču?

  • Odgovori vesna 18. 7. 2008 at 22:38

    @Chef: Zakaj ledig?! Jst računam na tazga kot je Blitz…..priden brez ženinega pritiska.

    Sam Chef bi pa rada tebe vidla, da bi imel cimra, ki bi ti veselo zalival WC….po moje bi kar hitro postal zagovornik lulanja sede?!

  • Odgovori chef 18. 7. 2008 at 23:12

    @blitz: Razlika je bistvena. Žena še vedno opravlja svoje delo, medtem ko se moški izneveri svojemu spolu!
    Uriniranje v sedeče položaju je seveda le ena od katastrof sodobnega moškega – nekateri se pa tudi lišpajo in oblačij po zadnjih modnih smernicah. Odurno.

    @mica: Deloma sem se res šalil… ampak še vedno ne verjamem, da je sposoben en moški v enem tednu tako zasvinjat stranišče! Enostavno ne verjamem in pika. Na primer, pri meni je tudi po dveh tednih, si upam trditi, povsem znosno. Je pa res, da se trudim pravilno ciljat, za morebitne nesposobne idiote pa ne odgovarjam.

    @Mavrična: Bi raje kje drugje, je pa res, da sem celo srednjo šolo obedoval na stranišču, kar je bila bolj posledica časovne stiske kot kakšnih sprevrženih užitkov.

    @Frau Blitz: Sem že omenil, da mi gredo Nemci neizmerno na živce? Njihova obsedenost z sauber sanitärien je ostudna! Nekaj mesecev nazaj sem predeloval en nemški članek o kampih. Bolj kot lega in ambient so jim pomembni čisti sekreti.

    @vesna: Raje crknem, kot da bi moral živet s cimrom. Resno.

  • Odgovori Luka 18. 7. 2008 at 23:44

    Ha ,.. ma kake ej.
    Pomoje moški imajo dovoljenje, da stojijo in spustijo urin. Vsaj jaz tako mislim. Vendar če nisi doma sam, ali če ni wc tvoj mislim da ko spustiš urin je že po vsakem bontonu sklepljivo da je treba pri spustu pazit.

  • Odgovori MatejP 19. 7. 2008 at 0:13

    Odlično chef, preprosto odlično!

    Na dan polne lune napiešeš tako provokativno objavo.

    Zakon!

  • Odgovori mica 19. 7. 2008 at 6:37

    chef, z moškimi od “zunaj” se je v bistvu strašno prijetno robkat in kregat. Doma pa sem česa podobnega hitro sita
    🙂
    In zato smo tudi pri tovrstnih moško-posvečenih opravilih (na mojo željo)postavili (v vsakem štuku enega)pisuarje. Pa je volk sit in koza cela.
    Tega, da dedcje (Najdražji+sinovi+bodoči zet) ZNAJO pospravljati za seboj, je pa itak samo po sebi razumljivo.
    Sebe si enostavno (razen v prvih žlahtnih letih, ko ljubezen še gleda celo iz ušes) NE predstavljam, da bi šla še tovrstno svinjarijo pucat za njim(i).
    Če sem odkrita: ženska potem izgubi hm…”apetit” še za kakšne druge bolj…hm..prijetne stvari,.,,,,
    🙂

  • Odgovori Janez 19. 7. 2008 at 9:25

    Pravi moški mora v življenju:
    – posaditi drevo
    – napisati knjigo
    – zaploditi potomstvo
    (vir te misli mi je ušel iz glave)

    Nikjer ni govora o položaju med uriniranjem…

  • Odgovori Blitz 19. 7. 2008 at 10:11

    Ej, chef, spet golopizdiš 😉 jaz si pa domišljam, da me kot moškega definira še kaj drugega, kot to, kako ščijem. Zakaj za vraga bi delal sramoto svojemu spolu z nečim, kar itak počnem za zaprtimi vrati.

    Jaz se raje ven mečem z drugimi odlikami, denimo plodnostjo 😆 , prijaznimi otroki (kolikor mi pač uspeva), skrbjo za družino, veseljem do svojega poklica, etc. To so pač moje vrednote.

    Če pa se tebi zdi, da je bolj dec tisti, ki se zna pošteno usrat (no, tudi jaz nisem ravno amater v tem), ki zna svojo babnico utišat, kadar mu preveč lapa in ki mu je pod častjo, da bi se sede uscal, pa imaš seveda do tega vso pravico. Imaš pač drugačne vrednote. 😉

    Sicer pa sem v tvojih letih tudi jaz rad golopizdil, zdaj sem pa malo bolje obtesan, čeprav mi tega na zunaj ni videti.

    barbiblond, ne gre za to, kaj delamo skupaj. Ampak ali ni normalno, da nekaj naredimo svojemu ljubemu v veselje. Meni je prav všeč, da moja draga skuha kaj, kar imam jaz rad. pa to ni vedno tisto, kar si ona želi.

    Sicer pa rumenopikaste stene okrog školjke tudi meni niso všeč, zakaj bi jih torej produciral? Je pa res, da je marsikaj odvisno od brizgalne sile. 😉

  • Odgovori Todi 19. 7. 2008 at 11:48

    Sem gledal na tv eno oddajo, da imajo v nekaterih blokih v Nemčiji v tistem stanovanjeu, kjer moški lulajo sede, 50 evrov nižjo najemnino. To pa baje zato, ker ima povprečno stanovanje v kopalnici radiator tik zrraven školjke in naj bi se kapljice urina kar zažrle v radiator – od toplote na njem baje zakrknejo 🙂

    P.S. – vedno bolj sem prepričan, da je Chef slovenska verzija Ala Bundyja ! NO MA’AM !!!

  • Odgovori polona 19. 7. 2008 at 11:58

    @blitz – Spet ranljivost moškega. Pa je res hudo s ČISTILOM (+voda+rokavica+kljukica za nos ) odstrant umazanijo iz rumenih ploščic (teb al pa ženki)? Če pa se te rumene pikice nalagajo ena na drugo – je to pa problem, problem večdnevnega nečiščenja…

    Prilagaja se v drugih stvareh, ne pri osnovnih potrebah.

  • Odgovori blitz 19. 7. 2008 at 12:29

    Todi, urin vsebuje kislino in je seveda škodljiv. Ploščice so bolj odporne, kovina pa seveda ne. S šefom Bundyem si pa v črno zadel 😉

    Polona, zakaj pa bi uporabljal vodo+rokavico+kljukico, če se lahko temu izognem. Meni je lažje sede scati. Ali pa misliš, da ženi vzbuja skomine po meni, ko praska scalino s ploščic.

  • Odgovori polona 19. 7. 2008 at 12:46

  • Odgovori polona 19. 7. 2008 at 13:19

    @blitz – Tvoje scanje** – tvij problem. 🙂

    Nasmejim pa se, ko si predstavlam “dedca”, ka se usede na wc in mu “cinglbingl” ruži po dnu straniščne školke. 🙂 Moški lula stoje! 🙂

  • Odgovori strojnik 19. 7. 2008 at 13:48

    Pri stacionarnem laminarnem toku je tlačna razlika na dolžinsko enoto cevi premo sorazmeren s povprečno hitrostjo tekočine in velja linearni zakon upora, pri turbulentnem toku pa je premo sorazmeren z drugo potenco hitrosti tekočine.
    http://sl.wikipedia.org/wiki/Upor_sredstva

    Ali poenostavljeno: Če je cev dovolj dolga, na koncu dovolj pade pritisk, da ne šprica naokoli… :mrgreen:

  • Odgovori dare 19. 7. 2008 at 13:59

    @frau Blitz, tvoja lekcija pa ni od muh. Samo spet moram ponoviti. Nič takega ni v mojih stavkih. Nikjer ne piše , da ne ščijem leže in nikjer ne piše, da je narobe če se dec vsede.

    Prav žalostno se mi zdi! Na svoji strani napišem cele kilometre neumnosti potem pa padem v polemiko na čisto tretjem blogu in to povrh vsega še o tem kako je treba scat. Joj , joj !

  • Odgovori vesna 19. 7. 2008 at 14:43

    V bistvu sploh ni pomembno v kakšnem položaju moški urinira. Stvar osebne odločitve. Sploh pa težko verjamem, da katera ženska svojega deca sili v sedeči položaj, ali pač?! Se mi zdi pa fino, da je moški – v kolikor ni sposoben oz. se ne potrudi naciljat školjke – vsaj toliko uvideven do partnerja oz. ostalih članov družine, da počisti za sabo.

    Se popolnoma strinjam z Blizom, če je uriniranje v stoje, po možnosti all over the place pa utišanje babe odraz moškosti pol je pa res kriza. Sem pričakovala, da so sodobni moški prerastli balkansko mentaliteto v stilu jaz serjem žena čisti. Še bolj žalostno se mi pa zdi, da ženska takšno miselnost podpira beri tolerira.

  • Odgovori Blitz 19. 7. 2008 at 17:06

    strojnik, formula seveda velja, si pa pozabil povedati, da je pritisk ob izhodu kljub vsemu odvisen od pritiska na vhodu, ta pa je odvisen od volumna tlačne posode, v poljudnem jeziku imenovane mehur. In ta je lahko pri pravih dedcih, ki spijemo na litre Weissbiera in imamo, ohoho velik. 😉

  • Odgovori Blitz 19. 7. 2008 at 17:10

    Je pa razpršljivost urina precej odvisna tudi od razlike med višino iztočne točke in školjke. Razlike v telesni višini urinatorjev so pa kot vemo lahko precej večje (do 40 cm – na polovici telesa torej do 20 cm) kot razlike v dolžini iztočne cevi, ki v uplahnjenem stanju, kakršno je edino primerno za dejavnost uriniranja, znašajo do največ 5 cm.

  • Odgovori chef 19. 7. 2008 at 19:11

    @mica: Ja, s pisoarji se absolutno strinjam!

    @blitz: Pa saj pravim, to je le ena od reči, ki me definirajo po spolu, pišuka. Predolgo ste v Nemčiji!
    Sicer pa, to je pač tvoja odločitev, drugo je, če bi popustil zaradi tečne ženske.

    Zdaj se mi pa ne ljubi več odgovarjat.

  • Odgovori chef 19. 7. 2008 at 19:17

    Aja, zadnji Blitzev komentar: Definitivno je tudi to res, kar je še en dokaz, da smo majhni ljudje v bistvu na boljšem 🙂

  • Odgovori blaž 19. 7. 2008 at 20:30

    Prvič na tem blogu in chef..čestitke.

    Vesna tačrna (hehe)ki, si še zaenkrat sama, obenem pa tolk tečnih mnenj o (moških) zadevah.
    V razmislek-primer: kaj boš naredila čez 40 ali pa 50 let; tresoči mož, bolan na mehurju…ves urin nese mim wc-ja, al pa celo uporablja pampers? Kaj je več vredno-čista kopalnica ali dom za ostarele? (recimo, da si se med tem časom poročila z moškim iz ljubezni, po lastnostih podoben blitzu).

    Blitz, bol te berem, manj te razumem.

    Polona, Ne dat chef-u cifro. Men jo dej. 😉

  • Odgovori Blitz 20. 7. 2008 at 9:52

    Blaž, jaz pa tebe nič ne razumem, niti teh nekaj vrstic ne. 😉

  • Odgovori 1tastar 20. 7. 2008 at 13:58

    Kot kaže, imaš na vsem vesoljnem svetu samo enega pravega prijatelja. In seveda mu zato moraš vedno dati roko. 😉

  • Odgovori 1tastar 20. 7. 2008 at 13:59

    If you want a cold surprise, pull the chain before you rise ❗

  • Odgovori maky 20. 7. 2008 at 17:09

    pisoar v vsak dom!

  • Odgovori 1tastar 21. 7. 2008 at 6:59

    Predlagam, da školjko zamenjaš z italijanskim čučkavcem. Potem boš pa, če boš imel drisko, pošprical zid do pol metra višine. Potem boš pa lahko scal v stoje in s scalino spiral drisko s stene. :mrgreen:

    Ideja, kaj 💡

  • Odgovori Branč 21. 7. 2008 at 7:07

    Imam dva WC-ja hiši. Kopalnica in pralnica. In sem rekel ženi, da sem pripravljen čistiti školjko za družino, če bodo obiskovalci hodili odtočevat v pralnico. In ker je ženi nerodno ljudi pošiljati v pralnico, s čiščenjem nimam problema 🙂
    V službi pa znorim, če najdem podpis v obliki kapljice na deski in to skokodakam na ves glas, tako da tega nihče dvakrat ne stori 🙂 (ima leka…)

  • Odgovori 1tastar 21. 7. 2008 at 8:53

    Jaz sem v službi nad školjko nalepil napis:

    SLABO CILJAŠ. DVIGNI DESKO!

    :mrgreen:

  • Odgovori A.J. 22. 7. 2008 at 11:57

    Pri nas tudi obe deski spuščamo, pa je….
    POčistiva pa oba,… Saj jo tudi oba uporabljava, a ne?

  • Odgovori Tuco 24. 7. 2008 at 11:21

    A ha ha ha, odličen zapis. Vsaka čast. 😀 😀 😀
    Pravi dedci seveda bodisi stoje ščijemo že od vhodnih vrat v kopalnico (da ni treba prižigati luči), bodisi stoječ na pralnem stroju nažigamo po vsej kopalnici. Saj je amoniak v urinu itak razkužilo, kajne? Babnica bi torej morala biti zadovoljna, da ji na ta način vestno in skrbno dezinficiram prostor. In mimogrede, ne mi spuščat kurčeve deske, pička blesava, sicer se bom naslednjič posral na pokrov.

  • Odgovori Vizo 25. 7. 2008 at 11:31

    Berem tele vrstice, pa si ne morem kej, da te ne bi vprašu kako ščiješ v kamperjih 🙂 A debelo pogoltneš pa se usedeš, al lepo stojiš pa ciljaš unih 15×15 luknjo od thetforda? 😮 🙂

  • Odgovori chef 26. 7. 2008 at 0:35

    Načeloma ščijem bo cigansko – če je le mogoče, v grm. Sicer pa dejansko ciljam. In preklemansko, jebeno luknjo zadanem!Je pa res, da se fino sliši, haha, ampak to sodi k prijetnemu ambientu … kot da sem spremljevalko pripeljal ob potoček 🙂

    …ne vem, mogoče sem pa samo jaz sposoben tudi ob treh zjutraj zadovoljivo ciljat 😉

  • Odgovori Vizo 30. 7. 2008 at 13:44

    Se bom vzdržu komentarja… 😉

  • Odgovori chef 30. 7. 2008 at 14:21

    Eh, zdaj itak dobim enega takega, ki sploh nima sekreta 🙂

  • Odgovori opazovalec 16. 8. 2012 at 8:05

    Skoraj ne morem verjeti. Meni se pri tem poraja samo eno vprašanje: ali je to, da moški ščije sede sploh medicinsko in fiziološko možno in izvedljivo? Jaz še nisem probal in si ne morem predstavljati. To je nekaj takega, kot da bi pil iz kozarca obrnjen na glavo.

    Če pa res kateri koli moški ščije sede, je pa res perverzno defekten v glavo.

  • Komentiraj