Žeja

Včasih me prime, da bi naredol kakšno neumnost. Scooterjevi komadi vplivajo blazno motivirajoče na strast do vožnje in ko postane za volanom sredi noči dolgčas, me vedno dvigne porcija I’m Raving ali Hyper, Hyper. Tako sva se s Krofom na lepem odločila, da greva na morje. Heros bo gotovo na razpolago za pijačo, sem si mislil, pa ni bil, ker je okoli enajstih, ko sva prikruzala v Koper, očitno že spal. Iz Ljubljane sva štartala na rezervi, ki naj bi naju po pameti pametnega potovalnega računalnika pripeljala vsaj do Kopra. Ker imam Magno, se tam nisva ustavila na OMV-ju, češ da bo na obali še dovolj črpalk, če ne v Izoli pa v Luciji. Vozil sem varčno.

V Izoli je bilo vse zaprto.

V Luciji tudi.

Rezervoar tega avta je impozanten. Enkrat sem uspel s kupčkom natočiti več kot 85 litrov. Tokrat je bila povprečna poraba zaradi dinamične vožnje 10,3 l/100 km, števec prevoženih kilometrov pa se je vrtel okoli 840. Vedno je vprašanje zanesljivost računalnikovega izračuna povprečne porabe. Števec, ki kaže koliko kilometrov še lahko prevozim in ki se je že pred Ankaranom nepreklicno postavil na 0, je prav tako nezaupanja vreden. Lahko namreč kaže več kot 1000 kilometrov, a ob dveh pospeševanjih pade na 850. Poleg tega pri vrednostih pod 100 pada bistveno hitreje.

Malo me je že skrbelo, drugačne vrste vznemirjenost je bila to, ne športna trema, ampak prava zaskrbljenost. Da bi vpraševal po črpalkah domačine, mi seveda ni prišlo na misel, ker sem moški. Krofov optimizem mi ni vlival prav dosti upanja, ker se fant več kot očitno ni zavedal resnosti položaja, jaz sem pa čutil, da motorju počasi zmanjkuje.

V takih primerih se človek vedno vpraša: naj obrnem nazaj, kjer je stanje vsaj znano, ali naj še naprej rinem v neznano, držeč se verjetnostnega – oziroma optimističnega – računa, ki pravi, da se bo slej ko prej pojavila kaka pumpa. Malo zaradi vzburljivosti, malo pa tudi zato, ker sem vedel, da je zadnja pumpa v Kopru, torej približno 20 kilometrov daleč, sem se odločil, da nadaljujem in na mejnem prehodu o odprtih črpalkah vprašam policiste.

Počasi sva pridrsala na mejni prehod. V prostem teku sem počasi pripeljal med obmejne kapije. Volan je postal težek. Policaji so mi nekaj govorili, a jih nisem poslušal, ker me je presenetila kontaktna lučka. Potem sem ugotovil, da motor ne prede več.

Nafte mi je zmanjkalo točno na mejnem prehodu Sečovlje, vpričo dveh carinikov in dveh policistov.

Fertik.

Nisem se preveč razburjal, ker sem pač pričakoval pomoč policistov, teh skrbnikov za našo dobrobit, o čemer se je pred časom na obisku pri Sarkiću razgovoril vršilec dolžnosti generalnega direktorja policije Janko Goršek. Ampak najprej so me nekaj minut zajebavali. Veselosti jim ni šlo zameriti, saj je bila situacija komična tudi meni. Ko sem imel norčij počasi dovolj, sem vendarle predlagal, da bi avto potisnili na mesto, kjer ne bo oviral prometa. Od vsaj petih oseb na praznem prehodu je pomagal samo najstarejši, carinik, ostali so sedeli v kočah in gledali v zrak.

Normalno se mi je zdelo, da mi bodo fantje priskočili na pomoč in me zategnili do prve črpalke. Žal je za takšno obliko pomoči slovenska policija preveč toga. Naslednja pumpa da je šele v Izoli, to je pa že sosednji revir, kamor da njihova patrulja ne, če ne pridobi nekakšnega naloga. Sledila so seveda klasična izmotavanja, da če bi šef to izvedel, bi bilo kaj jaz vem kaj.

So pa mimogrede preverili, če je California slučajno ukradena. Ja. Ukradel sem avto in na mejni prihod, flegma, da je kaj, pripeljal brez nafte. Kako zelo policajsko! In kako zelo policajsko je, da bo najprej pomislil kako nekoga zjebati, ne pa, kako mu pomagati. Operativce deloma razumem, kajti po definiciji so njihovi nadrejeni zagotovo še za stopnjo bolj zateženi.

Tako sem moral poklicati taksi. Z nadvse prijetnim voznikom smo se odpeljali v Koper, kajti na Obali ni ponoči do meje odprta niti ena črpalka! Kupil sem 10-litrsko kantico in nekaj čez 9 litrov nafte, ki sem jo po nerodnosti še polil po tleh – in seveda po kantici. S tistimi pljunki nafte je potem avto vžgal kot urca – samo nekaj časa je treba verglat, pumpa pa bencin očitno požene brez ročnega pumpanja.

Iz nedolžnega izleta sem se domov vrnil ob pol treh zjutraj, olajšan za 2 evra za kantico in za 50 evrov, ki sem jih plačal za taksi (s popustom na najnižjo tarifo). Poleg tega so cene v Portorožu, ki je v tem letnem času, ko še ni prave sezone, najbolj dolgočasno slovensko mesto v Sloveniji, naravnost smešne. Pivce za živce košta nič manj kot štiri evre in pol oziroma le deset centov manj kot malica v prestolnici. Hecno.

Mimogrede še nekaj besedi o praznih rezervoarjih za gorivo. Ne počnite tega! Smeti v rezervoarju lahko zapacajo katalizator in to je potem menda živo sranje.

Prejšnja objava Naslednja objava

Brez komentarjev

  • Odgovori Dinozaver 29. 5. 2009 at 7:57

    No, vsekakor si zadevo izpeljal ko pravi dedec. In samo to šteje.

  • Odgovori dare 29. 5. 2009 at 8:25

    Ampak a veš, da to pa razumem pri policajih, da bi raje ujeli kakšnega avtomobilskega tatu, kot pa pomagali vsakemu, ki niti nafte ne natanka v svojo kripo! Sigurno bi jim ob tistem prvem bolj zrasla osebna ocena!

  • Odgovori brezimenko 29. 5. 2009 at 9:46

    Števci, ki kažejo kolk lahko še prevoziš so precej točni. Je pa res da razdaljo računajo glede na trenutno (ne povprečno) porabo, ki pa je pri pospeševanju precej večja kot normalno. Zato nihanja.

  • Odgovori piskec 29. 5. 2009 at 10:08

    Ah, tole je pa zame prava nočna mora! Zgleda, da sem v mladih letih prevečkrat ostajal sredi najrazličnejših cest… In sem potem vsaj še desetletje kantico s sabo trogal. 😉

  • Odgovori Milan 29. 5. 2009 at 10:08

    Kakšna kripa pa je to, ki skuri 85 litrov nafte za manj kot tisoč kilometrov?
    Moj 307 zna pridrsati tudi do 1.375 kilometrov s 65 litri. Pa mu še ostane za pot od Munchna do Salzburga, potem bi se pa verjetno moral na podoben način kot ti hecati z avstrijskimi organi javne varnosti, splošnega pregona in posebne prisile.
    Se pa človek z leti navadi hoditi na črpalko še preden se zverina v pomanjkanju energetske tekočine dokončno ustavi. Ali pač ne?

  • Odgovori roK 29. 5. 2009 at 10:16

    Men je (VW) potovalni računalnik tut že dejal, da lahko s trenutnim tankom nardim še 0 km… Pa sem se sredi noči pripeljal še 25 km iz Škocjana v Krško do pumpe 🙂
    Sicer pa ~880 km s 42 litri (OMV) in ~720 km s enako količino Petrolove nafte…

  • Odgovori chef 29. 5. 2009 at 10:18

    @Dinozaver: Tako je.

    @Dare: Za razliko od večine Slovencev sem pa jaz mnenja, da so policisti na svetu predvsem zato, da pomagajo ljudem v težavah. Naj bo to kraja avtomobila ali prazen tank. Da prečekirajo drag avto, ki ga vozi 25 leten mulc, s emi samo po sebi ne zdi nič slabega. Da se pa nikomur od njih ne sprdne, da bi pomagal porivat poltretjo tono težek avto po klancu navzgor, je pa po mojem dokaz, da je pri nas sistem povsem drugačen kot drugod po svetu. Sicer pa je tako še marsikje – na primer na Slovaškem, v Romuniji ipd.

    @Brezimenko: Saj to je jasno, ampak mene je zaskrbelo, ko števec ni hotel zrasti niti, ko sem vozil varčno kot še nikdar v življenju.

    @Piskec: Zanimivo je, da se je to zgodilo že skoraj vsakemu moškemu z malo večjo kilometrino. Ženskam se pa to ne dogaja. Vzrok je preprost. Ker o rezervi nimajo pojma, zapanicirajo takoj, ko se prižge lučka. Moški po drugi strani nekaj vemo in smo potem blazno pametni. Se pa včasih zgodi, da pozabiš upoštevat kakšno neverjetno okoliščino.

    @Milan: Visok in širok je skoraj dva metra, težek dve toni in pol in ima poleg štedilnika in umivalnika še štiri postelje. Primerjat potovalnik s piđojem 307 je smešno. Sicer imam porabo vedno pod 10, ampak tokrat sem malo bolj pritiskal.

    @roK: Meni je že pokazal na ničlo in je potem zrasel nazaj do 50 km.

  • Odgovori MatoSi 29. 5. 2009 at 10:36

    Pri dizlih ni pametno to delat, ker ce ti zrak v motor potegne te bo servis prisel precej vec kot pa precej drago pivo na obali.

  • Odgovori dare 29. 5. 2009 at 10:47

    Ja, menda ! Saj niti slučajno ne pravim , da je v redu tako. Kako bi moralo biti, kaj vse naj bi policaji delali in te stvari….tega je pa verjetno malo preveč za en komentar, a ne ?!

  • Odgovori Boštjan 29. 5. 2009 at 10:49

    Kaj nimaš v kasku asistence – zastonj pripeljejo kanister z bencinom kjer obstaneš, plačaš samo gorivo?

  • Odgovori kalbo 29. 5. 2009 at 10:52

    Sam ni mi jasno, kaj bi pravzaprav rad. Pri 85 litrskemu tanku ti zmanjka nafte in ti bi rad, kaj, da ti policaj nafto posod? Ko ti bo pa kišta začela kašljat, pa ti bo injektorje zamašilo bo pa kriva Petrolova nafta.

    Zlo mi je žal, rekel sem nekje, da ti zarad DOSa ne bom več težil, sam tole je bla pa kapitalna neumnost in policaji nimajo nič s tem.

  • Odgovori chef 29. 5. 2009 at 11:03

    @Boštjan: Pojma nimam! Lahko bi naredil marsikaj, ampak mi je bilo nerodno. Raje izkašljam 50 evrov.

    @Kalbo: Ja, lahko bi na primer posodil nafto. Ampak jaz sem imel v mislih bolj prevoz do prve pumpe. Pa preden se začudiš, da kako mi to sploh lahko pride na misel: poznam ljudi, ki so jih policaji šlepali na servis, iskali njihove žene čeprav niso bile pogrešane osebe, slišal sem tudi že za marsikaterega izgubljenega turista, da so ga pol ure skupaj vodili po mestu. Seveda ne v Sloveniji, kjer se ti celo čudiš, da bi moral biti policaj pripravljen pomagat – če ne drugega pa vsaj porinit avto. To je krivda zajebantskih lenuhov, ki celo noč zbijajo šale in jim še na misel ne pride, da bi se izkopali iz primeža rutine. Krivda sistema pa je, da ne smejo policaji niti prdnit brez naloga, po drugi strani se pa v.d. generalnega direktorja policije hvali kako da so uslužni. Izgovor, da patrulja, ki se celo noč samo vozaka med različnimi ponudniki hitre prehrane, nima naloga za zapustitev rajona niti ko je državljan potreben pomoči, je z vidika zdrave pameti naravnost smešen in mogoč samo tam, kjer so policaji ljudi 45 let zajebavali, zdaj se pa iz tega ne morejo izkopat. Zamašeni injektorji nimajo pri tem nič. Se zgodi vsakemu, še prehitro in ne glede na velikost tanka. Kar verjemi.

  • Odgovori Fotr 29. 5. 2009 at 11:06

    “To serve and protect You”, piše na ameriških policijskih vozilih.

  • Odgovori Vidko 29. 5. 2009 at 11:46

    zakaj pa nisi, ko si tak junak svojemu krofu reku, da naj porine in še policaju, da naj poprime volan in sam šel porivat to tvoje žejno vozilo. a misliš, da bo mejni prehod prazen zato, da bodo tebe peljali po nafto. Si pa še slabši ko policaji.

  • Odgovori Milan 29. 5. 2009 at 11:48

    Se opravičujem za nesrečno primerjavo, pač ne poznam tvojih navad in glede na to, da v sestavku nisem prebral za kolikšno zverino gre, sem pričakoval, da se dva mladca takole za hec na morje pač odpeljeta v neke vrste osebnem avtu.
    Seveda se strinjam, da je tak “tank”, kakršen je običajno potovalni bivalnik nemogoče primerjati s 307.

  • Odgovori kalbo 29. 5. 2009 at 12:31

    Jest vseen mislim, da si za to, da si stal sred mejnega prehoda kriv sam in policaji te niso dolžni fijakat naokoli. OK porinili bi te res lahko na stran.

    Se pa strinjam, da se lahko hitro zafrkneš, če računaš na pumpo, ki je pol zaprta. Sem lani švical, ker sem računal, da je na Brodu na Kolpi pumpa odprta, pa ni bla. Vse do Kočevja sem švical, ker je blo sredi noči scalo je ko iz škafa, jest pa familijo v avtu men pa avto tuli…tankat tankat že od Delnic naprej, . Pol pa natočim v 63 litrski tank 55 litrov. Sem skoraj zažgal avto. Mater 100 km mi tuli tankat tankat, pol pa vidim, da je not še za dobrih 100 kilometrov. Očitno so delnice z veliko porabo zmešale računalnik.
    Sam če bi mi takrat sred une vukojebine nafte zmanjkal, nebi krivil nobenga drugega kot sebe, zdej se mi to ne bo več zgodil sigurno.

  • Odgovori kruhinmleko 29. 5. 2009 at 12:45

    znano dejstvo da so naši policisti sami inkasanti .. maš pa tudi zelo redke primere, ko so dejansko pripravljeni pomagat pri čem drugem kot samo pri pisanju kazni

  • Odgovori chef 29. 5. 2009 at 13:01

    @Vidko: Zato ker je krof že porival, jaz sem pa po nalogu edini pooblaščen za vožnjo vozila, če se že misliš duvat s paragrafarskimi bedastočami.

    @Milan: Eh, saj ni nobene zamere.

    @kalbo: Sploh ne vem od kje ti ideja, da za karkoli obtožujem policaje? In seveda me niso dolžni vozit naokoli, bi bilo pa lepo, če bi se ravnali po ameriškem načelu, ki ga je zapisal Fotr. 100 % bi jih danes pohvalil, tako si pa lahko mislim svoje.

    @kruhinmleko: Včasih se zgodi, ja.

  • Odgovori Krof 29. 5. 2009 at 13:03

    Lep pozdrav!
    Sem mislil, da bo tole, kar je Chef napisal vzeto kot štos, “zajebancija”, a po večini komentarjev sodeč, ni čudno, da je stanje tako, kakršno je! Sem pa že včeraj dobil enako asociacijo kot Fotr, to serve and protect!
    Pa pustimo na strani miličnike, ki pač opravljajo svoje delo na meji in jim res ni potrebno izgubljati časa za tovrstne reči. A bolj je žalostno to, da pomoč sploh ne bi bila izguba časa, vendar nekaj konstruktivnega, v primerjavi z mešanjem zraka!
    Sem presenečen, naredila sva napako, nisva tankala, a zato si pač človek ne zasluži pomoči?… in se je potrebno norčevat ter smejat?
    Folk, ne pozabite, to ni bilo nič hudega, lahko se Vam zgodi še marsikaj hujšega, a zaskrbljujoče je to, da je po Vas sodeč upravičeno sklepati, da se vam bodo tudi takrat le posmehovali in dajali izjave v stilu, kdo ti je kriv….

    Očitno je kolegialnost in pomoč v naši deželi nekaj, kar je umrlo nekje za časa Tita!

  • Odgovori kalbo 29. 5. 2009 at 13:19

    Ne obtožuješ, pritožuješ se. Namesto da bi se počil po piskru in rekel…”Mater sem jest eno budalo tromotorno”…kot vsak normalen človek, ki ustreli takega kozla jokaš, da te Policaji niso hoteli peljat do pumpe. Men to ne gre v glavo, žal. Prej bi pričakoval od kakega mimovozečega, da bi te zapeljal kot od policajev, vsaj jest bi te, če bi se srečala.

  • Odgovori Vizo 29. 5. 2009 at 13:26

    …pumpa pa bencin očitno požene brez dodatnega ročnega pumpanja.

    Chefe, sam tko v vednost. California je dizelca, da ne bi vlivu not bencina 😉 Drgač pa svaka čast:)

  • Odgovori Vidko 29. 5. 2009 at 13:29

    Krof! Vse lepo in prav, ČE ČE bi pozabila tankat!!!! Ne ampak vidva saj bo šlo saj bo šlo. NO!?? A je šlo? Drugač je pa policaj pooblaščen sam za mejni prehod.

  • Odgovori Matjaž 29. 5. 2009 at 14:16

    ali je tukaj na mestu pritoževanje nad policijo … ali se je raje zamisliti nad svojo neumnostjo … ki si že v ljubljani startal na rezervi :roll

  • Odgovori pantanifan 29. 5. 2009 at 14:28

    nisem bral komentarjev, ampak je pa ironija, da si se verjetno s taksijem peljal ravno na uno pumpo na katero nisi hotel iti tankat.

    Nekaj mi ni jasno po portorožu si šel proti sečovljam, pa kje si tam pričakoval pumpo prva delujoča bi mogoče bila v Bujah ali Umagu???

  • Odgovori chef 29. 5. 2009 at 14:55

    Enostavno mi ni jasno, kako papki veste, da se včeraj nisem tolkel po glavi, bil jezen sam nase, se razburjal nad lastno neumnostjo, cvikal, kaj bo z avtom zaradi MOJE napake, spal sem šel zaradi tega ob štirih zjutraj in spal 3 ure, zapravil sem po nepotrebnem 60 evrov…

    Kdor trdi, da za lastno napako krivim policiste, je idiot prve vrste in se sploh ne mislim pogovarjat z njim. Mu pa privoščim enkrat eno podobno neumnost, ki se zgodi še prehitro.

    @pantanifan: Res je ironija. Pričakoval sem, da mi bodo policisti znali pomagat, hkrati sem pa tudi malo rinil in se prepričeval, da saj bo. Nazaj itak ne bi prišel.

    @vizo: od nekdaj sem mešal besede, pištol na pumpi pa k sreči še ne. To je verjetno samo še eden od dogodkov, za katere mislim, da se mi ne morejo pripetiti.

  • Odgovori seamus 29. 5. 2009 at 15:40

    Pismo, ne vem al noben ne zastop poante????
    Enostavno se mu ni zgodila pumpa. In to, da policaji ne pomagajo nima nobene veze s tem, da je ostal brez nafte.

    Takrat, ko je avto obstal je bilo namreč čisto vseeno, dejstvo je samo eno – ostal je brez nafte in enostavno bi mu lahko kdo ponudil prevoz do pumpe. Vmes bi šla še na krof in na kufe, pa 6 pack bi dobili za slovo. In Krof bi z ostalimi pokal šale v vmesnem času!

    Sam ne, tle ja važn vse kj druzga, samo da se prepucava …

  • Odgovori seamus 29. 5. 2009 at 15:43

    hahah
    Vmes ko sem začel pisat sem moral še Zojo uspavat in na … Chef je že napisal isto, jest pa skoraj uro kasnej oddal post …

    Kakorkoli, poanta ostane

  • Odgovori blitz 29. 5. 2009 at 17:22

    se strinjam s chefom in fotrom glede policije. Mislim, valjda je chef kriv, ker je pameten, ampak to nima nobene zveze s tem, da mu policjoti niso pomagali.

    V resnici bi lahko in marsikje na gnilem in odtujenem zahodu je tako. Mene so tako münchenski policaji lepo z bemflnom zategnili, ko nisem mogel voziti. Zaradi 06 napihanega 😆 Ne, resno, slišal ze že nebroj pripovedi o uslužnosti zahodnoevropskih policajev. Da so komu kazali pot skozi mesto in še kaj podobnega.

    Ne moreš reči, da je to njihova naloga, je pa dodana vrednost.

    Je pa res, da naši policaji nimajo razloga biti uslužni do nas, ko se takole pogovarjaš z ljudmi, prideš namreč do ugotovitve, da je na kupe podobnih Ajdi in Sarkiču.

    Drugače pa, chefe, do pred petimi leti sem bil prepričan, da meni ne more zmanjkati bencina. Do lani pa sem bil prepričan, da se mi ne more zgoditi, da bi napačno tankal. Zdaj sem prepričan, da se mi ne eno ne drugo ne more še enkrat zgoditi. 😉

    Drži pa, da bencina večinoma zmanjka moškim, ker smo taki pametnjakoviči 😆

  • Odgovori alcessa 29. 5. 2009 at 18:18

    Chef, rešitev je preprosta: naslednjič pejt preoblečen kot bejba. zagotavljam, da deluje.

    Slovenski nadzorni organi so te sposobni zapeljati celo skozi Karavanški predor, če ravno ni kandidatov za štop 🙂

  • Odgovori alkoholik 29. 5. 2009 at 19:02

    Edina omembe vredna poanta, ki jo človek lahko izlušči iz te tvoje zgodbe je, da gre za sramoto brez primere-ostati brez bencina.
    Zaenkrat te še ne bom okarakteriziral kot cepca, o katerih večkrat pišeš v sicer dobrih blogih. Bi te pa zagotovo, če bi ostal še brez denarnice in potem fehtaril na pumpi. Glede na vse najbrž nisi bil daleč od tega.

  • Odgovori kruhinmleko 29. 5. 2009 at 20:04

    ka ma veze to da ostaneš brez bencina s tem da si cepec? a je to tako nedoumljivo, da se lahko kaj takega zgodi?
    v čem se kaže sramota že? menim, da je samo dodatno delo za tistega, ki ostane suh..

    alcessa … mislm, da nimamo vsi teh privilegijev, da se preoblečemo kot bejbe, men npr. to nebi ratal k sm preveč kosmat 😀

  • Odgovori alcessa 29. 5. 2009 at 20:15

    kruhinmleko: oh, brez skrbi, tudi jaz imam ta problem 😳

  • Odgovori brezimenko 29. 5. 2009 at 21:21

    @kruhinmleko: biti cepec in ostati brez bencina samo po sebi nima nobene veze. Toda če greš iz lj do obale in že štartaš na rezervi, brez namena v naslednjih nekaj (deset) kilometrih tankat, si pa cepec brez primere!

  • Odgovori daft 29. 5. 2009 at 21:58

    Mogoče se nam res večkrat kot ženskam zgodi, da ostanemo brez bencina (ker smo pametnjakoviči), ampak ženskam se najbrž večkrat zgodi, da tankajo napačno gorivo (sem videl nekajkrat na svoje oči), nabrž zato, ker ne vedo na kaj gre njihov avto. Na nekaj pač, kar se toči na pumpi. 😉

  • Odgovori alcessa 29. 5. 2009 at 22:24

    Daft,

    da se komu res zgodi kaj takšnega (in to ni urbana legenda), to sem prvič ugotovila pri Blitzu…

  • Odgovori kruhinmleko 29. 5. 2009 at 22:48

    brezimenko … jz to bolj smatran kot optimizem kot cepec brez primere, mogoče že mal vleče na avanturista 😀

  • Odgovori chef 30. 5. 2009 at 0:52

    @alkoholik: brez skrbi, v sili bi lahko v danem trenutku skeširal za 1500 litrov nafte. Sploh pa ne vem, kako ti pride na misel, da bi za karkoli fehtaril. Če bi že bil tako na psu, niti ne bi klical taksija, ampak bi se zajebaval s štopanjem. Je pa res, da je škoda denarja, pa tudi res je, da sem bil v danem trenutku cepec, ampak to vem tudi sam, brez blesavih komentatorjev.

    @daft, blitz: Mene je tako strah, da bi natočil napačno gorivo, da res menim, da se mi skoraj ne more zgoditi. Čeprav ves čas vozim isto gajbo, še vedno dvakrat preverim katero cev sem vzel in se še na nalepki pokrovčka prepričam, da je res dizel. Paranoja, ja. Ampak tako se vsaj ne bom še enkrat OSRAMOTIL, haha.

    @kruhinmleko: Definitivno je posredi tudi sla po avanturi. A tudi tebe preseneča, da se ljudem ljubi napizdevat nekoga, ki ni motil nikogar, ampak je zašil kvečjemu samega sebe?

  • Odgovori kruhinmleko 30. 5. 2009 at 10:28

    da šefe.. ne vidim smisla v tem

  • Odgovori Primož 30. 5. 2009 at 10:49

    Zanimivo, da ti je zmanjkalo. Po vseh testih, ki so jih imeli na Top Gearu, računalnik, kaj šele števec, laže za 100+ kilometrov. Clarkson je recimo z A8 4,2 TDI peljal na zrak (pumpa je pumpala zrak), na en tank je pa odpeljal london – Edinbrugh – London.

  • Odgovori pajzbar 30. 5. 2009 at 12:12

    Mene pa zanima, zakaj si pri spustu do mejnega prehoda dal v ler in pustil avto lavfat? zaradi servo zavore? ker tut če bi ga v 5 ali 6 (ne vem kakšen menjalnik imaš – če je avtomatik pač ne vem če pride v poštev)pustil v dolino, ti ne bi nič več bencina požru kot ti ga je. ventili so zaprti.

  • Odgovori chef 30. 5. 2009 at 14:46

    @Primož: VW očitno nič ne laže. Tudi sicer, če izračunaš 850 / 10,3, dobiš 82,5 litrov. Toliko sem jih pač porabil in potem je avto mrknil. Prostornina tanka je 80 litrov. Malo nafte se je valjalo še po ceveh in kaj vem kje, no, rezultat je bil pa takšen kot je bil. Kaj vem, če bi avto stal na klancu, bi morda še kaj povleklo, ampak to je brezveze. Ko je enkrat zmanjkalo, mi še na misel ni prišlo, da bi verglal na prazen tank. Potem bi res vse zajebal in bi res klical asistenco.

    @pajzbar: Saj sem dal v ler mogoče nekaj deset metrov pred mejo.

  • Odgovori seamus 30. 5. 2009 at 19:53

    Ler ti več požre, kot pa vožnja brez gasa, ker v leru ventili niso zaprti 😉 . Tolk za info.

  • Odgovori Primož 30. 5. 2009 at 20:43

    Pa kakšni ventili? Ventili se lepo odpirajo in zapirajo, le dizla (oz. bencina) ne vbrizgava.

  • Odgovori kalbo 31. 5. 2009 at 13:46

    @ chef: Idiot prve vrste mojega kova si samo predstavlja, v bistvu, če dobro premisli, ti lahko že kar napiše sestavek izpod tvoje tipkovnice, ki bi letel na človeka, ki bi se mu to pred tabo zgodil, se mi zdi, da besed kategorije idiot zarukanec… nebi manjkalo.

    Idiot prve vrste pa ni napisal, da kriviš policaje, samo da jokaš, ker te niso vozil okoli sredi noči. Če bi v celotnem sestavku napisal vsaj v enem stavku, da si naredil traparijo prve klase, bi moj idiotski gobec ostal zaprt, tko pa…

  • Odgovori nish 31. 5. 2009 at 14:32

    …živemu (in avantur željnemu) se vse mogoče primeri.
    Tudi da tanka bencin namesto dizla (ob nevemkolkih točenjih dizla že)
    Če je to ženska, je občutek še toliko “lepši”, ko vidiš privoščljive poglede pravih, klenih dedcev(khmmmm), ki se naslajajo ob tem. In če se le da, prijavijo kakšno “brihtno”.

    Se pa najde tak/pravi moški!/, ki vsem na očem, spumpa poln rezervoar bencina (s cevko, ki je podobna tisti za infuzije), ne godrnja, ker je zapravil čas zaradi kretenizma(ok, bolj hude raztresenosti) dotične, predvsem pa potem ne trobezlja naokoli…da se to lahko zgodi le ženski.
    Ker to ni res.

    Policaji pa…z njimi nimam slabih izkušenj.
    In ker sem ženska, bi morda meni porinili avto tam čez(tja dol al kam že)…morda pa tudi ne.

  • Odgovori chef 1. 6. 2009 at 7:16

    @kalbo: Jaz enostavno ne morem verjet, da si nekdo misli, da ne vem, da sem naredil traparijo. To mi je nepredstavljivo. Le zakaj bi moral poudarjat tisto, kar je kristalno jasno? Glede komentiranja … včasih je najbolje ostat tiho.

  • Odgovori alkoholik 1. 6. 2009 at 8:54

    Skorajda bi bil pozabil. Dobra izbira glasbe med vožnjo. Poskusi še s “Faster Harder Scooter”, preverjeno ne moreš peljati manj od 120km/h.

  • Komentiraj