Virantovi brezplačni izleti

EDIT: S sramom priznavam, da sem nasedel Dnevnikovi politikantski kampanji. Tisti dan sem imel ogromno dela in še nepredvideni izlet, zato verjetno nisem razmišljal s trezno glavo in sem v račun pozabil vzeti: a) da je afero prvi pokril Dnevnik, ob Delu ((Spomnimo se afere Rode)) najogabnejši slovenski dnevnik in b) da slovenski mediji tako ali tako samo povzemajo drug od drugega. V nadaljevanju črtam vse, kar morda ni res in se iskreno opravičujem, da sem padel na raven slovenskih medijev.

Izjavo, ki jo v Dnevniku izberejo za zgornji desni kot prve strani, je tokrat prispeval Maks Tajnikar, verjetno eden najbolj precenjenih slovenskih ekonomistov, družbeni škodljivec – da ne uporabim v Sloveniji prevečkrat uporabljene besede parazit – in profesor na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani: »Moje plačilo letalske vozovnice je bilo v bistvu ekstra prihodek Adrie.«

Zdaj že vsi vemo, da so nekateri politiki, menedžerji in druge pomembne osebe z družinskimi člani vred z Adrio leteli praktično zastonj. Vsa imena sploh še niso razkrita, za vsaj enega vem tudi jaz, a on je verjetno poceni letel zato, ker je v Adrii delala tudi žena in zanj ni bil noben problem, če je letalo zamudil iz bolj ali manj tehtnih vzrokov (na primer ker je zaspal v hotelu), saj za vozovnico ni odštel več kot nekaj deset evrov.

Seveda ni težava, če podjetje določenim strankam ponuja brezplačne prevoze, pri katerih potnik plača kvečjemu pristojbine (na primer letališke). Vendar ne, če je to podjetje ne samo v več kot dvotretjinski državni lasti, ampak tudi na robu propada. Težave ne vidim niti v tem, da nudi brezplačne prevoze javnim funkcionarjem, saj s tem država na nek način prihrani.1 Vendar ne, če javni funkcionarji potujejo zasebno in skupaj z njimi še družinski člani.

V tem primeru to ni več samo problem, ampak je že ogabno, a seveda vredno slovenske države in njenih političnih pijavk. To je korupcija in najbolj žalostno je, da so politični voditelji državljane pripravljeni goljufati tudi za zneske 200 evrov.

Gregor Virant je bil ne samo eden najpomembnejših členov rušenja Janševe vlade zaradi očitkov korupcije, ampak so ga zdaj, ko je postal minister za notranje zadeve, tudi polna usta boja proti korupciji. V zvezi s tem bojem bi on, kar se meni kot pravnemu laiku zdi očitno poseganje v zasebnost, nadziral ne samo javne funkcionarje, ampak tudi njihove družinske člane. Če bi bil torej moj oče – bohnedaj – slučajno poslanec, bi torej ta država lahko gledala pod prste tudi meni, čeprav mi oče nikoli ne bi ničesar zrihtal. Vse to kot posledica splošnega nezaupanja nikomur in nikdar zaradi sluzavih pezdetov, kakršen je tudi Virant sam.

Le nekaj dni za tem njegovim bizarnim predlogom izvemo, da je tudi on med potniki, ki so si skupaj z družino privoščili skoraj brezplačen izlet z letalom. Pred časom smo že brali, da je Virant vlekel podporo za nadomestnega ministra, čeprav je medtem dobro služil2, potem smo izvedeli, da si je doma priredil žurko s smešno poceni najemom (državne) opreme z Brda, zdaj pa še to. V redu, smo pač v drugi fazi Virantovanja in Slovencev verjetno ne more nič več presenetiti, upanje, da bo kdaj zavladal red, pa vidim samo še v dejstvu, da smo vendarle člani EU.

Še vedno pa me preseneča, kako zelo zabiti so lahko ljudje, ki naj bi bili pametni. Na primer Tajnikar, ki je z zgoraj zapisano izjavo spet presegel meje butalske neumnosti. Seveda je bilo njegovo smešno nizko plačilo ekstra prihodek Adrie (pri čemer ostaja neodgovorjeno vprašanje, ali je Adria sploh kaj zaslužila, ali je zaslužilo samo letališče). Seveda pa je bila ekstra prihodek vsaka druga – dražja! – izdana vozovnica za slehernika, ki ni imel privilegijev, da bi družino vozil na brezplačni dopust. Tudi jaz bi z veseljem prišel na okence in s prodajalko vozovnic opravil tak pogovor:

»Gospa, čez dva dni potujem v London. Pripravljen sem plačati samo petdeset evrov, ampak bodite veseli, da sem sploh izbral Adrio Airways in ne konkurenčnega nizkocenovnika.«

»Seveda, gospod Zalar, bomo uredili.«

Žal se ne pišem Virant ali Tajnikar, punca na šalterju pa ni Tadej Tufek, zato lahko na poceni izlet kar pozabim.

Da je Tajnikar z družino potoval skoraj zastonj, bi morda celo prebavil, če bi svoje delo v Adrii Airways opravljal dobro. Ampak ga ni, pri čemer mi je popolnoma vseeno ali za to nosi subjektivno ali objektivno odgovornost. Podjetje Adria Airways, katerega lastniki smo tudi mi, ne samo neposredno, ampak tudi preko NLB (in kaj vem katerih podjetij še), ki je seveda prav tako v večinski državni (naši) lasti, je delalo strahovite izgube. Še bolj bizarno kot rihtanje vozovnic prijateljem je, da so delali izgubo celo s čarterskimi poleti, a za to nihče ni odgovarjal. Tajnikar je za nagrado celo dobil poceni vozovnice. Zakaj? Da je nekega Tufija, ki je bil takrat predsednik uprave, pustil pri miru kljub vsem napakam pri vodenju?

V tolažbo tako ostane samo, da sta Tufek in Tajnikar zdaj na nekih drugih, upam, da za državo manj škodljivih delovnih mestih.

Zelo slaba tolažba.

Nič čudnega, da se ti pezdetje tako otepajo trojke. V tem primeru bodo izgubili možnosti, da svoje otroke še kdaj peljejo na brezplačni izlet. O, groza! Si predstavljate?

Ob prispevku o slovenskih cestah so nekateri komentatorji ugotovili, da ni rešitve (za ceste) – kot da sem jaz kriv, ker nisem podal predloga za rešitev. Seveda rešitve ni. Ne s temi voditelji. Verjetno tudi ne s temi volivci. Vključujoč mojo malenkost.

  1. Na balkanski povuci-potegni način. []
  2. Kar se meni ni zdelo nič bolj problematično kot izkoriščanje do te pravice kateregakoli Slovenca, je pa res, da je to zelo slab zgled. []
Prejšnja objava Naslednja objava

26 komentarjev

  • Odgovori primoz 25. 4. 2013 at 21:04

    Meni se zdi da so tole dnevnikovemu novinarju podtaknili in da se mu bo še pošteno kolcalo.

  • Odgovori blitz 25. 4. 2013 at 23:09

    Jah, tale Virant. Moram reči, da nekaj tako nikakvega, kot je on, pa težko najdeš. Pa sem bil med prvimi, ki sem v kolumni zapisal. da mora Janša oditi, ampak… ej, janša je vsaj dec, ne pa tole. Fuj tojfl, kot kak lazar…

    Sem ga gledal na Odmevih, kako je opletal s Frequent Travellerjem. Prvič – Frequent traveller je pravi status, ne neka fraza. Skoraj nemogoče je postati Frequent Traveller, če potuješ samo po Evropi. Predvsem pa status nikakor ne pomeni, da lahko zaradi njega ceneje letiš, ampak lahko greš v business salon. Možno bi seveda bilo, da bi milje porabil za nakup karte, ampak zato ni potrebna odobritev člana uprave Adrie.

    Mislim, da bi moral dobiti železni križec za dvojno moralo.

    Tajnikar, tudi o njem sem že pisal in se zgražal nad njim – kar neverjetno je, da nekdo, ki ima leta v roki škarje in platno in naredi en drek, potem še leta brezsramno drugim soli pamet. Me ne preseneča njegova izjava, on je tak že leta.

    In na splošno, ja tole je samo ena izmed nagravžnih zgodbic iz Adrie – se spomnim, ko je bil tale Tufek imenovan, sem takoj videl, da gre za nekoga, ki v pravem zasebnem podjetju niti pripravništva ne bi dobil… Podobno kot direktor RTV.

  • Odgovori Matevž 25. 4. 2013 at 23:36

    Odlično napisano, se strinjam z vsako besedo.

  • Odgovori alpo 26. 4. 2013 at 9:19

    Odlično argumentirano in napisano.

  • Odgovori Robson 26. 4. 2013 at 13:30

    @Matej in to še ni vse,kolega mi je pravil,kako npr.hči vladajočega medicinskega brata Möderndorferja na račun košarkarskega kluba Olimpija meni nič,tebi nič odpotuje kar na izlet v Barcelono…tako,da hudič lepo skrbi za svoj podmladek…

  • Odgovori spam 26. 4. 2013 at 14:04

    Da ne govorimo o temu, da je veliko stevardes prišlo do službe zaradi svojih posteljnih zaslug z izbranci.

  • Odgovori Johnny 26. 4. 2013 at 15:49

    Samo pri nas je možno, da pri odkriti aferi udeleženci lepo prepakirajo izjave (“v bistvu je imela Adria še dobiček!”) in jih nato brezsramno trosijo naokoli.

    Čakam na čas, ko bo kak novinar končno vprašal kakšnega takega aferaša, kdo je tu nor, da daje take izjave.

  • Odgovori chef 26. 4. 2013 at 18:19

    @blitz: Glede tajnikarja – krivi so mediji, ker tega lumpa sploh še zmatrajo za relevantnega sogovornika. Njegovo mnenje bi lahko služilo samo za potrebe neke bolne satire – žal pa se ta satira pri nas dogaja v realnem času in prostoru.

    @Robson: Seveda , to so te male stvari, ob katerih neki plagiati (ki jih pišejo čisto vsi diplomanti in verjetno tudi malo morje magistrov) izpadejo čisto normalna stvar. Če sva že pri Möderndorferju – ta tip definitivno spada v top 10 najbolj antipatičnih poslancev – in konkurenca je, seveda, zelo močna.

    @spam: O tej praksi ne vem nič, je pa res, da jaz kot študent nisem bil izbran za stevardeska (še sreča, hehe). Očitno sem imel nelojalno konkurenco.

    @Johnny: Točno tako, o tem sem že pisal. Voditelj bi ga moral vprašati takole: “Gospod Virant, ali vi mislite, da smo jaz in gledalci popolni idioti?”

  • Odgovori David 26. 4. 2013 at 19:35

    Tajnikar bi MORAL napisati: “moj obstoj je ekstra odhodek za slovenske državljane”.

  • Odgovori blitz 26. 4. 2013 at 20:52

    david, 😆

  • Odgovori David 26. 4. 2013 at 21:03

    Se opravičujem za offtopic, ampak poglejte si tale bolni um:

    “Predsednik DeSUS-a Karl Erjavec je pojasnil, da bi bil “krizni davek” začasen, njegova stopnja pa bi bila odvisna od prihodka posameznika. Davka pa bi bili oproščeni tisti, ki imajo dohodke nižje od minimalne plače, oz. tisti, katerih dohodki so nižji od 700 evrov”

    Tale model misli, da lahko nekoga, ki zasluži 700 eurov ali še kakšen drobiž zraven, obdavči za krizni davek. Če ne bo naša generacija zbrcala teh bolnikov (na naslednjih volitvah) v te njihove lopovske riti, nam res ni več pomoči.

  • Odgovori chef 26. 4. 2013 at 22:53

    @David: Tale glede Tajnikarja je vrhunska, hehe.

    Ja, to so bolniki. Zdaj bomo kar vsi imeli še malo nižje plače, a tudi malo višje davke. 1 % gor pri blagu in storitvah pa enega dol pri plači. Bravo! Edini ki ne bodo ničesar izgubili, bodo pa po Erjavčevi teoriji penzionisti?

  • Odgovori suum 27. 4. 2013 at 8:42

    Ja no, Tajnikarjeva letalska karta bi sicer res lahko bila ekstra prihodek za Adrio, pod pogojem, če bi mu v času njegovega vodstva plačali karto za pot okoli sveta, s čimdaljšim rokom trajanja.

  • Odgovori lordwales 27. 4. 2013 at 23:07

    Dnevnik Ljubljanski takoj ukinit, ker je to trobilo strarih lenin tip komunistov. Še prej pa Branka Pavlina in Zlatka Šetinca ( sina starega komunista Franca Šetinca ) poslat v penzijo.

    Ta jajca o letalskih kartah a la Dnevnik so laž.
    Delo je demantiralo že v četrtek.
    Dnevnik pa je primeren samo še kot wc papir.

  • Odgovori lordwales 27. 4. 2013 at 23:09

    Zadeva gre na kpk. Najkrajšo bo potegnil Dnevnik.
    Oba, tako Šefinc in večni Pavlin 1 julija ne bosta več na Dnevniku!

    Zanesljivo!

  • Odgovori Simona Rebolj 28. 4. 2013 at 16:30

    Čak’ mal. Virant je za razliko pod raznih tajnikarjev te objavljene govorice na svoj račun zanikal in jih označil za podtikanje in objavo neverodostojnih oziroma nepopolnih podatkov. Sklical je tudi tiskovko zaradi tega. Edini je v javnosti tudi kazal račune za vozovnice, ki jih je plačal in naročil še vse podatke s strani AA, zato so že kmalu po začetku objave očitkov na voljo o tej zadevi tudi takšni in podobni prispevki:

    http://www.zurnal24.si/virant-pokazal-racune-sem-anomalija-clanek-191731

    A ni ustrezno tudi te informacije, ki vzbujajo vsaj dvom, upoštevat pri objavah sodb in bruhanj na račun konkretnih ljudi, če informacije dvoma obstajajo in so na voljo? Ali sem kakšne zelo nove podatke o inkriminiranosti Viranta, ki še pred preiskavo KPK potrjujejo popolno verodostojnost trditev Dnevnika, zamudila?

  • Odgovori RTM 28. 4. 2013 at 19:15

    Ne pozabit, da sta nori Max in Tufek v žlahti 🙂

    Maxova hči je (morda ni več ❓ ) poročena s Tufkom 😉

  • Odgovori chef 28. 4. 2013 at 19:33

    Res je prav sramotno, da sem se ujel na Dnevnikove limanice. Sramujem se, da sem tak kreten, čeprav vem, da našim medijem, đe posebej pa Delu in Dnevniku, ne bi smel verjeti niti ene zapisane črke.

    Seveda pa nič ne verjamem niti Virantu ali kateremu koli drugemu človeku, ki je kdaj sedel v parlamentu ali v vladi.

    Besedilo tudi popravljam.

  • Odgovori Simona Rebolj 28. 4. 2013 at 22:26

    @chef:

    Hahaha … če ne drugega, je posledica tega zapisa sočen dodatni uvodnik, ki mi je polepšal košček nedelje.

    Sicer je pa problem predvsem v tem, da v naši medijsko abotni deželi preprosto ni prednost bit ažuren. Meni je v tem smislu laže, ker ažurnost definitivno ni moja prednost in preden nastane zapis o nečem, se vsi že do konca spucajo, heroji pristanejo za rešetkami, kriminalci postanejo heroji in ustnavaljajo stranko, mediji s svojimi ekskluzivami pristanejo na zatožni klopi za domnevne objave laži, nekatere medije javnost že pozabi, kakšne blesarije so klatili, ker je toliko tekstov o eni samcati stvari razdrobljenih, da sploh ni več jasno bistvo, kaj šele pomembni vplivi in detajli, pa jih je dobro opomnit, oblast se seveda vmes zamenja že dvakrat, večina blogarjev objavi že sto kontradiktornih zapisov na isto temo itd. … in potem lahko napišeš zgolj en traktat na neko temo v tej deželi čudes, če se ti sploh še ljubi zbirat drobce laži, zavajanj, kontekstualnih prevalov in drugih kretenarij … hehe … Tako da v bistvu nisi kriv, niti nisi kreten zaradi takih možnih zapisov, samo ne živiš v normalnih okoliščinah, da bi se lahko šel ažurnega in hkrati dobro informiranega in motiviranega pisca o čemer koli.

    Se pa Dnevnik že ponesrečeno brani:

    http://www.dnevnik.si/poslovni/novice/virant-se-zbira-racune-ki-bi-ovrgli-izsledke-revizije

    Komur se ljubi prebit čez tono takega nakladanja in ohranit pozornost, ne da bi ob tem zaspal, bo izluščil klasičen pristop, da nekaj sicer je na stvari in so nekatere vozovnice bile prodane ceneje, ampak ne tako škandalozno poceni, kot je poročal Dnevnik, in ne vsi omenjeni leti, pa misterij ostaja, ali so nekateri drugi leti bili cenejši, čeprav ne toliko, in zakaj in blablabla … Skratka, ja, napihovanje tipa Rode, kjer nekaj malega drži, ampak premalo, da bi iz tega naredil lahko škandal, ki bi lahko izbrano tarčo sesul, pa se stvar še malo zasoli, potem pa po toči spiše še dvajset člankov z dodatnimi pojasnili, namesto da bi že prvič zapisali pravilne podatke o cenah in morebitno razliko med redno vozovnico in tisto s popustom, v kolikor obstaja in pika. Potem pa še idiotistične floskule o politikih, ki jim je pač treba gledat pod prste za vsako malenkost, pri čemer nekaterim gledajo pod prste za vsako kavo, drugim pa niti za krajo milijonov s pomočjo raznih pravnih lukenj in klientelizma ne itd. Ni besed za take pokvarjene diletantsko politikantske pristope po naših medijih. A kaj, ko so preočitno ravno za to plačani, ne pa za dobro opravljano novinarsko poslanstvo.

    Pojasnila s strani vpletenih so sicer objavljena tu:

    http://www.24ur.com/novice/slovenija/poceni-letalske-karte-za-viranta-tajnikarja-brejca.html

    In očitno predvsem Tajnikar, eden najslabših in najbolj sumljivih nadzornikov pri nas, ob kakršnem nas lahko spreletava srh, da celo predava mladim rodovom o čemer koli, kaj šele o ekonomiji in morda celo o etiki na tem področju, nima čisto nič v rokah, da bi se lahko vsaj delno zagovarjal in kakor koli vsaj za kakšen polet dokazal, da so na Dnevniku nakladali. Tako da tiste prečrtane stavke na njegov račun lahko tudi ponovno aktiviraš. Niti najnižje objavljene cene med vsemi inkriminiranimi 10 evrov ni izpodbijal, ampak se je samo zagovarjal, da je letel na stolu, ki bi bil sicer pač prazen. Ti bi tudi verjetno z veseljem za ta denar frčal naokrog na stolih, ii bi bili sicer prazni, a ne, chef. Da nadzorniki frčijo naokrog praktično zastonj, češ, ko so že stoli ravno prazni, pa bojda zato ni nihče oškodovan, je pa za moje pojme še večji korupcijsko podkupovalni fiasko od morebitnih popustov določenim politikantom. Za Tajnikarja mi je bilo sicer že pred mnogimi leti jasno, da je falot, ko je nastopil v eni izmed oddaj Trenja in se ob obravnavi nekih takratnih menedžerskih kradljivih manipulacijah kar javno prav bedasto hahljal in govoril, da je on fasciniran, kako jim to uspeva, ker sicer je bojda jasno, da bi verjetno vsak od nas postopal enako, če bi vedel, kako. Tega ne bom nikoli pozabila, ker sem se vprašala, kako globoko pokvarjen mora bit človek, če je prepričan, da bi kradli itak vsi, če bi le vedeli, kako. Kar seveda ne drži, ampak v svetu tajnikarjev dejansko očitno obstaja prepričanje, da je razlika med kriminalci in poštenjaki samo v tem, da se drugi skupini ne ponudi priložnost za kriminal. Tako prekleto simpl. In takšno prepričanje oziroma mentaliteta je po mojem mnenju kar osnovna podlaga za pokvarjen značaj seveda, ki potemtakem tudi ključ do uspeha vidi le na takšen način. V kolikor je prepričanje tako močno, da ga osebi ni sram razglašat celo javno pred kamerami, češ, poglejte, kako sem iskren in povem tisto, kar naj bi si bojda vsi drugi mislili, pa že glava boli. Podobno kot izjava Pirjevca nekoč, da so itak v socialističnih časih bojda vsi vohunili in ovajali, ker so bili Pač taki časi. Ja, pajade! Vsi pa že ne. Vsi v pokvarjeni glavi, kjer so doma samo pokvarjeni primerki ljudi. Takrat je kar precej dobil po buči. Tajnikar pa za svoj fiasko nikoli. Vse ostalo naprej, kako delujejo tako ljudje, so pa le še anekdote.

  • Odgovori chef 29. 4. 2013 at 11:15

    Ojoj, ne mi prosim omenjat Pirjevca, ker ob tem falotu pa tudi mene prime, da bi mu nekaj knjig in debiloidnih transparentov, ki jih nosi po demonstracijah, zatlačil nekam v globino njegovega vsega hudega vajenega črevesja.

    Očitkov na račun Tajnikarja enostavno ne morem odprečrtati, preprosto zato, ker je ta Dnevnikova ekskluziva tako zelo trhla v svojih dokazih, da to preprosto ne gre. Če so zamočili pri Virantu, ni nujno, da niso zamočili pri Tajnikarju. Virant seveda mora dokazovat nedoložnost, sicer leti kot minister in verjetno propade tudi njegova ušiva stranka, Tajnikarju pa ni treba, ker a) ni odgovoren za nič, b) službe ne bo izgubil in c) kot sama ugotavljaš, je falot brez primere in mu za vse skupaj dol visi.

    Ta naša smradljiva elita je tako ogabna, da se mi obrača že ob sami misli na njihovo vizualno podobo. In naj se kar pazijo, če bom po naključju kdaj sedel na kakšnem avionu zraven njih, ker jim bom tisto uro ali uro in pol zagrenil tako da me ne bodo nikoli pozabili. Banda.

  • Odgovori Simona Rebolj 29. 4. 2013 at 15:44

    @chef:

    Imaš seveda v osnovi prav. Čeprav je pač Tajnikar priznal, torej ni mogel niti mutit ali vsaj delno spodbijat navedb. Problem v naši balkanizirani deželi je pa predvsem v tem, da bi takšni tajnikarji še kako morali imet kaj izgubit, pa imaš žal prav, da nimajo kaj. Ker pri nas zasedajo zelo odgovorne pozicije kr eni kljukci, ki se počutijo enako vsem drugim, ne razumejo niti osnovne poante odgovornosti. Ker popusti brez dvoma obstajajo in zelo verjetno se vozijo na teh frej sedežih s popustom tudi kakšni sorodniki zaposlenih itd., si tajnikarji mislijo, da v tem tudi za njih pač ni posebnega problema. Pa je. Ker nadzornik pač ni zgolj stevardesina sestrica, zato nek nadzornik ne bi smel sprejet s strani podjetja, ki naj bi ga nadziral, niti brezplačne kave. Te osnove našim falotom niso jasne in temu primerno funkcionira njihova vest. Da to ni jasno niti našemu pravnemu sistemu, po katerem bi se morale tajnikarjem za take fiaske še kako hlače trest, tudi če niso več na funkciji, saj bi morale obstajat neljube kazni za takšna dejanje, pa spet veliko pove o naši butalski deželi.

    Tudi pri tretiranju politikov pri nas še zdaleč ni vse okej zaradi spolitiziranih diletantskih medijev. Imaš prav, da se Virantu lahko tresejo hlače, ker lahko stranka izgubi podporo javnosti in ga odpihne dokončno. Vendar je velik problem v tem, ker se za podoben morebiten škandal znižane letalske vozovnice ne bi nekemu Janši ali Jankoviču tresle hlače niti malo. Zakaj neki? Saj jima ni hudega, kar se podpore tiče za premnogo večje utemeljene sume korupcije in klientelizma. Kakšne škandale vse že v izvoru si je lahko privoščila tudi neka novinka Kresalka na primer, preden je sama odstopila in ne bila odstopljena, ne glede na nizko podporo javnosti stranki. Hočem reči, da ne bi bila prav nič zadovoljna, če bi Viranta odpihnilo zaradi neke znižane vozovnice, ker si mediji vzamejo pač veliko časa in prostora za to. Podobno, kot nisem bila prav nič zadovoljna s prenapihnjeno afero Golobičevega zamolčanja lastništva medijem, čeprav je bil pred KPK čist. Zaradi takih medijskih akcij za oslovo senco nismo dobili lepe bodočnosti v parlamentu, ampak se je vzpostavil sistem sesuvanja sardin, s čimer se pomaga morskim psom, da rovarijo naprej, pri čemer so sardine, če bi preševali pluse med morjem minusov pridodale več dobrega kot morski psi, zato je minus toliko večji.

    Ta medijski fiasko je pa spet standarden. Mediji z nečistimi nameni se lotijo neke domnevne afere vedno na isti prozoren način. Že vnaprej vedo, kaj hočejo s tem doseči (sesutje nekoga v prid nekomu drugemu – politično seveda) in potem se na podlagi tega odločijo le dvoje: 1. Novinar gre vprašat falota, če držijo navedbe o falotovanju in potem objavijo, kar pove falot. 2. Novinarji gredo h konkurenci falota vprašat, če ima kaj za povedat ali predložit o konkurenci in potem objavijo, kar dobijo. Brez kakršne koli preverbe na drugi strani, ki bi lahko omajala trditve. Na tak način ne bi nikoli Bračko razkril afero stečajnikov in sodnikov, niti afero UKC itd. Dva primera raziskovalno ustrezno vodenih novinarskih procesov. Škandal, skratka, je že to, da se Dnevnik zdaj sklicuje na podatke, ki so jih dobili od AA, češ, nismo mi krivi nič. To smo dobili. AA pa je seveda vpletena v samo afero. Da niso imeli čistega namena priča že to, da pred objavo niso niti povprašali inkriminirane o tem, kaj pa oni mislijo o zadevi in ali imajo kakšne dokaze (račune), ki bi pričali o nasprotnem. najprej so objavili, kar so “pač dobili”, zdaj pa pojasnjujejo in idiotarijo. To je neprofesionalen škandal brez primere, ki bi moral bit drastično sankcioniran znotraj ceha. Vsak se lahko zmoti ali je zaveden. Ni v tem problem. Problem pa je, če je očitno, da niso bili opravljeni osnovni postopki ustreznega raziskovalnega dela, kar je na primer predhodno informiranje na strani vseh inkriminiranih oseb. Ampak pri nas gredo take zadeve skozi, kot da se ni nič posebnega zgodilo. Pač zgolj usklajevanje informacij. Pajade. Ga ni blogerja, ki bi take kretenarije objavlja in si delal sramoto. To samo Gartnerju uspeva in temu primeren je njegov sloves.

  • Odgovori David 29. 4. 2013 at 21:33

    Simona, kakorkoli obrneš in četudi se strinjam glede sardin in morskih psov, Golobič nikoli ni bil sardina. Še vedno je … pes. Sicer samo eden mnogih, v krdelu kreatorjev novodobne slovenske zgodovine, ki bo šla v zgodovino, kot črno obdobje po osamosvojitvi, pa vendar. Prepričan sem, da se bodo naši vnuki v šolah učili o tem črnem obdobju rakave oblike pohlepa, če se bo demokracija v svojem bistvu sploh kdaj vzpostavila.

    Treba bo naredit seznam vseh ljudi, ki so poskrbeli za potop naše mlade države, vseh, ki so storili zločin nad njo (in nami, državljani). In ga objaviti, z obrazložitvijo, kakšen “prispevek” je določena oseba dala k temu, da smo včeraj, danes in bomo v prihodnje živeli mnogo slabše, kot bi lahko.

  • Odgovori Anonimno 30. 4. 2013 at 12:14

    Problem tele ne-afere je, da velika večina Slovencev v življenju še ni kupila letalske karte in pojma nima, kako stvari funkcionirajo. In ti so najbolj ogorčeni.
    (osebno sem recimo letel Treviso – Bruselj in nazaj za točno 0,00 EUR, all included, pa recimo Bergamo – Fes za 10,00 EUR. Banda Ryanairova)

  • Odgovori chef 30. 4. 2013 at 13:53

    Uau! Oglasil se je nekdo, ki je že kupil letalsko karto!

  • Odgovori Simona Rebolj 30. 4. 2013 at 15:03

    Chef:

    Poglej to perlo slovenske novinarske butaliadnosti:

    http://www.rtvslo.si/slovenija/virant-naj-bi-pri-adrii-airways-dobil-popust-zaradi-soimenjaka-kaj-pa-druzina/307805

    Zdaj je že tako hudo, da po objavi trivialne fikcije polne trditev končno previdno operiramo z “naj bi” stavki, ker bogsigavedi kaj še pride. Uvodnik je neprecenljiv:

    “Revizija spornih vozovnic letalskega prevoznika je pokazala, da je bil Gregor Virant upravičen do cenejše vozovnice. A ne gre za notranjega ministra, temveč istoimenskega uslužbenca hotela Park.”

    Hahaha … Takih problemov z informiranostjo pa res bralci niti pri gartnerju ne doživijo.

    @David:

    Po slovesu Drnovška je “moral” nazaj na pohod na volitve s stranko, česar morskemu psu, ki dejansko najbolje deluje v ozadju, res ne bi bilo treba, saj takšni faloti raje delujejo v lobističnih krogih. Bolj donosno je in učinkovito. Tudi najbolj koruptivno spornega energetskega posla, kakršne naj bi nekoč obvladoval, ne napadaš iz parlamenta z ustavitvami kot edina stranka, ki se česa takega loti, ampak raje zlobiraš vstopnico ob korito. Ampak zdaj je tam že dolgo SD, Golobič pa je s pohodom nazaj v politiko pridobil le nokaut s strani LDS in SD. In tako Drnovšek počiva naprej v miru. Tudi povezave s PS oziroma konkretneje Jankovićem niti slučajno nimajo takega efekta, ker se je več psov odvezalo s ketno in apetiti niso skoncentrirani v nikakršen Golobičev tabor, ki se je raztepel in razpustil. Prej bi lahko rekli, da če kaj lahko G. obžaluje, je vsaka predhodna nepremišljena podpora J. Zavoljo tega je zapik le Ultra, ki pa dejansko je edinstveno podjetje s tem, kar ponuja pri nas, in se zaradi specifike ponudbe težko obdrži brez poslov z državo. Ampak to je že druga zgodba. Golobič ni prišel nazaj z enakim konceptom in cilji kot v času Drnovška, ker je bilo tiste zgodbe vključno z razpadom LDS konec v demoniziranem zamahu, kakršnega se pripisuje Golobiču na tračarski način, ki služi samo ustvarjanju zmede v javnosti, z namenom. V resnici bi bili uspehi Pahorjeve vlade prekleto drugačni, če bi G. dejansko uspelo vladat iz ozadja. Pa mu ni. Ker je šlo korito drugam. Tudi Kopač ob energetiki ni nič več pomagal.

  • Odgovori virenque 9. 5. 2013 at 10:05

    No, mogoce te pa Dnevnik (ceprav ga sam oznacujem, skupaj z Mladino, za navadno komunisticno glasilo), le ni povsem povlekel za nos:
    http://www.finance.si/8339861/Gregor-Virant-letel-s-slu%C5%BEbenimi-vozovnicami-Adrie-Airways

  • Komentiraj