Pamet v noge za srečno novo leto! (Tekac.si)

Po doseženem cilju je lahko tekaški zagon hitro pokvarljiva dobrina. Sploh zato, ker glavni cilj za mnoge časovno sovpada z začetkom obdobja mrzlih, vlažnih in meglenih, potem pa še veselih prazničnih dni. V tem obdobju krajše delovno zatišje zavlada tudi v naši majhni uredniški ekipi. Poleg revije Tekac.si že deset let izdajamo Bicikel.com, edino specializirano revijo za kolesarje, in od predlanskega leta revijo NaProstem.si. Če ne bi bili športniki, bi verjetno že obupali, tako pa z revijo Tekac.si naslednje leto vstopamo že v šesti letnik. S cilji za leto 2017 nismo odlašali do pregovorno trhlih novoletnih zaobljub, ampak smo jih v koledar začrtali že sredi novembra, ko so glave še trezne in nas ne prevzame praznična vznesenost.

To obdobje je tudi čas za načrtovanje športnih podvigov. Točno določen cilj, torej nastop na neki prireditvi ali celo želeni časovni rezultat, je izvrstna motivacija, toda pot do tja zahteva tudi jasen, a ne nujno natančno in temeljito razdelan načrt. Trenerja KinVitala Luka Hren in Uroš Kožar sta zato pripravila smernice za tekaško udejstvovanje po mesecih. Morda bo marsikoga presenetilo, da je načrt sila sproščen, a to je tudi najboljši pristop k zdravemu rekreativnemu uspehu.

Pri načrtovanju treninga sta lahko vzor tudi tokratna intervjuvanca. Mirko Miklič je vsak maraton sposoben preteči v manj kot treh urah, letos pa je na Špartatlonu doktoriral iz ultramaratona. Vseeno mu zlahka verjamem, da tek pri njem res ni v prvem planu, ampak na prvo mesto postavlja družino, na drugo posel in šele potem rekreacijo, ki pa je pogoj za uspeh na prejšnjih dveh področjih.

Peter Lamovec ni doktoriral na Špartatlonu, ampak na univerzi. Letos je marsikoga presenetil z zmago na polmaratonu v Ljubljani. Nekdanji vrhunski gorski tekač je namreč zdaj rekreativec z redno službo. Dobro se, tudi zaradi bolečih izkušenj, zaveda, da rekreativec sicer lahko trenira toliko kot vrhunski športniki, vendar mu zmanjka časa za počitek. Zato je treba trenirati pametno!

Z visoko postavljenimi cilji je motivacija lažja, a po drugi strani ni nič narobe, če kot Forrest Gump tečete brez načrta. Morda je to celo bolj zdravo. Le v pogon se je treba spraviti. Tudi in še posebej takrat, ko vsi naokoli smrkajo in kihajo.

Veliko uspehov vam želimo tudi v naslednjem letu!

Uvodnik v reviji Tekac.si
Najdete jo pri vseh boljših prodajalcih časopisov, naročite jo
tukaj ali všečkate Facebook stran.

Prejšnja objava Naslednja objava

2 komentarja

  • Odgovori fifi 14. 12. 2016 at 21:31

    Hotel sem prebrati vse o pripravah na tek ko me je maca na naslovnici popolnoma onesposobila…prav na nekem nevrološkem nivoju. Nič ne vem o pripravah….

  • Odgovori Sabina 14. 12. 2016 at 23:05

    Zadnja leta sem bolj brez načrtov, a dobro dene vsekakor.
    Revije pa… pohvalno. Verjamem, da marsikoga spodbudijo…

  • Komentiraj