Velikonočna kokakola

Na letošnjo velikonočno nedeljo mi prija dolgočasenje. Ob tej aktivnosti sem med drugim pravkar podrsal po Facebooku in naletel na morda najbolj odvratno velikonočno reklamo. Eno tistih, zaradi katerih raje nimam televizorja, zaradi katerih na Firefoxu blokiram oglase in zaradi katerih mi je žal, če s Facebookom in posledično s sponzoriranimi objavami izgubim več kot pol minute časa.

Ste vedeli, da je kokakola še posebej primerna za praznovanje velike noči?

 

Razumem, v svetu popolne fejsbukovske podebiljenosti je delo oglaševalskih agencij nadvse preprosto, ampak tole je vseeno kaplja čez rob. Cenen, neiznajdljiv ter do največjega krščanskega praznika in do nekaj odstotkov inteligentnih slučajno mimoidočih žaljiv oglaševalski eksces me je takoj spomnil na zgodbo iz Svetega pisma, ko je Jezus srdito razgnal trgovce, ki so mešetarili v templju. Nekaj podobnega bi si zaslužili osli, ki so si spomnili oglaševalsko kampanjo brez vsake zveze z veliko nočjo. Vsak kreten lahko za veliko noč prodaja karkoli, češ, z našim produktom po akcijski velikonočni ceni vam bo lepše. Velikonočne testenine in solate bodo boljše, očkove šale pa še bolj zabavne. Da je za tako akcijo nekdo nekoga plačal, je pa sploh neverjetno.

Vidim, da v ZDA – ki jih Slovenci ne maramo! – obstaja Coca-Cola Easter Show. Slovenski način pospeševanja velikonočne prodaje je pač samo neprimerno bolj amaterska izvedba velikonočne akcije. Američani – ki jim imamo za neumne – se iz velike noči, in že več desetletij iz božiča, delajo norca vsaj na profesionalen način. Pri nas pa spet zmaguje amaterizem. Slovenske oglaševalske agencije so lahko uspešne samo v Butalah.

Prejšnja objava Naslednja objava

18 komentarjev

  • Odgovori Katarina 20. 4. 2014 at 16:56

    zgubila 15 sec pri reklami, ki jih ne bo nikoli več nazaj…božjastna neumnost. Velikonočne testenine in solata? za crknit! Kot je Milharčič ta teden napisal, najboljše se za praznike je pri ortodoksnih komunistih 😉

    ZATO se na TV gleda izključno in samo posnete stvari 😉

  • Odgovori Seamus 20. 4. 2014 at 17:35

    WTF je pa zj to. Testenine, solata…

  • Odgovori Matej Zalar 20. 4. 2014 at 18:05

    Hm, kot vidim, video trenutno ne deluje.

    Da je pri komunistih fletno, je povedal že Woody Allen v Radio Days.

    Od kod jim je uspelo za veliko noč privleči testenine in solato, pa je v bistvu še večja uganka od te, kako lahko službo dobijo tako zelo odurni kreativci.

  • Odgovori Laščan Zlatorog 20. 4. 2014 at 19:02

    Reklama je posneta za druge trge, kjer je očitno za veliko noč testenina in solata. Sicer pa so jim rezultati prodaje vsako leto slabši, a ne dvomim, da nimajo načrtov…

  • Odgovori Roman 21. 4. 2014 at 8:07

    Lajkam tole in delim na fejsiću bwahahaha

  • Odgovori Rak stari 21. 4. 2014 at 9:32

    Facebook, Twiter, TV reklame, …. no, thanks!

    A glej ga vraga, miza polna pravih domačih velikonočnih dobrot, nekaterih celo požegnanih, jaz pa te dni z neznosnim vnetjem ustne votline. Nobeno zdravilo ne pomaga, lahko samo pijem, hvala bogu, iz lonca se že kadi dobra goveja juha, pa tudi ne preveč hladno lahko rdeče se prileže….

  • Odgovori Matej Zalar 21. 4. 2014 at 10:19

    @Rak stari: Se sploh lahko zgodi še kaj hujšega?!? Sočustvujem, pa na zdravje!

  • Odgovori masad masad 21. 4. 2014 at 10:48

    Spet smo pri kuri in jajcu.
    Še zdaleč NE zagovarjam marketingarjev, vsekakor nam težijo, da ni res. In nimajo kvalitete.

    Ampak tudi plačani so, razen šefov, le malo bolje kot je plačan Indijec. Smo pa (baje) v EU.

    Kakorkoli, očitno delajo po tisti srbski (?): Ne morete me tako malo (slabo) plačati, kakor jaz lahko malo (slabo) delam…

    Kaj je bilo prej? Kvaliteten delavec, ki se meče na zobe, ki je dosegljiv tudi pri večernici (če se šefu sprdne, da ga kliče kadarkoli),
    ali delavec, ki mu povišajo plačo za 300 evrov, mu dajo še božičnico (ena dodatna plača), ter Urlaubsgeld (še ena dodatna plača za dopust), in nato od njega zaradi povišice (tisti dve dodatni plači sta v Avstriji obvezni) – pričakujejo BOLJŠE rezultate.

    In ko rečeš, ali napišeš kaj takega, obvezno sledi demagogija: če ti ni kaj všeč, pa pojdi v Avstrijo…

    Ne, zanalašč bom ostal tu in kritiziral. Ter opozarjal, kako je v Avstriji, kako bedno pa pri nas.

  • Odgovori Tana 21. 4. 2014 at 11:46

    Namen oglasa je dosežen, ko se o njem govori.
    V svojem življenju sem spila največ 5 kokakol. 🙂

  • Odgovori masad masad 21. 4. 2014 at 12:33

    Tana, spil sem jih kakih 500. Upam, da mi je oproščeno, ker imam 60+ let.
    Sedaj pa pijem vodo, ali miksam pomaranče.

    In ja, nekateri Američanov dejansko ne maramo (več).
    Nehali smo piti Colo, ko gremo mimo Mc Donalda, rečemo naglas: Mc drek, ko pa peljemo mimo ameriškega veleposlaništva, pa jim skozi okno pokažemo srednji prst.

    Vzgojenost gor, ali dol, sovraštvo do ZDA narašča. Pa če je Musoliniju (pardon, Musomelliju) prav, ali pa če mu ni…

    60 let strelov v lastna kolena je pač naredilo svoje…
    Z vsako zunanjepolitično potezo so zgubili nekaj % rejtinga, in sedaj so, kjer so! Njihov (velik) problem.

  • Odgovori Andrej Baraga 21. 4. 2014 at 17:12

    uh, to se američani sekirajo, ko kakšni slovenci besno zacepetajo, ob goli pomisli na čezatlantskega sovraga in odidejo v bližnjo gostilno (po ruglju psihoterapevtsko postajo), da čimprej butnejo vase kako od pravih našedeželnih arcnij, ki pa so res bolj zdrave od koka kole (samo količina je problem)…

  • Odgovori Matej Zalar 21. 4. 2014 at 17:50

    Včasih res ne zastopim kaj hočejo komentatorji povedat.

  • Odgovori uršula 22. 4. 2014 at 7:45

    @tana: a ni namen reklame, da proda nek izdelek? če se meni zaradi reklame obrne želodec in posledično dobim odpor do izdelka, meni to ravno ne izgleda kot uspešna kampanje.

  • Odgovori Matej Zalar 22. 4. 2014 at 8:25

    @uršula: Večina ljudi je idiotov. Kakšnih 90 %.

  • Odgovori Tana 22. 4. 2014 at 11:44

    @uršula, ljudje smo si različni; ne moreš po sebi sodit ali je kampanja uspešna ali ne.:)

  • Odgovori Laščan Zlatorog 22. 4. 2014 at 16:49

    Tako je. Reklamna kampanija bo uspešna, če bomo naslednje leto nakupovali poleg Coca Cole še testenino in solato za veliko nočne praznike. Vse je možno. Ne podcenjevat 90% potencialnih kupcev.

  • Odgovori zamgo1 3. 5. 2014 at 18:03

    Ker se s to reklamo toliko ukvarjate bi rekel da je le-ta popolnoma dosegla in celo presegla svoj namen 🙂

  • Komentiraj