Zadovoljni z LPP … in vsem ostalim

Z mestnim avtobusom se vozim manj kot desetkrat mesečno, a v manj kot letu dni sem se na Ljubljanski potniški promet že tretjič pritožil, ker je šofer med vožnjo uporabljal mobilni telefon. Poudarjam, da med vožnjo sicer ne prežim nanje, ampak večinoma brskam po internetu. Če opazim, da telefonirajo, je to slučajno. Prvo pritožbo so po informacijah iz druge roke sicer vzeli skrajno resno.

Drugič se je voznik izgovarjal na to, da je pozno zvečer klical na LPP glede informacij o zapori. Tretjič je bilo v sredo. Ko sem ga zasačil, je telefon sramežljivo zatlačil pod genitalije (!) še preden sem ga uspel fotografirat. Ob pritožbi po telefonu – telefonsko številko 01 582 25 06 sem si že zdavnaj shranil v telefon pod LPP Pritožbe – sem tokrat ubral drugačno taktiko. Bil sem nesramen, aroganten, grozil sem. Zakaj?

Že dvakrat sem zahteval, da ob obvestilu o rešitvi zadeve opišejo tudi sankcijo, a dobil nisem nič več kot pavšalno in skrajno podcenjujočo izjavo, da so ukrepali v skladu z delovno pravno zakonodajo. To je vendar kristalno jasno, sem pizdil v telefon, prepričan, da vseeno ali prav zaradi tega tako ali tako ne bom nič izvedel. Vprašal sem, ali hočejo, da potniki pravico vzamemo v svoje roke. Povedal sem, da kot neredni potnik kršenje predpisov opažam redno. Da če me bodo obvestili o rešitvi pritožbe, sem se razburjal, naj mojega časa nikar ne tratijo s floskulami o ukrepanju skladno z delovno pravno zakonodajo, ampak da zahtevam vsaj približno korekten odgovor o konkretnih sankcijah.

Čez dve uri so me klicali z LPP.

Ali moraš v tej državi res popolnoma znoret, da se sploh kaj premakne?

Odgovor je: da.

Z gospodom sva razjasnila približno uro in kraj dogodka. Prosil sem ga, da mi končno razložijo, kakšne so sankcije. Veliko nisem izvedel. Voznika pokličejo na zagovor. Menda verjamejo potniku in šoferja sankcionirajo z nižjo plačo. Koliko nižjo? Ne vemo. Kaj če se ponovi? Ne vemo. Menda pa je malus pri plači dovolj učinkovit ukrep, da ponovitvenega dejanja pri istem šoferju še niso zabeležili.

Osnovno težavo, zakaj imamo vtis, da se nič ne zgodi, vidim v tem, da se vsega vajeni potniki zadovoljijo tudi s slabo storitvijo. Zato imamo zanič LPP z nesramnimi vozniki, ki med vožnjo telefonirajo, sunkovito speljujejo in sunkovito zavirajo. Zato, ker so ljudje vsega hudega vajeni. Če jih že kaj zmoti, se ne pritožijo, ampak nergajo, ker je tako bolj preprosto. Z LPP medtem poročajo o izrednem zadovoljstvu potnikov – kljub temu, da šoferji kršijo prometne predpise in ne znajo vozit, kljub temu, da prikazovalniki prihodov in tiskani vozni redi napovedujejo avtobuse, ki sploh ne pridejo in kljub temu, da se z avtobusom ne moreš vozit tako, da ga preprosto plačaš z gotovino ali s papirnato vozovnico. Ker so ljudje tiho, je videti, da je vse v redu.

Iz istega razloga je propadla država. Ker imajo ljudje raje mir. Raje smo molčali in nezadovoljno živeli v prividu bogatije. V tem prividu vztrajamo še danes, ko so mostovi tako dotrajani, da morajo upravljavci ustaviti dvosmerni promet, ko je v zdravstveni blagajni tako malo denarja, da morate na pregled pri zobozdravniku čakat leto dni in ko so banke tako slabe, da ljudem podržavijo prihranke.

Zahtevajte vrhunsko storitev in če je ne dobite, se pritožite! Prekleto.

Prejšnja objava Naslednja objava

48 komentarjev

  • Odgovori Seamus 19. 2. 2015 at 19:00

    Beeee!

    Včasih trgovcem in gostincem nisem verjel, da sem prvi ki sem se pritožil. To že nekaj časa verjamem. Mogoče kdo še kaj ponerga, samo dejansko pritoži se pa pomoje skoraj nihče.

    • Odgovori Andraž 1. 2. 2017 at 9:06

      Matej, ti si eno neotesano tele! Po eni strani te razumem… nič ljubezni v otroštvu, zaničevanje s strani sovrstnikov… !
      Upam da te opazim kako fotografiraš voznika…no pol boš mogu tud kričat, pa ne v slušalko…

  • Odgovori katarina 19. 2. 2015 at 19:09

    glih dons mi je ena kolegica razlagala kako so v slo najboljši dohtarji na svetu bla bla bla….sam “sistem moraš znat furat” in težit na vsakem koraku, da te upoštevajo….ampak so pa res najboljši, sploh na urgenci morš bit ful posilen in težit, pol pa ne čakaš 8 ur….

    wtf? nimam drugih besed…res? sistem je odličen, če težiš nonstop?

    za lpp ne vem, ko sem še bila v lj sem se z njim peljala pomoje 3x na leto, ker sem ugotovila, da je taksi zmer boljš varjanta

  • Odgovori Matej Zalar 19. 2. 2015 at 19:59

    @Seamus: Več ljudi sme vprašal, zakaj se ne pritožijo. Enim je vseeno, drugim se osebje smili ali nočejo izpasti kot nergači, tretji se celo bojijo. Nazadnje sem se pritožil, ker je bila pečenica hladna, zelje pa zgolj toplo. Frend bi to pojedel, jaz sem zinil. Osebje je odreagiralo korektno: brez izgovorov, s kratkim opravičilom in takojšnjo odpravo napake – povrhu sva potem dobila še sladico.

    Drugi primer je bilo pokvarjeno pivo pred nekaj meseci. Pritožil sem se – skrajno vljudno – , ker pač vem, kaj je pokvarjeno pivo. Frajla se gre pa kregat z mano, ja da to je pa nemogoče, da so vendar zjutraj zamenjali sod … in da sem prvi, ki se je pritožil. Fino, ljudje imajo raje drisko, kot da bi pili korektno pivo.

    @Katarina: V večini primerov sem peš celo htreje kot z avtobusom. Z LPP se splača samo na direktni liniji, pa še to imam srečo, da imam v bližini linijo 6, ki je najbolj frekventna. Če je treba prestopat – potem pa hvala lepa. Ampak na MOL se hvalijo, LPP da je super servis in slišal sem celo opazko, da so šoferji vljudni. Vljudni? Seveda je sem ter tja kakšen tudi vljuden, sicer pa imam občutek, da so mutavi. In po mojih nformacijah imajo glede na izobrazbo kar zavidljive plače, tako da to ne bi smel biti izgovor.

  • Odgovori Nina C. 19. 2. 2015 at 20:18

    Na poti do Savelj se šofer kar na postajališču odloči, da si bo šel malico iskat v pekarno (čez cesto od postajališča). Nekateri vljudno vprašajo nas potnike, če sme skočit v pekarno.. nekateri pa komplet ignorantsko pustijo trolo vžgano, vhodna vrata odprta in preprosto grejo. 🙂 Me je že melo, da bi jim pizdarijo nardila in trolo do končne postaje prigonila kar jaz.

    • Odgovori Anonimno 1. 2. 2017 at 1:38

      Kera izjava,da bi jo do koncne postaje prigonila pa ni bus igracka je 16m dolgo vozilo.Itak kaj je narobe ce sofer skoci seb iskat za jest a si umrla zaradi 1minutke

    • Odgovori Andraž 1. 2. 2017 at 9:09

      Kok ste eni žleht, težko ti j počakat 1min da si vzame malco.. OMG, kje jst živim!

  • Odgovori Matej Zalar 19. 2. 2015 at 20:23

    To so že scene, ki spominjajo na Ko to tamo peva in take posebnosti so po svoje že smešne. Jaz vem za primer, ko se je punca pozno zvečer peljala domov v Štepanjca do končne postaje. Na busu je ostala sama, možakar pa je mirno ustavil na postaji pred končno in začel težit s komplimenti in vabili na pijačo. Lepo mu je razložila, da ima dve možnosti. Ali ga prijavi ali pa da jezik za zobe in jo odpelje na končno postajo.

  • Odgovori Janč 19. 2. 2015 at 20:25

    Točno tako. Če (grobim) kršiteljem znižajo plačo zgolj za 50 EUR, sem povsem prepričan, da jih 95% ne bo ponovilo iste neumnosti.

    Včasih je situacija naravnost groteskna. Enkrat sem dobil na mizo dobesedno neužitno pico v ravnokar odprti piceriji. Testo neužitno, vse skupaj pa je smrdelo po zažgani maščobi. Jasno, da zavrnem, kaj čem drugega, plačam pač le pijačo. Pri sosednji mizi pa se mama in njen mulc z opazno muko prebijata čez podobno zadevo… Ja, obupna je, pravi… Pospravila sta pa že dve tretjine…

  • Odgovori Seamus 19. 2. 2015 at 23:25

    @chef, @Janč – tako ja. In včasih sem se temu čudil, sedaj pa vidim, da ljudi to dejansko ne moti. Ne moti jih, če dobijo drisko na mizo ali pa vse mrzlo. In potem me mine hodit v oštarijo, edino če vem, da bo res vsaj solidno, še posebej sedaj ko gredo otroc zravn in mi ni, da bi se šel te stvari.
    In še tega me je strah – “Kako je blo, a je blo dobr?”, to me kr vseka po hrbtu ko to slišim, ker malokje je dobro, kjer to vprašajo. In potem povem (in povem, kot je in tud povem kaj bi bilo lahko boljš) pa so užaljeni ali pa me prepričujejo, da ni čisto tako.

    • Odgovori Anonimno 1. 2. 2017 at 1:42

      Janč mal poglej okoli sebe vsak drugi voznik os. vozila ima telefon v roki tak je pac narod v sloveniji

  • Odgovori Tana 20. 2. 2015 at 8:44

    “Zahtevajte vrhunsko storitev in če je ne dobite, se pritožite! Prekleto.”

    Bravo Matej, točno tako. 😉
    Jaz se vedno pritožim pa naj bo v trgovini, frizerju, upravniku … skratka povsod tam, kjer nisem zadovoljna s storitvijo. Naletim na različne odzive, tako da mi je včasih potem skoraj žal, ker sem kaj rekla, ampak ne morem iz svoje kože. 🙂

  • Odgovori Matej Zalar 20. 2. 2015 at 9:34

    @Tana, ti si ena zoprna, nedojebana baba! Tako 😉

  • Odgovori Tana 20. 2. 2015 at 11:08

    Hehehe … še dobro, da si naredil pomežik, sicer bi te šla “tožit” za tako grde besede.

    Me ful zanima, na podlagi česa pa si prišel do teh oziroma takih ugotovitev? 🙂

  • Odgovori Mirko 20. 2. 2015 at 11:15

    V Tušu je zadnjič pridajalka jokala, da so jo zaradi pritožbe zaradi napake na naročenih narezkih že prvič usekali s 300€ kazni. Menda komaj dobila nedoločen čas pa 300€ kazni, menda je za vse pri njih 300€, če blagajna ne štima, če se kupec pritoži… plača pa mal čez minimalca.

  • Odgovori Mirko 20. 2. 2015 at 11:19

    (aja pa da je delala za določen čas prej s podaljšanji 6 let brez napak, bolniških … prva napaka)

  • Odgovori darja 20. 2. 2015 at 13:12

    @ Mirko Evo, zato pa jaz, če nisem zadovoljna, opozorim človeka, ki je ‘grešil’. In nisem še naletela na človeka, ki mu upravičeno nekaj očitaš, da bi sikal nazaj.
    Res mi ni, da bi tožarila šefom, ki so ponavadi še največji jebivetri in imajo to srečo, da niso na očeh.

    Mnogo učinkovitejša je pohvala, čeprav naj bi vsi delali vrhunsko. Enkrat sem poklicala nazaj ‘dostavo hrane na dom’ (filana rebrca, pražen krompir…) in jim povedala, da še nikoli nisem jedla tako dobro. Nimate pojma, kakšne slastne porcije dobivam od takrat 🙂 . Pa naročim mogoče dvakrat na mesec pa so si me zapomnili.

    In tudi jaz pričakujem, da mi nezadovoljnež pove v ksiht, če je prizadet. Če res ni možno zgladit spora, potem pa do predpostavljenih.

  • Odgovori filmoljub 20. 2. 2015 at 14:56

    nenamerna napaka delavca + opravičilo ⇨ nepritožba
    napaka ali zanikrna storitev + slab odnos ⇨ pritožba

  • Odgovori tamck 20. 2. 2015 at 19:50

    Tam nekje v zadnjem letu sem se navadila, da se pritožim, če s storitvijo nisem zadovoljna, prej se mi s tem nekako ni dalo ukvarjati, pa nisem hotela biti težka itd. Ampak zdaj sem prišla do tega, da tu sploh ne gre za to, da bi bila težka.

    Na LPP sem se do zdaj pritožila dvakrat. Enkrat, ker je voznik očitno zaradi zelo zanimivega pogovora s kolegom, pozabil, da mora na postaji odpreti tudi sprednja vrata, da lahko kdo pride na avtobus, drugič pa, ker je voznik, ko je speljal s postaje pred končno (pa ni imel napisano, da gre v garažo), ugasnil vse luči in namesto proti končni postaji zavil proti obvoznici, potem pa je bil še zajedljiv, ko je ugotovil, da pa ni več sam na avtobusu. Obakrat sem bila prav presenečena, ko sem dobila odgovor, ker ga nisem pričakovala – sploh ker sem prebrala že marsikaj o njihovi neodzivnosti.

  • Odgovori Vanja 24. 2. 2015 at 12:53

    Ampak res, premalo nergačev je med nami! Smo tiho, skriti v množici. No, na varnem za šankom pa bentimo, to znamo. Gibanje nergačev rabimo! 🙂

    • Odgovori Andraž 1. 2. 2017 at 9:13

      Nergači rabte dobr f**, pa ne boste nergal več! 🙂

  • Odgovori Mirko 24. 2. 2015 at 14:06

    Nergačev kolikor hočeš… verjetno se večina še spomni oddaje Nedeljsko oko Marjana Jermana.

  • Odgovori Vanja 24. 2. 2015 at 14:37

    @Mirko A se niso oni bolj medsosedsko nergali? Ja, to je res, sosedski boj je pri nas narodni šport.
    Ko pa je treba kaj bolj uradno zarobantit, smo pohlevne ovčke. Recimo, pri pediatru nas medicinska sestra komandira in nadira, da je veselje. Mi pa poklopimo uheljčke in smo tiho.

  • Odgovori Seamus 24. 2. 2015 at 18:16

    @Vanja – medsosedski spori potekajo za zidovi, hinavsko od pozadi in brez direktnega izpostavljanja. OK, morebiti na koncu ko se komu utrga. Za te stvari se je pa potrebno izpostaviti osebno, direktno nekomu v oči. To pa ne gre ljudem ravno od rok. Tako, da to ni isto.

  • Odgovori Vanja 24. 2. 2015 at 18:50

    @Seamus Ja, se strinjam. Sem mislila, da sem napisala nekaj takega. 🙂 V glavnem, jaz sem že mnogokrat sklenila, da se pač moram izpostavljat.

  • Odgovori Matej Zalar 24. 2. 2015 at 19:07

    Točno tako. Mene je enkrat nadirala medicinska sestra, pa sem jo nardl nazaj, a žal ugotovil, da nimam nobvenega vzvoda za uspeh. Pač mi ni dala napotnice. In pač nisem šel na pregled. Še vedno sem živ. Noro je pa že to, da sploh moraš po napotnico k svojemu zdravniku (na njegovo lokacijo med 8. in 12. uro), čeprav si pri specialistu naročen že tri mesece. Ampak dokler so ljudje tiho in letajo k zdravnikom, bo pač tako, seveda.

    Ko se nekdo pritožuje, ga seveda zmerjajo, ker je tečen.

  • Odgovori darja 25. 2. 2015 at 0:33

    Nooo, to sem pa jaz v ZD tudi že doživela.
    Imela sem ene bolečine, sprehajam našega psa in grem (itak mi ne boste verjeli, samo res slučajno) mimo ZD. Jeaa, zakaj pa ne bi šla vprašat, kako pa kaj in kdaj.
    Urnik na vratih – dela naša dr. do 13. ure. Prazna čakalnica, jea! Potrkam, ker je bila 12.50.

    Nič hujšega!! Sestra me ozmerja, kako upam priti kar na vrata, saj vendar naročajo samo preko telefona!
    Ji rečem, naj me jemlje kakor da sem na telefonu. Da ni panike….da sorry, nočem nič ‘zdaj takoj’ !

    “Počaki!” in zaloputne vrata. Čez 10 minut pomoli svoj ksiht ven in me vpraša po izkaznici.

    “Ja imam, pa še krvodajalsko pa še tisto, da darujem vse organe po smrti.. !”

    To imaš pa prav Chef – kot vedno!

  • Odgovori Anonimno 1. 2. 2017 at 1:19

    Gospod Zalar, ne vem, potrudila bi se najti voznika/voznico, s katerim/o bi lahko delali. En mesec? Če najdem, vas pa povabim. 🙂 LPP

  • Odgovori Rado Banko 1. 2. 2017 at 7:17

    @Matej Zalar, ziher imas veljavno voznisko D kategorije, da tako vehementno ocenjujes voznjo voznikov ti, ki sajtrge v zivljenju nisi vozu….
    @Nina C si morda pomislila, da je voznik sel po malco kr med voznjo zato, ker drugace nemore in je lacen.
    Ne sodite drugih po sebi in svojih bolanih fetisih za nivo storitve so odgovorni vodilni v podjetju, ki jim je vseeno za vas he he…
    Sej vas bodo kmalu okol prevazal Bolgari, Somalci…

  • Odgovori Matej Zalar 1. 2. 2017 at 8:25

    Opažam, da so tekst očitno izvohali in delili šoferji LPP. Toplo vam priporočam, da – čeprav anonimno – ne izkazujete svojega primitivizma s komentarji kot je “Kera izjava,da bi jo do koncne postaje prigonila pa ni bus igracka je 16m dolgo vozilo.Itak kaj je narobe ce sofer skoci seb iskat za jest a si umrla zaradi 1minutke”. Saj že vemo, da je stanje duha porazno in da se šoferji vedejo kot da so potniki njihovi nasprotniki in ni treba, da to dokazujete še na terenu, ki ga pa sploh ne obvladate.

    @Rado Banko: Nimam D kategorije. Vem pa iz izkušenj, da nekateri vozijo mestne avtobuse zelo dobro in so vljudni, prevelik delež pa vozi porazno. Popolnoma vseeno mi je ali me vozi Slovenec, čefur, Bolgar ali Somalec. Pričakujem samo, da zna voziti in če je sposoben pogledati potnika v oči in mu odzdraviti, je to že dodaten plus.

    Da je za kakovost storitve odgovorno vodsdtvo, je seveda jasno, zato pa vztrajno trdim, da je vodstvo nesposobno vsaj toliko kot šoferji.

  • Odgovori Rado Banko 1. 2. 2017 at 8:40

    Da nebo pomote, busarcki smo poden, edin vecji poden ste uporabniki JP.
    Dejmo obrnit zgodbo, dejmo se mal pogovarjat o vas, uporabnikih javnega prevoza. Vec kot polovica vas ne placuje prevoznine, dovolj zgovorno je dejstvo, da nasi kontrolorji ob opravljanju svojega dela potrebujejo spremstvo varnostnikov opremljenih z plinskimi razprsilci sredstvi za vezanje in vklepanje…. Dragi moji gledam vas vsak dan kako se svercate, ko pa ponesreci placate voznjo se vedete kod da ste kupili Petra Horvata, busarcka in njegov bus.
    Clovek bi vas kritiziral, vendar si to pisunstvo ne zasluzi ene resne kritike. Vse skupi ena velka beda, upam da nisem bil prevec grob, vkolikor se je kdorkoli izmed vas prepiznal v tem mojem komentarju, se mu vnaprej opravicujem za neprijetno resnico. Lp

  • Odgovori Matej Zalar 1. 2. 2017 at 8:57

    Hvala za še boljši vpogled v način razmišljanja zaposlenih operativcev v tem podjetju. Tvoj komentar v vednost pošiljam vodstvu LPP, seveda brez upanja na spremembe, ampak vzame mi samo minutko ali dve.

  • Odgovori Seamus 1. 2. 2017 at 9:05

    Sem ravno hotel dodati en komentar, pa vidim, da je tema še kako živa.
    Ni samo LPP tak, tudi v Kamniku imamo podobne probleme. Sicer od znotraj ne poznam razmer, ker se še nisem peljal s Kam busom, samo na cesti ni hujšega, kot voznik avtobusa – prevožene rdeče, izsiljevanje prednosti, divjanje, izsiljevanje pešcev na prehodih za pešče…
    In ravno zadnjič je bila N. priči eni takšni nesreči, ki se je očitno končalo s hujšo poškodbe peške, ki jo je avtobusar zbil na prehodu za pešče.
    Sedaj na sodišču je vse drugo krivo (slaba vidljivost, slaba osvetlitev ipd) samo divjanje šoferja ne.

  • Odgovori Anonimno 1. 2. 2017 at 9:07

    Hvala za poslano, gospod Zalar, debato spremljamo, saj lahko na osnovi pripomb, ki jih podajajo potniki svoje storitve vedno izboljšujemo, to pa je tudi najbolj pomembno tako za potnike kot tudi za prevoznika. Med mnenji je potrebno sicer ločiti pleve od semena. Potniki nas lahko vedno dosežejo na mail@lpp.si ali na 080 18 88 ter podajo svoje mnenje, ki ga bomo vzeli nadvse resno in se potrudili, da bi stvari spreminjali na bolje.

  • Odgovori Rado Banko 1. 2. 2017 at 9:36

    Zalar, v neizmerno zadovoljstvo mi je vidit, da vodstvo Lpp spremlja debato, enako deliva upanje, da bo jutri vse bolje. Boljsa storitev, boljsi vozniki, predvsem pa bolj strpni in razumevajoci uporabniki javnega prevoza, ki bi razumeli , da je tud voznik samo clovek, ki mora od casa do casa tudi kaj pojest.
    Vendar mi to tvoje pisanje ne daje dosti upanja, to perfidno vrsenje pritiska na samo vodstvo in zaposlene v podjetju, ti in tvoji komentatorji se ocitno niti ne zavedate protizakonitosti svojih dejanj. Nevem ali si ti al kdo drug napisal pod komentarjem da je zamudil slikanje voznika, ki govori po telefonu.
    Zdej si bom pa jst vzel minutko casa, da vas vse seznanim.
    Nezakonito slikovno in zvocno snemanje, ki ga vrsite brez vednosti ali vnaprejsne pisne odobritve osebe na kateri se izvaja ter posredovanje taksnih posnetkov tretji osebi, ceprav samo delodajalcu je kaznivo dejanje, ki se kaznuje z kaznijo do 1 leta zapora.
    Dragi uporabniki JP lepo pozdravljeni.

    • Odgovori Seamus 1. 2. 2017 at 11:37

      Upam, da se čim prej uvedejo obvezne kamere na vetrobranskem steklu, vsaj poklicnih vozil, ki bodo služile kot dokaz. Obvezno se doda še variabilni del plače, ki se določa glede na število prekoračenih pospeškov ali pojemkov. Za vse to oprema že obstaja in je relativno poceni. Potem mislim, da bi bila zgodba čisto drugačna.
      Aja, pa motilec GSM signala za šoferja.

      • Odgovori Matej Zalar 1. 2. 2017 at 20:25

        Ja, to bi šlo. Ampak ne v organizaciji, kjer se direktor ob nekoliko resnejši pritožbi izgovarja na kolektivno pogodbo, ki je sestavljena tako, da ščiti slabe delavce, edina aktivnost vodstva pa so obvestila, da se lahko kadarkoli pritožimo.

    • Odgovori Borut 1. 2. 2017 at 22:28

      Rado, očitno živiš daleč od realnosti. Sodna praksa kaže drugače in z veseljem bom poslikal vsakega voznika LPPja, ki med vožnjo telefonira in fotografijo razposlal naokoli. Srečno s tožbo.

      • Odgovori Rado Banko 2. 2. 2017 at 6:03

        Borut, iz tvojega komentarja je razvidno, da si vrhunski pravni strokovnjak. Prosim povej mi kaj si mislis o tem da bi tebe busarcki mal pofotkal ob vstopu na bus, pol pa te sexy fotke objavel na fb poslali prjatlom in sorodnikom. Zelim ti veliko veselja ob posebnem fetisu, ki ga imas, ko bos mene slikal in to sliko posredoval tretji osebi te bom kazensko ovadil potem pa itak ves, se vidimo pri zunajsodnem poravnalcu….

      • Odgovori Rado Banko 2. 2. 2017 at 6:17

        Ker gre za KD ki se preganja po uradni dolznosti na predlog oskodovanca te nebom tozil, ni potrebe zato. Mesas jabolka in hruske.
        Borut me pa neki noro matra, bi delil znami kaj pocnes doma, ko si sam z temi fotografijami voznikov na telefonu. Ne prisparaj nam nobenege umazanega detajla.

  • Odgovori Anonimno 1. 2. 2017 at 18:54

    Ma ti si človek zafustriran… verjetno kak mamin sinek k ma polno rit vsega in mu je dolgcajt v življenju…brez prijateljev, mogoče kak plišast medvedek…moj nasvet: neuporabljaj zdravila in alkohola istočasno…vidiš da ti škodi…

  • Odgovori zmago1 1. 2. 2017 at 19:57

    Matej, šofer zate ni cenjena služba po tem kar pišeš niti človek ni?! Ne vem no, kar imam stika z njimi so urejeni, prijazni in kaj če kdaj telefonirajo ali skočijo po malico?! …Da bi pa se zaradi tega pritožil in težil na lpp WTF? ti imaš res preveč časa ali pa premal tem za pisarjenje,…..

    • Odgovori Matej Zalar 1. 2. 2017 at 20:21

      Daj se ti malo umiri, no. Nikjer nisem napisal, da poklic šoferja ni cenjen in tudi nisem napisal, da šoferji niso ljudje. Jasno pa je, da šoferji med vožnjo ne smejo telefonirati in jasno je, da se vodstvo LPP odpravljanju te težave ne posveča, čeprav bi se lahko, kot je zgoraj napisal @Seamus.

  • Odgovori Rado Banko 1. 2. 2017 at 22:36

    Zalar, nisem se zelel spuscati na osebni nivo, vendar nemorem ignorirati zadev, ki jih pises, kot tretje razredni blogar si pojedel pamet celega sveta.
    Ucis profesionalne voznike kako se vozi, ucis vodstvo podjetja kako voditi podjetje vse ves in na vse se spoznas. Voznik je subjekt kazenske in materialne odgovornosti ce krsi cpp je za to pristojna policija, ce povzroci prometno nesreco z hudimi, posebno hudimi telesnimi poskodbami ali smrtjo potnika gre v zapor.
    Vse ostalo so navadne buce, kot potnik imas pravico opredeljeno v spolsnih prevoznih pogojih, da se pritozis ce mislis da je storitev izvedena nekorektno. Nimas pa pravice vrsiti pritisk na vodstvo podjetja, in pljuvati vse poprek. Vodstvu Lpp bi predlagal da te zaposli kot cistilca avtobusov, ker za voznika ne izpolnjujes osnovnega pogoja tako nebi imel vec viska casa se ubadati z pisanjem brezveznih blogov. Zdej si pa se vzami minutko dve casa in tudi ta komentar posreduj vodstvu.
    Vodstvo bom kontaktiral osebno v prihodnje, da mi v pisni obliki obrazlozijo kaksne ukrepe bodo sprejeli na podlagi vasih pripomb in na kaksen nacin bodo nam uporabnikom JP, ki mora biti po zakonu enako dostopen vsem uporabnikom zagotovili visji nivo storitve.
    V prihodnjih dneh se bo vodstvo verjetno bolj kot z tvojimi pritozbami ukvarjalo z novinarskimi prispevki, ki jih ze nekaj dni spremljamo v osrednjih informativnih odajah na nacionalni televiziji in ki nemore biti ravno v ponos trenutnemu vodstvu z spostovanim g. Horvatom na celu.

  • Odgovori Rado Banko 2. 2. 2017 at 6:45

    @ Borut, prosim te dej mi zaupaj kaj cutis ob teh svojih vrhuncih dneva, ko ti uspe ujeti v objektiv voznika busa, ki krsi (zvcp).
    Doma obcudujes fotografije teh postavnih mladcev, imas grde misli, si vznemirjen?
    Poskusam razumet od kje taksna vnema za to tvoje pocetje, ki samo po sebi ni KD vkolikor niso podani posebni pogoji, mi je pa z cloveskega vidika malo bolano in vsekakor nerazumljivo. Zato te se enkrat prosim ce nam zaupas kaj te zene k temu?

    • Odgovori Anonimno 2. 2. 2017 at 9:26

      RADO BANKO razkril si kdo je “@ Borut” to je sigurno tisti deklarirani homoseksualec (ritopik) ,ki na skrivaj snema voznike pod izgovorom ,da jih želi posneti pri kršenju ZVCP-ja in občasno voznikom ponuja 50 evrov ali več.

  • Odgovori Trnow 2. 2. 2017 at 7:30

    Matej ti si mungl….

  • Odgovori Anonimno 14. 2. 2017 at 21:22

    Znorela sem, ker se vas vozac Lpp -a noro obnašal…Na Celovškoj cesti,na postaji Kompas se ni vstavil čeprav sem jaz stisla prej STOP.Krical je,ne vem kaj se zgodilo z njim!Nor,nor,nor!Bus Vižmarje 1,14.02.2017 ob 21h.

  • Komentiraj